10/10 inclusief extra service back stagequote:Op donderdag 26 oktober 2023 16:39 schreef Akathisia het volgende:
Oke, vooruit
From sea to sea, America will (once again) be Cherokee.
Oeh nice, can't wait.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 16:48 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
[..]
10/10 inclusief extra service back stage
bedankt, doen we niets meequote:Hamas's armed wing says...
The Hamas-run health ministry said
Rechtervleugel van neo-neo nazi's is wel best extreemquote:
Dat laatste deel klopt grappig genoeg wel, door de aanvallen van Hamas vallen er nu doden in Gaza.quote:The Hamas-run health ministry said Thursday that at least 7,028 people have been killed in Gaza by Israeli strikes since the militant group's October 7 attacks on Israel.
Alleen die ene oma voor de PR uiteraard.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 16:56 schreef HowardRoark het volgende:
Alsof men überhaupt nog echt al die 200 mensen in leven had gehouden, het is lastig te geloven.
https://nos.nl/liveblog/2(...)en-onbekend-waardoorquote:'Docent Huygens College Amsterdam op non-actief na uitspraken oorlog'
Een docent van het Huygens College in Amsterdam-West is door de directie van de middelbare school op non-actief gezet naar aanleiding van uitspraken over de oorlog tussen Israël en Hamas. Dat meldt de Amsterdamse tv-zender AT5 op basis van een interne e-mail.
De docent zou de uitspraken hebben gedaan een-op-een-gesprek met de directeur van de school. De uitlatingen konden niet door de beugel, staat volgens AT5 in de mail van de directeur. Wat de docent precies gezegd heeft, is niet bekend.
Een woordvoerder van scholengemeenschap Zaam, waaronder het Huygens College valt, bevestigt aan AT5 dat de docent op dit moment geen les geeft. "Zaam verwacht van haar docenten dat zij zich in conflictsituaties neutraal opstellen. De directie van de school en het bestuur hebben de docent aangesproken over de uitspraken en gevraagd om een zienswijze in de ontstane situatie te geven."
Nou levende gijzelaars kunnen best waardevol zijn toch?quote:Op donderdag 26 oktober 2023 16:56 schreef HowardRoark het volgende:
Alsof men überhaupt nog echt al die 200 mensen in leven had gehouden, het is lastig te geloven.
ja ik wist ook niet wat ik er mee moest, jezus zegquote:Op donderdag 26 oktober 2023 16:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja nutteloos bericht gezien niet bekend is wat die heeft gezegd
Jazeker, maar 200 is wel veel. Je moet die ook te eten geven en constant bewaken natuurlijk.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 16:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nou levende gijzelaars kunnen best waardevol zijn toch?
Mooi. Schuimbekkende extremisten als docent moet je niet willen.quote:
quote:Op donderdag 26 oktober 2023 16:59 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
[..]
ja ik wist ook niet wat ik er mee moest, jezus zeg
ja das waar maar ik denk dat ze toch wel waardevol voor hamas waren. Misschien komen er nog meer feiten naar boven over ditquote:Op donderdag 26 oktober 2023 16:59 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Jazeker, maar 200 is wel veel. Je moet die ook te eten geven en constant bewaken natuurlijk.
Idd niet lastig om met beelden een bias te bevestigen dat verder (mij) totaal niets duidt.quote:
We weten niet eens wat ie gezegd heeft.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 16:59 schreef Perrin het volgende:
[..]
Mooi. Schuimbekkende extremisten als docent moet je niet willen.
dit, het is een bijzonder neutrale mededelingquote:Op donderdag 26 oktober 2023 17:03 schreef Akathisia het volgende:
[..]
We weten niet eens wat ie gezegd heeft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |