ja nu snap ik het niet meerquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 19:25 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat laatste was allang duidelijk joh, dat eerste bracht je dan behoorlijk beroerd over.
quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 19:08 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Al besproken.
1. Amnesty is geen onafhankelijke objectieve organisatie
2. Wat ik in m'n vorige post zeg
Dat Joodse-Nederlanders worden lastig gevallen, vanwege Israël is verderfelijk. Alleen is dit zowel de schuld van antisemieten als zionisten die Israel en Joden als synoniemen zien.quote:
ik sprak laatst een moslima en die brengt haar kind niet meer naar school omdat ze daarbang is voor joden die in de buurt daar wonen.quote:
[*]Het zijn veelal de Moslims die hier geboren zijn. Zij maken gebruik van hun rechten in een democratie.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 19:24 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
We moeten eerst vaststellen dat dit inderdaad waar is. Daar ben ik nog niet zo zeker van, niet in die mate. Maar voor the sake of the argument, als we er vanuit gaan dat het klopt wat je zegt, hiervoor zijn meerdere redenen aan te geven:
• Het zijn veelal de Moslims die hier geboren zijn. Zij maken gebruik van hun rechten in een democratie.
• Ze willen best of both worlds
• Ze beschouwen de Islam als de waarheid, die gunnen ze iedereen
• Ze zien dat de Westerse wereld deze leiding nodig heeft. Zeker met de legalisering van drugs, regenboog gebeuren en .andere moreel verwerpelijke zaken (denk aan bestialiteit en parenclubs)
De islam is moreel, sociaal en qua rechtvaardigheid superieur aan alle denkwijzen. Het is niet voor niks dat zoveel westerlingen bekeren tot de Islam. Ze willen die degelijkheid en opereren dichtbij de natuurlijk aanleg. De islam.²
Integendeel, het Westen seculariseert op alle gebieden fors verder. En gelukkig maar.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 19:24 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
We moeten eerst vaststellen dat dit inderdaad waar is. Daar ben ik nog niet zo zeker van, niet in die mate. Maar voor the sake of the argument, als we er vanuit gaan dat het klopt wat je zegt, hiervoor zijn meerdere redenen aan te geven:
• Het zijn veelal de Moslims die hier geboren zijn. Zij maken gebruik van hun rechten in een democratie.
• Ze zien dat de Westerse wereld deze leiding nodig heeft. Zeker met de legalisering van drugs, regenboog gebeuren en .andere moreel verwerpelijke zaken (denk aan bestialiteit en parenclubs)
De islam is moreel, sociaal en qua rechtvaardigheid superieur aan alle denkwijzen. Het is niet voor niks dat zoveel westerlingen bekeren tot de Islam. Ze willen die degelijkheid en opereren dichtbij de natuurlijk aanleg. De islam.²
Het is sp3c. Zeur niet zo huilie.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 19:25 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat laatste was allang duidelijk joh, dat eerste bracht je dan behoorlijk beroerd over.
Ben wel benieuwd waar je dat vandaan haalt. Ik ben zo'n zeldzaam type die gewoon een eigen mening kan vormen aan de hand van diverse bronnen.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 19:28 schreef Gitw het volgende:
Maar wel nieuws vanuit het IDF en de VS als waarheid aannemen. Dan ben je ook een clown.
Ik moet wel zeggen dat dit een bijzonder goed gesprek is.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 19:28 schreef sp3c het volgende:
[..]
ja nu snap ik het niet meer
enige waar je op reageerde was het laatste ... het was je dus totaal niet duidelijk dat dat het punt niet was, dat kan helemaal niet
dat eerste ging je waarschijnlijk gewoon te subtiel voor je, dat kan
Je mist een puntquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 19:30 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik moet wel zeggen dat dit een bijzonder goed gesprek is.
Ah natuurlijk nu is Amnesty niet onafhankelijk. De Verenigde nafies? Human Rights Watch? B'Tselem? Yesh Din? Nederlandse ministers trappen we ook in?quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 19:08 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Al besproken.
1. Amnesty is geen onafhankelijke objectieve organisatie
2. Wat ik in m'n vorige post zeg
Je mag ze er in ieder geval niet op wijzen dat ze deze week zelf met nepnieuws Jodenhaat hebben gepromoot en dat het ze zou sieren als ze zelf met de billen bloot gingen voor andere media te beschuldigen.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 18:55 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Goh, wat zouden al die "De inhoud van deze reactie voldoet niet aan de spelregels. Het is niet (langer) mogelijk om te reageren." berichten hebben gezegd.
Boek een hotelkamerquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 19:30 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Bij amensty merk ik vaak dat als zij iets schrijven wat de westerse wereld al weet het prima is en als ze iets schrijven over de westerse wereld wat ze niet bevalt, dan is het niet onafhankelijk en komt er van alle kanten kritiek. Waarheid speelt hierin geen rol.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 19:31 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Ah natuurlijk nu is Amnesty niet onafhankelijk. De Verenigde nafies? Human Rights Watch? B'Tselem? Yesh Din? Nederlandse ministers trappen we ook in?
Het is allemaal nep? Weet jij wel heel zeker dat er in Zuid Afrika wel apartheid was want ook daar was Amnesty een van de berichtgevende partijen
Ik vind altijd grappig als mensen compleet 110% op een bepaalde manier in een god(en) geloven omdat ze geboren zijn in een bepaald gezin. Dat de enige reden dat je soennisme of het sjiisme aanhangt. Als je ergens in de Bible Belt was geboren in Nederlands gezin was je nu waarschijnlijk protestant. Was je ergens in Noord-India geboren was je boeddhist. Was je duizend jaar geleden geboren in Noord- Noorwegen geboren had je geloofd in Thor de thundergod. Maar goed religies ontstaan en verdwijnen en dat ene dat je voorouders aanhangen zal wel het enige juiste zijn. En dan krijg je waanbeelden dat het sociaal (wat meer cultuur is), moreel en qua rechtvaardigheid superieur bent aan anderen.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 19:24 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Niemand gaat je tegenhouden als je ongebreideld toont dat je heel weinig begrip kunt tonen voor allerlei dingen.quote:
Geen enkele Abrahamse religie is superieur. Het is dom. Het heeft een boek nodig om je te vertellen wat je moet doen voor God.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 19:24 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Amnesty heeft met de Oekraïne-oorlog aangetoond dat ze de plank echt totaal mis kunnen slaan, het is niet per definitie een goede betrouwbare bron en moet ook niet als dusdanig behandeld worden. Dat geldt uiteraard voor wel meer kanten, maar Amnesty gaat daar net even wat verder in. Ik neem ook niks klakkeloos aan van een VN, Human Rights Watch of wat dan ook, ik kan zelf gewoon nadenken en op basis van de feiten een mening vormen. En toch blijft eenieder die blijft claimen dat Israël een apartheidstaat zou zijn grijpen naar deze ene organisatie om het punt te maken. Als dat je enige bron is, is dat een afschuwelijke argumentatie en mag je wat mij betreft terug naar de middelbare school voor wat lessen Nederlands.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 19:31 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Ah natuurlijk nu is Amnesty niet onafhankelijk. De erenigde nafies? Human Rights Watch? B'Tselem? Yesh Din? Nederlandse ministers trappen we ook in?
Het is allemaal nep, al die berichten? Weet jij wel heel zeker dat er in Zuid Afrika wel apartheid was want ook daar was Amnesty een van de berichtgevende partijen
het zou nog beter zijn als we (jij vooral) niet langs elkaar heen zouden pratenquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 19:30 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ja, dat was mijn punt.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 19:36 schreef sp3c het volgende:
[..]
het zou nog beter zijn als we (jij vooral) niet langs elkaar heen zouden praten
Nog iets te zeggen over de bijdrage van Bansheeboy?quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 19:35 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Niemand gaat je tegenhouden als je ongebreideld toont dat je heel weinig begrip kunt tonen voor allerlei dingen.
Op zulk idioterie (zijn post over Islam is groot) ga ik niet in. Lachwekkend.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 19:37 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Nog iets te zeggen over de bijdrage van Bansheeboy?
dit is precies wat ik hierboven schreefquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 19:36 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Amnesty heeft met de Oekraïne-oorlog aangetoond dat ze de plank echt totaal mis kunnen slaan, het is niet per definitie een goede betrouwbare bron en moet ook niet als dusdanig behandeld worden. Dat geldt uiteraard voor wel meer kanten, maar Amnesty gaat daar net even wat verder in. Ik neem ook niks klakkeloos aan van een VN, Human Rights Watch of wat dan ook, ik kan zelf gewoon nadenken en op basis van de feiten een mening vormen. En toch blijft eenieder die blijft claimen dat Israël een apartheidstaat zou zijn grijpen naar deze ene organisatie om het punt te maken. Als dat je enige bron is, is dat een afschuwelijke argumentatie en mag je wat mij betreft terug naar de middelbare school voor wat lessen Nederlands.
Ik heb geen begrip voor een NOS dat het narratief blijft pushen dat moslims zielig en bedreigd zijn terwijl vele joden pas echt in angst leven momenteel nee. Vooral door diezelfde moslims.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 19:35 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Niemand gaat je tegenhouden als je ongebreideld toont dat je heel weinig begrip kunt tonen voor allerlei dingen.
Nattekat is overduidelijk pro-Israel zonder de wil om kritiek te leveren aan het land.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 19:31 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Ah natuurlijk nu is Amnesty niet onafhankelijk. De Verenigde nafies? Human Rights Watch? B'Tselem? Yesh Din? Nederlandse ministers trappen we ook in?
Het is allemaal nep? Weet jij wel heel zeker dat er in Zuid Afrika wel apartheid was want ook daar was Amnesty een van de berichtgevende partijen
10 puntenquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 19:36 schreef sp3c het volgende:
[..]
het zou nog beter zijn als we (jij vooral) niet langs elkaar heen zouden praten
Kind heeft een leerplicht. En anders moet ze het kind maar naar een andere school brengen. Met die motivatie.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 19:28 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
ik sprak laatst een moslima en die brengt haar kind niet meer naar school omdat ze daarbang is voor joden die in de buurt daar wonen.
Met meeste religieuze mensen kun je niet een fatsoenlijk gesprek beginnen, maar goed ik heb een poging gedaan.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 19:37 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Nog iets te zeggen over de bijdrage van Bansheeboy?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |