abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 24 oktober 2023 @ 18:04:37 #1
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_211066648
Samenvatting 7 oktober tot met 23 oktober (wiki)

In de ochtend van 7 oktober 2023 werden vanuit de Gazastrook duizenden raketten op Isralische plaatsen in de grensstreek afgevuurd. Ook de steden Tel Aviv en Jeruzalem waren doelwit. Een groot aantal Hamasleden stak vanuit de Gazastrook op meerdere plaatsen de grens met Isral over, over land en via de lucht. Meer dan 1.300 mensen werden gedood, waaronder tientallen niet-Israli's.

Premier Benjamin Netanyahu sprak in reactie op de aanvallen over een oorlogssituatie. Op 7 oktober begon Isral met een uitgebreide reeks luchtaanvallen op de Gazastrook, die volgens Isral waren gericht op locaties van Hamas.
Op 8 oktober sloot Isral de toevoer van elektriciteit en brandstof naar Gaza af. Als gevolg daarvan viel de enige elektriciteitscentrale op 11 oktober uit.Netanyahu zei op 9 oktober tegen VS-president Biden, dat Isral geen andere keus heeft dan een grondoperatie in Gaza te starten en dat het "een lange en moeilijke oorlog" zal worden

Als gevolg van het conflict liepen ook de spanningen op de Westelijke Jordaanoever, inclusief Oost-Jeruzalem op. Sinds 8 oktober werden gevechten aan de Isralisch-Libanese grens gemeld. Het ging om beschietingen door Hezbollah, die het Isralische leger met raketaanvallen antwoordde.

Isral riep op 13 oktober inwoners van Gaza-Stad op om voor hun veiligheid uit te wijken naar zuidelijker delen van de Gazastrook. De burgers hebben tot 16:00 uur lokale tijd op 14 oktober naar haar het zuiden te vertrekken via 2 routes. Tot op heden is er nog geen grond offensief in Gaza. Op 17 oktober werd het Al-Ahli Arabi Baptistenziekenhuis in Gaza getroffen door een bom, sommige bronnen spreken zelfs van 500 doden. Dit bombardement leidde tot veel onrust. Leiders in het Midden Oosten zeggen hun afsprak met Joe Biden af, bij ambassades wordt geprotesteerd. Beide partijen claimen dat de andere partij verantwoordelijk is voor het drama in het ziekenhuis. Op 19 oktober werd bekend dat Ofir Engel, een 18-jarige Nederlander een van de 200 gegijzelde is die Hamas heeft meegenomen naar Gaza. Op 21 oktober werden er enkele vrachtwagens met hulp Gaza binnengelaten vanuit Egypte. Op 22 oktober werd bekend dat een 33-jarige Nederlandse vrouw is overleden in Zuid-Gaza in een vluchtelingenkamp, dit was de moeder van de 16-jarige Mohammed die vlogs maakt voor de NOS. Mark Rutte bracht op 23 oktober een bezoek aan Isralische premier Netanyahu en Palestijnse president Abbas.

Recente frontpage berichten 23 oktober met dank aan @Jippie

Netanyahu waarschuwt Hezbollah voor verwoestende gevolgen inmenging oorlog
Amerikaanse regering bezorgd over mogelijke uitbreiding conflict Midden-Oosten
Isral in oorlog met Hamas, welke landen steunen elkaar?
Palestijnen mishandelen ezel om zelf opgeplakt Isral vlaggetje
Hamas laat 2 Amerikaanse gegijzelden vrij
"De werkwijze van Hamas'

SPOILER: Twitteraccounts van een aantal betrouwbare twitteraars
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Kaart van de Gazastrook en informatie over de Gazastrook
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Geschiedenis conflict
Enkele belangrijke links
Liveblog Nu.nl
Liveblog NOS
Liveblog AD

SPOILER: Livestreams
Steve Lookner live

A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  dinsdag 24 oktober 2023 @ 18:05:11 #2
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_211066656
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 oktober 2023 18:02 schreef Perrin het volgende:

[..]
Je staat nu op minimaal 5 watchlists h.
Nou nou, boeiend, vrijwel elke terrorist die een daadwerkelijke aanslag heeft gepleegd was een bekende van de politie, iemand op een watchlist of erger :').
Get woke, go broke!
  Moderator dinsdag 24 oktober 2023 @ 18:07:07 #3
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_211066673
stoere boi _O-
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  dinsdag 24 oktober 2023 @ 18:14:22 #4
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_211066736
quote:
10s.gif Op dinsdag 24 oktober 2023 18:04 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Nou nou, boeiend, vrijwel elke terrorist die een daadwerkelijke aanslag heeft gepleegd was een bekende van de politie, iemand op een watchlist of erger :').
Ik heb een keertje bij een voorlichting gezeten toen ik ergens werkte waar een terreurdreiging was. De politieman klikte door naar de glossy van IS, Dabiq heette die geloof ik. Hij zei erbij: "Er wordt in de gaten gehouden wie hier komt, dus het kan zijn dat ik straks gebeld wordt."
Minuutje of 20 later: tring tring, zijn telefoon. Hij nam op: "Ja, dat was ik!"

Dus ja, sommige sites kom je inderdaad van op de radar te staan (terecht).
  dinsdag 24 oktober 2023 @ 18:16:02 #5
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_211066751
@Qarrad , als je het nog lastig mocht vinden om aan ingredinten te komen…. Het kan zo uit de lucht >:)

https://en.m.wikipedia.org/wiki/Birkeland–Eyde_process
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
  dinsdag 24 oktober 2023 @ 18:16:10 #6
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_211066754
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 oktober 2023 18:14 schreef Qarrad het volgende:

[..]
Ik heb een keertje bij een voorlichting gezeten toen ik ergens werkte waar een terreurdreiging was. De politieman klikte door naar de glossy van IS, Dabiq heette die geloof ik. Hij zei erbij: "Er wordt in de gaten gehouden wie hier komt, dus het kan zijn dat ik straks gebeld wordt."
Minuutje of 20 later: tring tring, zijn telefoon. Hij nam op: "Ja, dat was ik!"

Dus ja, sommige sites kom je inderdaad van op de radar te staan (terecht).
Ja, dat kan wel zo zijn. Maar op die lijst staan heeft dus verder 0 gevolgen, dat was mijn punt ;).
Get woke, go broke!
pi_211066831
Isral woest op VN-chef, die zei dat Hamas-aanval 'niet gebeurde in vacum'
De Isralische VN-ambassadeur heeft woest gereageerd op uitspraken van VN-chef Guterres. De secretaris-generaal zei dat de aanslagen van Hamas op 7 oktober "niet in een vacum zijn gebeurd". Guterres veroordeelde de aanslagen, maar wees erop dat "het Palestijnse volk 56 jaar van verstikkende bezetting" te verduren heeft gehad.

Gilad Erdan, de Isralische VN-ambassadeur, eist dat Guterres opstapt vanwege zijn uitspraken in de VN-Veiligheidsraad. Het heeft volgens Erdan geen zin om te praten met iemand die "begrip toont voor de meest verschrikkelijke daden tegen de burgers van Isral, door een terroristische organisatie nota bene".

De minister van Buitenlandse Zaken van Isral, Eli Cohen, weigert Guterres nog te ontmoeten. "Na 7 oktober is er geen ruimte meer voor een gebalanceerde aanpak", zegt hij op X.

https://nos.nl/collectie/(...)ael-woest-op-vn-chef
pi_211066843
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 oktober 2023 18:05 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Wat is je punt nu?
pi_211066854
Zit Macron aan de drugs of zitten de Fransozen,Isralische propaganda "Hamas = Isis" te papegaaien?

twitter
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  Moderator dinsdag 24 oktober 2023 @ 18:24:59 #10
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_211066855
toch worden er ieder jaar wel wat mensen opgepakt en aanslagen verijdeld volgens mij dus compleet zonder gevolgen zal het niet zijn lijkt me
pi_211066862
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 oktober 2023 18:23 schreef bitterbal het volgende:
De Isralische VN-ambassadeur heeft woest gereageerd op uitspraken van VN-chef Guterres. De secretaris-generaal zei dat de aanslagen van Hamas op 7 oktober "niet in een vacum zijn gebeurd". Guterres veroordeelde de aanslagen, maar wees erop dat "het Palestijnse volk 56 jaar van verstikkende bezetting" te verduren heeft gehad.

Gilad Erdan, de Isralische VN-ambassadeur, eist dat Guterres opstapt vanwege zijn uitspraken in de VN-Veiligheidsraad. Het heeft volgens Erdan geen zin om te praten met iemand die "begrip toont voor de meest verschrikkelijke daden tegen de burgers van Isral, door een terroristische organisatie nota bene".

De minister van Buitenlandse Zaken van Isral, Eli Cohen, weigert Guterres nog te ontmoeten. "Na 7 oktober is er geen ruimte meer voor een gebalanceerde aanpak", zegt hij op X.

Het gebeurde bijna wel in een vacum. Die van Israel.
  dinsdag 24 oktober 2023 @ 18:27:00 #12
471559 Un_Chien_Andalou
Slicing up eyeballs
pi_211066880
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 oktober 2023 18:01 schreef Geschiedkundige het volgende:

[..]
Verder met je eens hoor. Maar als je Gaza zelfstandig wil laten worden, ontkom je niet om een paar belangrijke punten aan te passen als Isral.
Oh helemaal mee eens, na inwilligen van de twee heel redelijke eisen.

Maar dan nog, Isral is ze niets verplicht, geen elektriciteit, geen brandstof, geen voedsel, niets. Behalve hulpkonvooien doorlaten.

Alles wat daar bovenop komt is pure menslievendheid, iets waar Hamas volkomen vrij van is, gezien de walgelijke acties van zaterdag 7 oktober. Ongelofelijke diepe ziekheid, met deze mensen is geen onderhandelen mogelijk.
got me a movie, I want you to know
slicing up eyeballs, I want you to know
  Moderator dinsdag 24 oktober 2023 @ 18:27:03 #13
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_211066881
ik snap de woede in Israel maar op zich zegt de man niets verkeerd
pi_211066882
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 oktober 2023 18:23 schreef bitterbal het volgende:

Nou, daar heeft Guterres wel gewoon gelijk natuurlijk.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
  Moderator dinsdag 24 oktober 2023 @ 18:28:08 #15
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_211066892
quote:
2s.gif Op dinsdag 24 oktober 2023 18:27 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:

[..]

Maar dan nog, Isral is ze niets verplicht, geen elektriciteit, geen brandstof, geen voedsel, niets. Behalve hulpkonvooien doorlaten.

Alles wat daar bovenop komt is pure menslievendheid, iets waar Hamas volkomen vrij van is, gezien de walgelijke acties van zaterdag 7 oktober. Ongelofelijke diepe ziekheid, met deze mensen is geen onderhandelen mogelijk.
dat was voor 7 oktober ook wel duidelijk volgens mij

het is niet nu ineens een terreurbeweging ofzo
pi_211066899
quote:

[..]

Israel is verplicht humanitaire hulp door te laten. Daarnaast verliest het land elke dag veel werelds support als ze niet meewerken.
  dinsdag 24 oktober 2023 @ 18:30:50 #17
471559 Un_Chien_Andalou
Slicing up eyeballs
pi_211066910
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 oktober 2023 18:28 schreef sp3c het volgende:

[..]
dat was voor 7 oktober ook wel duidelijk volgens mij

het is niet nu ineens een terreurbeweging ofzo
Oh nee, dit was gewoon de openlijke oorlogsverklaring.

Dat Hamas pure terreur is is voor de meeste mensen al decennia duidelijk.

Je zou het alleen niet zeggen als je zo de hossende gebak uitdelende, vlagvretende en leraarstekende supporters zo ziet
  dinsdag 24 oktober 2023 @ 18:31:11 #18
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_211066912
quote:
Het zijn zulke lieve mensen. Oh wat een lieve mensen met tedere zwitsalhuiden. Ze lanceren alleen bommen en raketten op je woning, scholen en ziekenhuis. Maar dat is slechts een voetnoot als de slachtoffers vruchtbare Palestijnen blijken. Walgelijk.

:{
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_211066915
quote:

[..]

Isral mag na de oorlog zelf stoppen met het bevoorraden van Gaza als ze dat willen ja. Maar dan moet je ze dus wel de mogelijkheid geven het van elders te importeren. Dus blokkades opheffen van lucht en zee.
pi_211066917
quote:
10s.gif Op dinsdag 24 oktober 2023 18:30 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:

[..]

Je zou het alleen niet zeggen als je zo de hossende gebak uitdelende, vlagvretende en leraarstekende supporters zo ziet
Hossende mensen in Gaza?
  dinsdag 24 oktober 2023 @ 18:31:56 #21
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_211066918
quote:
13s.gif Op dinsdag 24 oktober 2023 16:18 schreef HowardRoark het volgende:
Het is schrikbarend om te zien hoe bepaalde takken binnen de academische wereld in staat zijn de realiteit totaal om te draaien. Hier een open brief van 1700 sociologen, zij stellen dat Isral het grote probleem is, het geweld van Hamas context nodig heeft en Palestijnen en moslims de echte slachtoffers zijn.

Dat is natuurlijk een belachelijke claim na de talloze brute slachtpartijen in het zuiden van Isral, de vele grootschalige pro-Palestijnse demonstraties in het Westen, die hand in hand ging met het nodige antisemitisme.

Het toont wederom aan dat de grens tussen activisme en wetenschap al tijden aan het vervagen is.

[ twitter ]
Onzin, dat staat er niet, maar dat maakt blijkbaar niet uit.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
  Moderator dinsdag 24 oktober 2023 @ 18:32:04 #22
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_211066920
quote:
10s.gif Op dinsdag 24 oktober 2023 18:30 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:

[..]

die oorlogsverklaring staat ook al sinds jaar en dag in de handleiding bij die figuren

enige wat nieuw was hier is de schaal
  Moderator dinsdag 24 oktober 2023 @ 18:33:25 #23
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_211066926
quote:
15s.gif Op dinsdag 24 oktober 2023 18:31 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
Het zijn zulke lieve mensen. Oh wat een lieve mensen met tedere zwitsalhuiden. Ze lanceren alleen bommen en raketten op je woning, scholen en ziekenhuis. Maar dat is slechts een voetnoot als de slachtoffers vruchtbare Palestijnen blijken. Walgelijk.

ja dat krijg je ervan he

war is hell
pi_211066928
Maar goed. Hamas kan dit ook stoppen....... Dat is het moeilijke.
pi_211066936
twitter
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  dinsdag 24 oktober 2023 @ 18:34:43 #26
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_211066940
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 oktober 2023 18:31 schreef Geschiedkundige het volgende:

[..]
Isral mag zelf stoppen met het bevoorraden van Gaza als ze dat willen ja. Maar dan moet je ze dus wel de mogelijkheid geven het van elders te importeren. Dus blokkades opheffen van lucht en zee.
Weet je waar dit op lijkt? Je ligt aan de beademing in het ziekenhuis en de energieleverancier wil de levering van stroom stopzetten omdat er in het ziekenhuis 1 patint was die in het kelder van het ziekenhuis een wiet farm uitbaatte. Volgens de letter van de wet heeft de energieleverancier wellicht gelijk. Maar voor jou betekent het je dood.

Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_211066953
quote:
15s.gif Op dinsdag 24 oktober 2023 18:34 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
Weet je waar dit op lijkt? Je ligt aan de beademing in het ziekenhuis en de energieleverancier wil de levering van stroom stopzetten omdat er in het ziekenhuis 1 patint was die in het kelder van het ziekenhuis een wiet farm uitbaatte. Volgens de letter van de wet heeft de energieleverancier wellicht gelijk. Maar voor jou betekent het je dood.

Oh, oke.
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  dinsdag 24 oktober 2023 @ 18:36:00 #28
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_211066962
twitter

quote:
The
@UN
Secretary-General just said that, "the attacks by Hamas did not happen in a vacuum."

For 15 years, the UN stood by and watched Hamas steal aid dollars, build military facilities in hospitals, store rockets in UNRWA schools, fire rockets from civilian neighborhoods, arrest, torture, and murder political opponents, silence free speech, and commit countless human rights crimes against the Palestinian people.

So yes
@antonioguterres
, there was a vacuum. The UN failed to protect civilians in both Israel and Gaza. Don't you dare point your finger at anyone but your own institution.
Een ander standpunt mbt die brief.
Get woke, go broke!
  dinsdag 24 oktober 2023 @ 18:42:43 #29
471559 Un_Chien_Andalou
Slicing up eyeballs
pi_211067041
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 oktober 2023 18:32 schreef sp3c het volgende:

[..]
die oorlogsverklaring staat ook al sinds jaar en dag in de handleiding bij die figuren

enige wat nieuw was hier is de schaal
Ja en dus ook de repercussie.

Hamas heeft de sleutel, alle gijzelaars vrij en zichzelf onvoorwaardelijk overgeven. En terecht, er kan geen zinnig mens zijn die serieus kan verdedigen dat de acties van 7 okt niet meer waren dan blinde terreur. Meisjes van 6 doodmartelen terwijl haar ouders toekijken.

Hamas offert alles, zowel de Palestijnen als de Joden voor hun heilige strijd.

Dit soort mensen verdienen gewoon, stuk voor stuk een spuitje, terroristen verdienen niets meer, of?
pi_211067045
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 oktober 2023 18:36 schreef HeatWave het volgende:
[ twitter ]
[..]
Een ander standpunt mbt die brief.
Klinkt redelijk. "we" zijn gewoon medeverantwoordelijk.
  Moderator dinsdag 24 oktober 2023 @ 18:43:58 #31
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_211067053
quote:
2s.gif Op dinsdag 24 oktober 2023 18:42 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:

[..]

Hamas heeft de sleutel, alle gijzelaars vrij en zichzelf onvoorwaardelijk overgeven. En terecht, er kan geen zinnig mens zijn die serieus kan verdedigen dat de acties van 7 okt niet meer waren dan blinde terreur. Meisjes van 6 doodmartelen terwijl haar ouders toekijken.

Dit soort mensen verdienen gewoon, stuk voor stuk een spuitje, terroristen verdienen niets meer, of?

zelfs de repercussie is niet nieuw, dat zullen ze echt wel meegenomen hebben in de voorbereiding
pi_211067055
quote:
2s.gif Op dinsdag 24 oktober 2023 18:42 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:

[..]

En Israel wil en moet terugslaan. Maar wel normaal en redelijk. Je kan niet door de bevolking heen gaan als een gek.
  Moderator dinsdag 24 oktober 2023 @ 18:44:59 #33
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_211067059
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 oktober 2023 18:44 schreef Jaroon het volgende:

[..]
En Israel wil en moet terugslaan. Maar wel normaal en redelijk. Je kan niet door de bevolking heen gaan als een gek.
dit is normaal en redelijk _O-
pi_211067065
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 oktober 2023 18:44 schreef sp3c het volgende:

[..]
dit is normaal en redelijk _O-
Nee. Maar ik ben bang dat er meer komt.
pi_211067083
quote:
Het is schrikbarend om te zien hoe bepaalde takken binnen de academische wereld in staat zijn de realiteit totaal om te draaien. Hier een open brief van 1700 sociologen, zij stellen dat Isral het grote probleem is, het geweld van Hamas context nodig heeft en Palestijnen en moslims de echte slachtoffers zijn.

Dat is natuurlijk een belachelijke claim na de talloze brute slachtpartijen in het zuiden van Isral, de vele grootschalige pro-Palestijnse demonstraties in het Westen, die hand in hand ging met het nodige antisemitisme.

Het toont wederom aan dat de grens tussen activisme en wetenschap al tijden aan het vervagen is.

[ twitter ]
Wat een vodje die brief geschreven door emotionele mensen met geen verstand van zaken. Ben wel klaar met die "sociologen", het is duidelijk dat n land gebruik mag maken van de meest barbaarse tactieken en dat Isral de regels perfect moet volgen waarbij waarschuwen voor de bombardementen een even gruwelijke daad is dan die massa slachting van Hamas.

Wij spelen hier in de westerse wereld een spel met door onszelf opgelegde regels terwijl onze tegenstanders zich niet aan die regels houden en ze veelal gebruiken voor de slachtofferrol. Wel een beetje klaar met dit gedrag, dus wat uit die kringen komt ook totaal niet serieus nemen, de 5e colonne is overal in die lagen genfiltreerd.

Iedereen die de Palestijnen als zielig slachtoffer ziet doet dit op basis van jarenlange Hamas propaganda, waar je je maar vanaf moet vragen hoeveel er eigenlijk werkelijk waar van is, dat zouden hoog opgeleide sociologen toch ook moeten snappen.

[ Bericht 6% gewijzigd door Tekaschi op 24-10-2023 18:53:18 ]
3 maanden ban vanwege vvmu en gewoon n op n teksten overnemen van linkse users waar de PVV in DENK/Links wordt veranderd mag blijkbaar niet. Doei.
  Moderator dinsdag 24 oktober 2023 @ 18:47:35 #36
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_211067085
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 oktober 2023 18:45 schreef Jaroon het volgende:

[..]
Nee. Maar ik ben bang dat er meer komt.
ow er komt nog veel meer, volgende week verlangen ze terug naar nu toen het nog relatief rustig was

elk ander land in de wereld had de gazastrook de zee in geveegd na 7 oktober
  dinsdag 24 oktober 2023 @ 18:47:36 #37
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_211067087
Wat denken mensen? Dat oorlogen nog steeds ergens op een verlaten veld worden uitgevochten ofzo? :').

Deze tijd ligt al een tijd achter ons (helaas zou je bijna zeggen):

Get woke, go broke!
pi_211067095
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 oktober 2023 18:47 schreef sp3c het volgende:

[..]
ow er komt nog veel meer, volgende week verlangen ze terug naar nu toen het nog relatief rustig was

elk ander land in de wereld had de gazastrook de zee in geveegd na 7 oktober
Geen normaal land. Het was een aanval van een bepaalde groep......
  Moderator dinsdag 24 oktober 2023 @ 18:49:37 #39
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_211067104
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 oktober 2023 18:48 schreef Jaroon het volgende:

[..]
een bepaalde groep die daar de leiding heeft
pi_211067111
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 oktober 2023 18:49 schreef sp3c het volgende:

[..]
een bepaalde groep die daar de leiding heeft
30.000 mensen op 2.300.000 inwoners toch?
pi_211067112
quote:

[..]

Oorlogsrecht
https://www.centrumintern(...)militaire%20noodzaak.
https://www.volkskrant.nl(...)evensreddende%20hulp.
https://puc.overheid.nl/mrt/doc/PUC_625472_11/
https://www.defenceforchi(...)hten-in-oorlogstijd/
  dinsdag 24 oktober 2023 @ 18:50:38 #42
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_211067114
quote:

[ twitter ]
Nee, dat toont dit helemaal niet aan. :')
  dinsdag 24 oktober 2023 @ 18:50:45 #43
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_211067118
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 oktober 2023 18:48 schreef Jaroon het volgende:

[..]
Tot op letterlijk de dag van vandaag worden er vanuit Gaza tientallen raketten ongeveer de kant van Israel opgeschoten, die houden allemaal 100% rekening met onschuldige isrealische burgers natuurlijk.

Wat sp3c zegt, war is hell.
Get woke, go broke!
  Moderator dinsdag 24 oktober 2023 @ 18:51:03 #44
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_211067120
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 oktober 2023 18:47 schreef HeatWave het volgende:
Wat denken mensen? Dat oorlogen nog steeds ergens op een verlaten veld worden uitgevochten ofzo? :').

Deze tijd ligt al een tijd achter ons (helaas zou je bijna zeggen):

[ afbeelding ]
nee hoor
  dinsdag 24 oktober 2023 @ 18:51:58 #45
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_211067128
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 oktober 2023 18:50 schreef Jaroon het volgende:

[..]
53% steunt Hamas, de steun onder 18-24 is nog vele malen hoger.

De echt onschuldigen zouden inmiddels allemaal vertrokken moeten zijn op aanwijzing van het IDF,.
Get woke, go broke!
  Moderator dinsdag 24 oktober 2023 @ 18:52:01 #46
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_211067129
quote:

[..]
geen idee

Hamas heeft daar de leiding en onder die leiding is een massale aanval op Israel uitgevoerd

dan moet je ook niet miepen als Israel massaal terug begint te slaan
pi_211067131
quote:
10s.gif Op dinsdag 24 oktober 2023 18:50 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Tot op letterlijk de dag van vandaag worden er vanuit Gaza tientallen rakketten ongeveer de kant van Israel opgeschoten, die houden allemaal 100% rekening met onschuldige isrealische burgers natuurlijk.

Wat sp3c zegt, war is hell.
Dat ontken ik niet. Dat is Hamas. Niet de burger daar in nood. Het is duidelijk hoe Hamas vecht. Dit alles heeft zij ook bewust afgeroepen op de burgers. n
pi_211067146
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 oktober 2023 18:51 schreef HeatWave het volgende:

[..]
53% steunt Hamas, de steun onder 18-24 is nog vele malen hoger.

De echt onschuldigen zouden inmiddels allemaal vertrokken moeten zijn op aanwijzing van het IDF,.
Vertrokken naar een plek waar het ook niet veilig is. Ik kan mij wel voorstellen dat je extremer wordt als je in de hoek gedreven wordt. Joden moeten dat herkennen. Je wil vrij zijn.....
pi_211067152
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 oktober 2023 18:52 schreef sp3c het volgende:

[..]
geen idee

Hamas heeft daar de leiding en onder die leiding is een massale aanval op Israel uitgevoerd

dan moet je ook niet miepen als Israel massaal terug begint te slaan
Dus gewoon platgooien?
  dinsdag 24 oktober 2023 @ 18:55:34 #50
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_211067157
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 oktober 2023 18:54 schreef Jaroon het volgende:

[..]
Vertrokken naar een plek waar het ook niet veilig is. Ik kan mij wel voorstellen dat je extremer wordt als je in de hoek gedreven wordt. Joden moeten dat herkennen. Je wil vrij zijn.....
En die "Joden" die worden niet in een hoek gedreven? 1 klein kutlandje wordt ze niet eens gegund, in het westen kunnen ze niet meer veilig over straat soms.
Get woke, go broke!
pi_211067176
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 oktober 2023 18:55 schreef HeatWave het volgende:

[..]
En die "Joden" die worden niet in een hoek gedreven? 1 klein kutlandje wordt ze niet eens gegund, in het westen kunnen ze niet meer veilig over straat soms.
Ook. Maar men heeft wel veel gebied buiten afspraak ingenomen.
pi_211067178
quote:

[..]

Of je leest goed wat ik schrijf en probeert een normaal antwoord te geven.
  dinsdag 24 oktober 2023 @ 18:57:19 #53
471559 Un_Chien_Andalou
Slicing up eyeballs
pi_211067179
quote:

[..]
Dat verdedig ik ook nergens, maar Hamas bevindt zich wel in hun midden, alleen afhankelijk zijn van actie van buitenaf om dit uitschot helemaal kapot te maken is gewoon zwak. Palestijnen, en ook de arabische wereld, zullen zelf ook iets moeten doen aan het gif dat hen in gijzeling houdt. Welke maffe hekserij je aanhangt moet je zelf weten, je kan niet solidair zijn met dit soort tuig zonder zelf heel erg smerig te zijn.

Het is krankzinnig, we leggen waterleidingen aan, en die halve primitievelingen van een hamas maken er bommen van. Het is diep triest.

Natuurlijk geen cent meer en geen druppel brandstof voor alle gijzelaars vrij zijn en dat tuig zonder enige uitzondering is uitgeleverd.

Ik zie geen enkele taak weggelegd voor externen zolang enig zelfreinigend vermogen ontbreekt.
  Moderator dinsdag 24 oktober 2023 @ 18:57:25 #54
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_211067184
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 oktober 2023 18:54 schreef Jaroon het volgende:

[..]
Dus gewoon platgooien?
wat moet je anders?

je kan met tanks naar binnen maar dan blijft er ook niet veel van over
  dinsdag 24 oktober 2023 @ 18:58:05 #55
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_211067190
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 oktober 2023 18:56 schreef Jaroon het volgende:

[..]
Ja, dat israel niet brandschoon is weten we ook allemaal wel. Geen land is brandschoon.
Get woke, go broke!
  dinsdag 24 oktober 2023 @ 18:59:11 #56
471559 Un_Chien_Andalou
Slicing up eyeballs
pi_211067202
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 oktober 2023 18:58 schreef HeatWave het volgende:
Geen land is brandschoon.
Las laatst hier over Vlieland, enne
  Moderator dinsdag 24 oktober 2023 @ 18:59:50 #57
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_211067207
wat is dat vlieland gedoe nou de hele tijd, waarom heb ik dat gemist??
pi_211067208
quote:
2s.gif Op dinsdag 24 oktober 2023 18:57 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:

[..]
Dat verdedig ik ook nergens, maar Hamas bevindt zich wel in hun midden, alleen afhankelijk zijn van actie van buitenaf om dit uitschot helemaal kapot te maken is gewoon zwak. Palestijnen, en ook de arabische wereld, zullen zelf ook iets moeten doen aan het gif dat hen in gijzeling houdt. Welke maffe hekserij je aanhangt moet je zelf weten, je kan niet solidair zijn met dit soort tuig zonder zelf heel erg smerig te zijn.

Het is krankzinnig, we leggen waterleidingen aan, en die halve primitievelingen van een hamas maken er bommen van. Het is diep triest.

Natuurlijk geen cent meer en geen druppel brandstof voor alle gijzelaars vrij zijn en dat tuig zonder enige uitzondering is uitgeleverd.

Ik zie geen enkele taak weggelegd voor externen zolang enig zelfreinigend vermogen ontbreekt.
Je hebt het het over extremen. Zoals water en energie. Daar raak je teveel mensen mee.
  dinsdag 24 oktober 2023 @ 19:00:55 #59
471559 Un_Chien_Andalou
Slicing up eyeballs
pi_211067219
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 oktober 2023 18:59 schreef sp3c het volgende:
waarom heb ik dat gemist??
Als ik jou zo inschat moet dit voor jou een vrij frequente sensatie zijn
pi_211067221
quote:
Op Vlieland is een leuk hotel en daar..... Wat bedoel je?
  dinsdag 24 oktober 2023 @ 19:01:16 #61
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_211067223
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 oktober 2023 18:59 schreef Jaroon het volgende:

[..]
Je hebt het het over extremen. Zoals water en energie. Daar raak je teveel mensen mee.
Hamas verklaart de oorlog aan Israel, Israel is, net als elk ander land, niet verplicht de vijand van ook maar iets te voorzien. Dat heeft Hamas er zelf naar gemaakt, wederom.
Get woke, go broke!
  dinsdag 24 oktober 2023 @ 19:02:30 #62
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_211067235
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 oktober 2023 18:57 schreef sp3c het volgende:

[..]
wat moet je anders?

je kan met tanks naar binnen maar dan blijft er ook niet veel van over
Uiteraard mag Israel flink terugslaan, maar ook dat heeft zijn grenzen.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
pi_211067239
quote:
Vlieland is uitermate geschikt, want de luchtmacht doet daar schietoefeningen :)
Exaudi orationem meam
Requiem aeternam dona eis, Domine.
Et lux perpetua luceat eis.
  Moderator dinsdag 24 oktober 2023 @ 19:02:52 #64
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_211067240
quote:
10s.gif Op dinsdag 24 oktober 2023 19:00 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:

[..]
Als ik jou zo inschat moet dit voor jou een vrij frequente sensatie zijn
jij gaat op de lijst
pi_211067243
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 oktober 2023 19:01 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Hamas verklaart de oorlog aan Israel, Israel is, net als elk ander land, niet verplicht de vijand van ook maar iets te voorzien. Dat heeft Hamas er zelf naar gemaakt, wederom.
Men is verplicht de gewone burger te ontzien. In dit geval spreken veel beelden en getuigenissen al van een ramp.....
  dinsdag 24 oktober 2023 @ 19:03:09 #66
471559 Un_Chien_Andalou
Slicing up eyeballs
pi_211067246
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 oktober 2023 18:59 schreef Jaroon het volgende:

[..]
Tja, de Hamas kan hun conclusies trekken, voor wie strijden ze nu eigenlijk, hun volk? Of tegen de Joden? Want dit gaat niet werken als je afhankelijk bent van het land dat je wil vernietigen, nogmaals, never bite the hand that feeds...

en... fuck around and find out...

beiden zo van toepassing op deze shit

en neen niet janken over 80 jaar geleden doen de russen ook, nul begrip voor.
  dinsdag 24 oktober 2023 @ 19:03:30 #67
471559 Un_Chien_Andalou
Slicing up eyeballs
pi_211067250
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 oktober 2023 19:02 schreef sp3c het volgende:

[..]
jij gaat op de lijst
Oei :@
  Moderator dinsdag 24 oktober 2023 @ 19:03:43 #68
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_211067253
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 oktober 2023 19:02 schreef -XOR- het volgende:

[..]
Uiteraard mag Israel flink terugslaan, maar ook dat heeft zijn grenzen.
niet volgens Israel
pi_211067261
quote:
17s.gif Op dinsdag 24 oktober 2023 19:03 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:

[..]
Oei :@
Hou je "go bag" maar klaar.
pi_211067270
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 oktober 2023 19:03 schreef sp3c het volgende:

[..]
niet volgens Israel
En daar heeft de rest van de wereld ook iets over te zeggen.
  dinsdag 24 oktober 2023 @ 19:04:54 #71
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_211067276
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 oktober 2023 19:02 schreef Jaroon het volgende:

[..]
Men is verplicht de gewone burger te ontzien. In dit geval spreken veel beelden en getuigenissen al van een ramp.....
Dat doet Israel iig stukken beter dan Hamas, die vermoorden expres dansende tieners.

Israel geeft burgers van te voren tijd om weg te komen in ieder geval.

"Klein" verschil.
Get woke, go broke!
  dinsdag 24 oktober 2023 @ 19:05:31 #72
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_211067284
quote:

[..]
niet volgens Israel
En de rest van de (westerse) wereld gaat ze, buiten een paar strenge preken, geen strobreed in de weg leggen.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
  dinsdag 24 oktober 2023 @ 19:05:50 #73
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_211067286
quote:

[..]

Je vergeet dat 57% van de patinten die wiet roken en grondstoffen ervoor leveren, krijsend aan de enkels van het beveiligingspersoneel gingen hangen toen die de lucht vanuit de kelder roken en op onderzoek uitgingen, de wiet via tunnels uitvoeren, een kartel oprichtten en de concurrentie de keel afsnijden, hun kinderen als koerier inzetten en meerdere keren het ziekenhuis in de hens zetten door teveel lampen aan te zetten op afgetapte stroom.
  dinsdag 24 oktober 2023 @ 19:06:05 #74
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_211067292
quote:

[..]
niet volgens Israel
En daarom moeten we met de internationale gemeenschap Israel blijven herinneren aan principes van proportionaliteit en aan mensenrechten.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
  dinsdag 24 oktober 2023 @ 19:06:20 #75
471559 Un_Chien_Andalou
Slicing up eyeballs
pi_211067293
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 oktober 2023 19:05 schreef Janneke141 het volgende:

[..]
En de rest van de (westerse) wereld gaat ze, buiten een paar strenge preken, geen strobreed in de weg leggen.
Net als met het uitroeien van Daesh, IS, noem maar op, en terecht. Er is geen ruimte voor mensen die terreur als legitieme onderhandelingen zien
pi_211067296
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 oktober 2023 18:56 schreef Jaroon het volgende:

[..]
Het probleem voor de Palestijnen, Hamas, de hele Arabische/Islamtische wereld (en een deel van Woke Links in het Westen), is simpelweg het bestaan van Isral. Dit is dus geen kleine territoriale kwestie. Het is echt de absolute overtuiging: Isral moet kapot en Joden moeten worden afgeslacht.

Dit zou je ook opgevallen moeten zijn aan alle protesten die we zowel door de Westerse als Arabische wereld waren. Bijna nergens (als niet letterlijk nergens) zag je een groep voor een tweestatenoplossing, maar wel ('From the Rivers to the Sea) Palestine Will Be Free' of andere haatdragende of genocidale leuzen richting Isral en ook Joden.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_211067297
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 oktober 2023 19:02 schreef Jaroon het volgende:

[..]
Je mag dus niet zoals Bomber Command deed in WO2 de bevolking systematisch bombarderen, maar militaire doelen aanvallen mag wel, dat er dan doden vallen bij burgers is dan jammer - Collateral Dammage
Exaudi orationem meam
pi_211067298
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 oktober 2023 19:04 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Dat doet Israel iig stukken beter dan Hamas, die vermoorden expres dansende tieners.

Israel geeft burgers van te voren tijd om weg te komen in ieder geval.

"Klein" verschil.
Om hen ook direct af te sluiten van hulp in een nieuw gebied waar ze ook gewoon aanvallen op uitvoeren.
  Moderator dinsdag 24 oktober 2023 @ 19:06:39 #79
236264 crew  capricia
pi_211067299
Als dit vandaag toch weer ziet, dan weet je toch dat je retour afzender ook gaat ontvangen.

twitter
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
  dinsdag 24 oktober 2023 @ 19:06:55 #80
346939 Janneke141
pi_211067302
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 oktober 2023 19:06 schreef -XOR- het volgende:

[..]
En daarom moeten we met de internationale gemeenschap Israel blijven herinneren aan principes van proportionaliteit en aan mensenrechten.
Dat gaat niet gebeuren en dat weet jij ook.
pi_211067308
quote:

[..]
Precies. Israel kan geen uitzondering zijn.
  dinsdag 24 oktober 2023 @ 19:08:18 #82
471559 Un_Chien_Andalou
Slicing up eyeballs
pi_211067310
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 oktober 2023 19:06 schreef capricia het volgende:
Als dit vandaag toch weer ziet, dan weet je toch dat je retour afzender ook gaat ontvangen.

[ twitter ]
Dit dus, en niemand zegt van joh Hassan, die raketinstaleerinstallatie naast kinderdagverblijf het kleine sterretje, is dat nu wel zo handig?

Welnee, allemaal hossen als de raketten overvliegen tot ze zelf jankend in het ziekenhuis rondlopen :')
pi_211067313
Ik neem aan dat leidingen in zijn algemeenheid en specifiek waterleidingen nu op de Isralische dual use lijst zijn toegevoegd. Iemand die dit weet?
pi_211067315
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 oktober 2023 19:06 schreef Oud_student het volgende:

[..]
Je mag dus niet zoals Bomber Command deed in WO2 de bevolking systematisch bombarderen, maar militaire doelen aanvallen mag wel, dat er dan doden vallen bij burgers is dan jammer - Collateral Dammage
Terrorisme los je niet op met bommen, helaas.
  Moderator dinsdag 24 oktober 2023 @ 19:08:34 #85
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_211067316
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 oktober 2023 19:04 schreef Jaroon het volgende:

[..]
En daar heeft de rest van de wereld ook iets over te zeggen.
ja maar de rest van de wereld is niet echt in staat, bereid of beiden om er wat aan te doen

Hamas wist wie ze tegenover zich hebben, Israel vergeld iedere dode Israelier met grof geweld (en landjepik), als je er dan in 1 klap 1500 afslacht als vee dan weet je dat dat je tienduizenden mensen gaat kosten en nog weer een flink stuk land

is wat het is
pi_211067317
quote:
10s.gif Op dinsdag 24 oktober 2023 19:06 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:

[..]
Net als met het uitroeien van Daesh, IS, noem maar op, en terecht. Er is geen ruimte voor mensen die terreur als legitieme onderhandelingen zien
Dat is een heel andere situatie en gevecht. Dit gaat serieus veel burgers van Gaza de kop kosten......en Israelie.
  Moderator dinsdag 24 oktober 2023 @ 19:09:04 #87
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_211067319
quote:

[..]
ze zijn dat niet vergeten

ze nemen het mee naar achter _O-
  dinsdag 24 oktober 2023 @ 19:09:35 #88
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_211067323
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 oktober 2023 19:06 schreef Jaroon het volgende:

[..]
Om hen ook direct af te sluiten van hulp in een nieuw gebied waar ze ook gewoon aanvallen op uitvoeren.
Er gaan wel meer verhalen de rondte.

Het is oorlog, er gaan onschuldige slachtoffers vallen, Israel ontkomt daar niet aan, maar ik heb bij hun nog een klein beetje het idee dat ze een poging doen het te minimaliseren.

Dat zie ik bij Hamas 0,0, maar goed Israel is overal the bad guy natuurlijk.
Get woke, go broke!
  Moderator dinsdag 24 oktober 2023 @ 19:09:41 #89
236264 crew  capricia
pi_211067324
quote:
10s.gif Op dinsdag 24 oktober 2023 19:08 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:

[..]
Dit dus, en niemand zegt van joh Hassan, die raketinstaleerinstallatie naast kinderdagverblijf het kleine sterretje, is dat nu wel zo handig?

Welnee, allemaal hossen als de raketten overvliegen tot ze zelf jankend in het ziekenhuis rondlopen :')
En alsof dit niet op burgerdoelen afgeschoten wordt. Zelfs op hun eigen burgers in dat ziekenhuis.
There is a name for it:
We call them Poor"
  Moderator dinsdag 24 oktober 2023 @ 19:10:08 #90
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_211067332
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 oktober 2023 19:06 schreef Oud_student het volgende:

[..]
mag wel

je moet het alleen proberen te voorkomen :s)
  dinsdag 24 oktober 2023 @ 19:10:17 #91
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_211067335
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 oktober 2023 19:06 schreef Janneke141 het volgende:

[..]
Dat gaat niet gebeuren en dat weet jij ook.
Vooralsnog niet, maar Hamas krijgen ze niet uitgeroeid en ze kunnen niet alles plat blijven walsen. Uiteindelijk is een zware overreactie ook gewoon dom, want het je creeert er alleen maar nog meer extremisme mee.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
  dinsdag 24 oktober 2023 @ 19:10:18 #92
471559 Un_Chien_Andalou
Slicing up eyeballs
pi_211067336
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 oktober 2023 19:08 schreef Jaroon het volgende:

[..]
Dat is een heel andere situatie en gevecht. Dit gaat serieus veel burgers van Gaza de kop kosten......en Israelie.
Nee Mosul was een lolletje, hou toch op man, dat burgers keihard de dupe zijn van de organisaties die ze zo hartstochtelijk koesteren is bijna een gegeven. Nog iets gehoord over de Yezidi's... ja wilde er 1 een toespraak houden, kon niet door onze extreem conservatieve extreem rechtse religieuze makkers... zulk fijn volk
pi_211067338
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 oktober 2023 19:01 schreef HeatWave het volgende:

[..]
De burger de toegang blokkeren tot water en voedsel is in strijd met oorlogsrecht
https://www.centrumintern(...)militaire%20noodzaak.
https://www.volkskrant.nl(...)evensreddende%20hulp.
https://puc.overheid.nl/mrt/doc/PUC_625472_11/
https://www.defenceforchi(...)chten-in-oorlogstijd
pi_211067341
quote:
14s.gif Op dinsdag 24 oktober 2023 19:06 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Het probleem voor de Palestijnen, Hamas, de hele Arabische/Islamtische wereld (en een deel van Woke Links in het Westen), is simpelweg het bestaan van Isral. Dit is dus geen kleine territoriale kwestie. Het is echt de absolute overtuiging: Isral moet kapot en Joden moeten worden afgeslacht.

Dit zou je ook opgevallen moeten zijn aan alle protesten die we zowel door de Westerse als Arabische wereld waren. Bijna nergens (als niet letterlijk nergens) zag je een groep voor een tweestatenoplossing, maar wel ('From the Rivers to the Sea) Palestine Will Be Free' of andere haatdragende of genocidale leuzen richting Isral en ook Joden.
Ik volgde het te weinig. Door irritatie. Ik denk dat iedereen nu wel begrijpt dat Israel echt een land is....met goede vrienden. Dan moet je er eens samen uit komen.
pi_211067343
quote:

[ twitter ]
Israel beschikt over de techniek om de positie van het afvuren van raketten uit de baan van de raket te berekenen en dan met artillerie direct terug te schieten, dit alles binnen 5 a 10 seconden.
Dit zou bijzonder effectief zijn, maar eist veel burgerdoden omdat Hamas de raketten vanuit ziekenhuizen of dictbevolkt gebied afschiet
Exaudi orationem meam
pi_211067344
quote:

[ twitter ]
En dan staat de media weer vol met allemaal verhalen of vermeend zielige Palestijnen. Dit terwijl Isral nog altijd gericht bepaalde doelen probeert uit te schakelen (terroristen, munitie, schuilplekken, hoofdkwartieren, etc.). De Palestijnen vuren gewoon zoveel mogelijk raketten af in de hoop zoveel mogelijk slachtoffers te maken.
quote:

[..]
Het blijft ontzettend vreemd dat dit maar in n richting werkt. Waarom zouden andere partijen zich hier niet aan moeten houden? Dit lijkt alleen op toepassing van Isral, dat is nogal raar.

Ik heb nog geen artikel of interview gezien waarin werd gesteld dat men hoopt dat de Palestijnen (of bijvoorbeeld Hezbollah) zich aan principes van proportionaliteit of mensenrechten houden.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  dinsdag 24 oktober 2023 @ 19:11:19 #97
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_211067347
quote:
Blokkeren is heel wat anders dan stoppen met voorzien :).
Get woke, go broke!
pi_211067352
twitter

Geen idee of het echt of nep is, maar heb dit verhaal wel gelezen.
3 maanden ban vanwege vvmu en gewoon n op n teksten overnemen van linkse users waar de PVV in DENK/Links wordt veranderd mag blijkbaar niet. Doei.
  dinsdag 24 oktober 2023 @ 19:11:55 #99
471559 Un_Chien_Andalou
Slicing up eyeballs
pi_211067354
quote:
4s.gif Op dinsdag 24 oktober 2023 19:11 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Dit dus, Isral heeft geen enkele plicht tot levering van wat dan ook, zoek het maar uit met je hamas, de groeten
  dinsdag 24 oktober 2023 @ 19:12:01 #100
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_211067355
quote:
14s.gif Op dinsdag 24 oktober 2023 19:11 schreef HowardRoark het volgende:

Het blijft ontzettend vreemd dat dit maar in n richting werkt. Waarom zouden andere partijen zich hier niet aan moeten houden? Dit lijkt alleen op toepassing van Isral, dat is nogal raar.

Ik heb nog geen artikel of interview gezien waarin werd gesteld dat men hoopt dat de Palestijnen (of bijvoorbeeld Hezbollah) zich aan principes van proportionaliteit of mensenrechten houden.
Huh? Wat is deze?
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
  dinsdag 24 oktober 2023 @ 19:12:07 #101
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_211067358
quote:

[ twitter ]
Dit wordt geen rustige nacht, nee. Macron is alweer weg, de verloven zijn genoten...

De afgelopen dagen lijkt het erop dat ze aan de tunnels zijn begonnen met de bombardementen. Daarna moeten de doelen vanuit de lucht wel eens opraken.
pi_211067366
quote:

[..]

Ik zag pas een docu warin een Palestijnse boer juist dat wel deed......geen gehoor aan hamas.

[ Bericht 0% gewijzigd door Jaroon op 24-10-2023 19:20:50 ]
pi_211067367
quote:

[..]
Zeg dat tegen de Hamassers die hun burgers als menselijk schild gebruiken.
  Moderator dinsdag 24 oktober 2023 @ 19:13:29 #104
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_211067377
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 oktober 2023 19:12 schreef -XOR- het volgende:

[..]
Huh? Wat is deze?
geen idee, probeer hem te negeren
pi_211067380
quote:
14s.gif Op dinsdag 24 oktober 2023 19:11 schreef HowardRoark het volgende:
ik vermoed zo dat dat geen zin heeft _O-
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
  dinsdag 24 oktober 2023 @ 19:13:40 #106
346939 Janneke141
pi_211067382
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 oktober 2023 19:10 schreef -XOR- het volgende:

[..]
Vooralsnog niet, maar Hamas krijgen ze niet uitgeroeid en ze kunnen niet alles plat blijven walsen. Uiteindelijk is een zware overreactie ook gewoon dom, want het je creeert er alleen maar nog meer extremisme mee.
Dat ben ik allemaal wel met je eens, maar er is maar 1 persoon in de wereld die Netanyahu enigszins kan afremmen en die gaat dat ook maar zeer met mate doen. De rest staat erbij en kijkt ernaar.

Het voortsudderen van Hamas, ook na platwals-acties in verschillende gradaties, is in het voordeel van Isral h, vergeet dat niet. Of in elk geval van de leiding van Isral, laat ik het zo zeggen.
pi_211067383
Massive Rocket Attack?

Vond Massive Attack toch fijner klinken.

Waarom van naam veranderen opeens?
:?
"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
  dinsdag 24 oktober 2023 @ 19:13:56 #108
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_211067387
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 oktober 2023 19:12 schreef -XOR- het volgende:

[..]
Huh? Wat is deze?
Heb jij die oproepen wel gezien dan? Als het over 'proportionaliteit' (wat trouwens bespottelijk is) en het beschermen van burgers gaat, wordt er alleen naar Isral gekeken. Dat is gewoon erg vreemd.
  Moderator dinsdag 24 oktober 2023 @ 19:13:58 #109
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_211067388
quote:
kinderdagverblijf het kleine sterretje
hallon?
  dinsdag 24 oktober 2023 @ 19:14:36 #110
471559 Un_Chien_Andalou
Slicing up eyeballs
pi_211067397
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 oktober 2023 19:13 schreef sp3c het volgende:

[..]
hallon?
hihi
pi_211067402
quote:

[..]
Zonder steun onder de Palestijnse bevolking zou Hamas niet bestaan.
  Moderator dinsdag 24 oktober 2023 @ 19:14:55 #112
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_211067403
lol
pi_211067406
quote:
14s.gif Op dinsdag 24 oktober 2023 19:10 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:

[..]
Nee Mosul was een lolletje, hou toch op man, dat burgers keihard de dupe zijn van de organisaties die ze zo hartstochtelijk koesteren is bijna een gegeven. Nog iets gehoord over de Yezidi's... ja wilde er 1 een toespraak houden, kon niet door onze extreem conservatieve extreem rechtse religieuze makkers... zulk fijn volk
Dus burger schuldig?
  Moderator dinsdag 24 oktober 2023 @ 19:15:44 #114
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_211067414
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 oktober 2023 19:15 schreef Jaroon het volgende:

[..]
Dus burger schuldig?
nee burger pech
pi_211067420
quote:
14s.gif Op dinsdag 24 oktober 2023 19:13 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Heb jij die oproepen wel gezien dan? Als het over 'proportionaliteit' (wat trouwens bespottelijk is) en het beschermen van burgers gaat, wordt er alleen naar Isral gekeken. Dat is gewoon erg vreemd.
proportionaliteit is helemaal niet bespottelijk. Het is of de nevenschade opweegt tegen het militaire gewin. Als dat niet zo is dan is het buiten ptoporties. Dat lijkt mij heel logisch.
Dus je kan prima een woning bombarderen met mensen erin als er vanuit daar raketten worden afgevuurd.
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
  dinsdag 24 oktober 2023 @ 19:16:30 #116
471559 Un_Chien_Andalou
Slicing up eyeballs
pi_211067422
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 oktober 2023 19:15 schreef Jaroon het volgende:

[..]
Dus burger schuldig?
Nou ja ze zeggen wel eens, een volk heeft de regering die ze verdient ofzo? Ja als mensen weigeren terroristen uit te leveren zijn ze medeplichtig, sorry, kan hard klinken, maar dat is gewoon hoe het is
pi_211067427
quote:

[ twitter ]
Dat is ook wat Hamas wil. Of er slachtoffers aan de andere kant van de muur vallen is niet eens het doel. Hama wil met telefoontjes video's maken van kapotte straten, krijsende mensen, zwaar verminkte baby's, doden peuters en kapotte kleuters de wereld rondsturen. Hoe meer doden landgenoten des te beter

En morgen opnieuw
pi_211067428
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 oktober 2023 19:14 schreef spicymchaggis het volgende:

[..]
Zonder steun onder de Palestijnse bevolking zou Hamas niet bestaan.
Zonder steun zou die droplul Netanyahu er ook niet zijn.
pi_211067429
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 oktober 2023 19:11 schreef Oud_student het volgende:

[..]
Israel beschikt over de techniek om de positie van het afvuren van raketten uit de baan van de raket te berekenen en dan met artillerie direct terug te schieten, dit alles binnen 5 a 10 seconden.
Dit zou bijzonder effectief zijn, maar eist veel burgerdoden omdat Hamas de raketten vanuit ziekenhuizen of dictbevolkt gebied afschiet
Precies. Het plan is goed. Heel exact terugslaan.....alleen tref je daar zeker burgers mee. Een andere manier van vechten.
pi_211067430
quote:

[..]

Met de kleine toevoeging dat meer dan de helft van de patinten [i] die wiet ook illegaal rookten en [ii] het ziekenhuis hielpen met het verborgen houden van de kwekerij in de kelder.

[ Bericht 3% gewijzigd door Rollo op 24-10-2023 19:17:56 (typo) ]
pi_211067436
Ondertussen bij DENK in het nieuwe verkiezingsprogramma;

Moslimhaat, daar hoort een gevangenisstraf op te komen.

Vrouwen die zich zorgen maken of ze wel over straat kunnen lopen met een hoofddoek. Aanvallen en vernielingen bij moskeen.
  dinsdag 24 oktober 2023 @ 19:17:59 #122
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_211067439
quote:
14s.gif Op dinsdag 24 oktober 2023 19:13 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Joh, Hamas staat al jaren op de lijst van terroristische groeperingen en wegens hun strapatsen staan ze in de halve wereld te boek als terroristische organisatie en zijn er allerlei internationale sancties tegen de Gaza-strook. Hamas (en Gaza) wordt al jaren gestraft.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
  dinsdag 24 oktober 2023 @ 19:19:04 #123
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_211067452
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 oktober 2023 19:17 schreef UitStraling het volgende:
Ondertussen bij DENK in het nieuwe verkiezingsprogramma;

Moslimhaat, daar hoort een gevangenisstraf op te komen.

Vrouwen die zich zorgen maken of ze wel over straat kunnen lopen met een hoofddoek. Aanvallen en vernielingen bij moskeen.
Hard nodig, er is in Nederland totaal geen wetgeving die minderheden beschermt op basis van afkomst of geloof, kutland eigenlijk.
Get woke, go broke!
pi_211067462
quote:
2s.gif Op dinsdag 24 oktober 2023 19:16 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:

[..]
Nou ja ze zeggen wel eens, een volk heeft de regering die ze verdient ofzo? Ja als mensen weigeren terroristen uit te leveren zijn ze medeplichtig, sorry, kan hard klinken, maar dat is gewoon hoe het is
Hoe praat ik genocide goed 101
PWBF
pi_211067466
quote:
14s.gif Op dinsdag 24 oktober 2023 19:19 schreef HeatWave het volgende:
kutland eigenlijk.
waar woon je eigenlijk?
  Moderator dinsdag 24 oktober 2023 @ 19:20:26 #126
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_211067467
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 oktober 2023 19:16 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
zonder Hamas zou Netanyahu er ook niet zijn
pi_211067471
quote:
14s.gif Op dinsdag 24 oktober 2023 19:19 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Hard nodig, er is in Nederland totaal geen wetgeving die minderheden beschermt op basis van afkomst of geloof, kutland eigenlijk.
Dat staat er niet :)
  dinsdag 24 oktober 2023 @ 19:20:58 #128
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_211067472
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 oktober 2023 19:19 schreef Nielsch het volgende:

[..]
Hoe? Nou zo:

From the river to the sea......
Get woke, go broke!
  Moderator dinsdag 24 oktober 2023 @ 19:21:03 #129
236264 crew  capricia
pi_211067473
quote:

[..]
Welke genocide?
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_211067484
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 oktober 2023 19:12 schreef spicymchaggis het volgende:

[..]
Zeg dat tegen de Hamassers die hun burgers als menselijk schild gebruiken.
Geheel met je eens. Dat is nog gekker. Je eigen bevolking als niets zien. Dat beseffen burgers daar nu ook wel.
pi_211067487
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 oktober 2023 19:20 schreef sp3c het volgende:

[..]
zonder Hamas zou Netanyahu er ook niet zijn
zonder bibi zou hamas ook uitsterven
  dinsdag 24 oktober 2023 @ 19:22:45 #132
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_211067494
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 oktober 2023 19:21 schreef Jaroon het volgende:

[..]
Geheel met je eens. Dat is nog gekker. Je eigen bevolking als niets zien. Dat beseffen burgers daar nu ook wel.
Waarom zouden ze zich dat nu opeens wel beseffen? Je doet net alsof Hamas dit voor de eerste keer doet.
Get woke, go broke!
  dinsdag 24 oktober 2023 @ 19:23:20 #133
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_211067500
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 oktober 2023 19:16 schreef sjorsie1982 het volgende:

[..]
proportionaliteit is helemaal niet bespottelijk. Het is of de nevenschade opweegt tegen het militaire gewin. Als dat niet zo is dan is het buiten ptoporties. Dat lijkt mij heel logisch.
Dus je kan prima een woning bombarderen met mensen erin als er vanuit daar raketten worden afgevuurd.
Proportionaliteit is bespottelijk, want hoe zou dat er in de praktijk uitzien? Dat als de ene partij 1000 slachtoffers maakt, de andere partij ook maximaal dat aantal mag maken? Het aantal slachtoffers vergelijken is onzinnig, want het gaat niet om proportionaliteit, het gaat om intentionaliteit.

En als je naar intentionaliteit kijkt, zien we een partij die zoveel mogelijk burgerslachtoffers probeert te maken op de meeste brute manieren, dit geweld viert en hier trots op is en tevens niets geeft om de eigen burgers, want als die sterven, ach, dat zijn gewoon martelaren.

De andere partij geeft wel om mensenlevens, zowel om die van hun eigen burgers als die om die van de tegenpartij. En zij doen er dan ook van alles aan om het maken van burgerslachtoffers te voorkomen (gericht bombarderen, 'roof-knocking', via media of pamfletten waarschuwen, etc).
pi_211067504
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 oktober 2023 19:22 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Waarom zouden ze zich dat nu opeens wel beseffen? Je doet net alsof Hamas dit voor de eerste keer doet.
Wel op deze manier met echt afslachting van burgers.
pi_211067506
Dat Hamas hun bevolking als schild gebruikt klopt, maar ik heb nou ook niet het idee dat Isral zo netjes en proportioneel terugslaat en zich druk maakt over burgerslachtoffers.
pi_211067507
Palestijnen eerst even goed bijvoeren, daarna bewapenen om in opstand te komen tegen Hamas, opgelost.
pi_211067515
quote:
14s.gif Op dinsdag 24 oktober 2023 19:23 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Proportionaliteit is bespottelijk, want hoe zou dat er in de praktijk uitzien? Dat als de ene partij 1000 slachtoffers maakt, de andere partij ook maximaal dat aantal mag maken? Het aantal slachtoffers vergelijken is onzinnig, want het gaat niet om proportionaliteit, het gaat om intentionaliteit.

En als je naar intentionaliteit kijkt, zien we een partij die zoveel mogelijk burgerslachtoffers probeert te maken op de meeste brute manieren, dit geweld viert en hier trots op is en tevens niets geeft om de eigen burgers, want als die sterven, ach, dat zijn gewoon martelaren.

De andere partij geeft wel om mensenlevens, zowel om die van hun eigen burgers als die om die van de tegenpartij. En zij doen er dan ook van alles aan om het maken van burgerslachtoffers te voorkomen (gericht bombarderen, 'roof-knocking', via media of pamfletten waarschuwen, etc).
mooi dat je antwoord geeft in je eigen reactie op je eerste vraag
pi_211067517
quote:
4s.gif Op dinsdag 24 oktober 2023 19:11 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Isral heeft controle over alle grenzen. Ter land ter zee en in de lucht. Helemaal niks toelaten is gewoon in strijd met oorlogsrecht.
  Moderator dinsdag 24 oktober 2023 @ 19:24:58 #139
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_211067521
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 oktober 2023 19:22 schreef sjorsie1982 het volgende:

[..]
zonder bibi zou hamas ook uitsterven
op den duur ... misschien
  dinsdag 24 oktober 2023 @ 19:25:01 #140
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_211067522
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 oktober 2023 19:23 schreef Discombobulate het volgende:
Dat Hamas hun bevolking als schild gebruikt klopt, maar ik heb nou ook niet het idee dat Isral zo netjes en proportioneel terugslaat en zich druk maakt over burgerslachtoffers.
Ze bombarderen gericht en waarschuwen de burgers op allerlei manieren. Dan doe je er dus wel van alles aan om het aantal slachtoffers te beperken.
pi_211067525
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 oktober 2023 19:23 schreef UitStraling het volgende:
Palestijnen eerst even goed bijvoeren, daarna bewapenen om in opstand te komen tegen Hamas, opgelost.
geniaal, ik zal het doorgeven aan bibi als ik hem zometeen spreek!
pi_211067532
quote:
14s.gif Op dinsdag 24 oktober 2023 19:23 schreef HowardRoark het volgende:

[..]

....En laat hulp niet toe. Dat vergeet je even. Naast het afsluiten van water en stroom. En dan moet je daar als Israelische militair het gevecht in.
pi_211067533
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 oktober 2023 19:23 schreef Discombobulate het volgende:
ah, dat idee heb ik juist wel
  dinsdag 24 oktober 2023 @ 19:26:02 #144
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_211067534
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 oktober 2023 19:23 schreef Jaroon het volgende:

[..]
Wel op deze manier met echt afslachting van burgers.
Ook dat gebeurt elke keer weer hoor, Hamas lanceert al jaren lukraak raketten vanaf ziekenhuizen etc. En daar komt al jaren een reactie van Isreal op.

In dit conflict is echt niets nieuw, alleen is alles op grotere schaal.
Get woke, go broke!
pi_211067535
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 oktober 2023 19:25 schreef sjorsie1982 het volgende:

[..]
geniaal, ik zal het doorgeven aan bibi als ik hem zometeen spreek!
Kost ze vanaf nu geen enkele IDF soldaat, laat ze hun bende zelf maar opruimen.
  dinsdag 24 oktober 2023 @ 19:27:00 #146
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_211067543
quote:
14s.gif Op dinsdag 24 oktober 2023 19:25 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Ze bombarderen gericht en waarschuwen de burgers op allerlei manieren. Dan doe je er dus wel van alles aan om het aantal slachtoffers te beperken.
Meh, alles wellicht niet, maar ze doen iig iets itt zelf voornamelijk verantwoordelijk zijn voor je eigen burgerslachtoffers :').
Get woke, go broke!
pi_211067544
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 oktober 2023 19:26 schreef UitStraling het volgende:

[..]
als je netjes afspraken maakt om na afloop de wapens weer terug te geven zie ik ook enkel voordelen!
pi_211067554
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 oktober 2023 19:26 schreef UitStraling het volgende:

[..]
Er is al een IDF specialist omgekomen.
  Moderator dinsdag 24 oktober 2023 @ 19:28:19 #149
236264 crew  capricia
pi_211067555
Als Isral op dezelfde manier terug geslagen had als de intenties waarmee Hamas huishield, was er nu geen Gaza meer.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_211067560
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 oktober 2023 19:21 schreef Jaroon het volgende:

[..]
Gaat Israel nog iets doen aan Hamas of bombarderen ze alleen de bevolking aan puin zodat Hamas gewoon blijft bestaan? Lijkt steeds meer op dat laatste. Want ja, stiekem vindt Israel het bestaan van Hamas wel fijn. Erg nuttig zo'n vijand.
PWBF
pi_211067567
Moet je ook grote ballen hebben. Nu als extractiespecialist Gaza ingaan. Rustig zonde ophef.
pi_211067569
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 oktober 2023 19:28 schreef Jaroon het volgende:

[..]
Er is al een IDF specialist omgekomen.
Volgens een Amerikaanse senator zijn er al heel wat buitenlandse en IDF special forces afgeslacht de afgelopen twee weken.
  dinsdag 24 oktober 2023 @ 19:30:02 #153
471559 Un_Chien_Andalou
Slicing up eyeballs
pi_211067573
quote:

[..]
tja, dan leveren ze die terroristen toch uit? De eisen van Isral zijn duidelijk, helder en redelijk of had je iets toe te voegen behalve gejank, zoals eigenlijk altijd het geval is met jou. Nou kom op, waarom zou je Hamas niet uitleveren?

Vanwege het opensnijden van joodse zwangere vrouwen en het onthoofden foetussen? Of het doodmartelen van meisjes van zes....

meer dan 100 journalisten hebben mogen aanschouwen wat dat tuig heeft aangericht, en de mensen die deze jongens beschermen zijn niet medeplichtig? Kom op man, zet je masker af dan :') Dat vertoppertje spelen is wel een beetje triest inmiddels he?
pi_211067574
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 oktober 2023 19:29 schreef UitStraling het volgende:

[..]
Volgens een Amerikaanse senator zijn er al heel wat buitenlandse en IDF special forces afgeslacht de afgelopen twee weken.
Afgeslacht weet ik niet.
pi_211067575
quote:
14s.gif Op dinsdag 24 oktober 2023 19:25 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Hou eens op met die leugen joh.
PWBF
  dinsdag 24 oktober 2023 @ 19:30:52 #156
471559 Un_Chien_Andalou
Slicing up eyeballs
pi_211067579
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 oktober 2023 19:30 schreef Nielsch het volgende:

[..]
Hou eens op met die leugen joh.
:')
pi_211067581
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 oktober 2023 19:30 schreef Jaroon het volgende:

[..]
Afgeslacht weet ik niet.
Hij weet er heel wat meer vanaf dan wie hier ook.
  dinsdag 24 oktober 2023 @ 19:30:58 #158
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_211067582
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 oktober 2023 19:28 schreef capricia het volgende:
Als Isral op dezelfde manier terug geslagen had als de intenties waarmee Hamas huishield, was er nu geen Gaza meer.
Dat dus, 0 pogingen om burgerslachtoffers te voorkomen, in tegendeel, alleen maar zoveel mogelijk onschuldige, jonge mensen op de meest gruwelijke manier vernederen, verkrachten, martelen en daarna afslachten.

Maar dat Israel, dat moet zich op alle fronten netjes gedragen hoor!
Get woke, go broke!
  dinsdag 24 oktober 2023 @ 19:31:06 #159
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_211067583
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 oktober 2023 19:28 schreef Nielsch het volgende:

[..]
Gaat Israel nog iets doen aan Hamas of bombarderen ze alleen de bevolking aan puin zodat Hamas gewoon blijft bestaan? Lijkt steeds meer op dat laatste. Want ja, stiekem vindt Israel het bestaan van Hamas wel fijn. Erg nuttig zo'n vijand.
Ja, hartstikke nuttig. Een terroristische organisatie naast je deur die het leven van je eigen burgers onveilig maakt en ervoor zorgt dat je klauwen met geld moet uitgeven aan defensie en beveiliging. Daar zit elk land op te wachten inderdaad.

🤡
pi_211067587
quote:
10s.gif Op dinsdag 24 oktober 2023 19:30 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:

[..]
tja, dan leveren ze die terroristen toch uit? De eisen van Isral zijn duidelijk, helder en redelijk of had je iets toe te voegen behalve gejank, zoals eigenlijk altijd het geval is met jou. Nou kom op, waarom zou je Hamas niet uitleveren?

Vanwege het opensnijden van joodse zwangere vrouwen en het onthoofden foetussen? Of het doodmartelen van meisjes van zes....

meer dan 100 journalisten hebben mogen aanschouwen wat dat tuig heeft aangericht, en de mensen die deze jongens beschermen zijn niet medeplichtig? Kom op man, zet je masker af dan :') Dat vertoppertje spelen is wel een beetje triest inmiddels he?
Niet alles wat je hoort en ziet is waar. Jouw directe zou wat zijn?
  dinsdag 24 oktober 2023 @ 19:32:11 #161
471559 Un_Chien_Andalou
Slicing up eyeballs
pi_211067598
quote:
Want ja, stiekem vindt Israel het bestaan van Hamas wel fijn. Erg nuttig zo'n vijand.
Complotwappie gespot :')

Oh man :D
  dinsdag 24 oktober 2023 @ 19:32:56 #162
471559 Un_Chien_Andalou
Slicing up eyeballs
pi_211067608
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 oktober 2023 19:31 schreef Jaroon het volgende:

[..]
Niet alles wat je hoort en ziet is waar.
Doe hier iets mee jochie
pi_211067609
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 oktober 2023 19:31 schreef Jaroon het volgende:

[..]
Niet alles wat je hoort en ziet is waar. Jouw directe reactie zou wat zijn?
pi_211067620
quote:
17s.gif Op dinsdag 24 oktober 2023 19:32 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:

[..]
Doe hier iets mee jochie
Okay. Boy.
  dinsdag 24 oktober 2023 @ 19:34:04 #165
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_211067624
quote:
14s.gif Op dinsdag 24 oktober 2023 19:31 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Ja, hartstikke nuttig. Een terroristische organisatie naast je deur die het leven van je eigen burgers onveilig maakt en ervoor zorgt dat je klauwen met geld moet uitgeven aan defensie en beveiliging. Daar zit elk land op te wachten inderdaad.

🤡
Ja, want dan zouden ze een excuus hebben om "lekker pallies te knallen". Ofzo :').

De logica is weer ver te zoeken aan "die" kant :P.
Get woke, go broke!
pi_211067625
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 oktober 2023 19:28 schreef capricia het volgende:
Dit klopt 100% zeker te weten

Alleen wat wil je hiermee zeggen? Is elke reactie die iets humaner dan Hamas is, dus acceptabel?
pi_211067633
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 oktober 2023 19:16 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Die droplul beveelt zijn krijgsmacht niet tot het onthoofden en verbranden van Palestijnse babies en het dood martelen en verminken van Palestijnen.
  Moderator dinsdag 24 oktober 2023 @ 19:34:51 #168
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_211067639
Ik zou niet waarschuwen voor met bommen ging smijten
pi_211067650
quote:
14s.gif Op dinsdag 24 oktober 2023 19:31 schreef HowardRoark het volgende:

[..]

🤡
Zeker. Als het niet zo was had Israel allang Hamas cht kunnen vernietigen. Een vijand als Hamas is gewoon heel nuttig. Kost af en toe wat levens maar kleine prijs voor het creren van eenheid, het afleiden van binnenlandse corruptie en het niet hoeven te accepteren van allerlei buitenlandse eisen.
PWBF
  dinsdag 24 oktober 2023 @ 19:35:52 #170
471559 Un_Chien_Andalou
Slicing up eyeballs
pi_211067656
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 oktober 2023 19:34 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Ja, want dan zouden ze een excuus hebben om "lekker pallies te knallen". Ofzo :').

Zo vermakelijk :D

Complotwappies beste wappies, die moet je koesteren en af en toe goed in prikken tot ze weer brrrr doen
pi_211067661
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 oktober 2023 19:34 schreef spicymchaggis het volgende:

[..]
Die droplul beveelt zijn krijgsmacht niet tot het onthoofden en verbranden van Palestijnse babies en het dood martelen en verminken van Palestijnen.
Zeker wel. Of is het niet erg als het met raketten gebeurd?
PWBF
pi_211067667
Waarom noemen ze het een kibboets ipv gewoon een wijk. Waarom weer jezelf boven de rest plaatsen?
  dinsdag 24 oktober 2023 @ 19:37:11 #173
471559 Un_Chien_Andalou
Slicing up eyeballs
pi_211067672
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 oktober 2023 19:35 schreef Nielsch het volgende:

[..]
Zeker. Als het niet zo was had Israel allang Hamas cht kunnen vernietigen. Een vijand als Hamas is gewoon heel nuttig. Kost af en toe wat levens maar kleine prijs voor het creren van eenheid, het afleiden van binnenlandse corruptie en het niet hoeven te accepteren van allerlei buitenlandse eisen.
_O-

Je gooit er een kwartje in he

blijft maar komen
  dinsdag 24 oktober 2023 @ 19:37:33 #174
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_211067678
quote:

[..]
Ja, als Hamas weg zou zijn zou Isreal gezien de ligging tot in de eeuwigheid in pais en vrede bestaan. Daarom behoudt Israel Hamas, wat zouden ze anders moeten doen met hun vrije tijd?

Zie vorige post mbt logica :').
Get woke, go broke!
  dinsdag 24 oktober 2023 @ 19:38:20 #175
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_211067691
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 oktober 2023 19:36 schreef Nielsch het volgende:

[..]
Zoals Hamas pak en beet een uur geleden nog richting Israel deed?
Get woke, go broke!
pi_211067693
quote:

[..]
Jij bent wel helemaal geradicaliseerd h?
  dinsdag 24 oktober 2023 @ 19:38:35 #177
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_211067697
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 oktober 2023 19:34 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Met de kanttekening dat er inderdaad aan Isralische kant ook fanatieke volidioten rondlopen die graag Pallies willen knallen en dat die stroming echt wel aan tractie heeft gewonnen in de politiek. Een oplossing behelst niet alleen het ontmantelen van Hamas, maar ook een blijvende oplossing voor (het kolonistentuig op) de Westoever.
pi_211067700
Voor de mensen die wat beter op de hoogte zijn, de Amerikanen zijn als de dood dat ze een carrier verliezen aan de rakketten van Hezbollah, daarom vaart de gehele Ford task force ook vrij ver uit de kust, voorbij Cyprus zelfs nog, dit gaat de facto betekenen dat de een gedeelte van de Amerikaanse carriervliegtuigen in Isral moeten landen om bij te tanken, met alle risico's van dien, dit is ook een van de hoofdreden waarom er een tweede carrier met spoed onderweg is.
  Moderator dinsdag 24 oktober 2023 @ 19:38:50 #179
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_211067706
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 oktober 2023 19:37 schreef kurk_droog het volgende:
Waarom noemen ze het een kibboets ipv gewoon een wijk. Waarom weer jezelf boven de rest plaatsen?
Ja vreemd dat ze niet gewoon Nederlands lullen
pi_211067709
quote:
10s.gif Op dinsdag 24 oktober 2023 19:37 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:

[..]
_O-

Je gooit er een kwartje in he

blijft maar komen
Nou vertel maar wanneer Isral echt iets gaat doen aan Hamas dan. Want ze doen nu precies het tegenovergestelde. Ik ben voor hoor, het bezetten van de Gazastrook en het wegwerken van Hamas.
PWBF
  dinsdag 24 oktober 2023 @ 19:40:29 #181
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_211067733
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 oktober 2023 19:38 schreef Qarrad het volgende:

[..]
Met de kanttekening dat er inderdaad aan Isralische kant ook fanatieke volidioten rondlopen die graag Pallies willen knallen en dat die stroming echt wel aan tractie heeft gewonnen in de politiek. Een oplossing behelst niet alleen het ontmantelen van Hamas, maar ook een blijvende oplossing voor (het kolonistentuig op) de Westoever.
Oh ja joh , ik ben ook helemaal geen enorme Israelfan ofzo. Maar de Gaza/Hamas en hun aanhang trek ik al helemaal niet :P.
Get woke, go broke!
  dinsdag 24 oktober 2023 @ 19:40:48 #182
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_211067740
quote:
Een kibboets is eerder een dorpje dan een wijk. Misschien ben je in de war met kampong? Ander koloniaal verhaal, maar het kan.
  Overall beste user 2022 dinsdag 24 oktober 2023 @ 19:41:03 #183
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_211067742
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 oktober 2023 19:36 schreef Nielsch het volgende:

[..]
`

Raketten zoals Hamas ze afschiet op willekeurige burgers?

Waarom mag Israel niet terugschieten?
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_211067745
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 oktober 2023 19:38 schreef Scorpie het volgende:

[..]
Jij bent wel helemaal geradicaliseerd h?
Integendeel. Wat Isral tot nu toe doet werkt compleet averechts en zal leiden tot nog veel meer decennia van aanslagen door Hamas. Als je daar van af wil moet Hamas echt weg, maar daar is Israel in mijn ogen totaal niet mee bezig.
PWBF
  dinsdag 24 oktober 2023 @ 19:41:37 #185
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_211067749
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 oktober 2023 19:38 schreef UitStraling het volgende:
Voor de mensen die wat beter op de hoogte zijn, de Amerikanen zijn als de dood dat ze een carrier verliezen aan de rakketten van Hezbollah, daarom vaart de gehele Ford task force ook vrij ver uit de kust, voorbij Cyprus zelfs nog, dit gaat de facto betekenen dat de een gedeelte van de Amerikaanse carriervliegtuigen in Isral moeten landen om bij te tanken, met alle risico's van dien, dit is ook een van de hoofdreden waarom er een tweede carrier met spoed onderweg is.
Ah okay, dat had ik me niet gerealiseerd. Ben wat betreft oorlogstactiek en -materiaal echt afhankelijk van mensen die er meer vanaf weten.
  dinsdag 24 oktober 2023 @ 19:41:37 #186
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_211067751
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 oktober 2023 19:41 schreef Nielsch het volgende:

[..]
Integendeel. Wat Isral tot nu toe doet werkt compleet averechts en zal leiden tot nog veel meer decennia van aanslagen door Hamas. Als je daar van af wil moet Hamas echt weg, maar daar is Israel in mijn ogen totaal niet mee bezig.
Wat zou Isral volgens jou moeten doen?
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
  dinsdag 24 oktober 2023 @ 19:42:25 #187
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_211067762
quote:

[..]
Hmm, nee.

Een terreurgroepering uitschakelen die zich doelbewust schuilhouden in een dichtbevolkt gebied tussen burgers is niet makkelijk, dat is heel moeilijk zonder niet maandenlang dat gebied te bezetten, wat enorm veel slachtoffers zou maken. Dat wordt n niet geaccepteerd door de internationale gemeenschap n zou waarschijnlijk een grotere regionale oorlog veroorzaken.
pi_211067764
quote:
Carola Schouten is er zwanger geraakt.
pi_211067770
quote:

[..]
Wapwapwapwapwap...

De Isralische overheid zal inderdaad maar wt blij zijn dat Hamas om de haverklap Isralische burgers ombrengt en dat ze jaarlijks miljarden aan hun krijgsmacht moeten besteden om zich de haatbaarden van het lijf te kunnen houden.
  dinsdag 24 oktober 2023 @ 19:43:15 #190
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_211067780
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 oktober 2023 19:41 schreef Perrin het volgende:

[..]
De Gazastrook bezetten, er een nieuwe regering plaatsen (in samenwerking met de PA, Egypte, VS) en de burgerbevolking vooral door laten gaan met leven en een toekomst opbouwen.
PWBF
pi_211067782
quote:

[..]
Jij denkt werkelijk dat ze samenwerkten? Wat voor wereld leef je? Ik zie je wel vaker rare dingen schrijven. Lid van een sekte?
pi_211067787
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 oktober 2023 19:41 schreef Qarrad het volgende:

[..]
Ah okay, dat had ik me niet gerealiseerd. Ben wat betreft oorlogstactiek en -materiaal echt afhankelijk van mensen die er meer vanaf weten.
Amerika is lang niet zo machtig meer als bijvoorbeeld in 1991, ook dankzij voortschrijdende technieken waar ze de boot een beetje heel erg aan het missen zijn momenteel.
  dinsdag 24 oktober 2023 @ 19:43:53 #194
56749 BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
pi_211067792
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 oktober 2023 19:34 schreef opgebaarde het volgende:

[..]
Dit klopt 100% zeker te weten

Alleen wat wil je hiermee zeggen? Is elke reactie die iets humaner dan Hamas is, dus acceptabel?
Het gaat om de intentie. Israel poogt zo min mogelijk burgerdoden te veroorzaken, Hamas poogt het aantal burgerdoden te maximaliseren.

Als er bij Israelische acties burgerdoden vallen is dat jammer maar simpelweg onderdeel van de oorlog.
Ceterum censeo Turciam delendam esse.
pi_211067797
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 oktober 2023 19:43 schreef Jaroon het volgende:

[..]
Jij denkt werkelijk dat ze samenwerkten? Wat voor wereld leef je? Ik zie je wel vaker rare dingen schrijven. Lid van een sekte?
Ik zeg toch niks over samenwerken.
PWBF
pi_211067800
quote:
Nu hoeven ze niet te landen. ,:)

twitter
  dinsdag 24 oktober 2023 @ 19:44:36 #197
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_211067801
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 oktober 2023 19:41 schreef Qarrad het volgende:

[..]
Zo veel mogen "we" ook niet weten hoor ;).

Ik heb wel eens een docu gezien over zo'n aircraftvloot, die beweerden dat het vrijwel onmogelijk is om het hoofdschip te raken. Meerdere schepen eromheen,allemaal met anti-raketwapens, uiteraard vliegtuigen, onderzeeers etc.

Maar ja, dat zou ik ook zeggen als het mijn vloot was :P.
Get woke, go broke!
  dinsdag 24 oktober 2023 @ 19:45:01 #198
471559 Un_Chien_Andalou
Slicing up eyeballs
pi_211067805
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 oktober 2023 19:39 schreef Nielsch het volgende:

[..]
Nou vertel maar wanneer Isral echt iets gaat doen aan Hamas dan. Want ze doen nu precies het tegenovergestelde. Ik ben voor hoor, het bezetten van de Gazastrook en het wegwerken van Hamas.
Zijn we het daar eens, mooi, ik twijfelde even aan je mentale gestel.

En nee ik heb geen idee, nou ja, ik denk zelf als ik de baas was he, dat eerst Gaza ongeveer gezuiverd moet worden als nazi duitsland destijds en dan bezet door een internationale troepenmacht, dat land opbouwen, generaties opleiden. Religie marginaliseren vooral.

En dan kijken of samenleven mogelijk is.

Ik weet dat je denkt dat ik een debiel ben, en dat is een terechte diagnose, maar ik leef al lang genoeg om te hebben gezien dat de hamas en consorten absoluut niet willen samenleven met de Joden, elke week 1 of 2 bussen met schoolkinderen gaat echt tegenstaan, die muur staat er niet voor niets, die zou hier ook staan als we met dit soort terreur moesten omgaan.

Zolang terreur politiek is voor je is er gewoon wat mis, en dan kan je stellen ja bommentapijt is ook terreur, prima, maar ik zie Nederlandse soldaten dat ook zo doen indien nodig. Het doodmartelen van een meisje van zes, vingertjes afknippen, zou ik niet zo waarderen.. Hoe sta jij hierin?
pi_211067814
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 oktober 2023 19:44 schreef Nielsch het volgende:

[..]
Ik zeg toch niks over samenwerken.
Klopt. Schoot ik uit. Ik denk niet dat Hamas Israel wat oplevert.
pi_211067817
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 oktober 2023 19:44 schreef Tekaschi het volgende:

[..]
Nu hoeven ze niet te landen. ,:)

[ twitter ]
De volledige luchtvloot van een vliegdekschip gaat een kleine uitdaging worden
pi_211067822
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 oktober 2023 19:41 schreef Perrin het volgende:

[..]
Al die bezette gebieden terug aan de Palestijnen geven.
  Overall beste user 2022 dinsdag 24 oktober 2023 @ 19:46:12 #202
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_211067824
quote:
Welnee, de afstand Cyprus - Libanon is zo'n 180 kilometer. Een F18 of F35C haalt dat makkelijk.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_211067825
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 oktober 2023 19:41 schreef Nielsch het volgende:

[..]
Dan heb je vast wel een idee hoe Isral het vooral wel moet aanpakken.
  dinsdag 24 oktober 2023 @ 19:46:25 #204
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_211067831
quote:
2s.gif Op dinsdag 24 oktober 2023 19:16 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:

[..]
100:1 is ook een proportie h, ik kan volledig begrijpen dat Isral nooit voor de 1:1 proportie gaat en nu al helemaal niet.
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
  dinsdag 24 oktober 2023 @ 19:48:45 #205
56749 BlaZ
pi_211067869
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 oktober 2023 19:39 schreef Nielsch het volgende:

[..]
Dit is simpelweg een voorbereidend bombardement om het aantal slachtoffers aan Israelische zijde te minimaliseren bij de inval.
pi_211067875
quote:
14s.gif Op dinsdag 24 oktober 2023 19:45 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:

[..]
Zijn we het daar eens, mooi, ik twijfelde even aan je mentale gestel.

En nee ik heb geen idee, nou ja, ik denk zelf als ik de baas was he, dat eerst Gaza ongeveer gezuiverd moet worden als nazi duitsland deztijds en dan bezet door een internationale troepenmacht, dat land opbouwen, generaties opleiden. Religie marginaliseren vooral.

En dan kijken of samenleven mogelijk is.

Ik weet dat je denkt dat ik een debiel ben, en dat is een terechte diagnose, maar ik leef al lang genoeg om te hebben gezien dat de hamas en consorten absoluut niet willen samenleven met de Joden, elke week 1 of 2 bussen met schoolkinderen gaat echt tegenstaan, die muur staat er niet voor niets, die zou hier ook staan als we met dit soort terreur moesten omgaan.

Zolang terreur politiek is voor je is er gewoon wat mis, en dan kan je stellen ja bommentapijt is ook terreur, prima, maar ik zie Nederlandse soldaten dat ook zo doen indien nodig. Het doodmartelen van een meisje van zes, vingertjes afknippen, zou ik niet zo waarderen.. Hoe sta jij hierin?
Je moet eerst Hamas kwijt. Die zijn niet zomaar weg. Ik zou als Israel proberen zorg te dragen voor de bevolking vaan Palestina. En dan het specialitsisch achter doelen aangaan Zoals gegijzelde mensen. . Niet alles hoeft snel.
  dinsdag 24 oktober 2023 @ 19:49:15 #207
471559 Un_Chien_Andalou
Slicing up eyeballs
pi_211067880
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 oktober 2023 19:48 schreef BlaZ het volgende:

[..]
Dit is simpelweg een voorbereidend bombardement om het aantal slachtoffers aan Israelische zijde te minimaliseren bij de inval.
Slim, geef ze eens ongelijk
  dinsdag 24 oktober 2023 @ 19:49:54 #208
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_211067893
quote:
4s.gif Op dinsdag 24 oktober 2023 19:20 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Hoe? Nou zo:

From the river to the sea......
Ik interpreteer dat tegenwoordig maar als van wadi Gaza tot de middellandse zee :7 :7
pi_211067896
quote:
Vanwege het opensnijden van joodse zwangere vrouwen en het onthoofden foetussen?
Is dat op 7 okt gebeurd of trappen we in het verhaal uit 1982 wat wordt gerecycled? Toen maakten de soldaten een weddenschap welk geslacht het kind zou hebben
pi_211067908
quote:
10s.gif Op dinsdag 24 oktober 2023 19:45 schreef UitStraling het volgende:

[..]
De volledige luchtvloot van een vliegdekschip gaat een kleine uitdaging worden
Ach ze zullen wel weten wat ze doen :)
pi_211067914
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 oktober 2023 19:50 schreef opgebaarde het volgende:

[..]
Is dat op 7 okt gebeurd of trappen we in het verhaal uit 1982 wat wordt gerecycled? Daar maakte de soldaten een weddenschap welk geslacht het kind zou hebben
Klinkt ook naar. Zelfs voor die tijd.
  Moderator dinsdag 24 oktober 2023 @ 19:51:29 #212
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_211067918
quote:
Hoe kom je hierbij?
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 24 oktober 2023 @ 19:52:26 #213
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_211067929
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 oktober 2023 19:51 schreef sp3c het volgende:

[..]
Hoe kom je hierbij?
Hij zal wel aan boord zitten.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  dinsdag 24 oktober 2023 @ 19:52:40 #214
471559 Un_Chien_Andalou
Slicing up eyeballs
pi_211067936
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 oktober 2023 19:49 schreef Jaroon het volgende:
Ik zou als Israel proberen zorg te dragen voor de bevolking vaan Palestina.
Waarom precies?

Laat Egypte of weet ik welk "broeder"volk maar helpen, beter dan op straat gaan staan gillen en vlag opvreten en leraarsteken

me dunkt

dat de Joden zoiets hebben van even niet met je Palestijnse hoofd, ik snap dat wel, nogmaals, ze hebben zwangere vrouwen opengeknipt he...

geen enkel mededogen voor dit soort tuig, Nazi;s is nog een eretitel voor dit soort uitschot

Dus nee, kom op geloofsgenoten toon uw ware kern, en geef dit volk mededogen

Of is de Palestijnse Jihad te smerig om aan te raken, kan ook hoor
pi_211067949
quote:
Je denkt werkelijk dat Hezbollah dat durft? Wat zou de terugslag zijn?
pi_211067957
https://www.tweedekamer.nl/vergaderingen/livedebat/plenaire-zaal

Nu debat, D66 maakt zich zorgen om de onschuldige Palestijnen en dat een grondoffensief de situatie doet ontvlammen in Nederland en Europa.
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 24 oktober 2023 @ 19:54:36 #217
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_211067969
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 oktober 2023 19:53 schreef Tekaschi het volgende:

Nu debat, D66 maakt zich zorgen om de onschuldige Palestijnen en dat een grondoffensief de situatie doet ontvlammen in Nederland en Europa.
Van D66 had ik ook niets anders verwacht dan keihard kant kiezen.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_211067977
quote:
10s.gif Op dinsdag 24 oktober 2023 19:52 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:

[..]
Waarom precies?

Laat Egypte of weet ik welk "broeder"volk maar helpen, beter dan op straat gaan staan gillen en vlag opvreten en leraarsteken

me dunkt

dat de Joden zoiets hebben van even niet met je Palestijnse hoofd, ik snap dat wel, nogmaals, ze hebben zwangere vrouwen opengeknipt he...

geen enkel mededogen voor dit soort tuig, Nazi;s is nog een eretitel voor dit soort uitschot

Omdat dat je connectie is met het gebied oa. Die mensen. Hoe verschillend ook.
  dinsdag 24 oktober 2023 @ 19:55:14 #219
471559 Un_Chien_Andalou
Slicing up eyeballs
pi_211067979
quote:

Elke pro hamas demonstrant meteen oppakken en juridisch uitkleden, na door de ME te zijn afgedroogd uiteraard O+
pi_211067986
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 oktober 2023 19:54 schreef Nattekat het volgende:

[..]
En ook maakt Sjoerd Sjoersma de fout om te beginnen over de enorme slachtoffers die vallen terwijl die cijfers worden voorzien door Hamas. Het kwartje wil maar niet vallen.
  dinsdag 24 oktober 2023 @ 19:56:12 #221
471559 Un_Chien_Andalou
Slicing up eyeballs
pi_211067996
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 oktober 2023 19:55 schreef Jaroon het volgende:

[..]
Omdat dat je connectie is met het gebied oa. Die mensen. Hoe verschillend ook.
oooh ja zit dat zo... ne ok logisch ja, nee ik snap nu dat Egypte ze laat verrekken :')

flikker toch op

de hele solidariteit beperkt zich tot het kapot meppen van een ezel met een israelische vlag, mongooltjes
  dinsdag 24 oktober 2023 @ 19:56:35 #222
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_211067999
quote:

Goh, echt D66?

Wat een ongelooflijk naeve club blijft dat toch
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_211068010
quote:
10s.gif Op dinsdag 24 oktober 2023 19:56 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:

[..]
oooh ja zit dat zo... ne ok logisch ja, nee ik snap nu dat Egypte ze laat verrekken :')

flikker toch op

de hele solidariteit beperkt zich tot het kapot meppen van een ezel met een israelische vlag, mongooltjes
We hadden het niet over solidariteit......
  dinsdag 24 oktober 2023 @ 19:57:46 #224
471559 Un_Chien_Andalou
Slicing up eyeballs
pi_211068020
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 oktober 2023 19:57 schreef Jaroon het volgende:

[..]
We hadden het niet over solidariteit......
Ah, de gespreksleider is ook gearriveerd mensen, nou kom op, vertel ons wat het onderwerp van vandaag is
  dinsdag 24 oktober 2023 @ 19:58:03 #225
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_211068025
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 oktober 2023 19:56 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Goh, echt D66?

Waren ze maar naief.....
Get woke, go broke!
  dinsdag 24 oktober 2023 @ 19:58:55 #226
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_211068042
quote:
10s.gif Op dinsdag 24 oktober 2023 19:52 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:

[..]
Waarom precies?

me dunkt

Omdat het zich altijd uitbetaalt om goed voor je buren te zorgen. Helemaal als het doel is het uitroeien van Hamas, zul je daarna moeten zorgen dat niet heel Gaza daarna wr achterblijft zonder serieuze opties want dan weet je in die regio met deze achtergrond dat het uitloopt op politieke islam=ellende.

Mensen die werk en relatieve welvaart hebben en die het idee hebben dat het verleden is afgekaart gaan gewoon leven. Mensen die geen werk, geen welvaart en het idee dat alles ze is afgenomen richten Hamas 2.0 op.
pi_211068050
quote:
14s.gif Op dinsdag 24 oktober 2023 19:57 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:

[..]
Ah, de gespreksleider is ook gearriveerd mensen, nou kom op, vertel ons wat het onderwerp van vandaag is
Mensenrechten.
pi_211068052
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 oktober 2023 19:43 schreef BlaZ het volgende:

[..]
Het gaat om de intentie. Israel poogt zo min mogelijk burgerdoden te veroorzaken, Hamas poogt het aantal burgerdoden te maximaliseren.

Als er bij Israelische acties burgerdoden vallen is dat jammer maar simpelweg onderdeel van de oorlog.
Isral probeert onder bepaalde voorwaarden het aantal burgerslachtoffers te beperken. Het doden is zeker geen doel, maar erg vinden ze het vast ook niet.

Zie bijvoorbeeld de Mars van de Terugkeer. Dat is van 2018 en 2019, dus recent. Daar is geen Isralische soldaat bij omgekomen (logisch want een muur) en wel 223 Palestijnen doodgeschoten. Meer dan 6.000 gewonden _O- _O-
pi_211068061
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 oktober 2023 19:58 schreef Qarrad het volgende:

[..]
Omdat het zich altijd uitbetaalt om goed voor je buren te zorgen. Helemaal als het doel is het uitroeien van Hamas, zul je daarna moeten zorgen dat niet heel Gaza daarna wr achterblijft zonder serieuze opties want dan weet je in die regio met deze achtergrond dat het uitloopt op politieke islam=ellende.

Mensen die werk en relatieve welvaart hebben en die het idee hebben dat het verleden is afgekaart gaan gewoon leven. Mensen die geen werk, geen welvaart en het idee dat alles ze is afgenomen richten Hamas 2.0 op.
Jij wijze vrouw.
  Moderator dinsdag 24 oktober 2023 @ 20:00:20 #230
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_211068064
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 oktober 2023 19:52 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Hij zal wel aan boord zitten.
Ik mag hopen dat ze aan boord wel weten hoever die dingen kunnen vliegen want je moet eerder voorbij Gibraltar zijn voor ze moeten tanken en dat kunnen ze gewoon zelf, daarvoor hoeven ze echt niet in Isral te landen

En als ze moeten landen dan zal dat wel Itali worden
pi_211068071
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 oktober 2023 19:54 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Kant kiezen als je je zorgen maakt over burgerslachtoffers? Bijzonder verhaal weer.
  dinsdag 24 oktober 2023 @ 20:01:09 #232
471559 Un_Chien_Andalou
Slicing up eyeballs
pi_211068076
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 oktober 2023 19:58 schreef Qarrad het volgende:

[..]

kan zijn, maar voor nu is Egypte aan zet wat mij betreft en hoeft Isral helemaal niets te leveren aan Gaza, geen druppel brandstof. Ga maar bij je broeders bedelen, maar die hebben ook dikke betonblokken tegen de grens geplaatst, zal wel niet voor niets zijn denk ik dan.

Je kan wel naar Isral blijven wijzen maar uiteindelijk heeft Gaza twee buren, beiden moet niets van ze hebben...

van 1 snap ik het prima
pi_211068088
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 oktober 2023 19:56 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Goh, echt D66?

D66 is eerder een club van kwaadaardige en egostische cynici dan een naeve club.
pi_211068110
quote:

Staakt het vuren en Qatar hamas leden laten uitleveren, super idealistische ideen maar niet echt realistisch.
pi_211068112
Kolonisten op de Westoever vallen Palestijnen aan, met steun van Isral
Kolonisten op de bezette Westelijke Jordaanoever grijpen volgens mensenrechtenorganisaties hun kans nu de ogen van de wereld gericht zijn op de oorlog in Gaza. Gewapende kolonisten en Isralische militairen vallen bewoners aan in hun huizen, op straat en in hun olijfgaarden. In ruim twee weken tijd zijn zeker negentig Palestijnen gedood.

In de nacht van 11 oktober drongen tientallen kolonisten in uniformen het dorp Wadi al-Seeq binnen, waar ze inwoners mishandelden en een spoor van vernieling achterlieten. "We werden vastgebonden, vernederd en geslagen met stokken", vertelt Abu Bashar, hoofd van de bedoeenengemeenschap. "Dat heeft uren geduurd."

misschien al gepost
  dinsdag 24 oktober 2023 @ 20:04:45 #236
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_211068143
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 oktober 2023 20:01 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
Kant kiezen als je je zorgen maakt over burgerslachtoffers? Bijzonder verhaal weer.
Waarom zou volgens D66 de situatie hier en in Europa ontvlammen?

Leg eens uit.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  dinsdag 24 oktober 2023 @ 20:04:59 #237
38496 Perrin
pi_211068147
twitter
  dinsdag 24 oktober 2023 @ 20:05:24 #238
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_211068154
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 oktober 2023 20:03 schreef bitterbal het volgende:
Kolonisten op de bezette Westelijke Jordaanoever grijpen volgens mensenrechtenorganisaties hun kans nu de ogen van de wereld gericht zijn op de oorlog in Gaza. Gewapende kolonisten en Isralische militairen vallen bewoners aan in hun huizen, op straat en in hun olijfgaarden. In ruim twee weken tijd zijn zeker negentig Palestijnen gedood.

In de nacht van 11 oktober drongen tientallen kolonisten in uniformen het dorp Wadi al-Seeq binnen, waar ze inwoners mishandelden en een spoor van vernieling achterlieten. "We werden vastgebonden, vernederd en geslagen met stokken", vertelt Abu Bashar, hoofd van de bedoeenengemeenschap. "Dat heeft uren geduurd."

misschien al gepost
Walgelijk tuig
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  Moderator dinsdag 24 oktober 2023 @ 20:05:53 #239
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_211068161
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 oktober 2023 20:04 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Waarom zou volgens D66 de situatie hier en in Europa ontvlammen?

Leg eens uit.
Omdat al die Hamas liefhebbers dan gaan rellen
pi_211068169
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 oktober 2023 20:05 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Walgelijk tuig
90 mensen gedood :{
pi_211068177
twitter
-Rabia Al-Basri
pi_211068182
quote:
14s.gif Op dinsdag 24 oktober 2023 20:01 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:

[..]
kan zijn, maar voor nu is Egypte aan zet wat mij betreft en hoeft Isral helemaal niets te leveren aan Gaza, geen druppel brandstof. Ga maar bij je broeders bedelen, maar die hebben ook dikke betonblokken tegen de grens geplaatst, zal wel niet voor niets zijn denk ik dan.

Je kan wel naar Isral blijven wijzen maar uiteindelijk heeft Gaza twee buren, beiden moet niets van ze hebben...

van 1 snap ik het prima
Heb je afgelopen dagen gemist, met die vrachtwagens aan de grens tussen Gaza en Egypte?
pi_211068186
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 oktober 2023 20:05 schreef sp3c het volgende:

[..]
+ meer vluchtelingen.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  dinsdag 24 oktober 2023 @ 20:07:04 #244
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_211068191
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 oktober 2023 20:05 schreef sp3c het volgende:

[..]
Jeetje, zou D66 dan inzien dat we hier een behoorlijke groep aartsconservatieve religieuzen hebben die dit conflict aangrijpen om te gaan rellen? Die schijt hebben aan Palestijnse slachtoffers, maar vooral hun tribalisme en geloofsijver even willen uiten?

Zou het dan eindelijk?
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 24 oktober 2023 @ 20:08:50 #245
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_211068224
Die kolonisten hebben het ook nog niet helemaal begrepen volgens mij, idioten :')

De media in veel westerse landen is al tegen jullie, maak het niet erger.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  dinsdag 24 oktober 2023 @ 20:09:18 #246
471559 Un_Chien_Andalou
Slicing up eyeballs
pi_211068231
quote:
10s.gif Op dinsdag 24 oktober 2023 20:06 schreef opgebaarde het volgende:

[..]
Heb je afgelopen dagen gemist, met die vrachtwagens aan de grens tussen Gaza en Egypte?
Oh nee hoor, dat was slechts een druppel, beter je best doen, niet hossen, niet gebak uitdelen maar daar zijn voor je broeders!

Dat is niet aan de Joden maar aan de broeders, jouw volk, en dan niet vlaggetjes vreten of gebak uitdelen omdat kindertjes verkracht zijn, nee werkelijk je inzetten voor je broeders. Zou je sieren _O_
  dinsdag 24 oktober 2023 @ 20:09:46 #247
38496 Perrin
pi_211068237
quote:

Je moet er niet aan denken dat er nu nog zulke gekkies hun kans grijpen, kwa vlam in de pan.

twitter
  Moderator dinsdag 24 oktober 2023 @ 20:10:41 #248
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_211068253
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 oktober 2023 20:07 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Jeetje, zou D66 dan inzien dat we hier een behoorlijke groep aartsconservatieve religieuzen hebben die dit conflict aangrijpen om te gaan rellen? Die schijt hebben aan Palestijnse slachtoffers, maar vooral hun tribalisme en geloofsijver even willen uiten?

Zou het dan eindelijk?
weet ik veel, ik ben niet van de webcare ofzo
  dinsdag 24 oktober 2023 @ 20:11:08 #249
38496 Perrin
pi_211068264
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 oktober 2023 20:08 schreef Nattekat het volgende:
Die kolonisten hebben het ook nog niet helemaal begrepen volgens mij, idioten :')

Misschien maakt het die lui geen ene reetje uit wat wij ervan vinden.
pi_211068272
Islamist wilde met vrachtwagen een pro-Isral demonstratie binnenrijden!

Gaat goed in Duitsland, en dat loopt als een tikkende tijdbom onder de mensen, terwijl de verantwoordelijken beveiliging genieten.
  dinsdag 24 oktober 2023 @ 20:11:40 #251
471559 Un_Chien_Andalou
Slicing up eyeballs
pi_211068278
quote:

[..]
Walgelijk tuig
Zou meer woorden nodig hebben gehad maar dit dekt de lading wel.
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 24 oktober 2023 @ 20:12:43 #252
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_211068296
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 oktober 2023 20:11 schreef Perrin het volgende:

[..]
Misschien maakt het die lui geen ene reetje uit wat wij ervan vinden.
Hun staat wel.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  dinsdag 24 oktober 2023 @ 20:12:50 #253
38496 Perrin
pi_211068298
quote:
Deze is gelukkig nog gearresteerd voor hij de kans greep om hier Hamasje te spelen.
pi_211068302
quote:

misschien al gepost
Dit soort dingen gebeuren kleinschalig het hele jaar door. Sinds 7 oktober is er volgens deze mensenrechten organisatie een georganiseerde escalatie van de kolonisten vaak samen met het IDF.

Thread

twitter

twitter
-Rabia Al-Basri
pi_211068311
quote:
9s.gif Op dinsdag 24 oktober 2023 20:09 schreef Perrin het volgende:

[..]
Je moet er niet aan denken dat er nu nog zulke gekkies hun kans grijpen, kwa vlam in de pan.

[ twitter ]
Je verwacht het niet.
pi_211068324
quote:
14s.gif Op dinsdag 24 oktober 2023 20:09 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:

[..]
Oh nee hoor, dat was slechts een druppel, beter je best doen, niet hossen, niet gebak uitdelen maar daar zijn voor je broeders!

Dat is niet aan de Joden maar aan de broeders, jouw volk, en dan niet vlaggetjes vreten of gebak uitdelen omdat kindertjes verkracht zijn, nee werkelijk je inzetten voor je broeders. Zou je sieren _O_
Hey Nekaschi, leuk dat je er bent
Anyway, omdat je zelfs dit niet weet. Isral staat niet toe dat er brandstof Gaza binnenkomt. Ook niet via Egypte.
Al wil de hele wereld dat Gaza iets krijgt, Isral bepaalt of dat gaat gebeuren
pi_211068328
quote:

misschien al gepost
De officier van de eenheid die hier aan meegedaan heeft is ontslagen en er is een onderzoek gestart naar de daden en de betrokkenen. De eenheid in kwestie is samengesteld uit settlers en staan bekend om hun provocaties.
  dinsdag 24 oktober 2023 @ 20:14:45 #258
471559 Un_Chien_Andalou
Slicing up eyeballs
pi_211068329
quote:
15s.gif Op dinsdag 24 oktober 2023 20:12 schreef Perrin het volgende:

[..]
Deze is gelukkig nog gearresteerd voor hij de kans greep om hier Hamasje te spelen.
Oh we gaan zeker weer een golf van achterlijk terreur tegemoet, maar ik heb nu wel het idee dat we meer durven uit te spreken waar al die ellende vandaan komt. het is inmiddels zonneklaar.

Dus nou goed, dat is dan wel positief
  dinsdag 24 oktober 2023 @ 20:14:50 #259
56749 BlaZ
pi_211068330
quote:

[..]
Walgelijk tuig
Jij hebt echt een hekel aan Palestijnen.
pi_211068340
quote:
15s.gif Op dinsdag 24 oktober 2023 20:12 schreef Perrin het volgende:

[..]
Gaat gezellig worden in Europa het moment dat Isral echt los gaat in dat gebied.
  dinsdag 24 oktober 2023 @ 20:16:09 #261
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_211068355
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 oktober 2023 20:01 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
Vindt D66 ook nog iets van het feit dat het buitengewoon illustratief is dat tijdens dit conflict overal in Europa conservatief religieuzen de straat op gaan?

Of houdt D66 zich liever bezig met weigerambtenarende SGP'ers?
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  dinsdag 24 oktober 2023 @ 20:16:19 #262
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_211068362
quote:
14s.gif Op dinsdag 24 oktober 2023 20:14 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:

[..]
Oh we gaan zeker weer een golf van achterlijk terreur tegemoet, maar ik heb nu wel het idee dat we meer durven uit te spreken waar al die ellende vandaan komt. het is inmiddels zonneklaar.

Dus nou goed, dat is dan wel positief
Het heeft maar een paar decennia overal RASSIEME roepen en iedereen bruinhemd noemen geduurd, maar het was het waard :').
Get woke, go broke!
pi_211068363
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 oktober 2023 20:14 schreef BlaZ het volgende:

[..]
Virtue signaling noemen ze dat ;)
-Rabia Al-Basri
  dinsdag 24 oktober 2023 @ 20:16:23 #264
471559 Un_Chien_Andalou
Slicing up eyeballs
pi_211068365
quote:

[..]
Als dit is hoe ze zich gedragen niet meer dan logisch :')
pi_211068379
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 oktober 2023 20:06 schreef bitterbal het volgende:

[..]
90 mensen gedood :{
Dat getal is inclusief terroristen. Dat is niet specifiek onschuldige burgers.
  dinsdag 24 oktober 2023 @ 20:18:11 #266
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_211068387
quote:

[..]
Ik heb een hekel aan moordenaars, het labeltje qua etniciteit boeit me niet zo verder.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_211068394
Gare gast is goed in Jip en Janneke taal

twitter
-Rabia Al-Basri
pi_211068395
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 oktober 2023 20:08 schreef Nattekat het volgende:

nou terecht dat men tegen kolonisten is
  Eindredactie Sport / Forummod dinsdag 24 oktober 2023 @ 20:18:50 #269
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympir:
pi_211068404
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 oktober 2023 20:12 schreef Slayage het volgende:

[..]
Dit soort dingen gebeuren kleinschalig het hele jaar door. Sinds 7 oktober is er volgens deze mensenrechten organisatie een georganiseerde escalatie van de kolonisten vaak samen met het IDF.

Thread

[ twitter ]

[ twitter ]
Jeetje, wat onverwacht.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympir in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  dinsdag 24 oktober 2023 @ 20:19:05 #270
471559 Un_Chien_Andalou
Slicing up eyeballs
pi_211068409
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 oktober 2023 20:16 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Het heeft maar een paar decennia overal RASSIEME roepen en iedereen bruinhemd noemen geduurd, maar het was het waard :').
Nee dat was het niet waard.

Het was met die hossende idioten in 2001 al zonneklaar, conservatief extreem rechts religieus tuig. Geen land mee aan te zeilen. Na 20 jaar nog niet, zelfs Ambonezen deden het niet zo beroerd als deze mannen :')

stumpers
pi_211068412
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 oktober 2023 20:14 schreef oblo het volgende:

[..]
De officier van de eenheid die hier aan meegedaan heeft is ontslagen en er is een onderzoek gestart naar de daden en de betrokkenen. De eenheid in kwestie is samengesteld uit settlers en staan bekend om hun provocaties.
Worden die mensen die bekend zijn wel opgepakt dan?
  dinsdag 24 oktober 2023 @ 20:19:29 #272
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_211068416
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 oktober 2023 20:16 schreef Slayage het volgende:

[..]
Virtue signaling noemen ze dat ;)
Nee. Het verschil tussen jou en mij, Slayage, is dat slachtoffers van geweld mij altijd ter harte gaan. Ik ga niet eerst opzoeken of ze wel tot mijn religie/partij/club/land behoren om vervolgens te beslissen of ik het erg vind of niet.

Probeer het eens
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  dinsdag 24 oktober 2023 @ 20:20:16 #273
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_211068423
quote:
14s.gif Op dinsdag 24 oktober 2023 20:01 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:

[..]

van 1 snap ik het prima
Ik had het eigenlijk sowieso over de lange termijn, maar ook op de korte vind ik het de verkeerde beslissing. Sluit je Gaza af van basisbehoeften, dan raak je Hamas maar meer nog de burgers. Sluit je het niet af, dan raak je Hamas niet en dat is blijkbaar een belangrijkere factor dan het welzijn van de burgers. Ik vind dat niet kunnen. Hamas zit namelijk in die tunnels op voorraden en de burgers niet. Het heeft dus alleen effect op de burgers.
pi_211068427
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 oktober 2023 20:17 schreef oblo het volgende:

[..]
Dat getal is inclusief terroristen. Dat is niet specifiek onschuldige burgers.
staat bewoners. Wat mij betreft zijn die kolonisten ook terroristen
pi_211068428
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 oktober 2023 20:18 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Ik heb een hekel aan moordenaars, het labeltje qua etniciteit boeit me niet zo verder.
Hoe denk je dat je je voelt als militair na een grondactie in zo'n gebied? Daar krijgen men ptss van. Laat staan de burgers.
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 24 oktober 2023 @ 20:20:53 #276
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_211068432
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 oktober 2023 20:18 schreef Slayage het volgende:
Gare gast is goed in Jip en Janneke taal

[ twitter ]
Volgens mij is Jip en Janneke taal gewoon hoe zijn bovenkamer werkt. Dit conflict gaat z'n hoofd te boven qua complexiteit.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_211068443
quote:

misschien al gepost
In twee weken 90 Palestijnen gedood. Plus de 54 is 144 in 2023 :')

In Nederland wonen we met 17 miljoen en zijn er iets meer dan 100 moorden per jaar. In de West Bank wonen maar 3 miljoen Palestijnen. Ik ben benieuwd hoeveel Israli vervolgd gaan worden _O-
pi_211068444
twitter
pi_211068462
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 oktober 2023 20:19 schreef bitterbal het volgende:

[..]
Worden die mensen die bekend zijn wel opgepakt dan?
Soms wel, soms niet. Er was een aantal maanden geleden een zaak van een groepje soldaten die jarenlang palestijnen uit de west bank had mishandeld en afgeperst, die zijn uiteindelijk opgepakt en naar de gevangenis gestuurd. Helaas komen wraakacties te vaak voor en is er niet altijd de aandacht en de mankracht om iedereen op te pakken en te vervolgen.
pi_211068492
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 oktober 2023 20:22 schreef oblo het volgende:

[..]
Soms wel, soms niet. Er was een aantal maanden geleden een zaak van een groepje soldaten die jarenlang palestijnen uit de west bank had mishandeld en afgeperst, die zijn uiteindelijk opgepakt en naar de gevangenis gestuurd. Helaas komen wraakacties te vaak voor en is er niet altijd de aandacht en de mankracht om iedereen op te pakken en te vervolgen.
nou. Lees dat de palestijnen uit het betreffende nos bericht gevlucht zijn en hun huizen zijn afgepakt.
pi_211068495
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 oktober 2023 20:20 schreef bitterbal het volgende:

[..]
staat bewoners. Wat mij betreft zijn die kolonisten ook terroristen
Die kolonisten die hier bij betrokken zijn, zijn idd gewoon terroristen.
  dinsdag 24 oktober 2023 @ 20:25:35 #282
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_211068511
quote:

[..]

[ twitter ]
Eng om je te realiseren h? We zijn waarschijnlijk n spoor van lichaamsdelen la Nice verwijderd van een volksoproer dat we niet meer gezien hebben sinds 1926 in de Rotterdamse haven en ja ik moest opzoeken wanneer we voor het laatst grootschalige rassenrellen hebben gezien in Nederland.
  dinsdag 24 oktober 2023 @ 20:25:40 #283
38496 Perrin
pi_211068514
De knallen beginnen weer op de live streams.
pi_211068526
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 oktober 2023 20:24 schreef oblo het volgende:

[..]
Die kolonisten die hier bij betrokken zijn, zijn idd gewoon terroristen.
Nou mooi dat we het daar over eens zijn :P
pi_211068527
quote:
13s.gif Op dinsdag 24 oktober 2023 20:24 schreef bitterbal het volgende:

[..]
nou. Lees dat de palestijnen uit het betreffende nos bericht gevlucht zijn en hun huizen zijn afgepakt.
Hun huizen zijn niet afgepakt. Ze zijn gemarteld voor een dag en toen vrijgelaten.
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 24 oktober 2023 @ 20:26:24 #286
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_211068528
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 oktober 2023 20:21 schreef Tekaschi het volgende:
[ twitter ]
Dan staat het nu weer gelijk. Nu verstoren moslimgekkies een pro-Israel demonstratie, en eerder zagen we hoe een pro-Palestina demonstratie werd verstoord.

SPOILER
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  dinsdag 24 oktober 2023 @ 20:26:41 #287
233102 cherrycoke
"Fear is a weapon."
pi_211068533
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 oktober 2023 20:25 schreef Qarrad het volgende:

[..]
Eng om je te realiseren h? We zijn waarschijnlijk n spoor van lichaamsdelen la Nice verwijderd van een volksoproer dat we niet meer gezien hebben sinds 1926 in de Rotterdamse haven en ja ik moest opzoeken wanneer we voor het laatst grootschalige rassenrellen hebben gezien in Nederland.
1979 Afrikaanderwijk in Rotterdam
"I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman
pi_211068540
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 oktober 2023 20:26 schreef oblo het volgende:

[..]
Hun huizen zijn niet afgepakt. Ze zijn gemarteld voor een dag en toen vrijgelaten.
Om hulp kon de Palestijnse gemeenschap niet vragen. Ze werden mishandeld in het bijzijn van militairen. Alle veertig families moesten noodgedwongen hun huizen achterlaten en vluchtten met hun schapen en geiten het dorp uit. "De kolonisten hebben alles van ons afgepakt. Onze huizen, onze auto's, onze spullen."
pi_211068556
In Wadi al-Seeq wonen kolonisten nu in de huizen van de bedoeenen. "Het was een laffe terreurdaad", zegt Abu Bashar over de nacht dat ze werden aangevallen. "Nu zijn we vluchtelingen geworden, zonder dak boven ons hoofd, zonder eten en zelfs zonder dekens om onder te slapen."

Lees toch dat ze hun bezittingen kwijt zijn
  dinsdag 24 oktober 2023 @ 20:28:47 #290
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_211068571
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 oktober 2023 20:21 schreef Tekaschi het volgende:
[ twitter ]
Zie ze rennen dan zodra ze eens niet minstens 5 tegen 1 staan :D
  dinsdag 24 oktober 2023 @ 20:29:36 #291
471559 Un_Chien_Andalou
Slicing up eyeballs
pi_211068584
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 oktober 2023 20:20 schreef Qarrad het volgende:

[..]
Ik had het eigenlijk sowieso over de lange termijn, maar ook op de korte vind ik het de verkeerde beslissing. Sluit je Gaza af van basisbehoeften, dan raak je Hamas maar meer nog de burgers. Sluit je het niet af, dan raak je Hamas niet en dat is blijkbaar een belangrijkere factor dan het welzijn van de burgers. Ik vind dat niet kunnen. Hamas zit namelijk in die tunnels op voorraden en de burgers niet. Het heeft dus alleen effect op de burgers.
Ja dat is echt heel klote, maar het is de Hamas die dit doet he. Daar kan je niemand anders voor aanwijzen dan de Hamas zelf, zolang de Palestijnen ze niet uitleveren, inclusief de gijzelaars is het dus aan Isral om in te grijpen.

Kan je klote vinden, maar meer opties zijn er niet, en ze zijn duidelijk, uitleveren Hamas en alle gijzelaars vrij

daarna is van alles mogelijk, internationaal, noem maar op

maar, onderhandelen met een terreurorganisatie doen we niet, niet met IS, niet met Hamas, sorry

dat is geen optie
  dinsdag 24 oktober 2023 @ 20:30:40 #292
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_211068603
quote:
14s.gif Op dinsdag 24 oktober 2023 20:26 schreef cherrycoke het volgende:

[..]
1979 Afrikaanderwijk in Rotterdam
I stand corrected...
pi_211068604
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 oktober 2023 20:25 schreef Qarrad het volgende:

[..]
Tussen wie dan precies. Kende dit verhaal ook niet.
pi_211068605
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 oktober 2023 20:27 schreef bitterbal het volgende:

[..]
Om hulp kon de Palestijnse gemeenschap niet vragen. Ze werden mishandeld in het bijzijn van militairen. Alle veertig families moesten noodgedwongen hun huizen achterlaten en vluchtten met hun schapen en geiten het dorp uit. "De kolonisten hebben alles van ons afgepakt. Onze huizen, onze auto's, onze spullen."
Ze zijn nu al weer terug in het dorp. Onder andere spullen en auto’s zijn idd gestolen.
  dinsdag 24 oktober 2023 @ 20:30:54 #295
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_211068607
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 oktober 2023 20:26 schreef oblo het volgende:

[..]
oh nee, dan is het goed...

:r
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  dinsdag 24 oktober 2023 @ 20:30:59 #296
471559 Un_Chien_Andalou
Slicing up eyeballs
pi_211068608
quote:

[..]

[ twitter ]
bizar werkelijk...
pi_211068611
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 oktober 2023 20:30 schreef oblo het volgende:

[..]
Ze zijn nu al weer terug in het dorp. Onder andere spullen en auto’s zijn idd gestolen.
hmm dat heb ik dan niet gelezen.
pi_211068618
Geloof dat er wel meer plekken zijn waar palestijnen uit hun woningen zijn verjaagd of van hun grond en waar nu kolonisten wonen
  dinsdag 24 oktober 2023 @ 20:32:07 #299
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_211068619
Sja, ga niet beweren dat mensen hun huis uit zetten goed is ofzo, maar terreur?

Je wordt je huis uitgezet, daar zullen een aantal zich vast (begrijpelijk) tegen verzet hebben en dat zal wel de oorzaak zijn voor de mishandelingen.

Dat is idd allemaal erg kut en vervelend, maar bij terreur loop je dus niet levend weg om er achteraf over te klagen, dan lig je weg te rotten op een festivalterrein.
Get woke, go broke!
  dinsdag 24 oktober 2023 @ 20:32:21 #300
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_211068623
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 oktober 2023 20:30 schreef Jaroon het volgende:

[..]
Tussen wie dan precies. Kende dit verhaal ook niet.
https://www.universiteitl(...)nrellen-in-nederland
quote:
waarbij honderden Nederlandse zeelieden in de Rotterdamse haven op de vuist gaan met - zoals het in krantenberichten wordt omschreven - vijftig ‘Arabieren’, ‘zwartjes’ en ‘kleurlingen’.
Die termen :X
pi_211068631
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 oktober 2023 20:30 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
oh nee, dan is het goed...

:r
Nee, dat is verschrikkelijk.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: