Allah snackbar.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 14:04 schreef KoningWouter het volgende:
[ twitter ]
Is dit onze grote vriend weer?
Terwijl je de nazi's door Hamas zou moeten vervangen en de Palestijnen door het Duitse volk.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 14:00 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Er is natuurlijk een reden waarom er telkens verwezen wordt naar WWII. Je dient nu Joden door Palestijnen te vervangen en het ironisch te vinden dat Israel nu de foute partij is.
Als dat überhaupt kan...quote:En grote woorden doen het natuurlijk goed (net zoals bv. transfobie wanneer je alleen de biologie regels volgt). Anders heeft het geen impact en kun je andere mensen hun ongelijk niet laten inzien.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
Het is bijna vermakelijk om er naar te kijken.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 12:31 schreef Akathisia het volgende:
Thierry heeft de PVV ver overstegen.
Ware het niet dat dit volksvertegenwoordigers zijn.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 14:20 schreef oblo het volgende:
[..]
Het is bijna vermakelijk om er naar te kijken.
Dat ja, wat een niveau...quote:Op donderdag 26 oktober 2023 14:23 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Ware het niet dat dit volksvertegenwoordigers zijn.
Heerlijkquote:Op donderdag 26 oktober 2023 14:04 schreef KoningWouter het volgende:
[ twitter ]
Is dit onze grote vriend weer?
Mja, is niet eens in Gaza (Afrika geloof ik, tijdens corona). De meeste mensen zien toch geen verschil dus dat soort dingen kan je eindeloos repostenquote:
Inderdaad, en ook denk en bij1 heb ik rare dingen horen zeggen.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 14:23 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Ware het niet dat dit volksvertegenwoordigers zijn.
Helemaal niet lastig.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 13:31 schreef Vallon het volgende:
[..]
Best lastig om dit soort beeldsturende (NRC) foto's te gebruiken om daarmee een oordeel te gaan hebben over het conflict. Hier zijn de resolutie, jaargetijde (mei versus oktober), kleurfiltering (zoals contrast) en hoek van genomen foto's; voor & na, duidelijk anders (ingesteld).
Situaties van destructie (middels beeldverschillen aantonen) die gelijk zijn of ze nu in 2004, 2014, 2018 of 2023 zijn genomen. Onverlet is duidelijk dat gebieden een oorlogszone betreft, waar niemand ter plaatse blij van zal worden.
Dat zou vreemd zijn, daar is immers helemaal geen sprake van.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 13:46 schreef sp3c het volgende:
ik vermoed de genocide op de palestijnen
Het is net zoals mensen die roepen dat iets fraude is, omdat ze iets te diep in fake news zitten, je weet wel.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 15:29 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Dat zou vreemd zijn, daar is immers helemaal geen sprake van.
nee je vraag is vreemdquote:Op donderdag 26 oktober 2023 15:29 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Dat zou vreemd zijn, daar is immers helemaal geen sprake van.
Aha, mensen die kritisch durven te kijken naar de rol en het handelen van Israël in dit conflict zijn onwetend en gevoed door propaganda en antisemitisme. Interessant hoor. En waar is dit soort onvoorwaardelijke steun voor Israël dan op gebaseerd:quote:Op donderdag 26 oktober 2023 12:25 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
De gemiddelde mening (zij het vooral op basis van onwetendheid, propaganda en antisemitisme) is juist erg pro-Palestijnen. Dus nee hoor, dat is geen onpopulaire mening helaas. Een vooringenomen krant zoals het NRC (waar jij die eerder geposte satellietbeelden vandaan had) is dagelijks bezig om de burger te voorzien van zulke propaganda, lekker de haat tegen Israël aanwakkeren en een terreurbeweging, gesteund door een groot deel van het Palestijnse volk, in de slachtofferrol plaatsen.
quote:Op donderdag 26 oktober 2023 12:25 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Ja, want het Israëlische leger zal zullen plekken niet zonder reden bombarderen.
Lijkt mij ook, maar daar staan we eerst twee hele eenvoudige eisen tegenover, die ik niet zal herhalen. Daarna internationale vredesmacht neerzetten.quote:Palestijnse minister noemt tweestatenoplossing enige optie: ‘Er is geen alternatief’
Een tweestatenoplossing voor de Palestijnse gebieden en Israël is relevanter en realistischer dan ooit door de oorlog in het gebied, stelt de Palestijnse buitenlandminister Riad Malki. Volgens de minister is er ‘geen alternatief’.
Maar is er een genocide gaande in Gaza? wat vind jij?quote:Op donderdag 26 oktober 2023 15:34 schreef sp3c het volgende:
[..]
nee je vraag is vreemd
je kunt het er mee eens zijn of niet maar het is een pro palestina meeting, als ze het dan over genocide hebben dan hebben ze het logischerwijs niet over Rwanda
not it!quote:Op donderdag 26 oktober 2023 15:44 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
Daarna internationale vredesmacht neerzetten.
quote:Op donderdag 26 oktober 2023 15:45 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Maar is er een genocide gaande in Gaza? wat vind jij?
quote:Op woensdag 25 oktober 2023 16:04 schreef sp3c het volgende:
verder is wat Israel doet absoluut heavy handed maar genocide is echt wat anders, daar moet je ook niet te pas en te onpas mee rondstrooien
Wel als je doel is om vrede te bewaren. Want Israel en het Palestijnse bestuur gaan er niet uit komen voorlopig.quote:
nja, ik weet het ook niet, ik vul louter excelsheetjes voor mijn bestaan...quote:
Eens. Maar waarom is dit geen genocide? en, kun je dat überhaupt op voorhand weten? is het niet altijd pas achteraf dat je erachter komt dat iets een genocide was?quote:
die gaan er met een vredesmacht er tussen ook niet uitkomenquote:Op donderdag 26 oktober 2023 15:46 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Wel als je doel is om vrede te bewaren. Want Israel en het Palestijnse bestuur gaan er niet uit komen voorlopig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |