Meteen uitzetten.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 18:55 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Dreigen met een aanslag in België, zijn familie kwijt en dus niets te verliezen, gaat u maar lekker de straat op meneer, wel uit de buurt blijven van onze politiekers.
Relatief kleiner.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 19:06 schreef Oud_student het volgende:
[..]
Het een sluit het ander niet uit, inderdaad zit het IDF niet te wachten op de vele slchtoffers aan eigen kant.
Door deze acties en het bombarderen zullen de verliezen bij een full blown grondoorlog kleiner zijn.
Ik hoor Slayage zich liever helemaal niet meer uitspreken...quote:Op donderdag 26 oktober 2023 19:05 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Ja @:slayage jij moet je uitspreken over elke moslim die huilt en daarna door de mond valt. Of die mafketels adresseren die posters met foto’s van Israëlische slachtoffers van een muur af trekt. Jij, jij moet bij al die mensen stuk voor stuk uitspreken hoe jij hun gedrag afkeurt.
De islam wordt geen strobreed in de weg gelegd in West-Europa, dat is ook het punt niet.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 17:47 schreef Tekaschi het volgende:
[ twitter ]
De zoveelste die in de slachtofferrol kruipt terwijl er gewoon een radicaal onder schuilt. Dit zou mensen toch eens aan het denken moeten zetten.
Ja. En dan zijn de burgers de lul.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 19:06 schreef Oud_student het volgende:
[..]
Het een sluit het ander niet uit, inderdaad zit het IDF niet te wachten op de vele slchtoffers aan eigen kant.
Door deze acties en het bombarderen zullen de verliezen bij een full blown grondoorlog kleiner zijn.
quote:Op donderdag 26 oktober 2023 16:45 schreef Slayage het volgende:
Israëlische media be like,
"het etnisch zuiver van Gaza is de meest humanitaire optie. We moeten Egypte, dat zich in een economische crisis bevindt omkopen en medeschuldig maken aan onze oorlogsmisdaden"
[ twitter ]
Nou, ik denk als de Joden er bij waren betrokken.... enthousiasme al omquote:Op donderdag 26 oktober 2023 19:13 schreef EttovanBelgie het volgende:
Overigens...
Wat onderdrukking van christenen, niet- en andersgelovigen betreft in het overgrote deel van de islamitische wereld, daar hebben deze salafisten het wat minder over. Gaan ze ook niet de straat voor op. Natuurlijk niet.
En 'progressieve' Nederlanders maar deugneuzen met hun Palestina-vlaggen. Dat christenen, atheïsten en afvalligen al jaren onderdrukt, gemarteld, vermoord worden daar is kennelijk wat minder sexy om voor te protesteren.
Dit. Schrijnend ook dat Joris zich voor dat fundamentalistische leugenkarretje laat spannen waar ie verder wel een redelijk goed punt maakt wb het jezelf moeilijker maken in plaats van stellig een kant te kiezen (als buitenstaander).quote:Op donderdag 26 oktober 2023 19:09 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
De islam wordt geen strobreed in de weg gelegd in West-Europa, dat is ook het punt niet.
Het punt is dat West-Europa nog niet islamitisch genoeg is voor dit wahabistisch volk. Dus janken en krijsen dat ze oh zo onderdrukt worden hier.
Wil je echte onderdrukking zien? Wacht nog even tot die fundamentalisten het voor het zeggen hebben.
Luyendijk is voor wahabi's een useful idiot, niets meer.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 19:20 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Dit. Schrijnend ook dat Joris zich voor dat fundamentalistische leugenkarretje laat spannen waar ie verder wel een redelijk goed punt maakt wb het jezelf moeilijker maken in plaats van stellig een kant te kiezen (als buitenstaander).
Waarom moet dat? Wat is de toegevoegde waarde?quote:Op donderdag 26 oktober 2023 19:07 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ik hoor Slayage zich liever helemaal niet meer uitspreken...
Met z'n hypocriete fundamentalische bagger.
Hmmja, ik baseer dit voornamelijk op het gegeven dat we in Europese steden precies NUL massa-demonstraties zien van Pro-Israël volk.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 19:21 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Waarom moet dat? Wat is de toegevoegde waarde?
Zouden er op internet ook videootjes te vinden zijn van gekkies die voor de 'andere kant' zijn en dan iedereen met een Israëlische vlag als avatar daar iets hardop van vinden?
Dit allemaal naar aanleiding van een video met een domme aanstellerige damequote:Op donderdag 26 oktober 2023 19:24 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Hmmja, ik baseer dit voornamelijk op het gegeven dat we in Europese steden precies NUL massa-demonstraties zien van Pro-Israël volk.
Ik baseer dit eveneens op het feit dat we deze demonstraties enkel en alleen zien wanneer de fundamentalistische moslims in Europa weer eens naar een externe factor kunnen wijzen voor 'alle ellende in de wereld' (Zionisten, seculieren, homo's, VS, Europa, het Westen, Israel).
Soedan? Nul.
Jemen? Nada.
Iraanse vrouwen? Hahahaha!
West-Sahara? Bestaat niet.
Koerden? Wie?
Yezidi's? Opnieuw, wie?
Serieus, hoe lang duurt het nog aleer die schellen eindelijk eens van de ogen vallen?
Kun je lezen?quote:Op donderdag 26 oktober 2023 19:06 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Meteen uitzetten.
Nu zal dit uit bepaalde hoek wel weer worden goedgepraat vanwege het tragische nieuws dat deze man heeft gekregen, maar dat is geen verklaring. We hebben ook nog geen Israëliër, wiens familieleden ook zijn omgekomen, horen dreigen met een aanslag. Dat benadrukt dat het dus toch echt een kwestie van cultuur is.
quote:Op donderdag 26 oktober 2023 18:55 schreef Tekaschi het volgende:
De man zou echter geen banden hebben met terroristische activiteiten
Welterustenquote:Op donderdag 26 oktober 2023 19:33 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Dit allemaal naar aanleiding van een video met een domme aanstellerige damewat is slayage zijn rol daar in?
Was Nederland maar wat trotser op zichzelfquote:Op donderdag 26 oktober 2023 19:35 schreef Akathisia het volgende:
Gezien het toch rustig is, een pareltje (pas net ontdekt)
Eens. Ik ben uit armoe (en met uitgedund Italiaans bloed) maar gaan pleiten voor een heropleving van het Romeine Rijkquote:Op donderdag 26 oktober 2023 19:36 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Was Nederland maar wat trotser op zichzelf
Ik heb nog nooit gedemonstreerd en ik heb me nog nooit ergens voor ingezet. Ik mag daardoor er iets van vinden want ik vergeet geen andere groep of onderwerp. Jij hopelijk ook nog nooit iets gedaan, geen A12 bezet toch?quote:
Slaap ze.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 19:42 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit gedemonstreerd en ik heb me nog nooit ergens voor ingezet. Ik mag daardoor er iets van vinden want ik vergeet geen andere groep of onderwerp. Jij hopelijk ook nog nooit iets gedaan, geen A12 bezet toch?
Omdat het gaat om Bergen op Zoom en gezonde mensen hebben een broertje dood aan Brabant.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 19:35 schreef Akathisia het volgende:
Gezien het toch rustig is, een pareltje (pas net ontdekt)
Waarom mocht dit prachtige oorlogslied niet ons volkslied worden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |