Bij mij is nog erger een pakket die ik zou ontvangen gaat terug naar Canada. Ik heb niet eens bericht gehad van PosrNl gehad dat het was afgeleverd bij een pakketpunt.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 19:25 schreef AgnesGru het volgende:
Hij staat de hele dag al op deze status, gaat dit nog goed komen?
[ afbeelding ]
Meen je, wat stom zeg! En nu dan?quote:Op woensdag 25 oktober 2023 19:34 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Bij mij is nog erger een pakket die ik zou ontvangen gaat terug naar Canada. Ik heb niet eens bericht gehad van PosrNl gehad dat het was afgeleverd bij een pakketpunt.
Via kickstarter contact opgenomen met verzender of ie opnieuw wil opsturen.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 19:38 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Meen je, wat stom zeg! En nu dan?
Zijn die dusdanig fanatiek dat ze ook voorrondes kijken? Die ben ik op mijn werk nog niet tegengekomen, wel fans van het evenementquote:Op woensdag 25 oktober 2023 19:38 schreef Yesse het volgende:
Naam topic![]()
Ik vond trouwens laatst twee Eurovisie collega’s op werkEindelijk mensen om het daar mee te delen
Ik ben NU op station Amersfoort in een ziek drukke treinquote:Op woensdag 25 oktober 2023 19:19 schreef H_T het volgende:
@:Arizona ik ga nu aan mijn treinreis beginnen. Ben je al Amersfoort voorbij?
Inmiddels heb ik de trein en het station verlaten. Sterkte Ari!quote:Op woensdag 25 oktober 2023 19:58 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik ben NU op station Amersfoort in een ziek drukke treinSardientjes in blik hebben meer ruimte.
Wij hadden nog net een zitplek.
Leuk! Een vriend van mijn vriend is ook héél erg fan, maar dat mag ik aan niemand doorvertellenquote:Op woensdag 25 oktober 2023 19:38 schreef Yesse het volgende:
Naam topic![]()
Ik vond trouwens laatst twee Eurovisie collega’s op werkEindelijk mensen om het daar mee te delen
Dit overkomt echt alleen Nederlandse ploegen. Zelfs met buitenlandse spelers. Zo onbegrijpelijk, maar ook voorspelbaar.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 20:29 schreef GeorgeM het volgende:
Penalty voor Lazio
Wat een stomme actie, vooral als je met 3-0 voor staat![]()
Veel plezierquote:Op woensdag 25 oktober 2023 20:26 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik zit nu bij de voorstelling van Jansen en Lebbis
Dat niet maar ik had dus helemaal geen medestanders op kantoorquote:Op woensdag 25 oktober 2023 19:57 schreef H_T het volgende:
[..]
Zijn die dusdanig fanatiek dat ze ook voorrondes kijken? Die ben ik op mijn werk nog niet tegengekomen, wel fans van het evenement
De UEFA heeft geld nodig (of betaal je alleen bij de amateurs per kaart?)quote:Op woensdag 25 oktober 2023 20:43 schreef Redefine het volgende:
Twaalf gele kaarten in een wedstrijd waar echt nauwelijks wat aan de hand is
Dan blijf je achter bij de tijgers. Oh nee dat is Fort Boyard.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 20:46 schreef Em31 het volgende:
Vind die betonnen ‘deur’ daar bij Feyenoord altijd zo engstel je staat eronder en hij gaat ineens dicht.
Echt hè, hoe sommige scheidsrechters dat voor elkaar krijgen in een ogenschijnlijk simpel te fluiten wedstrijdquote:Op woensdag 25 oktober 2023 20:43 schreef Redefine het volgende:
Twaalf gele kaarten in een wedstrijd waar echt nauwelijks wat aan de hand is
Of er bovenop en hij gaat opeens openquote:Op woensdag 25 oktober 2023 20:46 schreef Em31 het volgende:
Vind die betonnen ‘deur’ daar bij Feyenoord altijd zo engstel je staat eronder en hij gaat ineens dicht.
En ja en dan ook weer die onzin, waarbij een speler ruzie zoekt met de ander, gaat duwen en er dan twee geel krijgen, omdat die andere daar dan kwaad over wordt...quote:Op woensdag 25 oktober 2023 20:55 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Echt hè, hoe sommige scheidsrechters dat voor elkaar krijgen in een ogenschijnlijk simpel te fluiten wedstrijd
Mehhquote:Op woensdag 25 oktober 2023 21:13 schreef Arizona het volgende:
Lekker gewerkt NS, we gaan onze overstap niet halrn en dan mogen we 28 minuten wachten.
We hadden de verbinding met 1 overstapquote:Op woensdag 25 oktober 2023 21:24 schreef Meke het volgende:
[..]
Mehh![]()
![]()
Ik vind dat zó kut hè, die halfuursverbindingen. Zeker als dat dan ook nog een extra overstap betekent. Als ik naar Twente of Groningen moet kies ik altijd de verbinding met één overstap. Laatst ging ik naar m'n zusje en had de bús naar het station hier al vertraging waardoor ik én een halfuur later was én een keer extra moest overstappen![]()
Toch mooi het linkerrijtje gehaald!quote:Op woensdag 25 oktober 2023 23:47 schreef H_T het volgende:
Popquiz was leuk, maar wel weer moeilijk. Slechts 30e van de 73Nog steeds geen resultaat om je voor te schamen, maar meestal eindigen we hoger dan dat
Wat is er mis met 50+ Emquote:Op donderdag 26 oktober 2023 08:56 schreef Em31 het volgende:
Ik kreeg weer eens 50PLUS bovenaan bij de stemwijzer
Je bent een oude ziel!quote:Op donderdag 26 oktober 2023 09:36 schreef Em31 het volgende:
[..]
Helemaal niets George! Persoonlijk ben ik er alleen nogal vroeg bij dan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |