ja nou de teksten die erbij zet lees ik niet eens meerquote:Op donderdag 26 oktober 2023 13:01 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Nee het kan en zal best gebeurd zijn maar er wordt weer gedaan alsof Hamas eigenlijk uitreed met bloemenkramen vol goede bedoelingen en de Grote Boze Joden zomaar hun eigen mensen neerknalden en we dus niet zeker kunnen zijn dat de slachtoffers echt wel slachtoffers zijn van een terreuraanslag.
Ehm. Wij maken ons hier druk om 1.300 vermoorde Israeli en wij hebben ook geen aandacht voor die vier punten die jij aanhaalt. Dus wij zijn net zoals die moslims van jou ook hypocriet. Right?quote:Op donderdag 26 oktober 2023 12:54 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Als het Palestijnen betreft wel, want zogenaamd leven moslims in het Westen allemaal hartstikke mee met de Palestijnen, dat zijn immers hun 'broeders'. Wat heel opmerkelijk is, want je hoort ze bijvoorbeeld niet over:
• De 2 miljoen Oeigoeren in Chinese concentratiekampen (moslims)
• De ruim 500,000 Syrische burgerslachtoffers in de nog altijd voortetterende burgeroorlog daar (moslims)
• De talloze Iraanse slachtoffers van het regime daar (moslims)
• De eerdere verdrijving van Palestijnen uit andere Arabische landen zoals bijvoorbeeld Jordanië en Koeweit (moslims)
De Palestijnen in de Gazastrook en de Westelijke Jordaanoever zijn gewoon een handige troefkaart omdat ze kunnen worden gebruikt om af te geven op Israël, Joden en het Westen. Dit is trouwens zowel in moslimkringen als in woke-kringen het geval.
Daar doet China dan ook haar uiterste best voor.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 13:14 schreef sp3c het volgende:
sommige dingen boeien je gewoon meer dan andere dingen
zie niet in wat dat met hypocrisie te maken heeft eerlijk gezegd ... desgevraagd zullen die figuren die met palestijnen vlaggen staan te zwaaien het lot van de Oeigoeren ongetwijfeld ook vervelend vinden
als ze er uberhaupt al iets vanaf weten want je hoort er verder ook niets over, was een tijdje een hot topic maar de wereld is alweer een paar conflicten verder
die helpen niet mee wat dat betreft neequote:Op donderdag 26 oktober 2023 13:18 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Daar doet China dan ook haar uiterste best voor.
Veel mensen zijn alleen maar op zoek naar bevestiging van hun eigen vooroordelen.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 12:50 schreef Qarrad het volgende:
[..]
En hij be like: ik tuin erin!
Het ergste hieraan is dat het blijkbaar geen enkel niveau nodig heeft om een hoop mensen te overtuigen. Past het in het straatje? Het is zo!
En het westen ook, want we zijn behoorlijk economisch afhankelijk van China.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 13:18 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Daar doet China dan ook haar uiterste best voor.
Toch wel apart dat het zo wordt gedraaid in eigen voordeel of eigen waarheid.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 12:25 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
De gemiddelde mening (zij het vooral op basis van onwetendheid, propaganda en antisemitisme) is juist erg pro-Palestijnen.
"underground rocket storage tunnel of hamas near (...) Hospital"quote:
doettie altijdquote:Op donderdag 26 oktober 2023 13:25 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Toch wel apart dat het zo wordt gedraaid in eigen voordeel of eigen waarheid.
En
Oppakken en het land uit flikkeren.quote:
Best lastig om dit soort beeldsturende (NRC) foto's te gebruiken om daarmee een oordeel te gaan hebben over het conflict. Hier zijn de resolutie, jaargetijde (mei versus oktober), kleurfiltering (zoals contrast) en hoek van genomen foto's; voor & na, duidelijk anders (ingesteld).quote:Op donderdag 26 oktober 2023 12:08 schreef Isdatzo het volgende:
Voor:
[ afbeelding ]
Na:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 26 oktober 2023 13:07 schreef sp3c het volgende:
[..]
ja nou de teksten die erbij zet lees ik niet eens meer
maar dit zie je bij iedere verrassingsaanval wel gebeuren, jij zal je de Duitse invasie in 1940 nog wel voor de geest kunnen halen, toen zagen Nederlandse troepen ook op elke hoek van de straat een vermomde Duitser of een parachutist
wat een lieve vrouwquote:Op donderdag 26 oktober 2023 13:31 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Alsof het gisteren was. Mijn moeder gaf me een ulevel voor de schrik!
Op zich wel een beetje ontopic: mijn moeder was een van de weinige mensen die nog echte ouderwetse scheldwoorden voor joden kende ("smous" "jid") en was verder ook overtuigd van het feit dat Nederlanders niet samen konden leven met buitenlanders. Dat kwam door haar opvoeding. ("Als jij met zo'n zwartjoekel thuis komt, dan gaat ie door de brievenbus weer naar buiten").quote:
Door het benoemen van de realiteit? Nee hoor. Deze factoren spelen helaas een grote rol bij veel mensen. Dat is ook wel nodig om je achter een terreurorganisatie of een volk te willen scharen waar terreur op grote schaal wordt verheerlijkt.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 13:25 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Toch wel apart dat het zo wordt gedraaid in eigen voordeel of eigen waarheid.
En
Het is valt ook weer op dat ze hier ook weer staan met bordjes 'genocide'. Welke genocide hebben ze het dan over? Ik denk oprecht dat men dit zelf ook niet kan onderbouwen. Sterker nog, met de leus 'Free Palestine' steunt men zelfs genocide.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 13:30 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Oppakken en het land uit flikkeren.
Gewoon zeggen dat Hamas ook de Palestijnen zwaar onderdrukt.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 13:45 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Door het benoemen van de realiteit? Nee hoor. Deze factoren spelen helaas een grote rol bij veel mensen. Dat is ook wel nodig om je achter een terreurorganisatie of een volk te willen scharen waar terreur op grote schaal wordt verheerlijkt.
[..]
Het is valt ook weer op dat ze hier ook weer staan met bordjes 'genocide'. Welke genocide hebben ze het dan over? Ik denk oprecht dat men dit zelf ook niet kan onderbouwen. Sterker nog, met de leus 'Free Palestine' steunt men zelfs genocide.
Er is natuurlijk een reden waarom er telkens verwezen wordt naar WWII. Je dient nu Joden door Palestijnen te vervangen en het ironisch te vinden dat Israel nu de foute partij is.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 13:45 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Het is valt ook weer op dat ze hier ook weer staan met bordjes 'genocide'. Welke genocide hebben ze het dan over? Ik denk oprecht dat men dit zelf ook niet kan onderbouwen. Sterker nog, met de leus 'Free Palestine' steunt men zelfs genocide.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |