ja nou de teksten die erbij zet lees ik niet eens meerquote:Op donderdag 26 oktober 2023 13:01 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Nee het kan en zal best gebeurd zijn maar er wordt weer gedaan alsof Hamas eigenlijk uitreed met bloemenkramen vol goede bedoelingen en de Grote Boze Joden zomaar hun eigen mensen neerknalden en we dus niet zeker kunnen zijn dat de slachtoffers echt wel slachtoffers zijn van een terreuraanslag.
Ehm. Wij maken ons hier druk om 1.300 vermoorde Israeli en wij hebben ook geen aandacht voor die vier punten die jij aanhaalt. Dus wij zijn net zoals die moslims van jou ook hypocriet. Right?quote:Op donderdag 26 oktober 2023 12:54 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Als het Palestijnen betreft wel, want zogenaamd leven moslims in het Westen allemaal hartstikke mee met de Palestijnen, dat zijn immers hun 'broeders'. Wat heel opmerkelijk is, want je hoort ze bijvoorbeeld niet over:
• De 2 miljoen Oeigoeren in Chinese concentratiekampen (moslims)
• De ruim 500,000 Syrische burgerslachtoffers in de nog altijd voortetterende burgeroorlog daar (moslims)
• De talloze Iraanse slachtoffers van het regime daar (moslims)
• De eerdere verdrijving van Palestijnen uit andere Arabische landen zoals bijvoorbeeld Jordanië en Koeweit (moslims)
De Palestijnen in de Gazastrook en de Westelijke Jordaanoever zijn gewoon een handige troefkaart omdat ze kunnen worden gebruikt om af te geven op Israël, Joden en het Westen. Dit is trouwens zowel in moslimkringen als in woke-kringen het geval.
Daar doet China dan ook haar uiterste best voor.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 13:14 schreef sp3c het volgende:
sommige dingen boeien je gewoon meer dan andere dingen
zie niet in wat dat met hypocrisie te maken heeft eerlijk gezegd ... desgevraagd zullen die figuren die met palestijnen vlaggen staan te zwaaien het lot van de Oeigoeren ongetwijfeld ook vervelend vinden
als ze er uberhaupt al iets vanaf weten want je hoort er verder ook niets over, was een tijdje een hot topic maar de wereld is alweer een paar conflicten verder
die helpen niet mee wat dat betreft neequote:Op donderdag 26 oktober 2023 13:18 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Daar doet China dan ook haar uiterste best voor.
Veel mensen zijn alleen maar op zoek naar bevestiging van hun eigen vooroordelen.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 12:50 schreef Qarrad het volgende:
[..]
En hij be like: ik tuin erin!
Het ergste hieraan is dat het blijkbaar geen enkel niveau nodig heeft om een hoop mensen te overtuigen. Past het in het straatje? Het is zo!
En het westen ook, want we zijn behoorlijk economisch afhankelijk van China.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 13:18 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Daar doet China dan ook haar uiterste best voor.
Toch wel apart dat het zo wordt gedraaid in eigen voordeel of eigen waarheid.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 12:25 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
De gemiddelde mening (zij het vooral op basis van onwetendheid, propaganda en antisemitisme) is juist erg pro-Palestijnen.
"underground rocket storage tunnel of hamas near (...) Hospital"quote:
doettie altijdquote:Op donderdag 26 oktober 2023 13:25 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Toch wel apart dat het zo wordt gedraaid in eigen voordeel of eigen waarheid.
En
Oppakken en het land uit flikkeren.quote:
Best lastig om dit soort beeldsturende (NRC) foto's te gebruiken om daarmee een oordeel te gaan hebben over het conflict. Hier zijn de resolutie, jaargetijde (mei versus oktober), kleurfiltering (zoals contrast) en hoek van genomen foto's; voor & na, duidelijk anders (ingesteld).quote:Op donderdag 26 oktober 2023 12:08 schreef Isdatzo het volgende:
Voor:
[ afbeelding ]
Na:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 26 oktober 2023 13:07 schreef sp3c het volgende:
[..]
ja nou de teksten die erbij zet lees ik niet eens meer
maar dit zie je bij iedere verrassingsaanval wel gebeuren, jij zal je de Duitse invasie in 1940 nog wel voor de geest kunnen halen, toen zagen Nederlandse troepen ook op elke hoek van de straat een vermomde Duitser of een parachutist
wat een lieve vrouwquote:Op donderdag 26 oktober 2023 13:31 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Alsof het gisteren was. Mijn moeder gaf me een ulevel voor de schrik!
Op zich wel een beetje ontopic: mijn moeder was een van de weinige mensen die nog echte ouderwetse scheldwoorden voor joden kende ("smous" "jid") en was verder ook overtuigd van het feit dat Nederlanders niet samen konden leven met buitenlanders. Dat kwam door haar opvoeding. ("Als jij met zo'n zwartjoekel thuis komt, dan gaat ie door de brievenbus weer naar buiten").quote:
Door het benoemen van de realiteit? Nee hoor. Deze factoren spelen helaas een grote rol bij veel mensen. Dat is ook wel nodig om je achter een terreurorganisatie of een volk te willen scharen waar terreur op grote schaal wordt verheerlijkt.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 13:25 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Toch wel apart dat het zo wordt gedraaid in eigen voordeel of eigen waarheid.
En
Het is valt ook weer op dat ze hier ook weer staan met bordjes 'genocide'. Welke genocide hebben ze het dan over? Ik denk oprecht dat men dit zelf ook niet kan onderbouwen. Sterker nog, met de leus 'Free Palestine' steunt men zelfs genocide.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 13:30 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Oppakken en het land uit flikkeren.
Gewoon zeggen dat Hamas ook de Palestijnen zwaar onderdrukt.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 13:45 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Door het benoemen van de realiteit? Nee hoor. Deze factoren spelen helaas een grote rol bij veel mensen. Dat is ook wel nodig om je achter een terreurorganisatie of een volk te willen scharen waar terreur op grote schaal wordt verheerlijkt.
[..]
Het is valt ook weer op dat ze hier ook weer staan met bordjes 'genocide'. Welke genocide hebben ze het dan over? Ik denk oprecht dat men dit zelf ook niet kan onderbouwen. Sterker nog, met de leus 'Free Palestine' steunt men zelfs genocide.
Er is natuurlijk een reden waarom er telkens verwezen wordt naar WWII. Je dient nu Joden door Palestijnen te vervangen en het ironisch te vinden dat Israel nu de foute partij is.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 13:45 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Het is valt ook weer op dat ze hier ook weer staan met bordjes 'genocide'. Welke genocide hebben ze het dan over? Ik denk oprecht dat men dit zelf ook niet kan onderbouwen. Sterker nog, met de leus 'Free Palestine' steunt men zelfs genocide.
Allah snackbar.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 14:04 schreef KoningWouter het volgende:
[ twitter ]
Is dit onze grote vriend weer?
Terwijl je de nazi's door Hamas zou moeten vervangen en de Palestijnen door het Duitse volk.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 14:00 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Er is natuurlijk een reden waarom er telkens verwezen wordt naar WWII. Je dient nu Joden door Palestijnen te vervangen en het ironisch te vinden dat Israel nu de foute partij is.
Als dat überhaupt kan...quote:En grote woorden doen het natuurlijk goed (net zoals bv. transfobie wanneer je alleen de biologie regels volgt). Anders heeft het geen impact en kun je andere mensen hun ongelijk niet laten inzien.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
Het is bijna vermakelijk om er naar te kijken.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 12:31 schreef Akathisia het volgende:
Thierry heeft de PVV ver overstegen.
Ware het niet dat dit volksvertegenwoordigers zijn.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 14:20 schreef oblo het volgende:
[..]
Het is bijna vermakelijk om er naar te kijken.
Dat ja, wat een niveau...quote:Op donderdag 26 oktober 2023 14:23 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Ware het niet dat dit volksvertegenwoordigers zijn.
Heerlijkquote:Op donderdag 26 oktober 2023 14:04 schreef KoningWouter het volgende:
[ twitter ]
Is dit onze grote vriend weer?
Mja, is niet eens in Gaza (Afrika geloof ik, tijdens corona). De meeste mensen zien toch geen verschil dus dat soort dingen kan je eindeloos repostenquote:
Inderdaad, en ook denk en bij1 heb ik rare dingen horen zeggen.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 14:23 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Ware het niet dat dit volksvertegenwoordigers zijn.
Helemaal niet lastig.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 13:31 schreef Vallon het volgende:
[..]
Best lastig om dit soort beeldsturende (NRC) foto's te gebruiken om daarmee een oordeel te gaan hebben over het conflict. Hier zijn de resolutie, jaargetijde (mei versus oktober), kleurfiltering (zoals contrast) en hoek van genomen foto's; voor & na, duidelijk anders (ingesteld).
Situaties van destructie (middels beeldverschillen aantonen) die gelijk zijn of ze nu in 2004, 2014, 2018 of 2023 zijn genomen. Onverlet is duidelijk dat gebieden een oorlogszone betreft, waar niemand ter plaatse blij van zal worden.
Dat zou vreemd zijn, daar is immers helemaal geen sprake van.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 13:46 schreef sp3c het volgende:
ik vermoed de genocide op de palestijnen
Het is net zoals mensen die roepen dat iets fraude is, omdat ze iets te diep in fake news zitten, je weet wel.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 15:29 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Dat zou vreemd zijn, daar is immers helemaal geen sprake van.
nee je vraag is vreemdquote:Op donderdag 26 oktober 2023 15:29 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Dat zou vreemd zijn, daar is immers helemaal geen sprake van.
Aha, mensen die kritisch durven te kijken naar de rol en het handelen van Israël in dit conflict zijn onwetend en gevoed door propaganda en antisemitisme. Interessant hoor. En waar is dit soort onvoorwaardelijke steun voor Israël dan op gebaseerd:quote:Op donderdag 26 oktober 2023 12:25 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
De gemiddelde mening (zij het vooral op basis van onwetendheid, propaganda en antisemitisme) is juist erg pro-Palestijnen. Dus nee hoor, dat is geen onpopulaire mening helaas. Een vooringenomen krant zoals het NRC (waar jij die eerder geposte satellietbeelden vandaan had) is dagelijks bezig om de burger te voorzien van zulke propaganda, lekker de haat tegen Israël aanwakkeren en een terreurbeweging, gesteund door een groot deel van het Palestijnse volk, in de slachtofferrol plaatsen.
quote:Op donderdag 26 oktober 2023 12:25 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Ja, want het Israëlische leger zal zullen plekken niet zonder reden bombarderen.
Lijkt mij ook, maar daar staan we eerst twee hele eenvoudige eisen tegenover, die ik niet zal herhalen. Daarna internationale vredesmacht neerzetten.quote:Palestijnse minister noemt tweestatenoplossing enige optie: ‘Er is geen alternatief’
Een tweestatenoplossing voor de Palestijnse gebieden en Israël is relevanter en realistischer dan ooit door de oorlog in het gebied, stelt de Palestijnse buitenlandminister Riad Malki. Volgens de minister is er ‘geen alternatief’.
Maar is er een genocide gaande in Gaza? wat vind jij?quote:Op donderdag 26 oktober 2023 15:34 schreef sp3c het volgende:
[..]
nee je vraag is vreemd
je kunt het er mee eens zijn of niet maar het is een pro palestina meeting, als ze het dan over genocide hebben dan hebben ze het logischerwijs niet over Rwanda
not it!quote:Op donderdag 26 oktober 2023 15:44 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
Daarna internationale vredesmacht neerzetten.
quote:Op donderdag 26 oktober 2023 15:45 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Maar is er een genocide gaande in Gaza? wat vind jij?
quote:Op woensdag 25 oktober 2023 16:04 schreef sp3c het volgende:
verder is wat Israel doet absoluut heavy handed maar genocide is echt wat anders, daar moet je ook niet te pas en te onpas mee rondstrooien
Wel als je doel is om vrede te bewaren. Want Israel en het Palestijnse bestuur gaan er niet uit komen voorlopig.quote:
nja, ik weet het ook niet, ik vul louter excelsheetjes voor mijn bestaan...quote:
Eens. Maar waarom is dit geen genocide? en, kun je dat überhaupt op voorhand weten? is het niet altijd pas achteraf dat je erachter komt dat iets een genocide was?quote:
die gaan er met een vredesmacht er tussen ook niet uitkomenquote:Op donderdag 26 oktober 2023 15:46 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Wel als je doel is om vrede te bewaren. Want Israel en het Palestijnse bestuur gaan er niet uit komen voorlopig.
Een beetje vredesmacht dwingt beide partijen gewoon.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 15:48 schreef sp3c het volgende:
[..]
die gaan er met een vredesmacht er tussen ook niet uitkomen
naja ik weet het ook niet meer eigenlijkquote:Op donderdag 26 oktober 2023 15:47 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Eens. Maar waarom is dit geen genocide? en, kun je dat überhaupt op voorhand weten? is het niet altijd pas achteraf dat je erachter komt dat iets een genocide was?
Het is wel collectief straffen van de Gazanen wat Israel doet.
waarom zou 1 van beide partijen een dwingende vredesmacht toelaten?quote:Op donderdag 26 oktober 2023 15:48 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Een beetje vredesmacht dwingt beide partijen gewoon.
Wie beweert bewijst.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 15:47 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Eens. Maar waarom is dit geen genocide? en, kun je dat überhaupt op voorhand weten? is het niet altijd pas achteraf dat je erachter komt dat iets een genocide was?
Het is wel collectief straffen van de Gazanen wat Israel doet.
Geen idee, zou eens moeten inlezen hoe dat destijds met duitsland is gegaan, maar ik weet wel dat er toen ook stemmen waren om alle Duitsers uit te roeien en het land te verdelen, uiteindelijk is het goed gekomen toch? Duitsers zijn nu net echte mensen soms.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 15:50 schreef sp3c het volgende:
[..]
waarom zou 1 van beide partijen een dwingende vredesmacht toelaten?
Kun je niet beter stellen: het lijkt op genocide, maar Israël is voor ons te belangrijk om er concreet iets aan te doen?quote:Op donderdag 26 oktober 2023 15:49 schreef sp3c het volgende:
[..]
naja ik weet het ook niet meer eigenlijk
voor genocide is de intentie nodig, is men bewust bezig met het vernietigen van een volk
als ik dan die luchtfoto's zie van wat er van zo'n wijk over is en uitspraken van politici of diplomaten oid over human animals enzo ... tja ... misschien wel
De Palestijnen hadden toch ook niets te willen omtrent Israel?quote:Op donderdag 26 oktober 2023 15:50 schreef sp3c het volgende:
[..]
waarom zou 1 van beide partijen een dwingende vredesmacht toelaten?
wij gaan het idd sowieso niet stoppen, denk niemandquote:Op donderdag 26 oktober 2023 15:53 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Kun je niet beter stellen: het lijkt op genocide, maar Israël is voor ons te belangrijk om er concreet iets aan te doen?
Bedoel: als je kijkt naar de economische banden tussen Nederland en Israël (kwam ik ook pas recent achter, gek genoeg) snap ik wel waarom Rutte direct de Israëlische vlag ging ophangen.
dat is niet hoe peacekeeping werktquote:Op donderdag 26 oktober 2023 15:54 schreef theunderdog het volgende:
[..]
De Palestijnen hadden toch ook niets te willen omtrent Israel?
Het is behoorlijk tragisch allemaal. Helemaal als je terugdenkt aan de Oslo-akkoorden.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 15:56 schreef sp3c het volgende:
[..]
wij gaan het idd sowieso niet stoppen, denk niemand
maar voor mijn gevoel lijkt het nog niet op genocide maar die intentie lijkt er bij sommigen wel in te zitten, hoe hoog dat speelt in de toren weet ik niet en of het invloed heeft op de acties weet ik ook niet
Ja oke. Maar dat is dan volgens de internationale-regels.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 15:57 schreef sp3c het volgende:
[..]
dat is niet hoe peacekeeping werkt
beide partijen moeten akkoord gaan met het ontplooien van een vredesmacht en ik zie op dit moment niemand dat doen ... al hebben de Palestijnen er misschien het meest mee te winnen atm
ja ze kunnen niet van elkaar winnen en willen niet stoppen met het te proberenquote:Op donderdag 26 oktober 2023 15:58 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Het is behoorlijk tragisch allemaal. Helemaal als je terugdenkt aan de Oslo-akkoorden.
Ongelooflijk eigenlijk.
Als je naar die stream van Steve kijkt hoor je ook constant bombardementen. Ik had gisteren gekeken naar al die toespraken.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 12:34 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Mijn maag draait om bij die beelden. Gaza lijkt wel een grote ruïne. Als je dan hoort dat IDF al 10.000 militaire doelen heeft geraakt dan kan dat ook niet anders.
Totdat ik hoorde dat pas 7% van de gebouwen volledig verwoest zijn en ‘pas’ 42% van de gebouwen schade heeft opgelopen. Dan valt het wel mee. De beelden die we zien zijn natuurlijk altijd wel de beelden met de meeste verwoesting.
Helaas hebben die mensen nog even te gaan. Dat komt nooit meer goed met die inwoners, die zijn getekend voor het leven
ja maar dan is het geen vredesmacht meer he, dat noem je een invasiequote:Op donderdag 26 oktober 2023 15:59 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Ja oke. Maar dat is dan volgens de internationale-regels.
Maar goed. Dit, en talloze andere conflicten laten toch zien dat die regels vaak slechts papierwerk is? kan er bij zo'n vredesmacht ook best wat geforceerd worden, denk ik dan.
Eens.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 15:59 schreef sp3c het volgende:
[..]
ja ze kunnen niet van elkaar winnen en willen niet stoppen met het te proberen
ik hoor het wel als ze er uit zijn op een gegeven moment maar ik zou daar als land geen militairen aan opbranden
Fair. Invasie met vrede als doelquote:Op donderdag 26 oktober 2023 16:00 schreef sp3c het volgende:
[..]
ja maar dan is het geen vredesmacht meer he, dat noem je een invasie
Voor gaza, maar ook de westbank eigenlijk gewoon beide partijen het beste, Israël en de Palestijnen aan (eventuele nieuwe) afspraken houden. Klaar met dat gezeik. En zelfde geldt echt voor Israël, ik bedoel wij hebben uiteindelijk ook leren leven met Limburg.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 16:02 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Fair. Invasie met vrede als doel
quote:Op donderdag 26 oktober 2023 16:02 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Fair. Invasie met vrede als doel
De Duitsers zijn verslagen door de geallieerden en hebben zichzelf onvoorwaardelijk over gegevenquote:Op donderdag 26 oktober 2023 15:51 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
[..]
Geen idee, zou eens moeten inlezen hoe dat destijds met duitsland is gegaan, maar ik weet wel dat er toen ook stemmen waren om alle Duitsers uit te roeien en het land te verdelen, uiteindelijk is het goed gekomen toch? Duitsers zijn nu net echte mensen soms.
Ja, maar tegelijkertijd: waarom zouden wij zoveel investeren in een Arabier vs Arabier conflict (de Ashkenazi's hebben steeds minder te zeggen)..quote:Op donderdag 26 oktober 2023 16:05 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
[..]
Voor gaza, maar ook de westbank eigenlijk gewoon beide partijen het beste, Israël en de Palestijnen aan (eventuele nieuwe) afspraken houden. Klaar met dat gezeik. En zelfde geldt echt voor Israël, ik bedoel wij hebben uiteindelijk ook leren leven met Limburg.
We zitten nog steeds met Frieslandquote:Op donderdag 26 oktober 2023 16:05 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
[..]
Voor gaza, maar ook de westbank eigenlijk gewoon beide partijen het beste, Israël en de Palestijnen aan (eventuele nieuwe) afspraken houden. Klaar met dat gezeik. En zelfde geldt echt voor Israël, ik bedoel wij hebben uiteindelijk ook leren leven met Limburg.
oh ik had het over Gazaquote:Op donderdag 26 oktober 2023 16:07 schreef sp3c het volgende:
[..]
De Duitsers zijn verslagen door de geallieerden en hebben zichzelf onvoorwaardelijk over gegeven
als je dat in Israel voor elkaar wilt krijgen heb je 1 miljoen (westerse) militairen nodig, een stuk of 1000 vliegtuigen en 100 schepen
dan kan het wel
Je hebt weer een bron gevonden die het met je eens is?quote:Op donderdag 26 oktober 2023 16:05 schreef Slayage het volgende:
Netanyahu be like
We are the people of light, they are the people of darkness
Meanwhile Israel be like
[ twitter ]
The family of Al Jazeera's chief reporter in Gaza has been killed by an Israeli strike. According to Israeli media, they were targeted because Israel didn't like Wael Al-Dahdouh's reporting.
This should serve as confirmation, if we needed it, that the sniper who shot dead Al Jazeera's reporter Shireen Abu Akhleh in the West Bank last year received orders to do so.
There is nothing accidental about this pattern of Palestinian reporters being killed. After foreign reporters effectively gave up that role, Palestinians are the last journalists still documenting Israel's crimes.
https://alquds.com/en/posts/98093
[ twitter ]
Die heb ik verdrongenquote:Op donderdag 26 oktober 2023 16:08 schreef Frutsel het volgende:
[..]
We zitten nog steeds met Friesland
Hee heequote:Op donderdag 26 oktober 2023 16:08 schreef Frutsel het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 26 oktober 2023 16:08 schreef Frutsel het volgende:
[..]
dat laatste zeg ik al een hele tijdquote:Op donderdag 26 oktober 2023 16:08 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Ja, maar tegelijkertijd: waarom zouden wij zoveel investeren in een Arabier vs Arabier conflict (de Ashkenazi's hebben steeds minder te zeggen)..
We kunnen het ook gewoon houden zoals het nu is. Wij steunen nu nog Israel, en laten het gewoon op zijn beloop. En over pak hem beet 15 jaar zeggen we allemaal tegen elkaar: dat Israel was eigenlijk nagenoeg even achterlijk als al die andere landen in het Midden-Oosten he?
Heb je dr 1 wedden? TR gedaan.quote:
quote:Op donderdag 26 oktober 2023 16:10 schreef sp3c het volgende:
[..]
dat laatste zeg ik al een hele tijd
dat zal wat gemakkelijker gaanquote:Op donderdag 26 oktober 2023 16:08 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
[..]
oh ik had het over Gaza
ik ga maar weer he
Germaanse volkeren zijn anders heel goed in dingen 'oplossen'quote:Op donderdag 26 oktober 2023 16:11 schreef HeatWave het volgende:
Ik weet dat het schertsend is, maar we kunnen hier in Nederland niet eens normaal met elkaar omgaan, friet of patat, Limburg is kut, Amsterdam moet je afsteken op zee, Provincie/Randstad zit vol &^#%^#% etc etc etc
Maar wij zullen de conflicten in de wereld wel ff oplossen.
ooeeeeeeeeeeeeehquote:Op donderdag 26 oktober 2023 16:12 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Germaanse volkeren zijn anders heel goed in dingen 'oplossen'
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
Dat kun je echt geen bron noemen.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 16:08 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je hebt weer een bron gevonden die het met je eens is?
Kan je niet gewoon een topic openen voor al jouw bevindingen?![]()
![]()
Weg van de minste weerstand beste weg!quote:
laat me man ik log net in wil een beetje meegeiten en natuurlijk raaskallen wie ein profiprogot me a movie, I want you to know
slicing up eyeballs, I want you to know![]()
quote:Op donderdag 26 oktober 2023 16:14 schreef sp3c het volgende:
[..]
ooeeeeeeeeeeeeehSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SorrySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
De randstad lag vroeger in Friesland, tijd om dat te herstellenquote:Op donderdag 26 oktober 2023 16:10 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
[..]
Heb je dr 1 wedden? TR gedaan.
From the river to the sea, nederland friesland free!![]()
![]()
Geef me een bierviltje, een volle bic pen en twee pilsjesquote:Op donderdag 26 oktober 2023 16:11 schreef HeatWave het volgende:
Ik weet dat het schertsend is, maar we kunnen hier in Nederland niet eens normaal met elkaar omgaan, friet of patat, Limburg is kut, Amsterdam moet je afsteken op zee, Provincie/Randstad zit vol &^#%^#% etc etc etc
Maar wij zullen de conflicten in de wereld wel ff oplossen.
got me a movie, I want you to know
2 pils!? Weet je wat dat kost tegenwoordig?quote:Op donderdag 26 oktober 2023 16:17 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
[..]
Geef me een bierviltje, een volle bic pen en twee pilsjes
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Echt geen idee... waddenzee enne... wat hebbie daar? een sloot toch wel?quote:Op donderdag 26 oktober 2023 16:17 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Which one?
[..]
Which one?
From the sloot to the waddensea beter?got me a movie, I want you to know
Als bonus genees ik knettergektequote:Op donderdag 26 oktober 2023 16:17 schreef HeatWave het volgende:
[..]
2 pils!? Weet je wat dat kost tegenwoordig?got me a movie, I want you to know
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa![]()
Alternatively:quote:
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa![]()
From east coast to west coast, the natives shall be free again.
Eens kijken hoe ze dat gaan vinden in USA.![]()
das makkelijk ... gewoon Sneek en Heerenveen en al die onzinsteden door de haagse harry vertaler halen en die borden wijzigen en gewoon normaal doen verderquote:Op donderdag 26 oktober 2023 16:16 schreef aloa het volgende:
[..]
De randstad lag vroeger in Friesland, tijd om dat te herstellen
Sneik en HeâheveinOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: