Hmm, rare twist op een jaartal dan.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 19:57 schreef MissionPhailed het volgende:
[..]
Heeft denk ik te maken met de vorming van de staat Isral in 1948, maar heb me er niet in verdiept ...
Je kan in Nederland gewoon Bepaalde klederdracht dragen. Geen probleem. Zie o.a. Staphorstquote:Op donderdag 26 oktober 2023 19:55 schreef Zoddie het volgende:
[..]
Als ik naar andere landen kijk hoe trots men nog zijn op hun tradities.
Hoe jonge meiden trots zijn op het dragen van klederdracht bij nationale feesten.
En dan kijk ik hier, "traditionele kleding is stom!"
Een vlaggetje waaien? Alleen op bepaalde dagen mag het anders ben je een vuile nazi.
Trots op jouw land? Dan ben je vast een vuile Nazi!
Hoe herken je een Nederlander op internationale forums? Hij zeikt Nederland af.
Positieve topic over Nederland op Reddit? Wees gerust, Nederlanders komen al snel vertellen hoe slecht dit land wel niet is.
Doe je dit nu extra?quote:Op donderdag 26 oktober 2023 19:57 schreef EttovanBelgie het volgende:
Een Nederlands vlaggetje op je jas is daarentegen bijna-Hitler.
'Progressief' Nederland vernietigt dit land.
Zou dat bij de Koerden en Armenen ook spelen???quote:Op donderdag 26 oktober 2023 20:02 schreef Werkperd het volgende:
Een kleine reminder:
9 op de 10 Hamas strijders (85%+) heeft een vader, moeder of een familielid verloren door een bomaanval van Isral.
Dit geeft een klein inzicht hoe deze strijders gemotiveerd zijn om wraak te nemen van Isral. 100% gehard en zullen alles geven om te vechten tegen Isral. Van zo'n volk win je niet. Ook al bombardeer je elke m2 plat, je wint niet.
En een PLO sjaal.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 20:03 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Doe je dit nu extra?
Waar zie je buiten het leger een NL vlaggetje op een jas?
De enige die dat vroeger deden waren skinheads en die hadden daadwerkelijk nazistische stuiptrekkingen.
niet voor de mod in kwestie kan ik je zeggenquote:Op donderdag 26 oktober 2023 19:59 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Wel een stuk vermakelijker dan de slowchat die een of andere mod er gister van maakte.
Dat is zwaar ziek.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 20:02 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
In Iran worden vrouwen hersendood geslagen wanneer ze weigeren te voldoen aan religieuze eisen.
Zie de massale demonstraties!
Het zijn er wel een stuk minder, dat helpt.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 20:02 schreef Werkperd het volgende:
Een kleine reminder:
9 op de 10 Hamas strijders (85%+) heeft een vader, moeder of een familielid verloren door een bomaanval van Isral.
Dit geeft een klein inzicht hoe deze strijders gemotiveerd zijn om wraak te nemen van Isral. 100% gehard en zullen alles geven om te vechten tegen Isral. Van zo'n volk win je niet. Ook al bombardeer je elke m2 plat, je wint niet.
Dat komt omdat types als jij de Nederlandse vlag als zodanig suspect hebben gemaakt.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 20:03 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Doe je dit nu extra?
Waar zie je buiten het leger een NL vlaggetje op een jas?
De enige die dat vroeger deden waren skinheads en die hadden daadwerkelijk nazistische stuiptrekkingen.
Dan concludeer ik meer smaak in vermaak te hebben.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 20:04 schreef sp3c het volgende:
[..]
niet voor de mod in kwestie kan ik je zeggen
Dat heeft er alles mee te maken. Dat je dat niet ziet is precies het probleem.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 20:04 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Dat is zwaar ziek.
Wat heeft dat te maken met die specifieke post?
En zie eens met hoeveel plezier de progressieve Nederlander afgeeft op Staphorst onderwijl hij Achmed met zijn drie ingevlogen vrouwen omhelst.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 20:03 schreef Jaroon het volgende:
Je kan in Nederland gewoon Bepaalde klederdracht dragen. Geen probleem. Zie o.a. Staphorst
Nederlanders gaan niet zo snel met een vlaggetje op de jas lopen denk ik. Behalve bij voetbal.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 20:05 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Dat komt omdat types als jij de Nederlandse vlag als zodanig suspect hebben gemaakt.
En volgende week weer marcheren voor LGTBQABCDEFGH rechten?quote:
Afgeeft op Staphorst?quote:Op donderdag 26 oktober 2023 20:06 schreef Akathisia het volgende:
[..]
En zie eens met hoeveel plezier de progressieve Nederlander afgeeft op Staphorst onderwijl hij Achmed met zijn drie ingevlogen vrouwen omhelst.
Staphorst beledigen is etsje veiliger, qua hoofd-nek attachment.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 20:06 schreef Akathisia het volgende:
[..]
En zie eens met hoeveel plezier de progressieve Nederlander afgeeft op Staphorst onderwijl hij Achmed met zijn drie ingevlogen vrouwen omhelst.
Muslims bad.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 20:04 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Dat is zwaar ziek.
Wat heeft dat te maken met die specifieke post?
Nee, die fundamentalistische broeders van je, die zijn het probleem.quote:
Oja, dat is waar. Achmed moet vooral met een pakketje voor de deur staan, niet met een zwaard. Immer pragmatisch, blijft de Nederlander. Dat dan weer wel.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 20:08 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Staphorst beledigen is etsje veiliger, qua hoofd-nek attachment.
Ach ja, die studenten denken nog omdat ze met de Model UN debatten wereldvrede hebben kunnen stichten dat ze DE oplossing zijn van alles in de wereld.quote:
Ja, net als die conservatieve haviksbroeders van je in Amerika en Israel die er een bende van maken. Ga ik je ook niet op aanspreken.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 20:09 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Nee, die fundamentalistische broeders van je, die zijn het probleem.
Dat is het inderdaad. Volgens the Chronicle. “We don’t want no two states, we want all of ’48.” 1948, precies wat jij zegt.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 19:57 schreef MissionPhailed het volgende:
[..]
Heeft denk ik te maken met de vorming van de staat Isral in 1948, maar heb me er niet in verdiept ...
Wellicht omdat ik me daar ook totaal niet aan lieer. Als Nederlander.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 20:10 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ja, net als die conservatieve haviksbroeders van je in Amerika en Israel die er een bende van maken. Ga ik je ook niet op aanspreken.
Maar je zei net dat het de schuld is van progressief Nederland.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 20:05 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Dat komt omdat types als jij de Nederlandse vlag als zodanig suspect hebben gemaakt.
En niemand is 'progressiever' dan jij Harvestquote:Op donderdag 26 oktober 2023 20:11 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Maar je zei net dat het de schuld is van progressief Nederland.
Achmed moet onderdanig zijn, geen afwijkende mening hebben. Dan kan de Nederlander hem pruimen. Jammergenoeg zijn de gastarbeidersjaren voorbij.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 20:09 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Oja, dat is waar. Achmed moet vooral met een pakketje voor de deur staan, niet met een zwaard. Immer pragmatisch, blijft de Nederlander. Dat dan weer wel.
Inderdaad. Qua religieuze vrijheid is Nederland echt een soort Saudi-Arabi ja.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 20:12 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Achmed moet onderdanig zijn, geen afwijkende mening hebben. Dan kan de Nederlander hem pruimen. Jammergenoeg zijn de gastarbeidersjaren voorbij.
Als Nederlander lieer ik me ook niet aan fundamentalisten.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 20:11 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Wellicht omdat ik me daar ook totaal niet aan lieer. Als Nederlander.
Proest.
Klopt, het blijft bijzonder dat het van kinderen - want dat zijn het praktisch - getolereerd wordt dat ze de ander wegschreeuwen. Op universiteiten nota bene.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 20:10 schreef Zoddie het volgende:
[..]
Ach ja, die studenten denken nog omdat ze met de Model UN debatten wereldvrede hebben kunnen stichten dat ze DE oplossing zijn van alles in de wereld.
Daarnaast zijn ze gewend om als ze iets willen om dan te gaan schreeuwen.
En waar zijn al die haviksbroeders in dit land?quote:Op donderdag 26 oktober 2023 20:13 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Als Nederlander lieer ik me ook niet aan fundamentalisten.
Proest.
Collateral damage zie je in elke oorlog helaas.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 20:09 schreef Qarrad het volgende:
[ twitter ]
Het probleem in een notendop. Shadi Barud is n van de architecten achter de aanslag van 7 oktober. Willen ze die dood hebben? Blijkbaar erg graag. En terecht. Alleen zie ik 3, 4 gebouwen meegaan.
Ooh, uiteraard. Bijzonder dat ik niet scherp genoeg was om dat op te pikken.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 20:11 schreef opgebaarde het volgende:
Dat is het inderdaad. Volgens the Chronicle. “We don’t want no two states, we want all of ’48.” 1948, precies wat jij zegt.
moet jij wetenquote:Op donderdag 26 oktober 2023 20:05 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Dan concludeer ik meer smaak in vermaak te hebben.
Soort zoekt soort.quote:
Schreeuwen over wat?quote:Op donderdag 26 oktober 2023 20:10 schreef Zoddie het volgende:
[..]
Ach ja, die studenten denken nog omdat ze met de Model UN debatten wereldvrede hebben kunnen stichten dat ze DE oplossing zijn van alles in de wereld.
Daarnaast zijn ze gewend om als ze iets willen om dan te gaan schreeuwen.
Je kan het wel inschatten. Maar bij een grondaanval zal het aantal doden aan Israelische kant wss groot zijn. Is dat het waard?quote:Op donderdag 26 oktober 2023 20:13 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Collateral damage zie je in elke oorlog helaas.
Uhu, de variant die men 'voelt'. Maar, ook een oprechte vraag, hoe draai jij niet met je ogen zodra je een moslim hoort reppen over discriminatie, wetende wat zijn religie in de kern omhelst?quote:Op donderdag 26 oktober 2023 20:24 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dat is vrij out in the open, ik heb het nog meer over de geniepige variant daarvan.
Nee.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 20:24 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Oprechte vraag.
Vind je het niet een btje vreemd dat er in Europese steden hele volksstammen omtrent dit conflict DAAR wl de straat op gaan?
Een paar zegt ie.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 20:19 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Omdat die club de Nederlandse vlag per definitie suspect heeft gemaakt. Reeds aangehaald.
Volgen we jouw prachtige logica, is de Nederlandse vlag t.a.t. een symbool van nazisme, want een paar skinheads hebben het wel eens op hun bomberjack gestickt.
Er zijn toch talloze interne conflicten in en tussen Arabische landen geweest de afgelopen jaren?quote:Op donderdag 26 oktober 2023 20:28 schreef Mutant01 het volgende:
In Europa zijn er grote groepen migranten met een Arabische achtergrond of afkomstig uit een Arabisch land. Dit conflict is in feite een Arabisch-Israelisch conflict. Men kan zich identificeren met een van de partijen. Dat geldt niet voor conflicten elders, zoals bijv. de Oeigoeren of de Rohingya
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |