abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 24 oktober 2023 @ 19:40:29 #181
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_211067733
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 oktober 2023 19:38 schreef Qarrad het volgende:

[..]
Met de kanttekening dat er inderdaad aan Isralische kant ook fanatieke volidioten rondlopen die graag Pallies willen knallen en dat die stroming echt wel aan tractie heeft gewonnen in de politiek. Een oplossing behelst niet alleen het ontmantelen van Hamas, maar ook een blijvende oplossing voor (het kolonistentuig op) de Westoever.
Oh ja joh , ik ben ook helemaal geen enorme Israelfan ofzo. Maar de Gaza/Hamas en hun aanhang trek ik al helemaal niet :P.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  dinsdag 24 oktober 2023 @ 19:40:48 #182
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_211067740
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 oktober 2023 19:37 schreef kurk_droog het volgende:
Waarom noemen ze het een kibboets ipv gewoon een wijk. Waarom weer jezelf boven de rest plaatsen?
Een kibboets is eerder een dorpje dan een wijk. Misschien ben je in de war met kampong? Ander koloniaal verhaal, maar het kan.
pi_211067742
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 oktober 2023 19:36 schreef Nielsch het volgende:

[..]
Zeker wel. Of is het niet erg als het met raketten gebeurd?
`

Raketten zoals Hamas ze afschiet op willekeurige burgers?

Waarom mag Israel niet terugschieten?
pi_211067745
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 oktober 2023 19:38 schreef Scorpie het volgende:

[..]
Jij bent wel helemaal geradicaliseerd h?
Integendeel. Wat Isral tot nu toe doet werkt compleet averechts en zal leiden tot nog veel meer decennia van aanslagen door Hamas. Als je daar van af wil moet Hamas echt weg, maar daar is Israel in mijn ogen totaal niet mee bezig.
  dinsdag 24 oktober 2023 @ 19:41:37 #185
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_211067749
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 oktober 2023 19:38 schreef UitStraling het volgende:
Voor de mensen die wat beter op de hoogte zijn, de Amerikanen zijn als de dood dat ze een carrier verliezen aan de rakketten van Hezbollah, daarom vaart de gehele Ford task force ook vrij ver uit de kust, voorbij Cyprus zelfs nog, dit gaat de facto betekenen dat de een gedeelte van de Amerikaanse carriervliegtuigen in Isral moeten landen om bij te tanken, met alle risico's van dien, dit is ook een van de hoofdreden waarom er een tweede carrier met spoed onderweg is.
Ah okay, dat had ik me niet gerealiseerd. Ben wat betreft oorlogstactiek en -materiaal echt afhankelijk van mensen die er meer vanaf weten.
  dinsdag 24 oktober 2023 @ 19:41:37 #186
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_211067751
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 oktober 2023 19:41 schreef Nielsch het volgende:

[..]
Integendeel. Wat Isral tot nu toe doet werkt compleet averechts en zal leiden tot nog veel meer decennia van aanslagen door Hamas. Als je daar van af wil moet Hamas echt weg, maar daar is Israel in mijn ogen totaal niet mee bezig.
Wat zou Isral volgens jou moeten doen?
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
  dinsdag 24 oktober 2023 @ 19:42:25 #187
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_211067762
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 oktober 2023 19:35 schreef Nielsch het volgende:

[..]
Zeker. Als het niet zo was had Israel allang Hamas cht kunnen vernietigen. Een vijand als Hamas is gewoon heel nuttig. Kost af en toe wat levens maar kleine prijs voor het creren van eenheid, het afleiden van binnenlandse corruptie en het niet hoeven te accepteren van allerlei buitenlandse eisen.
Hmm, nee.

Een terreurgroepering uitschakelen die zich doelbewust schuilhouden in een dichtbevolkt gebied tussen burgers is niet makkelijk, dat is heel moeilijk zonder niet maandenlang dat gebied te bezetten, wat enorm veel slachtoffers zou maken. Dat wordt n niet geaccepteerd door de internationale gemeenschap n zou waarschijnlijk een grotere regionale oorlog veroorzaken.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_211067764
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 oktober 2023 19:37 schreef kurk_droog het volgende:
Waarom noemen ze het een kibboets ipv gewoon een wijk. Waarom weer jezelf boven de rest plaatsen?
Carola Schouten is er zwanger geraakt.
pi_211067770
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 oktober 2023 19:28 schreef Nielsch het volgende:

[..]
Gaat Israel nog iets doen aan Hamas of bombarderen ze alleen de bevolking aan puin zodat Hamas gewoon blijft bestaan? Lijkt steeds meer op dat laatste. Want ja, stiekem vindt Israel het bestaan van Hamas wel fijn. Erg nuttig zo'n vijand.
Wapwapwapwapwap...

De Isralische overheid zal inderdaad maar wt blij zijn dat Hamas om de haverklap Isralische burgers ombrengt en dat ze jaarlijks miljarden aan hun krijgsmacht moeten besteden om zich de haatbaarden van het lijf te kunnen houden.
  dinsdag 24 oktober 2023 @ 19:43:15 #190
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_211067780
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 oktober 2023 19:41 schreef Perrin het volgende:

[..]
De Gazastrook bezetten, er een nieuwe regering plaatsen (in samenwerking met de PA, Egypte, VS) en de burgerbevolking vooral door laten gaan met leven en een toekomst opbouwen.
pi_211067782
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 oktober 2023 19:35 schreef Nielsch het volgende:

[..]
Zeker. Als het niet zo was had Israel allang Hamas cht kunnen vernietigen. Een vijand als Hamas is gewoon heel nuttig. Kost af en toe wat levens maar kleine prijs voor het creren van eenheid, het afleiden van binnenlandse corruptie en het niet hoeven te accepteren van allerlei buitenlandse eisen.
Jij denkt werkelijk dat ze samenwerkten? Wat voor wereld leef je? Ik zie je wel vaker rare dingen schrijven. Lid van een sekte?
pi_211067787
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 oktober 2023 19:41 schreef Qarrad het volgende:

[..]
Ah okay, dat had ik me niet gerealiseerd. Ben wat betreft oorlogstactiek en -materiaal echt afhankelijk van mensen die er meer vanaf weten.
Amerika is lang niet zo machtig meer als bijvoorbeeld in 1991, ook dankzij voortschrijdende technieken waar ze de boot een beetje heel erg aan het missen zijn momenteel.
  dinsdag 24 oktober 2023 @ 19:43:53 #194
56749 BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
pi_211067792
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 oktober 2023 19:34 schreef opgebaarde het volgende:

[..]
Dit klopt 100% zeker te weten

Alleen wat wil je hiermee zeggen? Is elke reactie die iets humaner dan Hamas is, dus acceptabel?
Het gaat om de intentie. Israel poogt zo min mogelijk burgerdoden te veroorzaken, Hamas poogt het aantal burgerdoden te maximaliseren.

Als er bij Israelische acties burgerdoden vallen is dat jammer maar simpelweg onderdeel van de oorlog.
Ceterum censeo Turciam delendam esse.
pi_211067797
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 oktober 2023 19:43 schreef Jaroon het volgende:

[..]
Jij denkt werkelijk dat ze samenwerkten? Wat voor wereld leef je? Ik zie je wel vaker rare dingen schrijven. Lid van een sekte?
Ik zeg toch niks over samenwerken.
pi_211067800
quote:
Voor de mensen die wat beter op de hoogte zijn, de Amerikanen zijn als de dood dat ze een carrier verliezen aan de rakketten van Hezbollah, daarom vaart de gehele Ford task force ook vrij ver uit de kust, voorbij Cyprus zelfs nog, dit gaat de facto betekenen dat de een gedeelte van de Amerikaanse carriervliegtuigen in Isral moeten landen om bij te tanken, met alle risico's van dien, dit is ook een van de hoofdreden waarom er een tweede carrier met spoed onderweg is.
Nu hoeven ze niet te landen. ,:)

twitter
3 maanden ban vanwege vvmu en gewoon n op n teksten overnemen van linkse users waar de PVV in DENK/Links wordt veranderd mag blijkbaar niet. Doei.
  dinsdag 24 oktober 2023 @ 19:44:36 #197
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_211067801
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 oktober 2023 19:41 schreef Qarrad het volgende:

[..]
Zo veel mogen "we" ook niet weten hoor ;).

Ik heb wel eens een docu gezien over zo'n aircraftvloot, die beweerden dat het vrijwel onmogelijk is om het hoofdschip te raken. Meerdere schepen eromheen,allemaal met anti-raketwapens, uiteraard vliegtuigen, onderzeeers etc.

Maar ja, dat zou ik ook zeggen als het mijn vloot was :P.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  dinsdag 24 oktober 2023 @ 19:45:01 #198
471559 Un_Chien_Andalou
Slicing up eyeballs
pi_211067805
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 oktober 2023 19:39 schreef Nielsch het volgende:

[..]
Nou vertel maar wanneer Isral echt iets gaat doen aan Hamas dan. Want ze doen nu precies het tegenovergestelde. Ik ben voor hoor, het bezetten van de Gazastrook en het wegwerken van Hamas.
Zijn we het daar eens, mooi, ik twijfelde even aan je mentale gestel.

En nee ik heb geen idee, nou ja, ik denk zelf als ik de baas was he, dat eerst Gaza ongeveer gezuiverd moet worden als nazi duitsland destijds en dan bezet door een internationale troepenmacht, dat land opbouwen, generaties opleiden. Religie marginaliseren vooral.

En dan kijken of samenleven mogelijk is.

Ik weet dat je denkt dat ik een debiel ben, en dat is een terechte diagnose, maar ik leef al lang genoeg om te hebben gezien dat de hamas en consorten absoluut niet willen samenleven met de Joden, elke week 1 of 2 bussen met schoolkinderen gaat echt tegenstaan, die muur staat er niet voor niets, die zou hier ook staan als we met dit soort terreur moesten omgaan.

Zolang terreur politiek is voor je is er gewoon wat mis, en dan kan je stellen ja bommentapijt is ook terreur, prima, maar ik zie Nederlandse soldaten dat ook zo doen indien nodig. Het doodmartelen van een meisje van zes, vingertjes afknippen, zou ik niet zo waarderen.. Hoe sta jij hierin?
got me a movie, I want you to know
slicing up eyeballs, I want you to know
pi_211067814
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 oktober 2023 19:44 schreef Nielsch het volgende:

[..]
Ik zeg toch niks over samenwerken.
Klopt. Schoot ik uit. Ik denk niet dat Hamas Israel wat oplevert.
pi_211067817
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 oktober 2023 19:44 schreef Tekaschi het volgende:

[..]
Nu hoeven ze niet te landen. ,:)

[ twitter ]
De volledige luchtvloot van een vliegdekschip gaat een kleine uitdaging worden
pi_211067822
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 oktober 2023 19:41 schreef Perrin het volgende:

[..]
Al die bezette gebieden terug aan de Palestijnen geven.
pi_211067824
quote:
Welnee, de afstand Cyprus - Libanon is zo'n 180 kilometer. Een F18 of F35C haalt dat makkelijk.
pi_211067825
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 oktober 2023 19:41 schreef Nielsch het volgende:

[..]
Dan heb je vast wel een idee hoe Isral het vooral wel moet aanpakken.
  dinsdag 24 oktober 2023 @ 19:46:25 #204
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_211067831
quote:
2s.gif Op dinsdag 24 oktober 2023 19:16 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:

[..]
Nou ja ze zeggen wel eens, een volk heeft de regering die ze verdient ofzo? Ja als mensen weigeren terroristen uit te leveren zijn ze medeplichtig, sorry, kan hard klinken, maar dat is gewoon hoe het is
100:1 is ook een proportie h, ik kan volledig begrijpen dat Isral nooit voor de 1:1 proportie gaat en nu al helemaal niet.
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
  dinsdag 24 oktober 2023 @ 19:48:45 #205
56749 BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
pi_211067869
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 oktober 2023 19:39 schreef Nielsch het volgende:

[..]
Nou vertel maar wanneer Isral echt iets gaat doen aan Hamas dan. Want ze doen nu precies het tegenovergestelde. Ik ben voor hoor, het bezetten van de Gazastrook en het wegwerken van Hamas.
Dit is simpelweg een voorbereidend bombardement om het aantal slachtoffers aan Israelische zijde te minimaliseren bij de inval.
Ceterum censeo Turciam delendam esse.
pi_211067875
quote:
14s.gif Op dinsdag 24 oktober 2023 19:45 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:

[..]
Zijn we het daar eens, mooi, ik twijfelde even aan je mentale gestel.

En nee ik heb geen idee, nou ja, ik denk zelf als ik de baas was he, dat eerst Gaza ongeveer gezuiverd moet worden als nazi duitsland deztijds en dan bezet door een internationale troepenmacht, dat land opbouwen, generaties opleiden. Religie marginaliseren vooral.

En dan kijken of samenleven mogelijk is.

Ik weet dat je denkt dat ik een debiel ben, en dat is een terechte diagnose, maar ik leef al lang genoeg om te hebben gezien dat de hamas en consorten absoluut niet willen samenleven met de Joden, elke week 1 of 2 bussen met schoolkinderen gaat echt tegenstaan, die muur staat er niet voor niets, die zou hier ook staan als we met dit soort terreur moesten omgaan.

Zolang terreur politiek is voor je is er gewoon wat mis, en dan kan je stellen ja bommentapijt is ook terreur, prima, maar ik zie Nederlandse soldaten dat ook zo doen indien nodig. Het doodmartelen van een meisje van zes, vingertjes afknippen, zou ik niet zo waarderen.. Hoe sta jij hierin?
Je moet eerst Hamas kwijt. Die zijn niet zomaar weg. Ik zou als Israel proberen zorg te dragen voor de bevolking vaan Palestina. En dan het specialitsisch achter doelen aangaan Zoals gegijzelde mensen. . Niet alles hoeft snel.
  dinsdag 24 oktober 2023 @ 19:49:15 #207
471559 Un_Chien_Andalou
Slicing up eyeballs
pi_211067880
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 oktober 2023 19:48 schreef BlaZ het volgende:

[..]
Dit is simpelweg een voorbereidend bombardement om het aantal slachtoffers aan Israelische zijde te minimaliseren bij de inval.
Slim, geef ze eens ongelijk
got me a movie, I want you to know
slicing up eyeballs, I want you to know
  dinsdag 24 oktober 2023 @ 19:49:54 #208
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_211067893
quote:
4s.gif Op dinsdag 24 oktober 2023 19:20 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Hoe? Nou zo:

From the river to the sea......
Ik interpreteer dat tegenwoordig maar als van wadi Gaza tot de middellandse zee :7 :7
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
pi_211067896
quote:
Vanwege het opensnijden van joodse zwangere vrouwen en het onthoofden foetussen?
Is dat op 7 okt gebeurd of trappen we in het verhaal uit 1982 wat wordt gerecycled? Toen maakten de soldaten een weddenschap welk geslacht het kind zou hebben
pi_211067908
quote:
10s.gif Op dinsdag 24 oktober 2023 19:45 schreef UitStraling het volgende:

[..]
De volledige luchtvloot van een vliegdekschip gaat een kleine uitdaging worden
Ach ze zullen wel weten wat ze doen :)
3 maanden ban vanwege vvmu en gewoon n op n teksten overnemen van linkse users waar de PVV in DENK/Links wordt veranderd mag blijkbaar niet. Doei.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')