Bij mij is nog erger een pakket die ik zou ontvangen gaat terug naar Canada. Ik heb niet eens bericht gehad van PosrNl gehad dat het was afgeleverd bij een pakketpunt.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 19:25 schreef AgnesGru het volgende:
Hij staat de hele dag al op deze status, gaat dit nog goed komen?
[ afbeelding ]
Meen je, wat stom zeg! En nu dan?quote:Op woensdag 25 oktober 2023 19:34 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Bij mij is nog erger een pakket die ik zou ontvangen gaat terug naar Canada. Ik heb niet eens bericht gehad van PosrNl gehad dat het was afgeleverd bij een pakketpunt.
Via kickstarter contact opgenomen met verzender of ie opnieuw wil opsturen.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 19:38 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Meen je, wat stom zeg! En nu dan?
Zijn die dusdanig fanatiek dat ze ook voorrondes kijken? Die ben ik op mijn werk nog niet tegengekomen, wel fans van het evenementquote:Op woensdag 25 oktober 2023 19:38 schreef Yesse het volgende:
Naam topic![]()
Ik vond trouwens laatst twee Eurovisie collega’s op werkEindelijk mensen om het daar mee te delen
Ik ben NU op station Amersfoort in een ziek drukke treinquote:Op woensdag 25 oktober 2023 19:19 schreef H_T het volgende:
@:Arizona ik ga nu aan mijn treinreis beginnen. Ben je al Amersfoort voorbij?
Inmiddels heb ik de trein en het station verlaten. Sterkte Ari!quote:Op woensdag 25 oktober 2023 19:58 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik ben NU op station Amersfoort in een ziek drukke treinSardientjes in blik hebben meer ruimte.
Wij hadden nog net een zitplek.
Leuk! Een vriend van mijn vriend is ook héél erg fan, maar dat mag ik aan niemand doorvertellenquote:Op woensdag 25 oktober 2023 19:38 schreef Yesse het volgende:
Naam topic![]()
Ik vond trouwens laatst twee Eurovisie collega’s op werkEindelijk mensen om het daar mee te delen
Dit overkomt echt alleen Nederlandse ploegen. Zelfs met buitenlandse spelers. Zo onbegrijpelijk, maar ook voorspelbaar.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 20:29 schreef GeorgeM het volgende:
Penalty voor Lazio
Wat een stomme actie, vooral als je met 3-0 voor staat![]()
Veel plezierquote:Op woensdag 25 oktober 2023 20:26 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik zit nu bij de voorstelling van Jansen en Lebbis
Dat niet maar ik had dus helemaal geen medestanders op kantoorquote:Op woensdag 25 oktober 2023 19:57 schreef H_T het volgende:
[..]
Zijn die dusdanig fanatiek dat ze ook voorrondes kijken? Die ben ik op mijn werk nog niet tegengekomen, wel fans van het evenement
De UEFA heeft geld nodig (of betaal je alleen bij de amateurs per kaart?)quote:Op woensdag 25 oktober 2023 20:43 schreef Redefine het volgende:
Twaalf gele kaarten in een wedstrijd waar echt nauwelijks wat aan de hand is
Dan blijf je achter bij de tijgers. Oh nee dat is Fort Boyard.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 20:46 schreef Em31 het volgende:
Vind die betonnen ‘deur’ daar bij Feyenoord altijd zo engstel je staat eronder en hij gaat ineens dicht.
Echt hè, hoe sommige scheidsrechters dat voor elkaar krijgen in een ogenschijnlijk simpel te fluiten wedstrijdquote:Op woensdag 25 oktober 2023 20:43 schreef Redefine het volgende:
Twaalf gele kaarten in een wedstrijd waar echt nauwelijks wat aan de hand is
Of er bovenop en hij gaat opeens openquote:Op woensdag 25 oktober 2023 20:46 schreef Em31 het volgende:
Vind die betonnen ‘deur’ daar bij Feyenoord altijd zo engstel je staat eronder en hij gaat ineens dicht.
En ja en dan ook weer die onzin, waarbij een speler ruzie zoekt met de ander, gaat duwen en er dan twee geel krijgen, omdat die andere daar dan kwaad over wordt...quote:Op woensdag 25 oktober 2023 20:55 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Echt hè, hoe sommige scheidsrechters dat voor elkaar krijgen in een ogenschijnlijk simpel te fluiten wedstrijd
Mehhquote:Op woensdag 25 oktober 2023 21:13 schreef Arizona het volgende:
Lekker gewerkt NS, we gaan onze overstap niet halrn en dan mogen we 28 minuten wachten.
We hadden de verbinding met 1 overstapquote:Op woensdag 25 oktober 2023 21:24 schreef Meke het volgende:
[..]
Mehh![]()
![]()
Ik vind dat zó kut hè, die halfuursverbindingen. Zeker als dat dan ook nog een extra overstap betekent. Als ik naar Twente of Groningen moet kies ik altijd de verbinding met één overstap. Laatst ging ik naar m'n zusje en had de bús naar het station hier al vertraging waardoor ik én een halfuur later was én een keer extra moest overstappen![]()
Toch mooi het linkerrijtje gehaald!quote:Op woensdag 25 oktober 2023 23:47 schreef H_T het volgende:
Popquiz was leuk, maar wel weer moeilijk. Slechts 30e van de 73Nog steeds geen resultaat om je voor te schamen, maar meestal eindigen we hoger dan dat
Wat is er mis met 50+ Emquote:Op donderdag 26 oktober 2023 08:56 schreef Em31 het volgende:
Ik kreeg weer eens 50PLUS bovenaan bij de stemwijzer
Je bent een oude ziel!quote:Op donderdag 26 oktober 2023 09:36 schreef Em31 het volgende:
[..]
Helemaal niets George! Persoonlijk ben ik er alleen nogal vroeg bij dan.
Tijd om je naam te veranderen in Em51quote:Op donderdag 26 oktober 2023 09:36 schreef Em31 het volgende:
[..]
Helemaal niets George! Persoonlijk ben ik er alleen nogal vroeg bij dan.
Ik vond het sowieso een vrij onbenullige reeks stellingen deze keer. De wereld staat in brand in Oekraïne en Israël, de woningbouw komt niet van de grond, het besteedbaar inkomen staat onder druk, op allerlei plekken als de infrastructuur, de zorg, de gemeentezaken, enz. staat de capaciteit onder druk, het klimaat gaat naar de knoppen, Mia en Dion hebben ons als land laten vallen (dat vind ik nog wel de ergste).quote:Op donderdag 26 oktober 2023 09:57 schreef Em31 het volgende:
Moet zeggen dat ik nog wel bij veel 'weet niet' heb aangeklikt. Vond sommige stellingen wat apart of ik heb er gewoon geen mening over.
Gratis OV voor vuurwerk.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 10:17 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik vond het sowieso een vrij onbenullige reeks stellingen deze keer. De wereld staat in brand in Oekraïne en Israël, de woningbouw komt niet van de grond, het besteedbaar inkomen staat onder druk, op allerlei plekken als de infrastructuur, de zorg, de gemeentezaken, enz. staat de capaciteit onder druk, het klimaat gaat naar de knoppen, Mia en Dion hebben ons als land laten vallen (dat vind ik nog wel de ergste).
En waar gaan we het over hebben? Visa voor Surinamers, gratis OV voor bejaarden en vuurwerk.
quote:Op donderdag 26 oktober 2023 10:17 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik vond het sowieso een vrij onbenullige reeks stellingen deze keer. De wereld staat in brand in Oekraïne en Israël, de woningbouw komt niet van de grond, het besteedbaar inkomen staat onder druk, op allerlei plekken als de infrastructuur, de zorg, de gemeentezaken, enz. staat de capaciteit onder druk, het klimaat gaat naar de knoppen, Mia en Dion hebben ons als land laten vallen (dat vind ik nog wel de ergste).
En waar gaan we het over hebben? Visa voor Surinamers, gratis OV voor bejaarden en vuurwerk.
Die van Suriname vond ik ook random inderdaad.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 10:53 schreef Em31 het volgende:
[..]![]()
Maar inderdaad, die over Suriname vond ik ook zo random?![]()
Niets over klimaat is heel apart in zo'n stemwijzer. Ook niets over studieschuld bijv. maarja geen idee hoe ze zoiets samenstellen.
Ik had VVD op 1, met CDA en FvD erachter. Ik ben eigenlijk niet van plan op een van die drie te stemmenquote:Op donderdag 26 oktober 2023 08:56 schreef Em31 het volgende:
Bij de toelichting bleek bij de Surinamevraag ook nog dat Nederland dat niet solo mag bepalen, omdat je vanwege de Schengenakkoorden in een keer toegang hebt tot bijna heel Europaquote:Op donderdag 26 oktober 2023 10:53 schreef Em31 het volgende:
[..]![]()
Maar inderdaad, die over Suriname vond ik ook zo random?![]()
Niets over klimaat is heel apart in zo'n stemwijzer. Ook niets over studieschuld bijv. maarja geen idee hoe ze zoiets samenstellen.
Was Strani nou te oud voor jou of was het nou andersom?quote:Op donderdag 26 oktober 2023 08:56 schreef Em31 het volgende:
Dus eigenlijk ben je een 50-plusser uit Almere.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 11:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik had ook wel een gemixt gezelschap.
1. 50plus
2. PVV
3. D66
Alsnog gefeliciteerdquote:Op woensdag 25 oktober 2023 19:38 schreef Yesse het volgende:
Naam topic![]()
Ik had ook VVD en D66, maar denk inderdaad ook niet dat ik hierop ga stemmen. Ik weet het eigenlijk niet echt.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 11:26 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik had VVD op 1, met CDA en FvD erachter. Ik ben eigenlijk niet van plan op een van die drie te stemmenSowieso krijg ik vaak een andere uitslag bij nog een keer invullen
Dan is het al helemaal randomquote:Op donderdag 26 oktober 2023 11:28 schreef H_T het volgende:
[..]
Bij de toelichting bleek bij de Surinamevraag ook nog dat Nederland dat niet solo mag bepalen, omdat je vanwege de Schengenakkoorden in een keer toegang hebt tot bijna heel Europa
Ssstttquote:Op donderdag 26 oktober 2023 11:36 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Was Strani nou te oud voor jou of was het nou andersom?
2&3 zo dicht bij elkaar is ook wel bijzonderquote:Op donderdag 26 oktober 2023 11:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik had ook wel een gemixt gezelschap.
1. 50plus
2. PVV
3. D66
Ja, dat is ook wel logisch. Anders krijg je visumbureau D.Bouterse, waar je tegen een zacht prijsje een Surinaams visum kan aanvragen, waarna je probleemloos door kan reizen naar de EU.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 11:28 schreef H_T het volgende:
[..]
Bij de toelichting bleek bij de Surinamevraag ook nog dat Nederland dat niet solo mag bepalen, omdat je vanwege de Schengenakkoorden in een keer toegang hebt tot bijna heel Europa
De SGP heeft best een goed verhaal, en als je dan geen stellingen hebt over abortus, zondagsrust, kindervaccinaties en dat soort dingen, komt zo’n partij vanzelf bovendrijven. Bij mij was het nummer 2 (achter de VVD) deze keer.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 12:11 schreef Arizona het volgende:
Hoe ik als geëmancipeerde, half katholieke en half atheïstische vrouw telkens weer op
SGP uitkom, is me een raadsel
VVD was mijn nummer 2quote:Op donderdag 26 oktober 2023 12:24 schreef Fred_B het volgende:
[..]
De SGP heeft best een goed verhaal, en als je dan geen stellingen hebt over abortus, zondagsrust, kindervaccinaties en dat soort dingen, komt zo’n partij vanzelf bovendrijven. Bij mij was het nummer 2 (achter de VVD) deze keer.
Dan is het toch kiezen tussen de economie en het afschaffen van het vrouwenkiesrechtquote:
LEF en GL-PvdA waren bij mij juist in de onderste regionen te vindenquote:Op donderdag 26 oktober 2023 12:10 schreef Meke het volgende:
Ik heb een partij op 1 die ik niet eens kenBljkbaar een jongerenpartij
![]()
1. LEF 73%
2. GL-PVDA 70%
3. D66, PvdD, Denk, Bij1, Piratenpartij - De groenen - 67%
En de onderste vijf waren SGP, NSC, FvD, BvNL en JA21, ook zeer tevreden mee
Ik zie de afgelopen 2 dagen dus allemaal van deze lijstjes langskomen, maar het valt me op dat bijna niemand NSC in de top 3 heeft. Ik dacht zelf eerst ook even dat ze nog niet meegenomen waren in die stemwijzer.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 13:20 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dan is het toch kiezen tussen de economie en het afschaffen van het vrouwenkiesrecht![]()
Ik vond jouw lokale held Pietertje maar een erg matig programma hebben trouwens. Ik had daar meer van verwacht dan een Balkenende-tekst met wat meer focus op goed bestuur en woningen.
Ik ook niet. Gelukkig hebben we nog evenquote:Op donderdag 26 oktober 2023 11:41 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik had ook VVD en D66, maar denk inderdaad ook niet dat ik hierop ga stemmen. Ik weet het eigenlijk niet echt.
Ja, nu komen er in de Stemwijzer ook wel vrij weinig van de speerpunten van de NSC langs, dus dat is nog wel logisch. Maar het is verder gewoon een CDA-programma, met dan goed bestuur, wonen en dat bestaanszekerheid-verhaal.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 13:34 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik zie de afgelopen 2 dagen dus allemaal van deze lijstjes langskomen, maar het valt me op dat bijna niemand NSC in de top 3 heeft. Ik dacht zelf eerst ook even dat ze nog niet meegenomen waren in die stemwijzer.
quote:Op donderdag 26 oktober 2023 13:53 schreef AgnesGru het volgende:
Volgens de PostNL app is mijn pakketje nog steeds met de bezorger onderweg en wordt deze gisteren bezorgd.
Tijdreizend pakketjequote:Op donderdag 26 oktober 2023 13:53 schreef AgnesGru het volgende:
Volgens de PostNL app is mijn pakketje nog steeds met de bezorger onderweg en wordt deze gisteren bezorgd.
Hij heeft niet voor niets jarenlang bij het CDA rondgelopen natuurlijkquote:Op donderdag 26 oktober 2023 13:20 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dan is het toch kiezen tussen de economie en het afschaffen van het vrouwenkiesrecht![]()
Ik vond jouw lokale held Pietertje maar een erg matig programma hebben trouwens. Ik had daar meer van verwacht dan een Balkenende-tekst met wat meer focus op goed bestuur en woningen.
En als de koning ter compensatie van die belasting die hij moet betalen gewoon een hogere toelage krijgt schiet je er nog niks mee opquote:Op donderdag 26 oktober 2023 13:53 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, nu komen er in de Stemwijzer ook wel vrij weinig van de speerpunten van de NSC langs, dus dat is nog wel logisch. Maar het is verder gewoon een CDA-programma, met dan goed bestuur, wonen en dat bestaanszekerheid-verhaal.
En met ook nog wat populistische toevoegingen als dE kOnInG mOeT bElAsTiNg BeTaLeN. Alsof dat enig nut dient. Bevries gewoon de uitkeringen aan de koninklijke familie voor tien jaar ofzo en kijk dan verder. Zie je het voor je dat de koning en Mark Rutte naar één of ander bezoek gaan en ze onderweg een kop koffie drinken en Willem om het bonnetje moet vragen. Of dat hij zijn chauffeur moet instrueren dat hij een kwitantie moet vragen bij de parkeerautomaat
Rijdt je bezorger in een DeLorean?quote:Op donderdag 26 oktober 2023 13:53 schreef AgnesGru het volgende:
Dat is toch niet zo onverwacht? Lijkt me bij uitstek een station dat hen draait eigenlijkquote:Op donderdag 26 oktober 2023 14:43 schreef NailQueen het volgende:
Oh nee. 3FM draait Kris Kross Amsterdam
Jaaaaaaaa gefeliciteerd!!quote:
OHHHHH ZIE JE WELquote:
Die draaien ze nooit. Het is Qmusic die met ze weglopen.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 14:48 schreef Meke het volgende:
[..]
Dat is toch niet zo onverwacht? Lijkt me bij uitstek een station dat hen draait eigenlijk
Jawel hoor, ik ben een open boekquote:Op donderdag 26 oktober 2023 15:06 schreef Arizona het volgende:
[..]
Jaaaaaaaa gefeliciteerd!!
N=4![]()
Wanneer ga je beginnen? Wat word je functie? (Als je dat niet wil vertellen, snap ik dat ook)
Dankquote:Op donderdag 26 oktober 2023 15:10 schreef Meke het volgende:
[..]
OHHHHH ZIE JE WEL![]()
![]()
![]()
Wat goed zeg, gefeliciteerd![]()
Wat Goedquote:
Ohh wat snel alquote:Op donderdag 26 oktober 2023 15:13 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Jawel hoor, ik ben een open boek![]()
Managementassistente bij een zorginstelling voor jongeren met een probleemachtergrond/verleden.
Woensdag 1 november is m’n eerste dag.
Het is een chaotische bende daar, maar zo warm en gezellig
Dank!quote:
HOI HOI HOI HOIquote:
Ik begin ook te twijfelen Billy, het is wel heel stoffig allemaal zo.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 11:36 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Was Strani nou te oud voor jou of was het nou andersom?
quote:30
Min
Info
Score
0 Netherlands - Fleur HOEK [NED09] (Medium) [1 - 0]
0 Netherlands - Ran FABER [NED13] (Medium) [2 - 0]
1 Netherlands - Alwin OUT [NED16] (Medium) [3 - 0]
3 Netherlands - Bo OPPE [NED19] (Medium) [4 - 0]
4 Netherlands - Olav VAN WIJNGAARDEN [NED11] (Running in shot) [5 - 0]
5 Netherlands - Fleur HOEK [NED09] (Medium) [6 - 0]
6 Netherlands - Sanne VAN DER WERFF [NED05] (Medium) [7 - 0]
6 Netherlands - Esther CORDUS [NED02] (Near) [8 - 0]
9 Netherlands - Ran FABER [NED13] (Medium) [9 - 0]
10 England - Marcus TIGHE [ENG16] substituted Andrew HALL [ENG17]
10 End of Q1
10 Netherlands - Ran FABER [NED13] (Medium) [10 - 0]
10 Netherlands - Sanne VAN DER WERFF [NED05] (Medium) [11 - 0]
10 England: penalty missed by ENG10 - Lavinia-Marie HARLOW
11 Netherlands - Sanne VAN DER WERFF [NED05] (Medium) [12 - 0]
12 Netherlands - Ran FABER [NED13] (Medium) [13 - 0]
12 England - Emma MOSS [ENG08] (Medium) [13 - 1]
12 Netherlands - Femke FABER [NED03] substituted Esther CORDUS [NED02]
12 Netherlands - Terrenc GRIEMINK [NED12] substituted Bo OPPE [NED19]
14 Netherlands - Alwin OUT [NED16] (Medium) [14 - 1]
16 Netherlands - Sanne VAN DER WERFF [NED05] (Medium) [15 - 1]
16 Netherlands - Ran FABER [NED13] (Medium) [16 - 1]
17 Netherlands - Jessica LOKHORST [NED01] (Medium) [17 - 1]
18 Netherlands - Terrenc GRIEMINK [NED12] (Medium) [18 - 1]
18 Netherlands - Femke FABER [NED03] (Running in shot) [19 - 1]
18 Netherlands - Fleur HOEK [NED09] (Medium) [20 - 1]
18 Netherlands - Fleur HOEK [NED09] (Medium) [21 - 1]
19 Netherlands - Sanne VAN DER WERFF [NED05] (Medium) [22 - 1]
20 Half time: 22 - 1 in favour of Netherlands.
20 Netherlands - Daan PREUNINGER [NED07] substituted Olav VAN WIJNGAARDEN [NED11]
20 Netherlands - Zita SCHRÖDER [NED06] substituted Fleur HOEK [NED09]
20 Netherlands - Brett ZUIJDWEGT [NED04] substituted Jessica LOKHORST [NED01]
20 Netherlands - Harjan VISSCHER [NED14] substituted Ran FABER [NED13]
20 England - Grace FRANCE [ENG18] substituted Lavinia-Marie HARLOW [ENG10]
20 England - Hannah BEALEY [ENG01] substituted Tiggy WARNER [ENG06]
20 England - Andrew HALL [ENG17] substituted Oliver FRANCIS [ENG21]
21 England - Lavinia-Marie HARLOW [ENG10] substituted Rachel TURNER [ENG04]
21 England - Oliver FRANCIS [ENG21] substituted Ellis BASSOM [ENG15]
21 Netherlands - Alwin OUT [NED16] (Medium) [23 - 1]
22 Netherlands - Daan PREUNINGER [NED07] (Medium) [24 - 1]
22 Netherlands - Bo OPPE [NED19] substituted Terrenc GRIEMINK [NED12]
23 England - Oliver FRANCIS [ENG21] (Medium) [24 - 2]
23 Netherlands - Alwin OUT [NED16] (Medium) [25 - 2]
23 Netherlands - Esther CORDUS [NED02] substituted Femke FABER [NED03]
25 Netherlands - Sanne VAN DER WERFF [NED05] (Medium) [26 - 2]
26 Netherlands - Brett ZUIJDWEGT [NED04] (Medium) [27 - 2]
26 Netherlands - Harjan VISSCHER [NED14] (Medium) [28 - 2]
29 Netherlands - Sanne VAN DER WERFF [NED05] (Medium) [29 - 2]
29 Netherlands - Alwin OUT [NED16] (Long) [30 - 2]
30 End of Q3
30 Netherlands - Zita SCHRÖDER [NED06] (Medium) [31 - 2]
31 Netherlands - Brett ZUIJDWEGT [NED04] (Medium) [32 - 2]
34 Netherlands - Sanne VAN DER WERFF [NED05] (Medium) [33 - 2]
34 Time out 1 for England
36 Netherlands - Alwin OUT [NED16] (Free pass) [34 - 2]
37 Netherlands - Brett ZUIJDWEGT [NED04] (Medium) [35 - 2]
39 Netherlands - Zita SCHRÖDER [NED06] (Medium) [36 - 2]
40 End of the game: 36 - 2 in favour of Netherlands.
Fijn dat jij ons nog een beetje op de hoogte houdt.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 17:54 schreef Fred_B het volgende:
HELEMAAL NIETS HELEMAAL NIETS HELEMAAL NIETS IN ENGELAND![]()
![]()
![]()
Nou ja, in Brighton misschien nog wel, maar niet bij de korfbal. ONZE jongens en meisjes hebben vandaag de kwartfinale met 36-2 (en een stevig veldoverwicht) gewonnen. Dus we zijn door naar de halve finale. En hoewel er bij de enveloppenceremonie maar twee landen doorgaan naar de finale, geef ik ons een goede kans.
Want ondanks dat Engeland bij 11-0 een penalty miste, en was die erin gegaan, dan had je een heel andere wedstrijd gekregen, hebben we toch afgetekend gezegevierd. Hieronder alle statistieken van de wedstrijd. Mijn favoriet is de Engelse time-out vlak voor tijd bij 33-2 achter.
[..]
Ik deel met liefde dit soort groot sportnieuws met jullie.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 18:04 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Fijn dat jij ons nog een beetje op de hoogte houdt.
Zelfs de @:sportfreak `s van Fok hebben er geen topic voor aangemaakt.
De woede die dit in mij ontketent zou goed als gevolg kunnen hebben dat Celtic-fans bij de volgende thuiswedstrijd allemaal Luctor-vlaggen zwaaien.quote:
Ik heb nog wel een leuke twist opzich, pakketjestechnisch gezien.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 18:10 schreef Strani het volgende:
[..]
De woede die dit in mij ontketent zou goed als gevolg kunnen hebben dat Celtic-fans bij de volgende thuiswedstrijd allemaal Luctor-vlaggen zwaaien.
Doe dan Islands In the Stream.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 18:07 schreef Strani het volgende:
Waarom zou je in vredesnaam Jolene opzetten voor de binnenkomst van het feestvarken?
Of heeft ze de man van één van haar vriendinnen afgepakt en is dit wraak om de toon te zetten voor het vrijgezellenfeest?
Ja maar dat is oprecht ook wel heftig.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 18:11 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een leuke twist opzich, pakketjestechnisch gezien.
Ben zojuist voorbij het afhaalpunt gefietst en vergeten mijn pakketje meteen mee te nemen. Zometeen dus lekker 20 minuten heen en 20 minuten terug fietsen.
Deze zou zo passen in dit topic : LIT / Ruggespraak #6quote:Op donderdag 26 oktober 2023 18:16 schreef Strani het volgende:
"The Passion vindt in 2024 plaats in Zeist, cast wordt later bekend"
Zo gaat dat vaak hè, dat mensen die er aan mee doen pas later écht bekend worden.
De schrijfploeg van de Avondshow is gearriveerd, lees ik.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 18:16 schreef Strani het volgende:
Zo gaat dat vaak hè, dat mensen die er aan mee doen pas later écht bekend worden.
Je zou dan denken dat het feestvarken Jolene heet.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 18:07 schreef Strani het volgende:
Waarom zou je in vredesnaam Jolene opzetten voor de binnenkomst van het feestvarken?
Of heeft ze de man van één van haar vriendinnen afgepakt en is dit wraak om de toon te zetten voor het vrijgezellenfeest?
Hm dat zou kunnen. Ik zou het kunnen gaan vragen maar ik ben allang blij dat ze weer redelijk stil zijn dus ik laat het voorlopig zo.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 18:36 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Je zou dan denken dat het feestvarken Jolene heet.
Leuk topic, kende 'm nog nietquote:Op donderdag 26 oktober 2023 18:27 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Deze zou zo passen in dit topic : LIT / Ruggespraak #6
quote:Op donderdag 26 oktober 2023 18:04 schreef Strani het volgende:
Tevens bedank ik de verschillende leden wederom voor hun pakketjes-updates.
36-2…. Je zou toch denken dat het toch ook niet zo moeilijk is om een beetje te kunnen korfballen.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 17:54 schreef Fred_B het volgende:
HELEMAAL NIETS HELEMAAL NIETS HELEMAAL NIETS IN ENGELAND![]()
![]()
![]()
Nou ja, in Brighton misschien nog wel, maar niet bij de korfbal. ONZE jongens en meisjes hebben vandaag de kwartfinale met 36-2 (en een stevig veldoverwicht) gewonnen. Dus we zijn door naar de halve finale. En hoewel er bij de enveloppenceremonie maar twee landen doorgaan naar de finale, geef ik ons een goede kans.
Want ondanks dat Engeland bij 11-0 een penalty miste, en was die erin gegaan, dan had je een heel andere wedstrijd gekregen, hebben we toch afgetekend gezegevierd. Hieronder alle statistieken van de wedstrijd. Mijn favoriet is de Engelse time-out vlak voor tijd bij 33-2 achter.
[..]
Dat las ik ook ja. En inderdaad heel vreemd dat ze dat toevoegen maar de VS heeft door American Football al een flinke voorsprong.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 18:44 schreef Em31 het volgende:
Ik las dat in 2028 flag football aan de OA wordt toegevoegd. Als wij NU beginnen te trainen, zou het ook dan lukken? Niemand doet die sport lijkt me.
Misschien iets minder mensen dan aan korfbal maar ze zijn er wel.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 18:44 schreef Em31 het volgende:
Ik las dat in 2028 flag football aan de OA wordt toegevoegd. Als wij NU beginnen te trainen, zou het ook dan lukken? Niemand doet die sport lijkt me.
quote:De sport staat in Nederland nog volledig in de kinderschoenen, maar de weg naar de Olympische Spelen ligt helemaal open voor Wim, Huub en Daan Schuurman. De drie broers uit Purmerend doen aan flag football en hebben hun pijlen op 2028 gericht. Dan is de sport voor het eerst olympisch en hopen zij het Nederlands team te vertegenwoordigen in Los Angeles. "Samen met m'n broers naar de Olympische Spelen, dat is het doel", zegt Wim.
Ja, blijkbaar is dat toch vrij lastig…quote:Op donderdag 26 oktober 2023 18:42 schreef Em31 het volgende:
[..]
36-2…. Je zou toch denken dat het toch ook niet zo moeilijk is om een beetje te kunnen korfballen.
En Beste Zangers is natuurlijk eigenlijk vooral bedoeld als aanhef naar de zangers in Nederland i.p.v. dat het wat zou zeggen over de kwaliteitquote:Op donderdag 26 oktober 2023 18:16 schreef Strani het volgende:
Als wij eindelijk een keer gaan organiseren mogen we dus fierljeppen toevoegenquote:Op donderdag 26 oktober 2023 18:45 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat las ik ook ja. En inderdaad heel vreemd dat ze dat toevoegen maar de VS heeft door American Football al een flinke voorsprong.
Ondertussen wordt inline skating nog altijd genegeerd door het IOC.
Het is ook voor jou bedoeld.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 18:03 schreef Strani het volgende:
Oh, er werd net heel hard door meerdere mensen 'SURPRISE' geroepen dus blijkbaar is er een verrassingsfeestje. Ik ben ook verrast.
Oh wat leukquote:Op donderdag 26 oktober 2023 18:48 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Misschien iets minder mensen dan aan korfbal maar ze zijn er wel.
Purmerendse broers willen met flag football naar de Olympische Spelen
[..]
Heeft Leeuwarden een beetje een goede infrastructuur voor een Olympische Spelen?quote:Op donderdag 26 oktober 2023 18:51 schreef Em31 het volgende:
[..]
Als wij eindelijk een keer gaan organiseren mogen we dus fierljeppen toevoegen
Het is soms wel wat beschamend ja, dat het toch altijd Nederland en België zijn.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 18:50 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, blijkbaar is dat toch vrij lastig…
Zonder al te veel de zuurpruim uit te willen hangen, vraag ik me af of het in deze tijd mbt kosten en milieu-impact wel zou moeten kunnen, dat er 24 landen naar Taiwan gaan om een sport te doen, waarvan minstens de onderste 3/4 er helemaal niets van kan.
Kaatsen, sjoelen, korfbal, darten, koekhappen, zaklopen, spijkerpoepen, voordringen bij het buffet. Laat de medailles maar binnenstromenquote:Op donderdag 26 oktober 2023 18:51 schreef Em31 het volgende:
[..]
Plus kaatsen en skûtsjesilen. En sjoelen niet vergeten.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 18:51 schreef Em31 het volgende:
[..]
Gewoon in IJlst, geen probleem!quote:Op donderdag 26 oktober 2023 18:52 schreef Strani het volgende:
[..]
Heeft Leeuwarden een beetje een goede infrastructuur voor een Olympische Spelen?
Voor alle watersporten moet je wel goed timen in de waddenzee. Maar voegt ook wel een spannend element toe.
Nou dan maar hier in de SC. SURPRISE!quote:Op donderdag 26 oktober 2023 18:53 schreef Strani het volgende:
[..]
Dan had ik het leuk gevonden als ik ook uitgenodigd zou zijn
De meeste dingen zijn wel eenmalig volgens mij.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 18:52 schreef Em31 het volgende:
[..]
Oh wat leukis toch ook grappig dat je ineens dan deze kans krijgt.
![]()
Maar moet eerlijk zeggen dat ik het de laatste jaren wel wat teveel van het goede begin te vinden met de toevoeging van een aantal sporten..
Oké top! En van het Cambuurstadion kunnen we vast een mooi Olympisch stadion makenquote:Op donderdag 26 oktober 2023 18:54 schreef Em31 het volgende:
[..]
Gewoon in IJlst, geen probleem!
[ afbeelding ]
* Moet helemaal huilen van de emotie en de schrikquote:Op donderdag 26 oktober 2023 18:54 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nou dan maar hier in de SC. SURPRISE!![]()
![]()
We zijn er allemaal.
In Parijs krijgen we breakdancequote:Op donderdag 26 oktober 2023 18:52 schreef Em31 het volgende:
[..]
Oh wat leukis toch ook grappig dat je ineens dan deze kans krijgt.
![]()
Maar moet eerlijk zeggen dat ik het de laatste jaren wel wat teveel van het goede begin te vinden met de toevoeging van een aantal sporten..
Zou de Elfstedentocht een leuke toevoeging zijn voor de Winterspelen?quote:Op donderdag 26 oktober 2023 18:55 schreef Strani het volgende:
[..]
Oké top! En van het Cambuurstadion kunnen we vast een mooi Olympisch stadion maken
Ja dat vind ik dan ook weer raar eigenlijk.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 18:55 schreef Fred_B het volgende:
[..]
De meeste dingen zijn wel eenmalig volgens mij.
Ik denk dat de kans langzaam aan groter is dat we hem voor de Zomerspelen organiseren als 200km klunen.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 18:56 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Zou de Elfstedentocht een leuke toevoeging zijn voor de Winterspelen?
Eens, daar zijn andere evenementen voorquote:Op donderdag 26 oktober 2023 18:57 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja dat vind ik dan ook weer raar eigenlijk.
Cricket bijvoorbeeld is in een groot deel van de wereld wel enorm populair, nouja laat zoiets dan maar wel blijven. Dat je dus 1x goud met breakdance kunt winnen en dat was het dan vind ik ook vreemd. Laat het dan helemaal maar zitten.
Daar zouden wij echter ook in uitblinken hoorquote:Op donderdag 26 oktober 2023 18:57 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik denk dat de kans langzaam aan groter is dat we hem voor de Zomerspelen organiseren als 200km klunen.
Volgens mij heeft Nederland al eens gevraagd of ze ook als land mogen organiseren, in plaats van als één stad. Dat is denk ik de enige manier dat het hier ooit gaat gebeuren. Dat je van alles bij moet bouwen in Amsterdam terwijl je goede opties hebt in Eindhoven, Rotterdam etc. zou ook raar zijn.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 18:55 schreef Strani het volgende:
[..]
Oké top! En van het Cambuurstadion kunnen we vast een mooi Olympisch stadion maken
Klopt. Honkbal en softbal wilde Japan graag hebben. Maar Frankrijk dan weer niet. Het is dat het daarna in de VS is en weer terugkomt, maar daarna zal het wel weer verdwijnen.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 18:55 schreef Fred_B het volgende:
[..]
De meeste dingen zijn wel eenmalig volgens mij.
Dit vind ik al helemaal belachelijkquote:Op donderdag 26 oktober 2023 19:00 schreef Redefine het volgende:
[..]
Klopt. Honkbal en softbal wilde Japan graag hebben. Maar Frankrijk dan weer niet. Het is dat het daarna in de VS is en weer terugkomt, maar daarna zal het wel weer verdwijnen.
Daar staat tegenover dat sportklimmenblijft. Idem voor skateboarden, BMX park
en op een plankje in het water op een golf wachten eh ik bedoel surfen
![]()
zijn wel gebleven.
Ik verwacht dat cricket na 2028 ook wel zal blijven. Squash mogelijk ook. Zou beiden wel terecht zijn.
Ja lastig. Maar op zich ook niet ongewoon dat veel sporten buiten de organiserende stad worden gehouden. Alleen Rotterdam zou wel moeite hebben mischien met het hosten van sporten voor de OS van Amsterdam.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 18:59 schreef Em31 het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Nederland al eens gevraagd of ze ook als land mogen organiseren, in plaats van als één stad. Dat is denk ik de enige manier dat het hier ooit gaat gebeuren. Dat je van alles bij moet bouwen in Amsterdam terwijl je goede opties hebt in Eindhoven, Rotterdam etc. zou ook raar zijn.
Ik blijf het hopen ooit, zou het echt geweldig vinden. Hebben hier alleen geen trots, dus je krijgt meteen allemaal WIE GAAT DAT BETALEN gedoe natuurlijk. Valse hoop dus misschien.
Ja ik geloof dat de afstand in Tokio soms groter was dan heel Nederland? Maarja dat was dan nog wel in de stad of bijna in de stad. Hier zou je echt ineens in Rotterdam, Enschede etc. zijn en dat willen ze geloof ik (nog) niet.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 19:02 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja lastig. Maar op zich ook niet ongewoon dat veel sporten buiten de organiserende stad worden gehouden. Alleen Rotterdam zou wel moeite hebben mischien met het hosten van sporten voor de OS van Amsterdam.
Ja, het Olympische onderdeel “schuim op de bek hebben bij een leuk initiatief” is ook wel iets waar wij in uitblinken.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 18:59 schreef Em31 het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Nederland al eens gevraagd of ze ook als land mogen organiseren, in plaats van als één stad. Dat is denk ik de enige manier dat het hier ooit gaat gebeuren. Dat je van alles bij moet bouwen in Amsterdam terwijl je goede opties hebt in Eindhoven, Rotterdam etc. zou ook raar zijn.
Ik blijf het hopen ooit, zou het echt geweldig vinden. Hebben hier alleen geen trots, dus je krijgt meteen allemaal WIE GAAT DAT BETALEN gedoe natuurlijk. Valse hoop dus misschien.
Dan doen we gewoon de Olympische Spelen van Waddinxveen.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 19:02 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja lastig. Maar op zich ook niet ongewoon dat veel sporten buiten de organiserende stad worden gehouden. Alleen Rotterdam zou wel moeite hebben mischien met het hosten van sporten voor de OS van Amsterdam.
Never Waddinxveenquote:Op donderdag 26 oktober 2023 19:05 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dan doen we gewoon de Olympische Spelen van Waddinxveen.
Youp-klassiekerquote:
Die zal een hoop te stellen gehad hebben dan met dat liedjequote:Op donderdag 26 oktober 2023 19:08 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Youp-klassieker![]()
Een oud-leraar van mij was daar ooit burgemeester. /HCIMTAM
Ach volgend jaar is het zeilen op de Middellandse Zee. En het surfen is in Tahiti!quote:Op donderdag 26 oktober 2023 19:03 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja ik geloof dat de afstand in Tokio soms groter was dan heel Nederland? Maarja dat was dan nog wel in de stad of bijna in de stad. Hier zou je echt ineens in Rotterdam, Enschede etc. zijn en dat willen ze geloof ik (nog) niet.
Wat dan ook echt álle aandacht gaat krijgen, dat kun je gewoon voorspellen.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 19:04 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, het Olympische onderdeel “schuim op de bek hebben bij een leuk initiatief” is ook wel iets waar wij in uitblinken.
Ja wat zeuren ze eigenlijkquote:Op donderdag 26 oktober 2023 19:09 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ach volgend jaar is het zeilen op de Middellandse Zee. En het surfen is in Tahiti!
Aan de andere kant moet je het eigenlijk ook niet willen. Zo'n IOC (of FIFA) houdt jarenlang je hele stad of land gegijzeld met allemaal schandalige eisen.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 19:10 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja wat zeuren ze eigenlijk![]()
Misschien komen we nog eens aan de beurt als ze niemand hebben.
Dat gebeurt dan toch in de Randstad dus boeiend!quote:Op donderdag 26 oktober 2023 19:11 schreef Strani het volgende:
[..]
Aan de andere kant moet je het eigenlijk ook niet willen. Zo'n IOC (of FIFA) houdt jarenlang je hele stad of land gegijzeld met allemaal schandalige eisen.
Ja maar al het nationale budget gaat dan ook die kant op! Zeg maar dag tegen die drie extra rijbanen op de A32!quote:Op donderdag 26 oktober 2023 19:13 schreef Em31 het volgende:
[..]
Dat gebeurt dan toch in de Randstad dus boeiend!
Ik heb afgelopen weekend geleerd dat de Roffa, Damsko, Lidda variant van Driebergen Dribba is en ik vind het FANTASTISCHquote:Op donderdag 26 oktober 2023 18:31 schreef Fred_B het volgende:
[..]
De schrijfploeg van de Avondshow is gearriveerd, lees ik.
“Ze wilden eigenlijk vier hoofdrolspelers op het podium hebben, maar ze konden er maar Driebergen”
![]()
![]()
![]()
()
Zie daar begint het gezeur alquote:Op donderdag 26 oktober 2023 19:14 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja maar al het nationale budget gaat dan ook die kant op! Zeg maar dag tegen die drie extra rijbanen op de A32!
Als dit ooit een vraag is bij de Slimste Mens (tipje tussendoor, Soundos was gisteren bij de Vlaamse versie), dan weet ik hem maar alvast!quote:Op donderdag 26 oktober 2023 19:14 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik heb afgelopen weekend geleerd dat de Roffa, Damsko, Lidda variant van Driebergen Dribba is en ik vind het FANTASTISCH(ik wilde eerste straatnaam typen, maar dat is in deze context wellicht verwarrend
)
Heyquote:Op donderdag 26 oktober 2023 19:13 schreef Em31 het volgende:
[..]
Dat gebeurt dan toch in de Randstad dus boeiend!
Kill heb met Dribba jonko geklapt je weet tochquote:Op donderdag 26 oktober 2023 19:14 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik heb afgelopen weekend geleerd dat de Roffa, Damsko, Lidda variant van Driebergen Dribba is en ik vind het FANTASTISCH(ik wilde eerste straatnaam typen, maar dat is in deze context wellicht verwarrend
)
Ik zag de filmpjes op de Instagram-pagina van De Slimste en vond haar grappiger dan ze hier ooit geweest isquote:Op donderdag 26 oktober 2023 19:26 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Als dit ooit een vraag is bij de Slimste Mens (tipje tussendoor, Soundos was gisteren bij de Vlaamse versie), dan weet ik hem maar alvast!
Tilly / Tikoe en Zoetka / Soetka kende je wel ?quote:Op donderdag 26 oktober 2023 19:14 schreef Meke het volgende:
[..]
)
Ik heb het helaas allemaal moeten missen.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 19:28 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik zag de filmpjes op de Instagram-pagina van De Slimste en vond haar grappiger dan ze hier ooit geweest is
Hm dit moet ik zien, moment.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 19:28 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik zag de filmpjes op de Instagram-pagina van De Slimste en vond haar grappiger dan ze hier ooit geweest is
Twee keer licht gegniffeld om haar. Maar hardop gelachen om Jeroom en om Bart (in het Frans).quote:Op donderdag 26 oktober 2023 19:28 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ze schijnen na het vertrek van Steijn wel hun best te willen doen.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 19:34 schreef Fred_B het volgende:
Het is te hopen dat Jaxie uit Damsko beter voor de dag komt dan AZ, zie ik.
Gustaph zat er deze week ook inquote:Op donderdag 26 oktober 2023 19:26 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Als dit ooit een vraag is bij de Slimste Mens (tipje tussendoor, Soundos was gisteren bij de Vlaamse versie), dan weet ik hem maar alvast!
Vind het nog steeds een beetje gek dat die Bart dit jaar de spokeperson wasquote:Op donderdag 26 oktober 2023 19:37 schreef Strani het volgende:
[..]
Twee keer licht gegniffeld om haar. Maar hardop gelachen om Jeroom en om Bart (in het Frans).
Ja, soms kan het dan opeens wel. Al zou het dan de voorbije weken geen onkunde, maar sabotage moeten zijn geweest tegen Steijn.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 19:37 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ze schijnen na het vertrek van Steijn wel hun best te willen doen.
Als je zag hoe bijvoorbeeld een Berghuis bij elk balverlies liep te sjokken of zelfs gewoon stil bleef staan zou dat me niks verbazen.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 19:48 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, soms kan het dan opeens wel. Al zou het dan de voorbije weken geen onkunde, maar sabotage moeten zijn geweest tegen Steijn.
Oké. Wat zat erin en wat ga je er mee doen?quote:Op donderdag 26 oktober 2023 20:07 schreef AgnesGru het volgende:
Het pakket is terecht, ik herhaal het pakket is terecht!
Pakketpunt was vergeten te scannen.
Het kan altijd nóg heftiger: ik ben DRIE pakketten kwijt omdat die drol van een bezorger ze - voor de zoveelste keer - bij de voordeur heeft achtergelatenquote:Op donderdag 26 oktober 2023 18:12 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja maar dat is oprecht ook wel heftig.
Ik had voor morgen een pick-up gepland staan voor werk om m'n oude laptop terug te sturen maar ik heb verschillende labels ontvangen en geen van die labels lijkt de juiste te zijn. Dus ik heb 'm nu maar voor dinsdag gepland zodat de beste HR-mevrouw tijd heeft om me het juiste label te sturen.
(If you can't beat them, join them)
Heel vreemd. Is dat normaal in Nederland? Ik word vaak gewoon gebeld als ze eraan komen. Ik heb ook wel eens iets laten bezorgen in een café waar ik op dat moment aan de koffie zat. De bezorger ging vervolgens in het café ernaast zelf ook aan de koffie.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 20:27 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Het kan altijd nóg heftiger: ik ben DRIE pakketten kwijt omdat die drol van een bezorger ze - voor de zoveelste keer - bij de voordeur heeft achtergelaten
Jaquote:Op donderdag 26 oktober 2023 19:37 schreef Strani het volgende:
[..]
Twee keer licht gegniffeld om haar. Maar hardop gelachen om Jeroom en om Bart (in het Frans).
Het is weer genietenquote:Op donderdag 26 oktober 2023 20:35 schreef Em31 het volgende:
[..]
Jaop YouTube komt elke vrijdag een compilatie, altijd leuk om te zien
Ja dan zou je hier al ontslagen zijn, daarom is het ook zo’n drama af en toe. Snel snel snel moet het.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 20:30 schreef Strani het volgende:
[..]
Heel vreemd. Is dat normaal in Nederland? Ik word vaak gewoon gebeld als ze eraan komen. Ik heb ook wel eens iets laten bezorgen in een café waar ik op dat moment aan de koffie zat. De bezorger ging vervolgens in het café ernaast zelf ook aan de koffie.
Sowieo nooit dat ze gewoon een pakketje ergens achterlaten.
Ik wist niet dat ze een spaarprogramma haddenquote:Op donderdag 26 oktober 2023 20:37 schreef Em31 het volgende:
[..]
Maar gelukkig bestaan er ook pakketpunten
Handdoekje leggen bij het zwembadquote:Op donderdag 26 oktober 2023 18:53 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Kaatsen, sjoelen, korfbal, darten, koekhappen, zaklopen, spijkerpoepen, voordringen bij het buffet. Laat de medailles maar binnenstromen
Ik denk dat het ook wel gewoon goed uitkwam met z'n pauze hoor, niet dat 'ie de hele tijd rustig aan deed. Maar inderdaad lijkt het me wel een stressvol bestaan.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 20:37 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja dan zou je hier al ontslagen zijn, daarom is het ook zo’n drama af en toe. Snel snel snel moet het.![]()
Maar gelukkig bestaan er ook pakketpunten
Dat zouden ze moeten doenquote:Op donderdag 26 oktober 2023 20:45 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik wist niet dat ze een spaarprogramma hadden
Vooral in een stad moet dat toch vreselijk zijnquote:Op donderdag 26 oktober 2023 20:48 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik denk dat het ook wel gewoon goed uitkwam met z'n pauze hoor, niet dat 'ie de hele tijd rustig aan deed. Maar inderdaad lijkt het me wel een stressvol bestaan.
Lijkt me ook ja.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 20:54 schreef Em31 het volgende:
[..]
Vooral in een stad moet dat toch vreselijk zijn
Er moet ook wel een team te vinden zijn voor fietsen zonder handen of bierestafettequote:Op donderdag 26 oktober 2023 20:55 schreef Arizona het volgende:
O en klootschieten, als we de Olympische spelen in Nederland gaan organiseren!
Dat kunnen we dan mooi in Twente doen
Wat asociaal ja. Ik zou het overigens zelf juist veel vervelender vinden om bij een buur aan te moeten kloppen voor een pakketje. Straks moet je er nog mee praten ookquote:Op donderdag 26 oktober 2023 20:59 schreef Em31 het volgende:
Ik woonde ooit in een appartementencomplex en daar bestelden altijd dezelfde mensen pakketjes terwijl ze vervolgens niet thuis waren. Een ander in het gebouw moest ze dan weer aannemen, als je toevallig net daar liep had je weer pech. Zal nooit vergeten dat iemand na een tijdje echt woest was, meerdere alinea’s via de Facebook groep.![]()
Er zaten ook twee pakketpunten zowat naast het gebouw, na die post is het ook bijna niet meer gebeurd.
Afhaalplekken in winkels hebben ook duidelijke en gepubliceerde openingstijden. Bij buren blijft het afwachten wanneer ze er zijnquote:Op donderdag 26 oktober 2023 21:01 schreef Strani het volgende:
[..]
Wat asociaal ja. Ik zou het overigens zelf juist veel vervelender vinden om bij een buur aan te moeten kloppen voor een pakketje. Straks moet je er nog mee praten ook
Hebben jullie eigenlijk ook gewoon lockers voor pakketjes of dat nog niet zo?quote:Op donderdag 26 oktober 2023 21:03 schreef H_T het volgende:
[..]
Afhaalplekken in winkels hebben ook duidelijke en gepubliceerde openingstijden. Bij buren blijft het afwachten wanneer ze er zijn
Ja dat vond ik dus ook, want het kon ook aan de andere kant van het gebouw zijn. Woonden best veel mensen. Grootste probleem was ook wel dat het áltijd dezelfde mensen waren. Af en toe aannemen is geen ramp, maar ik heb ook een keer 5 pakketjes aangenomen voor 5 verschillende personen. Van de laatste was ik 2 weken later af.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 21:01 schreef Strani het volgende:
[..]
Wat asociaal ja. Ik zou het overigens zelf juist veel vervelender vinden om bij een buur aan te moeten kloppen voor een pakketje. Straks moet je er nog mee praten ook
Die zie je steeds meerquote:Op donderdag 26 oktober 2023 21:03 schreef Strani het volgende:
[..]
Hebben jullie eigenlijk ook gewoon lockers voor pakketjes of dat nog niet zo?
Mooi zo. We hadden het net over Japanse literaire erotica uit de late 19e eeuw. Wat is jouw kijk daarop?quote:
In mijn dorp nog niet, maar op tv wordt er reclame voor gemaaktquote:Op donderdag 26 oktober 2023 21:03 schreef Strani het volgende:
[..]
Hm... Dat klinkt dreigend.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 21:04 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja dat vond ik dus ook, want het kon ook aan de andere kant van het gebouw zijn. Woonden best veel mensen. Grootste probleem was ook wel dat het áltijd dezelfde mensen waren. Af en toe aannemen is geen ramp, maar ik heb ook een keer 5 pakketjes aangenomen voor 5 verschillende personen. Van de laatste was ik 2 weken later af.
quote:
Ah oké! Hier staan de meeste bij benzinestations.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 21:05 schreef Yesse het volgende:
[..]
Die zie je steeds meerideaal!! Sommige staan echter wel in winkels. We hebben hier vast veel vandalen
Oh, nou daar heb ik eigenlijk geen kijk op.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 21:05 schreef Strani het volgende:
[..]
Mooi zo. We hadden het net over Japanse literaire erotica uit de late 19e eeuw. Wat is jouw kijk daarop?
Zou je willen overwegen om er een kijk op aan te schaffen voor een redelijke prijs?quote:Op donderdag 26 oktober 2023 21:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Oh, nou daar heb ik eigenlijk geen kijk op.
Geen idee eigenlijkquote:Op donderdag 26 oktober 2023 21:03 schreef Strani het volgende:
[..]
Zou ik ook doen als agent, zeggen dat ik niks gedaan heb.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 21:07 schreef GeorgeM het volgende:
Thierry Baudet bij Universiteit in Gent op het hoofd geslagen. Politie doet niets
Het was een Duitser, dus het was inderdaad bedreigend bedoeldquote:Op donderdag 26 oktober 2023 21:06 schreef Strani het volgende:
[..]
Hm... Dat klinkt dreigend.
Ik trek al m'n beledigingen bij deze voor de zekerheid terug.
RIP Helmutquote:Op donderdag 26 oktober 2023 21:08 schreef Em31 het volgende:
[..]
Het was een Duitser, dus het was inderdaad bedreigend bedoeld
Marko, Lotti of een andere?quote:
Je hebt geluk dat ik daar niet woon, anders zou dit zeer creepy zijn.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 21:10 schreef Strani het volgende:
[..]
Em kennende liggen ze allemaal bij de vissen te slapen in de buurt van Franeker
Haha nou ja dat wist ikquote:Op donderdag 26 oktober 2023 21:12 schreef Em31 het volgende:
[..]
Je hebt geluk dat ik daar niet woon, anders zou dit zeer creepy zijn.
HOEZO DAT WIST JEquote:Op donderdag 26 oktober 2023 21:13 schreef Strani het volgende:
[..]
Haha nou ja dat wist ikMaar ik moest gewoon even een willekeurige Friese plaats aan het water hebben. Poëtische vrijheid en zo.
Eigenlijk heb ik daar geen interesse in.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 21:07 schreef Strani het volgende:
[..]
Zou je willen overwegen om er een kijk op aan te schaffen voor een redelijke prijs?
Voor een onredelijke prijs dan?quote:Op donderdag 26 oktober 2023 21:14 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Eigenlijk heb ik daar geen interesse in.
Zit hotse op de bank?quote:Op donderdag 26 oktober 2023 21:34 schreef ijs_beer het volgende:
Onrustig knotsebegoniavoetbal weer.
Knetter!quote:
Haha nee, Tilburg denk ik? En de tweede weet ik niet?quote:Op donderdag 26 oktober 2023 19:31 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Tilly / Tikoe en Zoetka / Soetka kende je wel ?
Zoetermeer denk ik?quote:Op donderdag 26 oktober 2023 21:41 schreef Meke het volgende:
[..]
Haha nee, Tilburg denk ik? En de tweede weet ik niet?
Ja Zoetermeer dacht ik ook, maar inmiddels ben ik daar half ingeburgerd en niemand gebruikt datquote:Op donderdag 26 oktober 2023 21:43 schreef Strani het volgende:
[..]
Zoetermeer denk ik?
Hoewel ik die ook wel ken als Sweet Lake City.
Cadeautje voor iemandquote:Op donderdag 26 oktober 2023 20:10 schreef Strani het volgende:
[..]
Oké. Wat zat erin en wat ga je er mee doen?
Girls just wanna have fun, Strani.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 21:48 schreef Strani het volgende:
Beetje alsof de volledige cast uit Cindy Laupers bestaat.
Gewoon keihard het origineel Hij Gaat Voor C opzetten.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 21:48 schreef Strani het volgende:
Ondertussen heeft bij de buren iemand er een gitaar bijgepakt en wordt een povere versie van We are the World opgevoerd.
En dát is dus waarom er nog steeds een salary gap bestaatquote:Op donderdag 26 oktober 2023 21:49 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Girls just wanna have fun, Strani.
Niet als het een verrassing is voor iemand in deze SC!quote:Op donderdag 26 oktober 2023 21:47 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja als je over pakketjes post moet je ook vertellen wat de inhoud is hè, regels zijn regels.
En aan het eind winnen de Duitsersquote:Op donderdag 26 oktober 2023 20:45 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Handdoekje leggen bij het zwembad
Die kans lijkt me gering maar vooruit, die clausule kunnen we toevoegen.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 21:50 schreef H_T het volgende:
[..]
Niet als het een verrassing is voor iemand in deze SC!
Maar het is een verrassingquote:Op donderdag 26 oktober 2023 21:47 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja als je over pakketjes post moet je ook vertellen wat de inhoud is hè, regels zijn regels.
quote:Op donderdag 26 oktober 2023 21:50 schreef H_T het volgende:
[..]
Niet als het een verrassing is voor iemand in deze SC!
Voldoet het aan deze uitzondering?quote:
Slechter kan het niet worden.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 22:39 schreef Koen66 het volgende:
zal ik Ajax eens opzetten? Misschien wordt het nog wat
Ajax moet alleen nog even officieel doodverklaard worden maar daarna lijkt opzetten me een hele mooie optie.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 22:39 schreef Koen66 het volgende:
zal ik Ajax eens opzetten? Misschien wordt het nog wat
Ja, dat klopt. Dat is zo geregeld in de afspraken over de toevoegingen van de Jong-teams.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 22:43 schreef Koen66 het volgende:
hoorde vanochtend als Ajax zou degraderen dat Jong Ajax dan uit de KKD verdwijnt
Ja. Zou wel grappig zijn als Jong Ajax juist zou promoveren. Normaal mag dat niet.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 22:43 schreef Koen66 het volgende:
hoorde vanochtend als Ajax zou degraderen dat Jong Ajax dan uit de KKD verdwijnt
nee dat zou ook nie mogen, in dezelfde regels staat dat een 1e team niet in een lagere divisie mag staan dan een 2e/jeugdquote:Op donderdag 26 oktober 2023 22:45 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja. Zou wel grappig zijn als Jong Ajax juist zou promoveren. Normaal mag dat niet.
Ahh oké! Ook wel logisch natuurlijk.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 22:46 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nee dat zou ook nie mogen, in dezelfde regels staat dat een 1e team niet in een lagere divisie mag staan dan een 2e/jeugd
Gezien de huidige stand in de KKD acht ik die kans niet heel erg groot.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 22:45 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja. Zou wel grappig zijn als Jong Ajax juist zou promoveren. Normaal mag dat niet.
Nee dat zie ik inmiddels ookquote:Op donderdag 26 oktober 2023 22:47 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Gezien de huidige stand in de KKD acht ik die kans niet heel erg groot.
Ze zijn solidair met de Spaanse dames.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 22:47 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee dat zie ik inmiddels ookDe crisis is breed.
laatst zag ik FC Dordrecht-Jong Ajax samenvatting (4-0), dat was niet best inderdaadquote:Op donderdag 26 oktober 2023 22:47 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee dat zie ik inmiddels ookDe crisis is breed.
6-0quote:Op donderdag 26 oktober 2023 22:51 schreef Koen66 het volgende:
komend weekend PSV-Ajax, ik kan me niet voorstellen dat Ajax met enig zelfvertrouwen naar Eindhoven afreist.
Vind jij voetbal nou gelijk aan Soundos?quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 01:27 schreef BillDauterive het volgende:
Wat leuk dat het hier vanavond weer over Soundos ging
Soundos kan waarschijnlijk wel beter verdedigen dan Gaaei.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 08:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Vind jij voetbal nou gelijk aan Soundos?
Op zich klopt dat ook wel weer. Beide niet om aan te zien.
Daar is op zich niet veel voor nodig.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 09:04 schreef Redefine het volgende:
[..]
Soundos kan waarschijnlijk wel beter verdedigen dan Gaaei.
Hoe spreek je die naam überhaupt uit?quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 09:04 schreef Redefine het volgende:
[..]
Soundos kan waarschijnlijk wel beter verdedigen dan Gaaei.
Guyquote:Op vrijdag 27 oktober 2023 09:08 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Hoe spreek je die naam überhaupt uit?
Soen-dos. Als in (Soe)un DOS tres.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 09:08 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Victor Reinier.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 09:08 schreef Koen66 het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 09:08 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Precies zo introduceerde ze zichzelf op Lowlands lang, lang geledenquote:Op vrijdag 27 oktober 2023 09:17 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Soen-dos. Als in (Soe)un DOS tres.
En ik schud dit zo uit mijn mouwquote:Op vrijdag 27 oktober 2023 09:47 schreef H_T het volgende:
[..]
Precies zo introduceerde ze zichzelf op Lowlands lang, lang geleden
quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 10:10 schreef NailQueen het volgende:
[..]
En ik schud dit zo uit mijn mouw
Je hebt talent! Over 10 jaar zit je zelf in allemaal shows!quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 10:10 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Nee. Volgens mij ben jij gewoon stiekem Soundosquote:Op vrijdag 27 oktober 2023 10:10 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Het mooiste lettertype ter wereld en ver, ver daarbuitenquote:
Ik zal nooit vergeten waar het allemaal begonnen isquote:Op vrijdag 27 oktober 2023 10:22 schreef H_T het volgende:
[..]
Je hebt talent! Over 10 jaar zit je zelf in allemaal shows!
quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 10:33 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nee. Volgens mij ben jij gewoon stiekem Soundos
Die man links? Al is Gaaei een rechtsback.quote:
Dan hoop ik met je mee dat je niet ziek bentquote:Op vrijdag 27 oktober 2023 12:39 schreef Arizona het volgende:
Ik heb sinds vanmorgen keelpijn, branderige ogen en hoofdpijn. Ik hoop niet dat ik ziek word, morgen komt mijn neefje logeren en hebben we een feestdag
Thnxquote:Op vrijdag 27 oktober 2023 13:02 schreef H_T het volgende:
[..]
Dan hoop ik met je mee dat je niet ziek bent
Dat is wel jammer ja! Hoever moet je straks voor de dichtstbijzijnde supermarkt?quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 13:03 schreef H_T het volgende:
De kleine supermarkt bij mij om de hoek gaat sluiten. Jammer, want ik kwam er best vaak. Zo'n ding op misschien 2 minuten lopen hebben is toch best handig
Oei, drastische maatregelen! Ik hoest ook nog af en toe, dus misschien moet ik er ook maar weer aan gelovenquote:Op vrijdag 27 oktober 2023 13:24 schreef Arizona het volgende:
[..]
Thnx![]()
Ik heb uit voorzorg de dosering van de keelmix verhoogd
Toch zeker drie keer zo ver, als het niet meer is! Valt nog steeds heel erg te overzien (er blijven vier supermarkten over op minder dan 15 minuten lopen) maar het is en blijft verder wegquote:[..]
Dat is wel jammer ja! Hoever moet je straks voor de dichtstbijzijnde supermarkt?
Ojee. Ik heb elke keer m’n scherm afgewend van m’n gezicht als ik moest hoesten dus van mij kan het niet zijnquote:Op vrijdag 27 oktober 2023 12:39 schreef Arizona het volgende:
Ik heb sinds vanmorgen keelpijn, branderige ogen en hoofdpijn. Ik hoop niet dat ik ziek word, morgen komt mijn neefje logeren en hebben we een feestdag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |