Omdat het zich altijd uitbetaalt om goed voor je buren te zorgen. Helemaal als het doel is het uitroeien van Hamas, zul je daarna moeten zorgen dat niet heel Gaza daarna wéér achterblijft zonder serieuze opties want dan weet je in die regio met deze achtergrond dat het uitloopt op politieke islam=ellende.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 19:52 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
[..]
Waarom precies?
Laat Egypte of weet ik welk "broeder"volk maar helpen, beter dan op straat gaan staan gillen en vlag opvreten en leraarsteken
me dunkt
dat de Joden zoiets hebben van even niet met je Palestijnse hoofd, ik snap dat wel, nogmaals, ze hebben zwangere vrouwen opengeknipt he...
geen enkel mededogen voor dit soort tuig, Nazi;s is nog een eretitel voor dit soort uitschot
Dus nee, kom op geloofsgenoten toon uw ware kern, en geef dit volk mededogen
Of is de Palestijnse Jihad te smerig om aan te raken, kan ook hoor
Mensenrechten.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 19:57 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
[..]
Ah, de gespreksleider is ook gearriveerd mensen, nou kom op, vertel ons wat het onderwerp van vandaag is
Israël probeert onder bepaalde voorwaarden het aantal burgerslachtoffers te beperken. Het doden is zeker geen doel, maar erg vinden ze het vast ook niet.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 19:43 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Het gaat om de intentie. Israel poogt zo min mogelijk burgerdoden te veroorzaken, Hamas poogt het aantal burgerdoden te maximaliseren.
Als er bij Israelische acties burgerdoden vallen is dat jammer maar simpelweg onderdeel van de oorlog.
Jij wijze vrouw.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 19:58 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Omdat het zich altijd uitbetaalt om goed voor je buren te zorgen. Helemaal als het doel is het uitroeien van Hamas, zul je daarna moeten zorgen dat niet heel Gaza daarna wéér achterblijft zonder serieuze opties want dan weet je in die regio met deze achtergrond dat het uitloopt op politieke islam=ellende.
Mensen die werk en relatieve welvaart hebben en die het idee hebben dat het verleden is afgekaart gaan gewoon leven. Mensen die geen werk, geen welvaart en het idee dat alles ze is afgenomen richten Hamas 2.0 op.
Ik mag hopen dat ze aan boord wel weten hoever die dingen kunnen vliegen want je moet eerder voorbij Gibraltar zijn voor ze moeten tanken en dat kunnen ze gewoon zelf, daarvoor hoeven ze echt niet in Israël te landenquote:
Kant kiezen als je je zorgen maakt over burgerslachtoffers? Bijzonder verhaal weer.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 19:54 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Van D66 had ik ook niets anders verwacht dan keihard kant kiezen.
kan zijn, maar voor nu is Egypte aan zet wat mij betreft en hoeft Israël helemaal niets te leveren aan Gaza, geen druppel brandstof. Ga maar bij je broeders bedelen, maar die hebben ook dikke betonblokken tegen de grens geplaatst, zal wel niet voor niets zijn denk ik dan.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 19:58 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Omdat het zich altijd uitbetaalt om goed voor je buren te zorgen. Helemaal als het doel is het uitroeien van Hamas, zul je daarna moeten zorgen dat niet heel Gaza daarna wéér achterblijft zonder serieuze opties want dan weet je in die regio met deze achtergrond dat het uitloopt op politieke islam=ellende.
Mensen die werk en relatieve welvaart hebben en die het idee hebben dat het verleden is afgekaart gaan gewoon leven. Mensen die geen werk, geen welvaart en het idee dat alles ze is afgenomen richten Hamas 2.0 op.
D66 is eerder een club van kwaadaardige en egoïstische cynici dan een naïeve club.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 19:56 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Goh, echt D66?
Wat een ongelooflijk naïeve club blijft dat toch
Staakt het vuren en Qatar hamas leden laten uitleveren, super idealistische ideeën maar niet echt realistisch.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 19:53 schreef Tekaschi het volgende:
https://www.tweedekamer.nl/vergaderingen/livedebat/plenaire-zaal
Nu debat, D66 maakt zich zorgen om de onschuldige Palestijnen en dat een grondoffensief de situatie doet ontvlammen in Nederland en Europa.
Waarom zou volgens D66 de situatie hier en in Europa ontvlammen?quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 20:01 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Kant kiezen als je je zorgen maakt over burgerslachtoffers? Bijzonder verhaal weer.
Walgelijk tuigquote:Op dinsdag 24 oktober 2023 20:03 schreef bitterbal het volgende:
Kolonisten op de Westoever vallen Palestijnen aan, met steun van Israël
Kolonisten op de bezette Westelijke Jordaanoever grijpen volgens mensenrechtenorganisaties hun kans nu de ogen van de wereld gericht zijn op de oorlog in Gaza. Gewapende kolonisten en Israëlische militairen vallen bewoners aan in hun huizen, op straat en in hun olijfgaarden. In ruim twee weken tijd zijn zeker negentig Palestijnen gedood.
In de nacht van 11 oktober drongen tientallen kolonisten in uniformen het dorp Wadi al-Seeq binnen, waar ze inwoners mishandelden en een spoor van vernieling achterlieten. "We werden vastgebonden, vernederd en geslagen met stokken", vertelt Abu Bashar, hoofd van de bedoeïenengemeenschap. "Dat heeft uren geduurd."
https://nos.nl/collectie/(...)ael-woest-op-vn-chef
misschien al gepost
Omdat al die Hamas liefhebbers dan gaan rellenquote:Op dinsdag 24 oktober 2023 20:04 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Waarom zou volgens D66 de situatie hier en in Europa ontvlammen?
Leg eens uit.
Heb je afgelopen dagen gemist, met die vrachtwagens aan de grens tussen Gaza en Egypte?quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 20:01 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
[..]
kan zijn, maar voor nu is Egypte aan zet wat mij betreft en hoeft Israël helemaal niets te leveren aan Gaza, geen druppel brandstof. Ga maar bij je broeders bedelen, maar die hebben ook dikke betonblokken tegen de grens geplaatst, zal wel niet voor niets zijn denk ik dan.
Je kan wel naar Israël blijven wijzen maar uiteindelijk heeft Gaza twee buren, beiden moet niets van ze hebben...
van 1 snap ik het prima
+ meer vluchtelingen.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 20:05 schreef sp3c het volgende:
[..]
Omdat al die Hamas liefhebbers dan gaan rellen
Jeetje, zou D66 dan inzien dat we hier een behoorlijke groep aartsconservatieve religieuzen hebben die dit conflict aangrijpen om te gaan rellen? Die schijt hebben aan Palestijnse slachtoffers, maar vooral hun tribalisme en geloofsijver even willen uiten?quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 20:05 schreef sp3c het volgende:
[..]
Omdat al die Hamas liefhebbers dan gaan rellen
Oh nee hoor, dat was slechts een druppel, beter je best doen, niet hossen, niet gebak uitdelen maar daar zijn voor je broeders!quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 20:06 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Heb je afgelopen dagen gemist, met die vrachtwagens aan de grens tussen Gaza en Egypte?
Je moet er niet aan denken dat er nu nog zulke gekkies hun kans grijpen, kwa vlam in de pan.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 19:53 schreef Tekaschi het volgende:
https://www.tweedekamer.nl/vergaderingen/livedebat/plenaire-zaal
Nu debat, D66 maakt zich zorgen om de onschuldige Palestijnen en dat een grondoffensief de situatie doet ontvlammen in Nederland en Europa.
weet ik veel, ik ben niet van de webcare ofzoquote:Op dinsdag 24 oktober 2023 20:07 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Jeetje, zou D66 dan inzien dat we hier een behoorlijke groep aartsconservatieve religieuzen hebben die dit conflict aangrijpen om te gaan rellen? Die schijt hebben aan Palestijnse slachtoffers, maar vooral hun tribalisme en geloofsijver even willen uiten?
Zou het dan eindelijk?
Misschien maakt het die lui geen ene reetje uit wat wij ervan vinden.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 20:08 schreef Nattekat het volgende:
Die kolonisten hebben het ook nog niet helemaal begrepen volgens mij, idioten
De media in veel westerse landen is al tegen jullie, maak het niet erger.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |