SPOILER: Twitteraccounts van een aantal betrouwbare twitteraarsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Kaart van de Gazastrook en informatie over de GazastrookOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Geschiedenis conflictOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Enkele belangrijke links
Liveblog Nu.nl
Liveblog NOS
Liveblog ADSPOILER: LivestreamsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Steve Lookner live
[ Bericht 1% gewijzigd door Momo op 21-10-2023 19:50:26 ]100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Oh je nam dit serieus? Heb je de media niet gevolgd?quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 19:39 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Kind heeft een leerplicht. En anders moet ze het kind maar naar een andere school brengen. Met die motivatie.Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.![]()
Neequote:Op zaterdag 21 oktober 2023 19:41 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
Oh je nam dit serieus? Heb je de media niet gevolgd?Wie dit leest is een lezer van dit![]()
Ze plaatsen ook genoeg over Joodse instellingen die dicht blijven of extra maatregelen nemen. Het is niet alsof ze dat negeren?quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 19:38 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb geen begrip voor een NOS dat het narratief blijft pushen dat moslims zielig en bedreigd zijn terwijl vele joden pas echt in angst leven momenteel nee. Vooral door diezelfde moslims.![]()
vandaar.... dat verklaart veelquote:Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.![]()
Ik zie Isral niet als een apartheidsstaat.
Maar moslims leven niet broederlijk en zij aan zij met joden. Dat is echt niet waar.
Ze hebben het beter in het algemeen als de moslims in de buurlanden, maar ga het niet romantiseren. Er zijn ook spanningen.Wie dit leest is een lezer van dit![]()
hoewel ik het nieuws volg krijg ik hier niks van mee, wel dat Joden in NL nu banger zijn.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 19:38 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb geen begrip voor een NOS dat het narratief blijft pushen dat moslims zielig en bedreigd zijn terwijl vele joden pas echt in angst leven momenteel nee. Vooral door diezelfde moslims.
Moslims daarintegen wordt geen strobreed in de weg gelegd.Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
En vandaag zag ik een gigantisch artikel waarin een narratief geschept werd dat moslims juist degenen zijn die zielig zijn. Eindigend met een implicatie dat Israel dat ziekenhuis heeft opgeblazen uiteraard. Nu weer zo'n "we weten allemaal dat moslims zielig zijn, maar wisten jullie ook dat joden het toch niet helemaal ideaal hebben?" tekst.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 19:43 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ze plaatsen ook genoeg over Joodse instellingen die dicht blijven of extra maatregelen nemen. Het is niet alsof ze dat negeren?
Moslims zijn niet zielig, donder toch op man. Ik zie geen hordes joden demonstreren voor uitroeiing voor alle moslims in Palestina, of joden die dreigen Moskees op te blazen. Niets van dat.100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Ja, ik heb nog net een NOS video gepost over dat Joden zich niet meer veilig voelen op veel plekken.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 19:43 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ze plaatsen ook genoeg over Joodse instellingen die dicht blijven of extra maatregelen nemen. Het is niet alsof ze dat negeren?![]()
quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 19:46 schreef Nattekat het volgende:
Moslims zijn niet zielig, donder toch op man. Ik zie geen hordes joden demonstreren voor uitroeiing voor alle moslims in Palestina, of joden die dreigen Moskees op te blazen. Niets van dat.
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
https://nos.nl/collectie/(...)-oorlog-israel-hamasquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 19:44 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
hoewel ik het nieuws volg krijg ik hier niks van mee, wel dat Joden in NL nu banger zijn.
Moslims daarintegen wordt geen strobreed in de weg gelegd.100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Het ergste is nog dat dit gewoon bij een prestigieuze Amerika universiteit werkt. Reken maar dat dit soort sentimenten veel verder reiken dan enkele deze ene vrouw.quote:'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio![]()
Heb jij dan moslims zien dreigen om synagoges op te blazen of hoe werkt dit?quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 19:46 schreef Nattekat het volgende:
Moslims zijn niet zielig, donder toch op man. Ik zie geen hordes joden demonstreren voor uitroeiing voor alle moslims in Palestina, of joden die dreigen Moskees op te blazen. Niets van dat.
Of willen we nu alle moslims scharen onder pro-hamas omdat er enkeling is die dat roept?![]()
daar staat heel wat andersquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 19:48 schreef Nattekat het volgende:
[..]
https://nos.nl/collectie/(...)-oorlog-israel-hamas
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
Weet je wie ook bang is? Die aangetrouwde 'afvallige' Marokkaanse in mijn familie. Eerst al door haar eigen halve familie uitgekotst wegens het trouwen van een ketterse 'Hollander', nu getrakteerd worden op massale bijeenkomsten in Nederlandse steden die UITERMATE religieus van aard zijn, en niet alleen worden gefaciliteerd, maar zelfs toegejuicht. Onder meer door 'progressieve' meelopende witneuzen die cht denken dat ze aan het opkomen zijn voor diversiteit, tolerantie en inclusie.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 19:46 schreef Nattekat het volgende:
[..]
En vandaag zag ik een gigantisch artikel waarin een narratief geschept werd dat moslims juist degenen zijn die zielig zijn. Eindigend met een implicatie dat Israel dat ziekenhuis heeft opgeblazen uiteraard. Nu weer zo'n "we weten allemaal dat moslims zielig zijn, maar wisten jullie ook dat joden het toch niet helemaal ideaal hebben?" tekst.
Gaat de NOS verder niets mee doen, net als met die andere 'afvalligen' of Irakese christenen, om nog maar een groep te noemen die deze 'demonstraties' met iets andere ogen bezien.Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam![]()
Het punt is dus niet dat ze er helemaal geen aandacht voor hebben, maar dat er disproportioneel veel aandacht wordt geschonken aan de moslims die het o zo zwaar hebben (quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 19:46 schreef Momo het volgende:
[..]
Ja, ik heb nog net een NOS video gepost over dat Joden zich niet meer veilig voelen op veel plekken.). Er wordt een narratief gepusht dat nergens op slaat.
100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Graag even beschrijven wat jij denkt dat ik bedoelde, en hoe daar wat anders zou staan dan wat ik bedoelde, want als je denkt dat de inhoud van dat artikel hetgeen wat ik zeg tegenspreekt, weet ik vrij zeker dat je het punt mist.quote:100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Ach, een Banshee, en velen met hem, roepen ook dat wij Westerlingen bestialiteit-bedrijvende sicko's zijn die 'leiding' nodig hebben.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 19:49 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Heb jij dan moslims zien dreigen om synagoges op te blazen of hoe werkt dit?
Of willen we nu alle moslims scharen onder pro-hamas omdat er enkeling is die dat roept?
Dat veralgemeniseren mag wel, zo lang het Jan Blanke Boerenlul betreftOmnibus in omnibus.
Ik vind het moeilijk te geloven dat iemand zo eigenwijs kan zijn. Misstanden die zelfs door Isralische elite/ministers gewoon erkend worden dan toch nog steeds te ontkennen, dat is toch wel knapquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 19:39 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Nattekat is overduidelijk pro-Israel zonder de wil om kritiek te leveren aan het land.
De manier hoe hij Israel in bescherming wil nemen is dan ook erg contraproductief, omdat hij aan veel te hersengymnastiek moet doen. Je kunt beter de vraag stellen: stel dat al die organisaties gelijk hebben over hun oordeel over Israel, wat gaat daar dan het gevolg van zijn? wat maakt het uit als Israel een apartheidsstaat is?
Het land heeft de oorlogen tegen de Arabische staten gewonnen.
En of Isral het wel of niet is doet er inderdaad niet toe. Het is misschien zelfs schadelijk want iemand schofferen zorgt niet voor motivatie om aan te passen. Ondertussen weten we ook dat het in de buurlanden, die Isral naar het leven staan, niet beter is. Al helemaal niet in Gaza maar ook niet wat de Palestijnse autoriteit wil![]()
Alle niet, een aanzienlijk deel wel. Hoe groot dit deel is weten we niet precies, maar we hebben aan de vele demonstraties in het Westen kunnen zien dat deze vaak veel verder blijken te gaan dan 'opkomen' voor onschuldige Palestijnen of insteken op een tweestatenoplossing. Vaak draait het om de oproep tot de totale vernietiging van Isral.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 19:49 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Of willen we nu alle moslims scharen onder pro-hamas omdat er enkeling is die dat roept?
Om over de demonstraties in de Arabische/Islamtische wereld nog maar te zwijgen, daar zie je gewoon ongebreideld antisemitisme. Dit hebben we trouwens helaas ook op verscheidene plekken in Europa kunnen zien.'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio![]()
Palestijnen hebben zelfs andere infrastructuur dan Isralirs. Want, 'veiligheid'.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 19:44 schreef MissButterflyy het volgende:
Ik zie Isral niet als een apartheidsstaat.A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.![]()
Tsja, het is maar wie je als maatstaf wil nemen. Ik ga denkwijze van HowardRoark ook niet als maatstaf nemen voor alle pro-israel mensen hier.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 19:51 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ach, een Banshee, en velen met hem, roepen ook dat wij Westerlingen bestialiteit-bedrijvende sicko's zijn die 'leiding' nodig hebben.
Dat veralgemeniseren mag wel, zo lang het Jan Blanke Boerenlul betreft![]()
https://www.telegraaf.nl/(...)en-van-school-gepestquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 19:49 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
https://www.parool.nl/ams(...)ol-te-gaan~b156d43d/
https://niw.nl/synagoge-i(...)-stadhuis-amsterdam/
https://www.omroepbrabant(...)meenschap-in-brabant
https://eenvandaag.avrotr(...)mitische-incidenten/100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Oh?quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 19:46 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Moslims zijn niet zielig, donder toch op man. Ik zie geen hordes joden demonstreren voor uitroeiing voor alle moslims in Palestina, of joden die dreigen Moskees op te blazen. Niets van dat.![]()
![]()
kut dat heb ik gemist toen ik in tel aviv was. Ik heb daar niet 2 wegen naast elkaar gezien met bordjes: joden en palestijnen....quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 19:52 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Palestijnen hebben zelfs andere infrastructuur dan Isralirs. Want, 'veiligheid'.Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
In Duitsland is de taal toch harder als je het vergelijkt met Nederlandse media.3 maanden ban vanwege vvmu en gewoon n op n teksten overnemen van linkse users waar de PVV in DENK/Links wordt veranderd mag blijkbaar niet. Doei.![]()
Waarom is dit uberhaupt een wedstrijd? En volgens mij niks verkeerd om ook andere kant te laten zien. Want sommige mensen hebben het beeld alle moslims in Nederland haatbaarden zijn die klaar staan om aanslagen te plegen.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 19:50 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het punt is dus niet dat ze er helemaal geen aandacht voor hebben, maar dat er disproportioneel veel aandacht wordt geschonken aan de moslims die het o zo zwaar hebben (). Er wordt een narratief gepusht dat nergens op slaat.
Wel grappig dit soort discussies want ik zie andere mensen die ik volg op social media die in pro-Palestijnse bubbel zitten constant klagen dat er alleen maar aandacht is voor Isral en Joodse slachtoffers in de Nederlandse MSM.![]()
Dat is niet mijn punt. Mijn punt is dat ik ook pro-Israel ben, maar ik weinig zie in de hasbara propaganda om het internationale publiek wijs te maken dat Israel een soort westerse democratie is in het Midden-Oosten.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 19:52 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Ik vind het moeilijk te geloven dat iemand zo eigenwijs kan zijn. Misstanden die zelfs door Isralische elite/ministers gewoon erkend worden dan toch nog steeds te ontkennen, dat is toch wel knap
En of Isral het wel of niet is doet er niet toe. Het is misschien zelfs schadelijk want iemand schofferen zorgt niet voor motivatie om aan te passen. En ondertussen weten we ook dat het in de buurlanden niet beter is, al helemaal niet in Gaza maar ook niet wat de Palestijnse autoriteit wil
Dat is het niet. En dat kan ook helemaal niet gezien de situatie waairn het land zich begeeft.![]()
Je kunt genoeg kritiek hebben op Isral, dat mag ook gewoon. Maar er moeten telkens valse frames bij worden gehaald, zoals dat van een zogenaamde 'apartheidsstaat'. Het lijkt dus ook niet zonder dat te kunnen, dat is opvallend. Het ontaard telkens in heel het land te demoniseren aan de hand van halve waarheden of aantoonbare leugens.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 19:52 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Ik vind het moeilijk te geloven dat iemand zo eigenwijs kan zijn. Misstanden die zelfs door Isralische elite/ministers gewoon erkend worden dan toch nog steeds te ontkennen, dat is toch wel knap
En of Isral het wel of niet is doet er niet toe. Het is misschien zelfs schadelijk want iemand schofferen zorgt niet voor motivatie om aan te passen. En ondertussen weten we ook dat het in de buurlanden niet beter is, al helemaal niet in Gaza maar ook niet wat de Palestijnse autoriteit wil'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio![]()
quote:“Vernietig alle winkels en dergelijke”
TikTokers roepen jonge moslims op tot geweld in Duitsland
“Als we allemaal naar buiten gaan en alle winkels kapot maken en alle dingen kapot maken – dan zullen ze stoppen!”3 maanden ban vanwege vvmu en gewoon n op n teksten overnemen van linkse users waar de PVV in DENK/Links wordt veranderd mag blijkbaar niet. Doei.![]()
Het is geen wedstrijd, ik vind het belachelijk dat dit narratief berhaupt gepusht wordt. Dan gaat het niet zo heel erg zeer om wat er staat in het artikel, maar wel om de toonzetting. Moslims voelen zich onder druk gezet om niet te juichen voor een terroristische organisatie. Nou, ok, terecht wel. Is dat een artikel waard?quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 19:54 schreef Momo het volgende:
[..]
Waarom is dit uberhaupt een wedstrijd? En volgens mij niks verkeerd om ook andere kant te laten zien. Want sommige mensen hebben het beeld alle moslims in Nederland haatbaarden zijn die klaar staan om aanslagen te plegen.
Wel grappig dit soort discussies want ik zie andere mensen die ik volg op social media die in pro-Palestijnse bubbel zitten constant klagen dat er alleen maar aandacht is voor Isral en Joodse slachtoffers in de Nederlandse MSM.100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Dat is natuurlijk vrij sneu. Maar ik kreeg indruk dat je wou zeggen dat moslims massaal publiekelijk oproepen tot opblazen van synagoges en dat is niet zo. Dat er een idioot rondloopt geloof ik direct. En dat zal bij andere kant ook zo zijn.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 19:53 schreef Nattekat het volgende:
[..]
https://www.telegraaf.nl/(...)en-van-school-gepest
https://www.parool.nl/ams(...)ol-te-gaan~b156d43d/
https://niw.nl/synagoge-i(...)-stadhuis-amsterdam/
https://www.omroepbrabant(...)meenschap-in-brabant
https://eenvandaag.avrotr(...)mitische-incidenten/![]()
ik denk dat je het punt dat je ze zielig moet vinden erbij zit te verzinnenquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 19:51 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Graag even beschrijven wat jij denkt dat ik bedoelde, en hoe daar wat anders zou staan dan wat ik bedoelde, want als je denkt dat de inhoud van dat artikel hetgeen wat ik zeg tegenspreekt, weet ik vrij zeker dat je het punt mist.Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Hier is het meer een ding om veilig online op te roepen alle moslims op te ruimen. Ook lang niet door iedereen gelukkig.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 19:54 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Waar in Den Haag was die bijeenkomst?![]()
Oh, door wie?quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 19:58 schreef Selenophilia het volgende:
[..]
Hier is het meer een ding om veilig online op te roepen alle moslims op te ruimen. Ook lang niet door iedereen gelukkig.Omnibus in omnibus.
Vooral laten doen, wordt mooiquote:got me a movie, I want you to know
slicing up eyeballs, I want you to know![]()
Niet zo raar als je kijkt naar wat voor geschiedenis zij hebben.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 19:54 schreef Tekaschi het volgende:
In Duitsland is de taal toch harder als je het vergelijkt met Nederlandse media.
[ twitter ]
[ twitter ]
[ twitter ]Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.![]()
ja dit is wel voorgekomenquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 20:00 schreef Selenophilia het volgende:
[..]
PleaseVraag de mods maar wat er allemaal opgeruimd is alleen al hier op Fok!
vermoorden, nuken, kinderen, weghalen, vergiftigen, weet ik het wat allemaalOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Er is ook sprake van extra beveiliging bij moskeen. Ik vind het wel nieuwswaardig. Heeft niks met zielig zijn te maken.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 19:57 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het is geen wedstrijd, ik vind het belachelijk dat dit narratief berhaupt gepusht wordt. Dan gaat het niet zo heel erg zeer om wat er staat in het artikel, maar wel om de toonzetting. Moslims voelen zich onder druk gezet om niet te juichen voor een terroristische organisatie. Nou, ok, terecht wel. Is dat een artikel waard?![]()
De NOS neemt het verhaal van zo'n Moskeegozer die vol in de slachtofferrol duikt gewoon klakkeloos over. Geen nuances, geen objectieve feiten eromheen, niets van dat. Daar heb ik kritiek op. Ik kan ook zielig gaan doen dat sp3c me hier aan het pesten is en de pers opzoeken voor zo'n jankverhaal. Dan word ik uiteraard (terecht) uitgelachen door de NOS redactie, maar dat zou gewoon niet moeten kunnen.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 19:58 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik denk dat je het punt dat je ze zielig moet vinden erbij zit te verzinnen100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Die hebben we 7 oktober al gehad. Maar het zou mij niet verassen als we in Europa zoiets gaan krijgen als Isral het grondoffensief start, het is ook veelal hetzelfde volk wat loopt te rellen nadat een criminele broeder is omgekomen.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 19:59 schreef Nattekat het volgende:
[..]
https://nl.wikipedia.org/wiki/Kristallnacht3 maanden ban vanwege vvmu en gewoon n op n teksten overnemen van linkse users waar de PVV in DENK/Links wordt veranderd mag blijkbaar niet. Doei.![]()
En waarvoor dan? Ik moet het eerste nieuwsartikel los van dat jankverhaal op de nos nog vinden dat er dreigementen zijn.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 20:01 schreef Momo het volgende:
[..]
Er is ook sprake van extra beveiliging bij moskeen. Ik vind het wel nieuwswaardig. Heeft niks met zielig zijn te maken.100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Ja, helaas meerdere van dit soort zaken voorbij zien komen in dit topic.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 20:00 schreef sp3c het volgende:
[..]
ja dit is wel voorgekomen
vermoorden, nuken, kinderen, weghalen, vergiftigen, weet ik het wat allemaal![]()
ik zou het schandalig vinden als je dan wordt uitgelachen door de NOS redactie!! Iedereen moet gehoord worden!quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 20:01 schreef Nattekat het volgende:
[..]
De NOS neemt het verhaal van zo'n Moskeegozer die vol in de slachtofferrol duikt gewoon klakkeloos over. Geen nuances, geen objectieve feiten eromheen, niets van dat. Daar heb ik kritiek op. Ik kan ook zielig gaan doen dat sp3c me hier aan het pesten is en de pers opzoeken voor zo'n jankverhaal. Dan word ik uiteraard (terecht) uitgelachen door de NOS redactie, maar dat zou gewoon niet moeten kunnen.Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Dan is het toch helemaal prima? Andere landen trekken zich ook niks aan van onze westerse kwalificaties. Moet iedereen zelf weten en het interesseert ook niks dat wij over een ander land oordelen.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 19:55 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Dat is niet mijn punt. Mijn punt is dat ik ook pro-Israel ben, maar ik weinig zie in de hasbara propaganda om het internationale publiek wijs te maken dat Israel een soort westerse democratie is in het Midden-Oosten.
Dat is het niet. En dat kan ook helemaal niet gezien de situatie waairn het land zich begeeft.![]()
ik denk dat dat nog best NWS zou zijn andersquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 20:01 schreef Nattekat het volgende:
[..]
De NOS neemt het verhaal van zo'n Moskeegozer die vol in de slachtofferrol duikt gewoon klakkeloos over. Geen nuances, geen objectieve feiten eromheen, niets van dat. Daar heb ik kritiek op. Ik kan ook zielig gaan doen dat sp3c me hier aan het pesten is en de pers opzoeken voor zo'n jankverhaal. Dan word ik uiteraard (terecht) uitgelachen door de NOS redactie, maar dat zou gewoon niet moeten kunnen.
zolang ze dit soort verhalen van beide kanten afdruken kan het me niet zo heel veel schelen, dan moet je het andere kamp ook zielig vinden omdat daar ook wel artikeltjes over zijn geschreven
misschien zijn ze dat ook allemaal wel, weet ik veel, ik krijg dat van die stukjes iig niet mee tbhOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Niemand is zielig hier.
Moslims niet, en Joden ook niet.
Ik heb dat ook bar weinig mensen in dit topic horen claimen.Deceit for a lifetime has taken it's toll.
"We hebben vaker te maken met islamofobie en bedreigingen." volgens Muhsin Kktas van Contactorgaan Moslims en Overheid, vertegenwoordiger van ruim 380 moskeen in Nederland. Tja misschien is dat ook gewoon wel zo dat er recent meer incidenten zijn geweest?quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 20:02 schreef Nattekat het volgende:
[..]
En waarvoor dan? Ik moet het eerste nieuwsartikel los van dat jankverhaal op de nos nog vinden dat er dreigementen zijn.![]()
volgens nattekat claimed de nos dit oidquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 20:03 schreef Harvest89 het volgende:
Niemand is zielig hier.
Ik heb dat ook bar weinig mensen in dit topic horen claimen.Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Denk niet dat die grondinvasie nog zal komen.quote:"I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman![]()
"Niet dat ik wil vergelijken, maar Joodse instellingen krijgen wl extra politieagenten en marechaussee voor de deur."quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 20:03 schreef Momo het volgende:
[..]
"We hebben vaker te maken met islamofobie en bedreigingen." volgens Muhsin Kktas van Contactorgaan Moslims en Overheid, vertegenwoordiger van ruim 380 moskeen in Nederland. Tja misschien is dat ook gewoon wel zo dat er recent meer incidenten zijn geweest?
Ergo: politie vindt het helemaal niet spannend genoeg om actie te ondernemen.100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
dat zou echt een farce en afgang zijn....quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 20:05 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
Denk niet dat die grondinvasie nog zal komen.Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Klopt, die hebben een zeer groot schuldgevoel dus de taal is volledig te begrijpen. Er moet ruimte blijven voor emotie en discussie, maar het geweld en antisemitisme moet gewoon stoppen.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 19:59 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Niet zo raar als je kijkt naar wat voor geschiedenis zij hebben.3 maanden ban vanwege vvmu en gewoon n op n teksten overnemen van linkse users waar de PVV in DENK/Links wordt veranderd mag blijkbaar niet. Doei.![]()
Ondertussen bewijst Nederland niets geleerd te hebben van corona.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 20:05 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Klopt, die hebben een zeer groot schuldgevoel dus de taal is volledig te begrijpen. Er moet ruimte blijven voor emotie en discussie, maar het geweld en antisemitisme moet gewoon stoppen.
[ twitter ]100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Ik vind onschuldige slachtoffers zielig. Of het nu aan Palestijnse of Isralische zijde is. Burgerslachtoffers vooral. Gegijzelden of slachtoffers van bombardementen.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 20:03 schreef Harvest89 het volgende:
Niemand is zielig hier.
Ik heb dat ook bar weinig mensen in dit topic horen claimen.Wie dit leest is een lezer van dit![]()
Tja misschien was er wel een toename voor incidenten, maar nog niet ernstig genoeg voor politie om echt concreet op bepaalde plaatsen extra politieagenten voor de deur neer te zetten. Ik snap niet waarom het zo een probleem is dat NOS hierover heeft en een aantal mensen aan het woord laat.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 20:05 schreef Nattekat het volgende:
[..]
"Niet dat ik wil vergelijken, maar Joodse instellingen krijgen wl extra politieagenten en marechaussee voor de deur."
Ergo: politie vindt het helemaal niet spannend genoeg om actie te ondernemen.![]()
Wat heeft dit te maken met corona-periode?quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 20:06 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ondertussen bewijst Nederland niets geleerd te hebben van corona.![]()
Een uitstekend, top notch documentaire die de eerste Arabisch-Israelische oorlog gedetailleerd en objectief uitlegt.
Het is in het Turks maar heb voor de genteresseerden uitgezocht naar vertalingsmogelijkheden.
Met deze caption kunnen jullie het filmpje laten vertalen: https://chrome.google.com(...)nbmfednpkhkfnlbepckf
![]()
dat was zonde van je tijd....quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 20:07 schreef Werkperd het volgende:
Het is in het Turks maar heb voor de genteresseerden uitgezocht naar vertalingsmogelijkheden.Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Isreal is te bang voor internationale backlash denk ik.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 20:05 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
dat zou echt een farce en afgang zijn...."I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman![]()
Ik zou dat beter kunnen duiden als we hier nu al twee weken massale pro-Isralische demonstraties in de steden hadden gehad, masaal vlaggenvertoon, gescandeer.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 20:07 schreef Momo het volgende:
[..]
Tja misschien was er wel een toename voor incidenten, maar nog niet ernstig genoeg voor politie om echt concreet op bepaalde plaatsen extra politieagenten voor de deur neer te zetten. Ik snap niet waarom het zo een probleem is dat NOS hierover heeft en een aantal mensen aan het woord laat.
Die zijn er niet.Omnibus in omnibus.
''voor de genteresseerden''. Jij blijkbaar niet dus.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 20:08 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
dat was zonde van je tijd....![]()
hoe langer het duurt hoe groter die kans is. Maar ik vermoed dat ze voorbereidingen treffen indien iran en hezbollah dan aanvalt.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 20:08 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
Isreal is te bang voor internationale backlash denk ik.Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
ik wacht nog steeds op je filmpjes.....quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 20:09 schreef Werkperd het volgende:
[..]
''voor de genteresseerden''. Jij blijkbaar niet dus.
ik kijk trouwens per definitie nooit iets wat hier op fok staat, omdat dit per definitie vol leugens staat omdat het op fok wordt gepost.Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Is de vraag hoe serieus je dat moet nemen.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 20:05 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Klopt, die hebben een zeer groot schuldgevoel dus de taal is volledig te begrijpen. Er moet ruimte blijven voor emotie en discussie, maar het geweld en antisemitisme moet gewoon stoppen.
[ twitter ]
Het is voor Duitsland moeilijk om met die achtergrond objectief te blijven in dit conflict.
Ik heb meer aan nuance dan "Joden werden vroeger vervolgd dus moeten we ze nu Istael steunen in werkelijk alles wat ze doen".Deceit for a lifetime has taken it's toll.
Zou die dreiging dan niet eerder komen vanuit extreemrechts dan vanuit de Joodse/pro -Isral hoek? Zeg maar de Breivikjes van deze wereld?quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 20:08 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ik zou dat beter kunnen duiden als we hier nu al twee weken massale pro-Isralische demonstraties in de steden hadden gehad, masaal vlaggenvertoon, gescandeer.
Die zijn er niet.![]()
Dit is niet een op zichzelf staand iets h. De NOS heeft bijvoorbeeld nog steeds niets bericht over het feit dat ze een kneiterhard naast zaten met hun beschuldigingen aan Israel betreffende het ziekenhuis. Sterker nog, onderaan dit artikel wordt er gewoon weer gempliceerd dat Israel erachter zit en dat het ziekenhuis berhaupt is opgeblazen. Dat zijn keiharde leugens, dat hoort gewoon keihard duidelijk gemaakt te worden door de NOS.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 20:07 schreef Momo het volgende:
[..]
Tja misschien was er wel een toename voor incidenten, maar nog niet ernstig genoeg voor politie om echt concreet op bepaalde plaatsen extra politieagenten voor de deur neer te zetten. Ik snap niet waarom het zo een probleem is dat NOS hierover heeft en een aantal mensen aan het woord laat.
Ik ben van mening dat het plaatsen van moslims in de slachtofferrol gigantisch disrespectvol is richting de joden die echt zwaar te lijden hebben van diezelfde moslims.100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Toen durde de Nederlandse overheid ook niets te doen, ze liepen continu achter de feiten aan.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 20:07 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Wat heeft dit te maken met corona-periode?100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Geldt dat ook voor "Ik ben moslim dus nu moet ik Palestina steunen in alles wat ze doen?"quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 20:10 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Is de vraag hoe serieus je dat moet nemen.
Het is voor Duitsland moeilijk om met die achtergrond objectief te blijven in dit conflict.
Ik heb meer aan nuance dan "Joden werden vroeger vervolgd dus moeten we ze nu Istael steunen in werkelijk alles wat ze doen".
Zeg maar zoals we nu zien in Nederlandse steden?Omnibus in omnibus.
dat deden ze voor corona ook al. Dat is een rutte dingetje.....quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 20:11 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Toen durde de Nederlandse overheid ook niets te doen, ze liepen continu achter de feiten aan.
Rutte is een kei in net genoeg doen om aan te kunnen modderen maar niet om echt iets op te lossen.
Kamp daarintegen doet heel dingen op zijn onderbuikgevoel, ook al liggen er een triljoen bewijzen dat wat hij denkt niet klopt.Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
beetje vergelijkbaar denk ik maar ook weer niet echtquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 20:11 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Geldt dat ook voor "Ik ben moslim dus nu moet ik Palestina steunen in alles wat ze doen?"Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Nee, het zal te maken hebben met het ondergrondse tunnelcomplex zoveel mogelijk ontoegankelijk willen maken.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 20:08 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
Isreal is te bang voor internationale backlash denk ik.
Internationale kritiek zal er immers helaas altijd wel zijn, wat Isral ook doet.'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio![]()
Zou niet weten waarom.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 20:12 schreef sp3c het volgende:
[..]
beetje vergelijkbaar denk ik maar ook weer niet echt
Kijk alleen al naar deze reeks.Omnibus in omnibus.
Ik ken dat Turkse youtubekanaal ook niet, dus ook geen idee of dat wel historisch correct is of niet.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 20:09 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
ik wacht nog steeds op je filmpjes.....
ik kijk trouwens per definitie nooit iets wat hier op fok staat, omdat dit per definitie vol leugens staat omdat het op fok wordt gepost.Deceit for a lifetime has taken it's toll.
het staat op fok, dus het is per definitie niet historisch correct, anders zou het hier niet gepost worden.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 20:14 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Ik ken dat Turkse youtubekanaal ook niet, dus ook geen idee of dat wel historisch correct is of niet.Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
ja dan niet hequote:Op zaterdag 21 oktober 2023 20:13 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Zou niet weten waarom.
Kijk alleen al naar deze reeks.
maakt mij geen kut uitOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Ook die zullen daar moeite mee hebben.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 20:11 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Geldt dat ook voor "Ik ben moslim dus nu moet ik Palestina steunen in alles wat ze doen?"
Zeg maar zoals we nu zien in Nederlandse steden?Deceit for a lifetime has taken it's toll.
Dat laatste ben ik met je eens, Isral moet natuurlijk geen vrijbrief krijgen vanwege het schuldgevoel in Europa. Maar de Joodse en ook westerse mensen die nu slachtoffer worden van geweld in Europa staan los van de Gaza discussie en dat moet veroordeeld worden door heel Europa. De Gaza problematiek moet door de politiek opgelost worden, zo werkt het in een democratie.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 20:10 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Is de vraag hoe serieus je dat moet nemen.
Ik heb meer aan nuance dan "Joden werden vroeger vervolgd dus moeten we ze nu Istael steunen in werkelijk alles wat ze doen".3 maanden ban vanwege vvmu en gewoon n op n teksten overnemen van linkse users waar de PVV in DENK/Links wordt veranderd mag blijkbaar niet. Doei.![]()
"Diezelfde moslims" net alsof al die moslims Joodse mensen lastig vallen...quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 20:10 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dit is niet een op zichzelf staand iets h. De NOS heeft bijvoorbeeld nog steeds niets bericht over het feit dat ze een kneiterhard naast zaten met hun beschuldigingen aan Israel betreffende het ziekenhuis. Sterker nog, onderaan dit artikel wordt er gewoon weer gempliceerd dat Israel erachter zit en dat het ziekenhuis berhaupt is opgeblazen. Dat zijn keiharde leugens, dat hoort gewoon keihard duidelijk gemaakt te worden door de NOS.
Ik ben van mening dat het plaatsen van moslims in de slachtofferrol gigantisch disrespectvol is richting de joden die echt zwaar te lijden hebben van diezelfde moslims.![]()
Een democratie waar Hamas de scepter zwaait, ja ja.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 20:16 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Dat laatste ben ik met je eens, Isral moet natuurlijk geen vrijbrief krijgen vanwege het schuldgevoel in Europa. Maar de Joodse en ook westerse mensen die nu slachtoffer worden van geweld in Europa staan los van de Gaza discussie en dat moet veroordeeld worden door heel Europa. De Gaza problematiek moet door de politiek opgelost worden, zo werkt het in een democratie."I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman![]()
Dat lijkt me veel waarschijnlijker ja.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 20:10 schreef Momo het volgende:
[..]
Zou die dreiging dan niet eerder komen vanuit extreemrechts dan vanuit de Joodse/pro -Isral hoek? Zeg maar de Breivikjes van deze wereld?![]()
democratie werkt alleen als iedereen zijn verlies kan accepteren.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 20:16 schreef Tekaschi het volgende:
De Gaza problematiek moet door de politiek opgelost worden, zo werkt het in een democratie.Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Dezelfde green party is pro-immigratie. Waar het voornaamste anti-Israel geluid vandaan komt.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 20:05 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
[ twitter ]
Die partij is dus voornamelijk schizofreen.![]()
Hoeveel extreem rechte mensen heb jij gezien de afgelopen weken bij de demonstraties?quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 20:18 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Dat lijkt me veel waarschijnlijker ja.A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.![]()
Is bepalen wat een ander volk/staat dient te doen wel democratisch?quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 20:16 schreef Tekaschi het volgende:
De Gaza problematiek moet door de politiek opgelost worden, zo werkt het in een democratie.![]()
Ach, liever dat dan een GL dat tussen neus en lippen terrorisme steunt.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 20:21 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Dezelfde green party is pro-immigratie. Waar het voornaamste anti-Israel geluid vandaan komt.
Die partij is dus voornamelijk schizofreen.100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Ik wist dat jij dat zou vinden.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 20:24 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ach, liever dat dan een GL dat tussen neus en lippen terrorisme steunt.![]()
Gaza is op dit moment bezet door Hamas. Hamas claimt het recht over heel Palestina, net als de Palestijnse autoriteit. Dat is niet politiek op te lossen.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 20:16 schreef Tekaschi het volgende:
De Gaza problematiek moet door de politiek opgelost worden, zo werkt het in een democratie.100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 20:24 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ach, liever dat dan een GL dat tussen neus en lippen terrorisme steunt.![]()
![]()
Hoe wil je de kant van Hamas kiezen anders noemen?quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 20:25 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Ik wist dat jij dat zou vinden.100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 20:19 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
democratie werkt alleen als iedereen zijn verlies kan accepteren.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 20:23 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Is bepalen wat een ander volk/staat dient te doen wel democratisch?Ik heb het meer over de Europese democratie, als zij het Palestina conflict zo belangrijk vinden dan zetten ze het maar op de politieke agenda en stemmen ze maar voor een partij wat er iets aan wil veranderen. Dit geweld in Europa is daarom ook gewoon een aanval op onze democratie en rechtsstaat.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 20:25 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Gaza is op dit moment bezet door Hamas. Hamas claimt het recht over heel Palestina, net als de Palestijnse autoriteit. Dat is niet politiek op te lossen.3 maanden ban vanwege vvmu en gewoon n op n teksten overnemen van linkse users waar de PVV in DENK/Links wordt veranderd mag blijkbaar niet. Doei.![]()
Gewoon consequent zijn met je principile standpunten?quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 20:25 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hoe wil je de kant van Hamas kiezen anders noemen?
Links hoort anti het hedendaagse Israel te zijn.![]()
En dus pro-Hamas, wat dus pro-terrorisme is. Soms is de wereld wat ingewikkelder dan zwart-witte idealen.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 20:27 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Gewoon consequent zijn met je principile standpunten?
Links hoort anti het hedendaagse Israel te zijn.100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
ah dus een ander volk moet maar accepteren dat ze verliezen omdat een buitenlandse democratie dat heeft besloten? Dat is nog erger dan accepteren dat je verliest in een eigen democratie, en dat is al iets wat ze niet kunnen.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 20:27 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
[..]
Ik heb het meer over de Europese democratie, als zij het Palestina conflict zo belangrijk vinden dan zetten ze het maar op de politieke agenda en stemmen ze maar voor een partij wat er iets aan wil veranderen. Dit geweld in Europa is daarom ook gewoon een aanval op onze democratie en rechtsstaat.Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Ik lees berichten over Isral die controle zou hebben over de grensovergang Rafah. Dat klopt toch niet, of op weke manier zou Isral toch controle kunnen uitoefenen (bombardementen in Gaza vlak bij de grens)?![]()
Jij denk dat een Breivik naar demonstraties zou gaan? En waren er dan anti Moslim demonstraties deze weken?quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 20:23 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Hoeveel extreem rechte mensen heb jij gezien de afgelopen weken bij de demonstraties?![]()
Wat is nu precies je punt, pop?quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 20:28 schreef Nattekat het volgende:
[..]
En dus pro-Hamas, wat dus pro-terrorisme is. Soms is de wereld wat ingewikkelder dan zwart-witte idealen.![]()
Maar voor een beweging die het niet z opheeft met vrouwen- en homorechten?quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 20:27 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Links hoort anti het hedendaagse Israel te zijn.
Apart.Omnibus in omnibus.
als ze gelijk krijgen dan is het democratisch op te lossen hoor. Verliezen ze, dan accepteren ze dat nooit en met geweldquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 20:25 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Gaza is op dit moment bezet door Hamas. Hamas claimt het recht over heel Palestina, net als de Palestijnse autoriteit. Dat is niet politiek op te lossen.Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
2e aircraft carrier is net gearriveerd maar hoe zit het met alle jets die nu bij Jordan en UAE worden gestald. Zijn die ook allemaal klaar om in te grijpen? Zodra de grondoorlog in Gaza begint gaat Hezbollah ook schieten met hun 150k raketten. Dat moet je direct de grond instampen want als je dat een paar dagen 24/7 laat doorgaan dan is er weinig van Noord Israel over.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 20:09 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
hoe langer het duurt hoe groter die kans is. Maar ik vermoed dat ze voorbereidingen treffen indien iran en hezbollah dan aanvalt.![]()
Dat ik meer respect heb voor een groene partij die afwijkt van hun idealen als de situatie erom vraagt dan voor een GL dat nog conservatiever om gaat met hun standpunten dan de SGP.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 20:30 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Wat is nu precies je punt, pop?100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Oh nee, die zie je niet voor Isral demonstreren. Maar reken maar dat er een boel onderbuikjes zijn gaan borrelen bij de beelden uit Den Haag, Londen, Berlijn.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 20:23 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Hoeveel extreem rechte mensen heb jij gezien de afgelopen weken bij de demonstraties?![]()
Die zijn er dus niet. En gelukkig maar; maar ze zijn er niet.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 20:29 schreef Momo het volgende:
[..]
Jij denk dat een Breivik naar demonstraties zou gaan? En waren er dan anti Moslim demonstraties deze weken?Omnibus in omnibus.
Ben Gvir, Smotrich zijn gelukkig twee voorbeelden van mensen die er progressieve idealen op nahouden wat betreft dames.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 20:30 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Maar voor een beweging die het niet z opheeft met vrouwen- en homorechten?
Apart.![]()
denk je dat ze die 150k raketten kunnen afschieten in een paar dagen?quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 20:31 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
2e aircraft carrier is net gearriveerd maar hoe zit het met alle jets die nu bij Jordan en UAE worden gestald. Zijn die ook allemaal klaar om in te grijpen? Zodra de grondoorlog in Gaza begint gaat Hezbollah ook schieten met hun 150k raketten. Dat moet je direct de grond instampen want als je dat een paar dagen 24/7 laat doorgaan dan is er weinig van Noord Israel over.
dat zijn er 52 per minuut
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
maar moslims zijn wel zielig volgens NOSquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 20:31 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Die zijn er dus niet. En gelukkig maar; maar ze zijn er niet.Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Ze zijn vast gelukkig met je respect.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 20:31 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat ik meer respect heb voor een groene partij die afwijkt van hun idealen als de situatie erom vraagt dan voor een GL dat nog conservatiever om gaat met hun standpunten dan de SGP.![]()
![]()
Krijg deze geest maar weer in de fles.3 maanden ban vanwege vvmu en gewoon n op n teksten overnemen van linkse users waar de PVV in DENK/Links wordt veranderd mag blijkbaar niet. Doei.![]()
quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 20:27 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Links hoort anti het hedendaagse Israel te zijn.Alsof ze extreem anti-israel zijn en daarmee zegt het ook niet dat ze pro-hamas zijn... Deze zwart-witte conclusiesquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 20:28 schreef Nattekat het volgende:
[..]
En dus pro-Hamas, wat dus pro-terrorisme is. Soms is de wereld wat ingewikkelder dan zwart-witte idealen.![]()
![]()
De Nederlandse media zijn zeer partijdig valt me op. Sturen op de publieke opinie. Zie ook:quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 20:10 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dit is niet een op zichzelf staand iets h. De NOS heeft bijvoorbeeld nog steeds niets bericht over het feit dat ze een kneiterhard naast zaten met hun beschuldigingen aan Israel betreffende het ziekenhuis. Sterker nog, onderaan dit artikel wordt er gewoon weer gempliceerd dat Israel erachter zit en dat het ziekenhuis berhaupt is opgeblazen. Dat zijn keiharde leugens, dat hoort gewoon keihard duidelijk gemaakt te worden door de NOS.
Ik ben van mening dat het plaatsen van moslims in de slachtofferrol gigantisch disrespectvol is richting de joden die echt zwaar te lijden hebben van diezelfde moslims.
https://nos.nl/nieuwsuur/(...)terdamse-voetbalteam
Sja, gevoed door de media 💩
De Franse krant Le Monde bijvoorbeeld is veel zuiverder, feitelijker. Net als het Franse journaal (TF1). Begon vandaag uitgebreid over de vrijlating van enkele Amerikaanse gijzelaars.Dubbel gevaccineerd tegen vliegschaamte![]()
Moeten we begrip voor hebben, in het Westen.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 20:34 schreef Tekaschi het volgende:
[ twitter ]
Krijg deze geest maar weer in de fles.Omnibus in omnibus.
we hebben ze zelf binnen gelaten....quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 20:35 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Moeten we begrip voor hebben, in het Westen.Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Sarcastquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 20:35 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Moeten we begrip voor hebben, in het Westen.
Lach met een schone bips![]()
Ik vind het inderdaad behoorlijk bedreigend. Oh, en vooral ondankbaar.quote:Omnibus in omnibus.
Eens met dit punt van je.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 20:38 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ik vind het inderdaad behoorlijk bedreigend.Lach met een schone bips![]()
Dat zwart-witte denken is dus precies wat ze daar doen in de GL kringen. Ze zijn zo anti-Israel dat ze per definitie de andere partij steunen. De in deze reeks wereldberoemde "queers for Palestine" is daar een prachtig voorbeeld van. Ik ben helemaal bereid om het te hebben over de disproportionaliteit van de Israelische raketten of hun bezetting van de Westbank, maar ik kom daar nooit aan toe omdat tegenstanders te druk zijn met hun anti-Israel retoriek.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 20:35 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
[..]
Alsof ze extreem anti-israel zijn en daarmee zegt het ook niet dat ze pro-hamas zijn... Deze zwart-witte conclusies100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 20:36 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
we hebben ze zelf binnen gelaten....![]()
Dit kan alleen omdat de politiek zegt: Welkom!quote:Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Het probleem zijn geen mensen van buiten... 'immigranten', zo je wil. Het probleem is een fundamentalistische, onwrikbare en dwingende beleving van religie.quote:
Zoals we dat hier tot de jaren '60 hadden.
Sterker nog: mensen die theocratien ontvluchten zijn MEER dan welkom. Laat Nederland hun veilig thuis zijn.Omnibus in omnibus.
moeten we je nu zielig vinden?quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 20:39 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat zwart-witte denken is dus precies wat ze daar doen in de GL kringen. Ze zijn zo anti-Israel dat ze per definitie de andere partij steunen. De in deze reeks wereldberoemde "queers for Palestine" is daar een prachtig voorbeeld van. Ik ben helemaal bereid om het te hebben over de disproportionaliteit van de Israelische raketten of hun bezetting van de Westbank, maar ik kom daar nooit aan toe omdat tegenstanders te druk zijn met hun anti-Israel retoriek.Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
op veel plekken is die protestantse beweging in NL er nog steeds hoorquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 20:41 schreef EttovanBelgie het volgende:
Zoals we dat hier tot de jaren '60 hadden.Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Ja, ben je er hier eindelijk van af, haal je figuren binnen die 200 jaar op je achter lopen. En hier zijn we er ook alleen maar van af gekomen omdat de meest extreme gekkies richting de VS gegaan zijn. Ik heb een keer wat gelezen over een van oorsprong Nederlandse nederzetting midden in de bible belt daar. Die zijn echt met hun kop blijven hangen in de 19e eeuw.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 20:41 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Het probleem zijn geen mensen van buiten... 'immigranten', zo je wil. Het probleem is een fundamentalistisch, onwrikbaar en dwingende religie.
Zoals we dat hier tot de jaren '60 hadden.100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
De mensen die we nu binnenhalen gaan zich toch ook aansluiten bij die religie. Maar je hebt wel gelijk dit probleem gaat wat verder terug.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 20:41 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Het probleem zijn geen mensen van buiten... 'immigranten', zo je wil. Het probleem is een fundamentalistische, onwrikbare en dwingende beleving van religie.
Zoals we dat hier tot de jaren '60 hadden.![]()
Nou nee dus.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 20:42 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
op veel plekken is die protestantse beweging in NL er nog steeds hoor
Dan hebben we het niet alleen over een enorme minderheid, maar ook nog eens over een minderheid die nu niet echt heel vocaal is in het politiek en maatschappelijk domein.Omnibus in omnibus.
zeker dat die er nog zijn.... helaas ervaring mee. Ze plegen geen geweld meer, maar ze zijn er nog steeds.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 20:43 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Nou nee dus.
Dan hebben we het niet alleen over een enorme minderheid, maar ook nog eens over een minderheid die nu niet echt heel vocaal is in het politiek en maatschappelijk domein.Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Dus: fundementalistische religie is het probleem - immigranten van buiten = meer fundamentalistische religies.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 20:41 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Het probleem zijn geen mensen van buiten... 'immigranten', zo je wil. Het probleem is een fundamentalistische, onwrikbare en dwingende beleving van religie.
Zoals we dat hier tot de jaren '60 hadden.
Sterker nog: mensen die theocratien ontvluchten zijn MEER dan welkom. Laat Nederland hun veilig thuis zijn.![]()
Uiteraard zijn ze er nog steeds. Maar hun invloed is verwaarloosbaar.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 20:44 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
zeker dat die er nog zijn.... helaas ervaring mee. Ze plegen geen geweld meer, maar ze zijn er nog steeds.Omnibus in omnibus.
De grondactie die al twee weken geleden is aangekondigd.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 20:45 schreef Momo het volgende:
[..]
Eindelijk actie? Er zijn al honderden bommen gevallen in 2 weken tijd met duizenden doden...100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
meer meer meer meerquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 20:45 schreef Momo het volgende:
[..]
Eindelijk actie? Er zijn al honderden bommen gevallen in 2 weken tijd met duizenden doden...![]()
![]()
landelijk wel, regionaal zeker niet.....quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 20:45 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Uiteraard zijn ze er nog steeds. Maar hun invloed is verwaarloosbaar.Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Plaats eens een bericht waarin ze 100% uitgesproken achter Hamas staan?quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 20:39 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat zwart-witte denken is dus precies wat ze daar doen in de GL kringen. Ze zijn zo anti-Israel dat ze per definitie de andere partij steunen. De in deze reeks wereldberoemde "queers for Palestine" is daar een prachtig voorbeeld van. Ik ben helemaal bereid om het te hebben over de disproportionaliteit van de Israelische raketten of hun bezetting van de Westbank, maar ik kom daar nooit aan toe omdat tegenstanders te druk zijn met hun anti-Israel retoriek.
Je logica van ze zijn anti dus zijn ze pro is gewoon belachelijk. Juist dit zwart witte denken van jou en van vele mensen is een bedreiging voor huidige democratie![]()
Laat ik het zo zeggen: ik zie geen massale protestantse demonstraties in Nederlandse steden om 'aandacht te vragen' voor hun broeders in het Midden-Oosten.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 20:46 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
landelijk wel, regionaal zeker niet.....Omnibus in omnibus.
ben je dan niet een narratief aan het verspreiden waarin jij zogenaamd zielig gevonden moet worden tov de grote boze anti Israel kliek op FOK!?quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 20:43 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb dan wel een goed verhaal voor de NOS.
en hebben we daar geen hekel aan?Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Ik heb eigenlijk steeds meer vraagtekens bij een echt grondoffensief nu, als je die beelden ziet uit Noord-Gaza zijn daar nog zoveel mensen nu. En dan met grondtroepen daar naar binnen gaan? Vanuit zoveel flats kunnen ze op je gaan schieten...quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 20:45 schreef Nattekat het volgende:
[..]
De grondactie die al twee weken geleden is aangekondigd.![]()
ja met een invasie wordt er nu eenmaal op je geschoten....quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 20:47 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk steeds meer vraagtekens bij een echt grondoffensief nu, als je die beelden ziet uit Noord-Gaza zijn daar nog zoveel mensen nu. En dan met grondtroepen daar naar binnen gaan? Vanuit zoveel flats kunnen ze op je gaan schieten...Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Ik weet niet of je het door heb, maar ik beargumenteer dus juist dat zij blijven hangen in dat zwart-wit denken. Ik zeg nergens dat je automatisch pro A bent als je anti B bent.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 20:46 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Plaats eens een bericht waarin ze 100% uitgesproken achter Hamas staan?
Je logica van ze zijn anti dus zijn ze pro is gewoon belachelijk. Juist dit zwart witte denken van jou en van vele mensen is een bedreiging voor huidige democratie100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
zou niet de eerste keer zijn, op een gegeven moment zijn de doelen de ze vanuit de lucht kunnen raken opquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 20:47 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk steeds meer vraagtekens bij een echt grondoffensief nu, als je die beelden ziet uit Noord-Gaza zijn daar nog zoveel mensen nu. En dan met grondtroepen daar naar binnen gaan? Vanuit zoveel flats kunnen ze op je gaan schieten...
als het doel is om Hamas uit te schakelen of iig voorlopig lam te slaan (denk het hoogst haalbare) zullen ze wel moeten iigOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Ja, en zoveel flats krijgen dan een granaat retour door het raamkozijn. Best kut als je niet weg hebt kunnen komen en je buurman op ze staat te schieten.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 20:47 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk steeds meer vraagtekens bij een echt grondoffensief nu, als je die beelden ziet uit Noord-Gaza zijn daar nog zoveel mensen nu. En dan met grondtroepen daar naar binnen gaan? Vanuit zoveel flats kunnen ze op je gaan schieten...![]()
heywoodu
![]()
Van bijna dood tot olympir:![]()
Maar alleen in kleine dorpen hebben ze nog invloed. Goed, daar beheersen ze ongeveer alles, maar dat zijn dan ook wel de uitzonderingsdorpjes.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 20:44 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
zeker dat die er nog zijn.... helaas ervaring mee. Ze plegen geen geweld meer, maar ze zijn er nog steeds.Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympir in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval![]()
Jij hebt nog de illusie dat die flats er nog staan als er grondtroepen aan te pas komenquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 20:47 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk steeds meer vraagtekens bij een echt grondoffensief nu, als je die beelden ziet uit Noord-Gaza zijn daar nog zoveel mensen nu. En dan met grondtroepen daar naar binnen gaan? Vanuit zoveel flats kunnen ze op je gaan schieten...
Geld maakt meer kapot dan je lief is.
Het zijn sterke ruggen die vrijheid en weelde kunnen dragen![]()
Nee, die gaat er echt wel komen. Isral heeft ook niet zo heel veel andere opties als Hamas niet op eens aan de onderhandelingstafel aanschuift.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 20:47 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk steeds meer vraagtekens bij een echt grondoffensief nu, als je die beelden ziet uit Noord-Gaza zijn daar nog zoveel mensen nu. En dan met grondtroepen daar naar binnen gaan? Vanuit zoveel flats kunnen ze op je gaan schieten...100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Israel gaat Gaza toch niet binnen terwijl de reservisten nog thuis zitten ipv dat ze Hezbollah opwachten.![]()
Maar jij kan daar verder geen bewijs voor aanleveren.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 20:48 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik weet niet of je het door heb, maar ik beargumenteer dus juist dat zij blijven hangen in dat zwart-wit denken. Ik zeg nergens dat je automatisch pro A bent als je anti B bent.![]()
zal iig niet van deze week zijn gok ikOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Ik zet mijn vraagtekens bij voorlopig als in de komende dagen tenminste. Anders gaat dat aan beide kanten echt lelijk worden.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 20:50 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee, die gaat er echt wel komen. Isral heeft ook niet zo heel veel andere opties als Hamas niet op eens aan de onderhandelingstafel aanschuift.![]()
Isralisch leger wil aanvallen Gaza opvoeren
Het Isralisch leger is van plan de aanvallen op de Gazastrook vanavond nog op te voeren, ter voorbereiding op "de volgende fase" van de oorlog, zegt een woordvoerder van het leger bij persbureau Reuters.
Hem werd gevraagd naar het verwachte grondoffensief, waarop hij antwoordde dat het leger de aanvallen "gaat opvoeren", zodat om "de dreiging voor onze strijdkrachten in de volgende fase van de oorlog worden beperkt".
Hij riep inwoners van Gaza-Stad nogmaals op om naar het zuiden van de Gazastrook te gaan. Die reis is echter gevaarlijk, en ook in het zuiden van de Gazastrook worden luchtaanvallen uitgevoerd. Bovendien kunnen sommige mensen die bijvoorbeeld ouder of gewond zijn, niet weg.
https://nos.nl/collectie/(...)ldwijd-demonstraties
er kan vast nog wel iets kapot ja![]()
het is al decennia echt lelijk aan beide kantenquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 20:53 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik zet mijn vraagtekens bij voorlopig als in de komende dagen tenminste. Anders gaat dat aan beide kanten echt lelijk worden.Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Er was een n of andere motie waarbij de status van Hamas als terroristische organisatie nog werd benadrukt en Israel steun kreeg in het conflict met Hamas. Om te beginnen stemde de meest radicale partij (Bij1) tegen die motie, en GL trok later hun keutel in omdat hun leden daar toch niet erg blij mee waren. Noem n reden om tegen een dergelijke motie te stemmen anders dan de status quo willen behouden.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 20:51 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Maar jij kan daar verder geen bewijs voor aanleveren.100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Die Joodse scholen in Amsterdam kunnen maar beter permanent gewapende agenten voor de deur hebben of net zoals in de Corona tijd alles via internet doen
https://www.telegraaf.nl/(...)iet-jaren-gaat-duren
Tegelijkertijd neemt de angst op aanslagen in het Westen toe als gevolg van de woede over de gevoerde strijd in Gaza. Islamitische Staat riep vrijdag haar aanhangers op om aanslagen te plegen op Joden, met name in de VS en Europa.![]()
De NOSJa Moslims moeten ook onder beveiliging van agenten hun hobby's beoefenen.quote:Amsterdamse zaalvoetballers spelen met agenten erbij
De zaalvoetballers van sportvereniging Maccabi in Amsterdam durven niet te spelen zonder agenten erbij. Net als moslims voelen ook Joden zich onveiliger in Nederland sinds de oorlog tussen Isral en Hamas.
3 maanden ban vanwege vvmu en gewoon n op n teksten overnemen van linkse users waar de PVV in DENK/Links wordt veranderd mag blijkbaar niet. Doei.![]()
Als je de inhoud van die motie kent kan je er pas antwoord op geven. Een titel alleen zegt niks.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 20:55 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Er was een n of andere motie waarbij de status van Hamas als terroristische organisatie nog werd benadrukt en Israel steun kreeg in het conflict met Hamas. Om te beginnen stemde de meest radicale partij (Bij1) tegen die motie, en GL trok later hun keutel in omdat hun leden daar toch niet erg blij mee waren. Noem n reden om tegen een dergelijke motie te stemmen anders dan de status quo willen behouden.Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Misschien omdat ze Hamas wel als terroristische organisatie willen aanmerken maar tegelijk niet Israel steunen.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 20:55 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Er was een n of andere motie waarbij de status van Hamas als terroristische organisatie nog werd benadrukt en Israel steun kreeg in het conflict met Hamas. Om te beginnen stemde de meest radicale partij (Bij1) tegen die motie, en GL trok later hun keutel in omdat hun leden daar toch niet erg blij mee waren. Noem n reden om tegen een dergelijke motie te stemmen anders dan de status quo willen behouden.
Is dat mogelijk?
Hun ingetrokken steun impliceert in geen enkel geval dat ze nu pro-Hamas zijn.![]()
Alleen deze oorlog is totaal niet symmetrisch. Al willen ze dat ons wel doen geloven.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 20:54 schreef sp3c het volgende:
[..]
het is al decennia echt lelijk aan beide kanten
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma![]()
Klopt, ze zullen vast niet de enige zijnquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 20:31 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Oh nee, die zie je niet voor Isral demonstreren. Maar reken maar dat er een boel onderbuikjes zijn gaan borrelen bij de beelden uit Den Haag, Londen, Berlijn.A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.![]()
Misschien lees ik het verkeerd maar Hamas probeert al veel langer aan de onderhandelingstafel met Isral te komen.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 20:50 schreef Nattekat het volgende:
Nee, die gaat er echt wel komen. Isral heeft ook niet zo heel veel andere opties als Hamas niet op eens aan de onderhandelingstafel aanschuift.Op woensdag 26 oktober 2022 07:33 schreef Lospedrosa:
“Kan gebeuren in een live uitzending dat je je een beetje laat meeslepen er bleert dat je kinderen maar moet verbranden.”![]()
Die gegijzelden zijn natuurlijk ook allang opgegeven op wellicht een klein deel na.A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.![]()
IK weet nietwat de afspraken zijn met de VS betreffende een eventuele aanval vanuit Libanon. Als de VS de garantie geeft in dat geval in te grijpen, dan kan Israel beginnen met het grondoffensief, zoniet, dan lijkt mij een preventieve slag tegen de Hezbollah de logische rationele militaire optie.
Deze tegenstander is 10x zo gevaarlijker als de Hamas, hun raketten zijn moderner en ze hebben er veel. Ik zeg preventief uitschakelen van 80% van de raketbases en andere Hezbollah infrastructuurExaudi orationem meam
Requiem aeternam dona eis, Domine.
Et lux perpetua luceat eis.![]()
Het werd eens tijdquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 20:53 schreef bitterbal het volgende:
Isralisch leger wil aanvallen Gaza opvoeren
Het Isralisch leger is van plan de aanvallen op de Gazastrook vanavond nog op te voeren, ter voorbereiding op "de volgende fase" van de oorlog, zegt een woordvoerder van het leger bij persbureau Reuters.
Hem werd gevraagd naar het verwachte grondoffensief, waarop hij antwoordde dat het leger de aanvallen "gaat opvoeren", zodat om "de dreiging voor onze strijdkrachten in de volgende fase van de oorlog worden beperkt".
Hij riep inwoners van Gaza-Stad nogmaals op om naar het zuiden van de Gazastrook te gaan. Die reis is echter gevaarlijk, en ook in het zuiden van de Gazastrook worden luchtaanvallen uitgevoerd. Bovendien kunnen sommige mensen die bijvoorbeeld ouder of gewond zijn, niet weg.
https://nos.nl/collectie/(...)ldwijd-demonstraties
er kan vast nog wel iets kapot jaReason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 20:56 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Misschien omdat ze Hamas wel als terroristische organisatie willen aanmerken maar tegelijk niet Israel steunen.
Is dat mogelijk?
Hun ingetrokken steun impliceert in geen enkel geval dat ze nu pro-Hamas zijn.quote:Op het verkiezingscongres afgelopen weekeinde lieten kritische leden ook al van zich horen. Zij maakten bezwaar tegen de felle reacties van lijsttrekker Frans Timmermans en huidig fractievoorzitter Jesse Klaver op de aanval van Hamas op Isral.100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
niemand wil je dat doen gelovenquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 20:56 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Alleen deze oorlog is totaal niet symmetrisch. Al willen ze dat ons wel doen geloven.Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Zeker maar onderhandelen doen ze daar niet.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 20:56 schreef Aloulu het volgende:
[..]
Misschien lees ik het verkeerd maar Hamas probeert al veel langer aan de onderhandelingstafel met Isral te komen.Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
ja dat is idd het belangrijkste in dat artikelquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 20:56 schreef Tekaschi het volgende:
De NOS
[..]
Ja Moslims moeten ook onder beveiliging van agenten hun hobby's beoefenen.Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Ik lees weer niet dat ze Hamas steunenquote:
Je denkt te veel in extremen. Probeer eens te zoeken in de grijze gebieden.![]()
Hardop gelachen.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 20:56 schreef Aloulu het volgende:
[..]
Misschien lees ik het verkeerd maar Hamas probeert al veel langer aan de onderhandelingstafel met Isral te komen.
Je bent bekend met het feit dat Hamas als enige doel heeft om Isral en alle joden compleet uit te roeien in dat gebied?100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Weet je sp3c. Ze zeggen het misschien niet direct. Maar de suggestie is daar wel degelijk. Het is allemaal beeldvorming. Want dat is gewoon onderdeel van de oorlog.quote:
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Liveblog ADquote:Isral zegt dat het van plan is zijn aanvallen op Gaza vanaf zaterdagavond te intensiveren.
De Isralische admiraal Daniel Hagari zei in een gesprek met journalisten over een aanstaand grondoffensief: ,,We zullen onze aanvallen verdiepen om de gevaren voor onze strijdkrachten in de volgende fasen van de oorlog tot een minimum te beperken. We gaan de aanvallen vanaf vandaag opvoeren.”
Volgens persbureau Reuters heeft admiraal Hagari de inwoners van Gaza opnieuw opgeroepen om naar het zuiden te evacueren.3 maanden ban vanwege vvmu en gewoon n op n teksten overnemen van linkse users waar de PVV in DENK/Links wordt veranderd mag blijkbaar niet. Doei.![]()
Ok, dus de terroristische aanval van Hamas mag niet afgekeurd worden. Maar ze steunen Hamas echt niet hoor.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 20:59 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik lees weer niet dat ze Hamas steunen
Je denkt te veel in extremen. Probeer eens te zoeken in de grijze gebieden.100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Ik zie hier wel eens voorbij komen dat de media weinig aandacht hebben voor de Isralische zijde.
De Volkskrant heeft nu een uitgebreid artikel over de psychische hulp aan de slachtoffers van de mensen die de aanslagen van begin deze maand hebben overleefd, psychiaters, therapeuten en psychologen hebben een enorme taak nu aan al dat leed daar
Wie dit leest is een lezer van dit![]()
Uiteindelijk nam het congres met grote meerderheid een motie aan waarin het geweld van Hamas werd veroordeeld, maar ook het lijden van de Palestijnse bevolking van Gaza werd benoemd.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 21:00 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ok, dus de terroristische aanval van Hamas mag niet afgekeurd worden. Maar ze steunen Hamas echt niet hoor.
https://www.rtlnieuws.nl/(...)israel-motie-van-sgp![]()
![]()
![]()
Dit was natuurlijk voorspelbaar, maar intersectionele woke-isten hebben dit zelf gewoon niet door.'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio![]()
Ik hoop dat het niet door gaat, nog meer bloed vergietenquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 20:47 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk steeds meer vraagtekens bij een echt grondoffensief nu, als je die beelden ziet uit Noord-Gaza zijn daar nog zoveel mensen nu. En dan met grondtroepen daar naar binnen gaan? Vanuit zoveel flats kunnen ze op je gaan schieten...![]()
![]()
Misschien is dat het idd... Dat ze net zoals bij de Six Day War niet gaan wachten totdat de tegenstander de aanval begint maar zelf in de aanval gaan en zo de vijand verrassen. Dat ze eerst de aanval op Hezbollah openen en over twee maanden pas Gaza doen. Dat zou nog eens een verrassing zijn.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 20:57 schreef Oud_student het volgende:
IK weet nietwat de afspraken zijn met de VS betreffende een eventuele aanval vanuit Libanon. Als de VS de garantie geeft in dat geval in te grijpen, dan kan Israel beginnen met het grondoffensief, zoniet, dan lijkt mij een preventieve slag tegen de Hezbollah de logische rationele militaire optie.
Deze tegenstander is 10x zo gevaarlijker als de Hamas, hun raketten zijn moderner en ze hebben er veel. Ik zeg preventief uitschakelen van 80% van de raketbases en andere Hezbollah infrastructuur![]()
Dat heet een shelletje of facebookje doenquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 20:59 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hardop gelachen.
Je bent bekend met het feit dat Hamas als enige doel heeft om Isral en alle joden compleet uit te roeien in dat gebied?Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
de suggestie is er ook absoluut nietquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 20:59 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Weet je sp3c. Ze zeggen het misschien niet direct. Maar de suggestie is daar wel degelijk. Het is allemaal beeldvorming. Want dat is gewoon onderdeel van de oorlog.
gewoon nergens je moet geen termen gebruiken die je niet begrijptOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Denk je werkelijk dat er nu een grondoffensief gaande is? Ik denk dat er nog stevig gepraat wordt.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 20:57 schreef Oud_student het volgende:
Deze tegenstander is 10x zo gevaarlijker als de Hamas, hun raketten zijn moderner en ze hebben er veel. Ik zeg preventief uitschakelen van 80% van de raketbases en andere Hezbollah infrastructuur![]()
We hebben al bijna 75 jaar alleen maar aandacht voor die zijde. Proberen ze het narratief nu ook te bespelen met reverse psychology?quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 21:00 schreef MissButterflyy het volgende:
Ik zie hier wel eens voorbij komen dat de media weinig aandacht hebben voor de Isralische zijde.
Ik kan zo ontzettend slecht tegen deze truukjes. Voornamelijk omdat onder de motorkap van deze truukjes onderschatting van het volk zit. Alsof we dwazen zijn die overal intrappen.
Ja, leuk, goddank is niet de hele partij zo ver heen als de flanken.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 21:01 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Uiteindelijk nam het congres met grote meerderheid een motie aan waarin het geweld van Hamas werd veroordeeld, maar ook het lijden van de Palestijnse bevolking van Gaza werd benoemd.
https://www.rtlnieuws.nl/(...)israel-motie-van-sgp100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Is grotendeels zo. Dus zelf blijven nadenken. Niet iedereen is vijand en kan niet zo gezien worden.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 20:59 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Weet je sp3c. Ze zeggen het misschien niet direct. Maar de suggestie is daar wel degelijk. Het is allemaal beeldvorming. Want dat is gewoon onderdeel van de oorlog.![]()
Lezen wat ik schrijf, ik denk dat het offensief pas kan beginnen na de garantie van de VS dat de aanval vanuit Libanon door de vs zal worden gepareerd.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 21:01 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Denk je werkelijk dat er nu een grondoffensief gaande is? Ik denk dat er nog stevig gepraat wordt.Exaudi orationem meam
Ik zat er al op te wachten, eindelijkquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 21:01 schreef HowardRoark het volgende:
![]()
Dit was natuurlijk voorspelbaar, maar intersectionele woke-isten hebben dit zelf gewoon niet door.
[ twitter ]
100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Too graphic to explain on tv.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 20:55 schreef Jemoederniet het volgende:
Ze hoefden niet te verwachten terug te keren.
[ twitter ]
En twee weken geleden hoorde we nog dat er 40 onthoofden babies gevonden waren. Meer graphic dan dat wordt 't toch niet?![]()
Goddank kom je ook bij zinnen...quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 21:03 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ja, leuk, goddank is niet de hele partij zo ver heen als de flanken.![]()
Ik denk dat het wel komt. Isral is zo emotioneel, de VS gaat ze daar echt niet van weerhouden. Ik denk dat ze voor aan het plannen zijn voor Hezbollah en Syrische proxies.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 21:01 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Denk je werkelijk dat er nu een grondoffensief gaande is? Ik denk dat er nog stevig gepraat wordt.A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.![]()
Er zullen genoeg van die wereldverbeteraars erbij lopen die de komende weken nog wel wakker geschud zullen worden als ze merken hoe veel van dat volk echt denkt.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 21:01 schreef HowardRoark het volgende:
![]()
Dit was natuurlijk voorspelbaar, maar intersectionele woke-isten hebben dit zelf gewoon niet door.
[ twitter ]3 maanden ban vanwege vvmu en gewoon n op n teksten overnemen van linkse users waar de PVV in DENK/Links wordt veranderd mag blijkbaar niet. Doei.![]()
Wie zijn de dwazen dan? Degenen die erin mee gaan? Degenen die oorlogen uitvoeren? Degenen die aanslagen plegen? Degenen die vergeldingsacties uitvoeren?quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 21:02 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
We hebben al bijna 75 jaar alleen maar aandacht voor die zijde. Proberen ze het narratief nu ook te bespelen met reverse psychology? ?
Ik kan zo ontzettend slecht tegen deze truukjes. Voornamelijk omdat onder de motorkap van deze truukjes onderschatting van het volk zit. Alsof we dwazen zijn die overal intrappen.
Onze "presidenten" de beleidsmakers lopen niet het gevaar dat burgers lopen.. Daar wringt bij mij de schoen altijd bij oorlogen.Lach met een schone bips![]()
Israel is wel emotioneel maar laat er zich echt niet door leiden aangaande militaire beslissingen, die zijn rationeel.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 21:05 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Ik denk dat het wel komt. Isral is zo emotioneel, de VS gaat ze daar echt niet van weerhouden. Ik denk dat ze voor aan het plannen zijn voor Hezbollah en Syrische proxies.Exaudi orationem meam
Ik denk dat de VS dat niet gaat doen. Ondoenlijke operatie als je het menselijk wil doen.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 21:04 schreef Oud_student het volgende:
[..]
Lezen wat ik schrijf, ik denk dat het offensief pas kan beginnen na de garantie van de VS dat de aanval vanuit Libanon door de vs zal worden gepareerd.![]()
Het is gewoon klassiek deterrence. Die garantie gaan ze echt niet geven. Dat zie je pas op het moment zelf.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 21:04 schreef Oud_student het volgende:
[..]
Lezen wat ik schrijf, ik denk dat het offensief pas kan beginnen na de garantie van de VS dat de aanval vanuit Libanon door de vs zal worden gepareerd.A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.![]()
![]()
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.![]()
Haha, dag carrire.quote:3 maanden ban vanwege vvmu en gewoon n op n teksten overnemen van linkse users waar de PVV in DENK/Links wordt veranderd mag blijkbaar niet. Doei.![]()
Een echte grondaanval wordt een catastrofe. Voor Palestijnen en en Israli. Je gaat dan alles verliezen. Ook nog het restje vertrouwen.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 21:05 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Ik denk dat het wel komt. Isral is zo emotioneel, de VS gaat ze daar echt niet van weerhouden. Ik denk dat ze voor aan het plannen zijn voor Hezbollah en Syrische proxies.![]()
De mensen die aan de mediaknoppen zitten en ons met psychologie van de koude grond en allerlei goedkope truukjes van alles willen wijsmaken wat bezijden de waarheid is, die zien ons als dwazen. Maar ze hebben pech, social media is here to the rescue.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 21:05 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Wie zijn de dwazen dan? Degenen die erin mee gaan? Degenen die oorlogen uitvoeren? Degenen die aanslagen plegen? Degenen die vergeldingsacties uitvoeren?
Ik voel me gewoon goed.
Als dat zo is dan is de enige logische militaire optie om Hezbollah preventief uit te schakelen.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 21:06 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Het is gewoon klassiek deterrence. Die garantie gaan ze echt niet geven. Dat zie je pas op het moment zelf.
Een meer fronten oorlog kan Israel zich niet veroorlovenExaudi orationem meam
Mooie trolquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 21:00 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ok, dus de terroristische aanval van Hamas mag niet afgekeurd worden. Maar ze steunen Hamas echt niet hoor.
Ik wilde bijna vragen om onderbouwing, dat zou echt dom zijn geweest![]()
Media komt van alle kanten, oorlog van degenen die het uitvoeren. Jouw keus wat je wel of niet wil geloven.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 21:08 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
De mensen die aan de mediaknoppen zitten en ons met psychologie van de koude grond en allerlei goedkope truukjes van alles willen wijsmaken wat bezijden de waarheid is, die zien ons als dwazen. Maar ze hebben pech, social media is here to the rescue.
Ik voel me gewoon goed.
Ik persoonlijk sta voor een wereld vol vrede en zonder wapens, maar ook dat is een Utopie.Lach met een schone bips![]()
Het te pas en te onpas roepen van troll sloopt topics meer dan de so called trolls zelf. Geef anderen eens het voordeel van de twijfel. Dat komt de topics alleen maar ten goede.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 21:09 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Mooie trol
Ik wilde bijna vragen om onderbouwing, dat zou echt dom zijn geweest
Neem in ogenschouw dat niet iedereen zo weerbaar en mondig is als ik. Dan stokt het al snel. Moet je toch niet willen?
WC-eend
Dit werd verborgen gehouden, dat van die vrouw ligt nu op straat. Subtiel maar belangrijk verschil.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 21:10 schreef Nober het volgende:
[..]
Welnee.
[ twitter ]
VOGje in Nederland is ook zo geregeld. Niks aan de hand.100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Dus gewoon zelf goed opletten en luisteren.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 21:10 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Media komt van alle kanten, oorlog van degenen die het uitvoeren. Jouw keus wat je wel of niet wil geloven.
Ik persoonlijk sta voor een wereld vol vrede en zonder wapens, maar ook dat is een Utopie.
Ik ga met je mee in dat idee.![]()
Als dit klopt dan moeten er koppen rollen in de politiek.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 21:10 schreef Nober het volgende:
[..]
Welnee.
[ twitter ]
VOGje in Nederland is ook zo geregeld. Niks aan de hand.3 maanden ban vanwege vvmu en gewoon n op n teksten overnemen van linkse users waar de PVV in DENK/Links wordt veranderd mag blijkbaar niet. Doei.![]()
Eens hoor mbt je eerste zin.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 21:11 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Het te pas en te onpas roepen van troll sloopt topics meer dan de so called trolls zelf. Geef anderen eens het voordeel van de twijfel. Dat komt de topics alleen maar ten goede.
Neem in ogenschouw dat niet iedereen zo weerbaar en mondig is als ik. Dan stokt het al snel. Moet je toch niet willen?
WC-eend
Alleen gisteren beweerde hij hetzelfde n is de motie waar GL hun steun bij ontrok gewoon gepost. Door twee man. Op het moment dat Nattekat in het topic post. Hij kiest er bewust voor al die informatie een dag later expres te vergeten om daarna weer dom te doen. Dat is trollen. Morgen doet die vast weer hetzelfde
GL heeft zich ook bij dit weer van zijn slechtste kant laten zien. Alleen nog steeds blijkt nergens uit dat ze Hamas steunen ofzoiets dergelijks![]()
Jawel hoor. Vrijwel elke Gaza oorlog tegen Hamas is afgesloten met een staakt het vuren tussen Hamas en Isral.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 20:58 schreef sjorsie1982 het volgende:
Zeker maar onderhandelen doen ze daar niet.Op woensdag 26 oktober 2022 07:33 schreef Lospedrosa:
“Kan gebeuren in een live uitzending dat je je een beetje laat meeslepen er bleert dat je kinderen maar moet verbranden.”![]()
al jazeera meldt dat hamas heeft gezegd tegen qatar dat zij bereid zijn de gegijzelde vrij te laten maar dat israel ze weigert![]()
Raar verhaal.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 21:22 schreef bitterbal het volgende:
al jazeera meldt dat hamas heeft gezegd tegen qatar dat zij bereid zijn de gegijzelde vrij te laten maar dat israel ze weigert![]()
Het gaat over 2 mensen zover ik zie.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 21:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja nou ja meldt al jazeera zojuist.![]()
jaquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 21:25 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Het gaat over 2 mensen zover ik zie.![]()
Hoog Pallywood gehalte dit filmpje. Cameraman loopt mee, houdt hem perfect in de frame, alsof ze dit samen hebben geoefend
https://www.reddit.com/r/(...)where_are_the_arabs/
Where are the Arabs?![]()
Waarom?quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 21:15 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Als dit klopt dan moeten er koppen rollen in de politiek.![]()
Zet maar uit terug naar Noorwegen, zelfs mede eu burgers kun je de toegang ontzeggen. Lijkt me er een prima reden voor.quote:ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw![]()
200 gegijzelde gedeeld door 2 is 100 dagen het grondoffensief uitstellen? Waarom niet gelijk 20 of 40 gegijzelde vrij laten?quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 21:25 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Het gaat over 2 mensen zover ik zie.![]()
Dat is het onderpand van Hamas......quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 21:36 schreef Jippie het volgende:
[..]
200 gegijzelde gedeeld door 2 is 100 dagen het grondoffensief uitstellen? Waarom niet gelijk 20 of 40 gegijzelde vrij laten?![]()
Ow heerlijk!quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 21:01 schreef HowardRoark het volgende:
![]()
[ twitter ]
Ben je woke, steun absoluut de moslim niet. Snap dat een keer
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016![]()
Omdat het terroristen zijn die aan chantage doen?quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 21:36 schreef Jippie het volgende:
[..]
200 gegijzelde gedeeld door 2 is 100 dagen het grondoffensief uitstellen? Waarom niet gelijk 20 of 40 gegijzelde vrij laten?zie email 27 oktober![]()
Dat is te simpel. Jij weet ook dat de meeste mensen niet kritisch zijn. De meeste mensen krijgen eenzijdige informatie die ze als mak lammetje voor zoete koek aannemen. Dat weten die lobby gasten heel goed.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 21:10 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Media komt van alle kanten, oorlog van degenen die het uitvoeren. Jouw keus wat je wel of niet wil geloven.
Dat bedoel ik. Nog meer narigheid voor de families en dierbaren.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 21:37 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Omdat het terroristen zijn die aan chantage doen?![]()
Denken aan gegegijzelden is een enorme militair strategische zwakte, dus dat zal wel op plek 5 of 6 qua prioriteiten staan.100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Zeker. Maar het aantal gegijzelde is wel echt groot. Zeker op zo'n klein land als Israel.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 21:41 schreef Nattekat het volgende:
Denken aan gegegijzelden is een enorme militair strategische zwakte, dus dat zal wel op plek 5 of 6 qua prioriteiten staan.![]()
Dat weet ik niet. Militair kan dat zo zijn, ik ben geen militair, maar politiek zul je daar toch iets mee moeten. Het lijkt mij onverkoopbaar dat je straks je eigen gegijzelden gaat bombarderen.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 21:41 schreef Nattekat het volgende:
Denken aan gegegijzelden is een enorme militair strategische zwakte, dus dat zal wel op plek 5 of 6 qua prioriteiten staan.zie email 27 oktober![]()
Nee. Dat staat echt wel hoger. Dat moet men ook laten zien als Israel.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 21:41 schreef Nattekat het volgende:
Denken aan gegegijzelden is een enorme militair strategische zwakte, dus dat zal wel op plek 5 of 6 qua prioriteiten staan.![]()
https://www.reddit.com/r/(...)ad_of_ukraine_axios/
US to Give Ammo to Israel Instead of Ukraine - Axios
US officials have said that diverting the rounds from Ukraine to Israel won’t have an immediate impact on Ukraine’s ability to fight against Russian troops. “We are confident we can support both Ukraine and Israel in terms of their defensive needs,” Brig. Gen. Patrick Ryder, a Pentagon spokesperson told reporters.
================
It's in this article. The US was drawing down from the ones stored in Israel, but Israel said they needed them to fight Hamas & possibly Hezbollah. The article doesn't say from where the US will pull ammunition for Ukraine.
================
Yes Israel holds the War Reserve Stockpile Ammunition-Israel (WRSA-I). Israel strategically holds these munitions for the US if they need them in conflicts around the Middle East. The reason why Israel let’s them store this depot in Israel is because if Israel is ever at war they can use the ammo and munitions which is happening now.
Article on it https://www.politico.com/(...)-have-to-ask-110036/
Is it possible Russia realized this and got Hamas to attack Israel to drain the reservoir of ammo and munitions.
================
It is US stock stored in Israel.
US asked Israel if they could sent it to UA and they said yes, but now since was with Hamas and maybe Lebanon they asked it to stay if its needed.![]()
Dat verandert er niks aan. Het is echt wreed, maar in een oorlog zijn gevangenen eerder een blok aan het been dan een doel op zich.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 21:42 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Zeker. Maar het aantal gegijzelde is wel echt groot. Zeker op zo'n klein land als Israel.100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Ja, ik bedoel natuurlijk ook puur militair. En in de context van een grondoffensief.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 21:42 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Dat weet ik niet. Militair kan dat zo zijn, ik ben geen militair, maar politiek zul je daar toch iets mee moeten. Het lijkt mij onverkoopbaar dat je straks je eigen gegijzelden gaat bombarderen.100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Niet als je ze in zet als 'muur'.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 21:43 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat verandert er niks aan. Het is echt wreed, maar in een oorlog zijn gevangenen eerder een blok aan het been dan een doel op zich.![]()
Daar gaat het niet om. Het is juist zuiver rationeel. Dit aantal gegijzelde negeren op zo'n kleine bevolking is vragen om problemen.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 21:43 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat verandert er niks aan. Het is echt wreed, maar in een oorlog zijn gevangenen eerder een blok aan het been dan een doel op zich.![]()
Israel word room meld het, meer weet ik ook nietquote:A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.![]()
En de gijgezelden van een bevriend landquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 21:42 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Dat weet ik niet. Militair kan dat zo zijn, ik ben geen militair, maar politiek zul je daar toch iets mee moeten. Het lijkt mij onverkoopbaar dat je straks je eigen gegijzelden gaat bombarderen.![]()
Het is lastig dat er ook veel buitenlanders onder de gijzelaars zit. Deze landen willen allemaal dat Isral alles op alles zet om hun burgers veilig thuis te brengen.
Ik denk dat het zonder de buitenlandse druk voor Isral een pijnlijke, maar 'simpele' beslissing zou zijn geweest. Die hadden de 200 man opgeofferd (uiteraard wel proberen zoveel vrij te krijgen als kan) als ze daarmee de overtuiging hadden Hamas te kunnen vernietigen.
Nu zitten ze te balanceren op het randje van maximaal ingrijpen, zonder de steun te verliezen van deze landen.![]()
In meer algemene zin, beschouw ik jou, juist vanwege je allerdiepste religieuze overtuigingen, als een schoolvoorbeeld van een persoon die niet kritisch is. Wel grappig dat je anderen dan juist op het punt van kritisch zijn graag de maat neemt.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 21:39 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dat is te simpel. Jij weet ook dat de meeste mensen niet kritisch zijn. De meeste mensen krijgen eenzijdige informatie die ze als mak lammetje voor zoete koek aannemen. Dat weten die lobby gasten heel goed.
😘![]()
Daarom al.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 21:47 schreef Jippie het volgende:
[..]
En de gijgezelden van een bevriend land![]()
Kun jij uitleggen waarom ze nu zo intens verdrietig is?quote:
Ik hoorde hier dat het allemaal Hamas-terroristen zijn.![]()
Daarom is het ook slim van Hamas om het Westen wat mensen te geven. Al die landen hameren nu op uitstel van de invasie omdat ze het idee hebben dat onderhandelen werkt.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 21:48 schreef Geschiedkundige het volgende:
Het is lastig dat er ook veel buitenlanders onder de gijzelaars zit. Deze landen willen allemaal dat Isral alles op alles zet om hun burgers veilig thuis te brengen.
Ik denk dat het zonder de buitenlandse druk voor Isral een pijnlijke, maar 'simpele' beslissing zou zijn geweest. Die hadden de 200 man opgeofferd (uiteraard wel proberen zoveel vrij te krijgen als kan) als ze daarmee de overtuiging hadden Hamas te kunnen vernietigen.
Nu zitten ze te balanceren op het randje van maximaal ingrijpen, zonder de steun te verliezen van deze landen.![]()
Jep.. slim gedaan om diverse nationaliteiten te pakken als Hamas.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 21:50 schreef Confetti het volgende:
[..]
Daarom is het ook slim van Hamas om het Westen wat mensen te geven. Al die landen hameren nu op uitstel van de invasie omdat ze het idee hebben dat onderhandelen werkt.![]()
Dat ben ik niet met je eens BSB uit zeker kritiek op de extremistische daden van Hamasquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 21:48 schreef Hatseflats22 het volgende:
[..]
In meer algemene zin, beschouw ik jou, juist vanwege je allerdiepste religieuze overtuigingen, als een schoolvoorbeeld van een persoon die niet kritisch is. Wel grappig dat je anderen dan juist op het punt van kritisch zijn graag de maat neemt.
😘![]()
Ze hebben er veel. Dat kan dus lang duren. Daar hoopt men op. Maar dan?quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 21:50 schreef Confetti het volgende:
[..]
Daarom is het ook slim van Hamas om het Westen wat mensen te geven. Al die landen hameren nu op uitstel van de invasie omdat ze het idee hebben dat onderhandelen werkt.![]()
Zeker weten dat Hamas dit in heeft gecalculeerd...quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 21:50 schreef Confetti het volgende:
[..]
Eindspel?quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 21:52 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Zeker weten dat Hamas dit in heeft gecalculeerd...![]()
Je vraagt je af hoe lang dat daar nog duurt voordat beide kampen full retard gaan daar. Die prikjes over en weer zijn inmiddels wel serieuze prikken aan het worden.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 21:50 schreef slashdotter3 het volgende:
South of Lebanon. Israel responded to Hezbollah's provocation
[ twitter ]![]()
Mwau. Bij de vorige aanvallen van israel richting Gaza, heeft de internationale gemeenschap ook ingezet op wapenstilstanden, oproepen tot de-escalatie.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 21:52 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Zeker weten dat Hamas dit in heeft gecalculeerd...
Zijn gewoon 'moetjes' he.![]()
Ik bespeur ook een extreem berekende koers, wellicht dat de massamoord iets te "succesvol" was, daar ben ik nog niet achter.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 21:52 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Zeker weten dat Hamas dit in heeft gecalculeerd...![]()
Dit zit nu duidelijk op randje retarded. Dit geweld is niet nodig. Maar dat moet internationaal aangegeven worden.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 21:53 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Je vraagt je af hoe lang dat daar nog duurt voordat beide kampen full retard gaan daar. Die prikjes over en weer zijn inmiddels wel serieuze prikken aan het worden.![]()
Wellicht wachten op gigantische internationale druk om de situatie te normaliseren in Gaza wegens een humanitaire catastrofe.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 21:52 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Ze hebben er veel. Dat kan dus lang duren. Daar hoopt men op. Maar dan?
Hoe langer de aanval van 7 oktober geleden is, hoe meer de wereld over gaat tot de orde van de dag. En daarmee brokkelt beetje bij beetje de steun voor Isral af.![]()
Doet dat ventje toch best knapquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 21:29 schreef slashdotter3 het volgende:
Hoog Pallywood gehalte dit filmpje. Cameraman loopt mee, houdt hem perfect in de frame, alsof ze dit samen hebben geoefend
https://www.reddit.com/r/(...)where_are_the_arabs/
Where are the Arabs?![]()
![]()
Ik denk serieus dat ze er sowieso op gerekend hebben om tussen de gijzelaars Amerikanen aan te treffen om in te zetten als extra drukmiddel.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 21:54 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Mwau. Bij de vorige aanvallen van israel richting Gaza, heeft de internationale gemeenschap ook ingezet op wapenstilstanden, oproepen tot de-escalatie.
Zijn gewoon 'moetjes' he.![]()
Israel gaat zeer wss snel wel wat ondernemen.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 21:56 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Wellicht wachten op gigantische internationale druk om de situatie te normaliseren in Gaza wegens een humanitaire catastrofe.
Hoe langer de aanval van 7 oktober geleden is, hoe meer de wereld over gaat tot de orde van de dag. En daarmee brokkelt beetje bij beetje de steun voor Isral af.![]()
Dat ze 16 jaar lang tunnels gegraven hebben, raketten hebben gebouwd en gekocht dat is wel duidelijk, ik denk ook dat de toenadering van Saudi-Arabi ze tot grote haast heeft aangezet, als het machtigste Arabische land vriendjes zou worden met Isral dan zouden ze compleet de vergetelheid induiken, dat is ze wel gelukt.![]()
Zoals het bombardement op dat ziekenhuis. Het werd meteen voor zoete koek geslikt dat Isral de dader was, ook door MSM.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 21:39 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dat is te simpel. Jij weet ook dat de meeste mensen niet kritisch zijn. De meeste mensen krijgen eenzijdige informatie die ze als mak lammetje voor zoete koek aannemen.![]()
Het werd door beiden direct ge/misbruikt. Zo werkt dat tegenwoordig.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 21:59 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Zoals het bombardement op dat ziekenhuis. Het werd meteen voor zoete koek geslikt, ook door MSM.![]()
Dat verwacht ik ook wel. Maar benieuwd hoe ze dit gaan aanpakken.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 21:58 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Israel gaat zeer wss snel wel wat ondernemen.
En hoop ook dat ze een plan hebben voor erna.![]()
Als je op de kaart kijkt lijkt het inderdaad wel dat ze de hele boel plat bombarderen. Denk dat ze zich niet al te druk maken om burgerslachtoffers hoor.A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.![]()
Steak en lobster op de USS Gerald R. Ford.And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?![]()
Hamas heeft de tijd met de gijzelaars, ze kunnen er ook best een paar missen.
Die Isralische soldaat hebben ze indertijd 5 jaar vastgehouden en uiteindelijk geruild voor meer gevangenen.![]()
Ik begreep dat die gasten altijd zeer goed voedsel krijgen.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 22:01 schreef Perrin het volgende:
Steak en lobster op de USS Gerald R. Ford.
[ twitter ]![]()
Een plan NU. Met hulp doorlaten. Dat kan je niet maken als land met westerse steun dat niet open te gooien.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 22:01 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Dat verwacht ik ook wel. Maar benieuwd hoe ze dit gaan aanpakken.
En hoop ook dat ze een plan hebben voor erna.![]()
Alleen jammer de bammer voor Hamas dat Iran zo "zwak" staat qua regeringsinvloed, die krijgen de bevolking echt niet onder de wapenen tegen Isral, die zijn toe aan flirten op een terrasje en eindelijk weer vrijheid zonder dat er oude vieze religieuze mannetje over hun schouders meekijken.![]()
Nee, ik bedoel dat het door velen meteen voor waar werd aangenomen, ook MSM als BBC en NOS vonden fact checking opeens niet nodig.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 22:00 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Het werd door beiden direct ge/misbruikt. Zo werkt dat tegenwoordig.![]()
Denk eerder een soort: 'ach, kwaad zal het wel niet kunnen'. Maar Hamas weet heel goed hoe het geopolitieke spelletje werkt. En weten daarbij ook heel goed hoe de banden tussen Israel en Amerika vooralsnog gaan (zit verandering in, want jonge Amerikanen zijn niet meer zo pro Israel. Maar dat duurt nog een tijd tot je dat in beleid gaat zien).quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 21:57 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Ik denk serieus dat ze er sowieso op gerekend hebben om tussen de gijzelaars Amerikanen aan te treffen om in te zetten als extra drukmiddel.![]()
Jumquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 22:01 schreef Perrin het volgende:
Steak en lobster op de USS Gerald R. Ford.
[ twitter ]100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Hezbollah heeft ook echt hele flinke antischeepsraketten en ander zeer hard spul. Best wel sick, je verwacht dat niet ofzo van zo'n partij.A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.![]()
Het is heel goed onderzocht...quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 22:03 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel dat het door velen meteen voor waar werd aangenomen, ook MSM als BBC en NOS vonden fact checking opeens niet nodig.![]()
Zelfde zou je ook kunnen zeggen van Rusland, maar dat is zeker ook niet zo. Reken maar dat je flink kan huishouden ook al is het waar wat je zegt.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 22:03 schreef UitStraling het volgende:
Alleen jammer de bammer voor Hamas dat Iran zo "zwak" staat qua regeringsinvloed, die krijgen de bevolking echt niet onder de wapenen tegen Isral, die zijn toe aan flirten op een terrasje en eindelijk weer vrijheid zonder dat er oude vieze religieuze mannetje over hun schouders meekijken.A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.![]()
Ja dit specifiek is een soort laatste avondmaal voor er serieuze actie wordt verwacht.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 22:03 schreef ReplaR het volgende:
[..]
Ik begreep dat die gasten altijd zeer goed voedsel krijgen.And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?![]()
Isral zal niet zomaar burgers randon bombarderen, daar ben ik van overtuigd.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 22:01 schreef Discombobulate het volgende:
Als je op de kaart kijkt lijkt het inderdaad wel dat ze de hele boel plat bombarderen. Denk dat ze zich niet al te druk maken om burgerslachtoffers hoor.
Daarentegen interesseert het Isral ook niet heel erg dat er bij een aanval op een voor hun 'militair doel' burgers omkomen. Ze focussen zich op dat 'militaire doel' en bijkomende collateral damage, dat is dan maar zo.
En dat is moreel verwerpelijk, maar dat is het verstoppen tussen de burgers ook.
Alleen welke keus laat Hamas nu eigenlijk aan Isral?
Lastig, lastig dus. De gewone burger is de grote, pijnlijke verliezer.![]()
Bij de eerste rake klap op een Amerikaans vliegdekschip vanuit Hezbollah kan de complete klerikale regering van Iran achter de kassa van een supermarkt in Moskou gaan zitten, daar hebben ze eventjes geen zin in.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 22:06 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Zelfde zou je ook kunnen zeggen van Rusland, maar dat is zeker ook niet zo. Reken maar dat je flink kan huishouden ook al is het waar wat je zegt.![]()
Ja uiteraard. Maar als je het gaat veroveren, zul je ook een plan moeten hebben voor erna.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 22:03 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Een plan NU. Met hulp doorlaten. Dat kan je niet maken als land met westerse steun dat niet open te gooien.
Ga je het bezetten? Annexeren? Wat doe je dan met de bevolking? Opnemen binnen Isral? Deporteren naar de Westbank?
Zuiver je het van Hamas en vertrek je weer? En wat doe je dan? Laat je ze het zelf uitzoeken? Installeer je samen met Fatah een nieuw bestuur?
Daar zullen ze toch een idee over moeten hebben hoop ik.![]()
Is het eigenlijk wel moreel verwerpelijk als er burgerslachtoffers vallen door jouw toedoen in een oorlog? Ik schaar de gegijzelden om heel eerlijk te zijn in dezelfde categorie als de Palestijnen die daar nog zitten. Ze moeten zo veel mogelijk ontzien worden, maar soms heb je gewoon geen andere keuze.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 22:07 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Isral zal niet zomaar burgers randon bombarderen, daar ben ik van overtuigd.
Daarentegen interesseert het Isral ook niet heel erg dat er bij een aanval op een voor hun 'militair doel' burgers omkomen. Ze focussen zich op dat 'militaire doel' en bijkomende collateral damage, dat is dan maar zo.
En dat is moreel verwerpelijk, maar dat is het verstoppen tussen de burgers ook.
Alleen welke keus laat Hamas nu eigenlijk aan Isral?
Lastig, lastig dus. De gewone burger is de grote, pijnlijke verliezer.100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Je moet wel onthouden waarvoor je vecht, dit hoort daar helemaal niet bij anders heb je al verloren.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 22:10 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Is het eigenlijk wel moreel verwerpelijk als er burgerslachtoffers vallen door jouw toedoen in een oorlog? Ik schaar de gegijzelden om heel eerlijk te zijn in dezelfde categorie als de Palestijnen die daar nog zitten. Ze moeten zo veel mogelijk ontzien worden, maar soms heb je gewoon geen andere keuze.![]()
Isral gaat natuurlijk nooit de Gazastrook inlijven, dat is zo'n dom idee dat zelfs de meest extreemrechtste politici daar vraagtekens bij zetten. Die willen heel die strook gewoon veranderen in een parkeerplaats, en dan pas inlijven.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 22:10 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Ja uiteraard. Maar als je het gaat veroveren, zul je ook een plan moeten hebben voor erna.
Ga je het bezetten? Annexeren? Wat doe je dan met de bevolking? Opnemen binnen Isral? Deporteren naar de Westbank?
Zuiver je het van Hamas en vertrek je weer? En wat doe je dan? Laat je ze het zelf uitzoeken? Installeer je samen met Fatah een nieuw bestuur?
Daar zullen ze toch een idee over moeten hebben hoop ik.100.000 katjes
Fuck the EBU!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: