abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator zaterdag 21 oktober 2023 @ 19:28:28 #271
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_211031524
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 oktober 2023 19:25 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Dat laatste was allang duidelijk joh, dat eerste bracht je dan behoorlijk beroerd over.
ja nu snap ik het niet meer

enige waar je op reageerde was het laatste ... het was je dus totaal niet duidelijk dat dat het punt niet was, dat kan helemaal niet

dat eerste ging je waarschijnlijk gewoon te subtiel voor je, dat kan
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_211031528
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 oktober 2023 19:08 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Al besproken.

1. Amnesty is geen onafhankelijke objectieve organisatie
2. Wat ik in m'n vorige post zeg
:') amnesty geen onafhankelijke objectieve organisatie noemen. Maa r wel je mening vormen op basis van berichten uit Israël. Dan ben je ook redelijk naïef.
pi_211031529
quote:
Dat Joodse-Nederlanders worden lastig gevallen, vanwege Israël is verderfelijk. Alleen is dit zowel de schuld van antisemieten als zionisten die Israel en Joden als synoniemen zien.
pi_211031530
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 oktober 2023 19:27 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Echt hou me tegen
ik sprak laatst een moslima en die brengt haar kind niet meer naar school omdat ze daarbang is voor joden die in de buurt daar wonen.
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_211031534
quote:
15s.gif Op zaterdag 21 oktober 2023 19:24 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
We moeten eerst vaststellen dat dit inderdaad waar is. Daar ben ik nog niet zo zeker van, niet in die mate. Maar voor the sake of the argument, als we er vanuit gaan dat het klopt wat je zegt, hiervoor zijn meerdere redenen aan te geven:

• Het zijn veelal de Moslims die hier geboren zijn. Zij maken gebruik van hun rechten in een democratie.
• Ze willen best of both worlds
• Ze beschouwen de Islam als de waarheid, die gunnen ze iedereen
• Ze zien dat de Westerse wereld deze leiding nodig heeft. Zeker met de legalisering van drugs, regenboog gebeuren en .andere moreel verwerpelijke zaken (denk aan bestialiteit en parenclubs)

De islam is moreel, sociaal en qua rechtvaardigheid superieur aan alle denkwijzen. Het is niet voor niks dat zoveel westerlingen bekeren tot de Islam. Ze willen die degelijkheid en opereren dichtbij de natuurlijk aanleg. De islam.

:{²
[*]Het zijn veelal de Moslims die hier geboren zijn. Zij maken gebruik van hun rechten in een democratie.
Jep, you got me there. Dat is de grote tekortkoming van het westen.

[*]Ze willen best of both worlds
Van 2 walletjes eten dus. Dat is hier bekend, maar waarom wil je de slechte wereld dan ook hierheen halen?

[*]Ze beschouwen de Islam als de waarheid, die gunnen ze iedereen
Prima in de eigen contreien. Hier beschouwen we onze waarde en normen als de waarheid, en die westerse normen en waarde gunnen we iedereen ;)

[*]Ze zien dat de Westerse wereld deze leiding nodig heeft. Zeker met de legalisering van drugs, regenboog gebeuren en .andere moreel verwerpelijke zaken (denk aan bestialiteit en parenclubs)
Hypocriet als je bedenkt dat moslims met meerdere vrouwen en/of kinderen trouwen. Leiding heeft de westerse wereld overigens ook niet nodig, waarom denk je dat? Waarom bemoeit die wereld zich daar überhaupt mee?

Jouw laatste punt benadrukt trouwens een groot gedeelte waar de westerse samenleving moeite mee heeft. Ergo, jouw cultuur is daar nog niet klaar voor, maar geef het tijd ;)

Verder bedankt voor je bevestiging
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”
  zaterdag 21 oktober 2023 @ 19:29:20 #276
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_211031538
quote:

[..]
We moeten eerst vaststellen dat dit inderdaad waar is. Daar ben ik nog niet zo zeker van, niet in die mate. Maar voor the sake of the argument, als we er vanuit gaan dat het klopt wat je zegt, hiervoor zijn meerdere redenen aan te geven:

• Het zijn veelal de Moslims die hier geboren zijn. Zij maken gebruik van hun rechten in een democratie.
• Ze zien dat de Westerse wereld deze leiding nodig heeft. Zeker met de legalisering van drugs, regenboog gebeuren en .andere moreel verwerpelijke zaken (denk aan bestialiteit en parenclubs)

De islam is moreel, sociaal en qua rechtvaardigheid superieur aan alle denkwijzen. Het is niet voor niks dat zoveel westerlingen bekeren tot de Islam. Ze willen die degelijkheid en opereren dichtbij de natuurlijk aanleg. De islam.

Integendeel, het Westen seculariseert op alle gebieden fors verder. En gelukkig maar.

Dat je het verder nodig hebt om bestialiteit te presenteren als soort Westerse bedrijvigheid 'voor de kicks', spreekt boekdelen.

Jouw conservatieve religie heeft niets te bieden, tenzij je man bent. Voor vrouwen en homo's is het vooral een 'feest' van onderdrukking of erger.

Sowieso is elke religie die leert dat mensen als ze niet voldoen aan 'de regels', of het juiste geloof niet hebben, voor eeuwig verbrand zullen worden in de hel (hoe staat het er ook weer? de huid groeit steeds weer aan zodat de pijn door kan blijven voortduren?) inherent immoreel. En als je zoiets aanhangt en gelooft heb je ook nul autoriteit om ook maar iets te zeggen over moraliteit. Wat heet: de enige reden dat fundamentalisten geloven, is uit angst voor die hel, niets meer.

Maar jouw posts, samen met die van Slayage en Werkperd, zouden juist breed verspreid moeten worden onder 'progressieve' Nederlanders. Misschien vallen dan eindelijk eens de schellen van de ogen.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_211031539
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 oktober 2023 19:25 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Dat laatste was allang duidelijk joh, dat eerste bracht je dan behoorlijk beroerd over.
Het is sp3c. Zeur niet zo huilie.
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 21 oktober 2023 @ 19:30:02 #278
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_211031544
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 oktober 2023 19:28 schreef Gitw het volgende:
Maar wel nieuws vanuit het IDF en de VS als waarheid aannemen. Dan ben je ook een clown.
Ben wel benieuwd waar je dat vandaan haalt. Ik ben zo'n zeldzaam type die gewoon een eigen mening kan vormen aan de hand van diverse bronnen.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_211031546
De islam is moreel, sociaal en qua rechtvaardigheid superieur aan alle denkwijzen.

Kotssssss
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 21 oktober 2023 @ 19:30:51 #280
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_211031553
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 oktober 2023 19:28 schreef sp3c het volgende:

[..]
ja nu snap ik het niet meer

enige waar je op reageerde was het laatste ... het was je dus totaal niet duidelijk dat dat het punt niet was, dat kan helemaal niet

dat eerste ging je waarschijnlijk gewoon te subtiel voor je, dat kan
Ik moet wel zeggen dat dit een bijzonder goed gesprek is.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_211031565
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 oktober 2023 19:30 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Je mist een punt :7
pi_211031568
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 oktober 2023 19:08 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Al besproken.

1. Amnesty is geen onafhankelijke objectieve organisatie
2. Wat ik in m'n vorige post zeg
Ah natuurlijk nu is Amnesty niet onafhankelijk. De Verenigde nafies? Human Rights Watch? B'Tselem? Yesh Din? Nederlandse ministers trappen we ook in?

Het is allemaal nep? Weet jij wel heel zeker dat er in Zuid Afrika wel apartheid was want ook daar was Amnesty een van de berichtgevende partijen
pi_211031589
Opgebaarde ook wakker _O-
pi_211031594
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 oktober 2023 18:55 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Goh, wat zouden al die "De inhoud van deze reactie voldoet niet aan de spelregels. Het is niet (langer) mogelijk om te reageren." berichten hebben gezegd.
Je mag ze er in ieder geval niet op wijzen dat ze deze week zelf met nepnieuws Jodenhaat hebben gepromoot en dat het ze zou sieren als ze zelf met de billen bloot gingen voor andere media te beschuldigen.

Ik gok dat mijn beschuldiging van Jodenhaat verspreiden te ver ging, maar dat is wel een beetje gek onder deze nogal botte titel.
pi_211031599
quote:

[..]
Boek een hotelkamer
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”
pi_211031600
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 oktober 2023 19:31 schreef opgebaarde het volgende:

[..]
Ah natuurlijk nu is Amnesty niet onafhankelijk. De Verenigde nafies? Human Rights Watch? B'Tselem? Yesh Din? Nederlandse ministers trappen we ook in?

Het is allemaal nep? Weet jij wel heel zeker dat er in Zuid Afrika wel apartheid was want ook daar was Amnesty een van de berichtgevende partijen
Bij amensty merk ik vaak dat als zij iets schrijven wat de westerse wereld al weet het prima is en als ze iets schrijven over de westerse wereld wat ze niet bevalt, dan is het niet onafhankelijk en komt er van alle kanten kritiek. Waarheid speelt hierin geen rol.
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
  zaterdag 21 oktober 2023 @ 19:35:45 #287
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_211031611
quote:

[..]

Ik vind altijd grappig als mensen compleet 110% op een bepaalde manier in een god(en) geloven omdat ze geboren zijn in een bepaald gezin. Dat de enige reden dat je soennisme of het sjiisme aanhangt. Als je ergens in de Bible Belt was geboren in Nederlands gezin was je nu waarschijnlijk protestant. Was je ergens in Noord-India geboren was je boeddhist. Was je duizend jaar geleden geboren in Noord- Noorwegen geboren had je geloofd in Thor de thundergod. Maar goed religies ontstaan en verdwijnen en dat ene dat je voorouders aanhangen zal wel het enige juiste zijn. En dan krijg je waanbeelden dat het sociaal (wat meer cultuur is), moreel en qua rechtvaardigheid superieur bent aan anderen.
  zaterdag 21 oktober 2023 @ 19:35:53 #288
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_211031613
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 oktober 2023 19:27 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Echt hou me tegen
Niemand gaat je tegenhouden als je ongebreideld toont dat je heel weinig begrip kunt tonen voor allerlei dingen.
  zaterdag 21 oktober 2023 @ 19:36:16 #289
498210 KoningWouter
Zoek de flow, vind de frictie
pi_211031616
quote:

[..]

Geen enkele Abrahamse religie is superieur. Het is dom. Het heeft een boek nodig om je te vertellen wat je moet doen voor God.

Kijk ik geloof ook wel dat er meer is tussen hemel en aarde. Maar ook dat daar geen doctrine voor nodig is om me dat te vertellen.
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 21 oktober 2023 @ 19:36:20 #290
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_211031618
quote:

[..]
Ah natuurlijk nu is Amnesty niet onafhankelijk. De erenigde nafies? Human Rights Watch? B'Tselem? Yesh Din? Nederlandse ministers trappen we ook in?

Het is allemaal nep, al die berichten? Weet jij wel heel zeker dat er in Zuid Afrika wel apartheid was want ook daar was Amnesty een van de berichtgevende partijen
Amnesty heeft met de Oekraïne-oorlog aangetoond dat ze de plank echt totaal mis kunnen slaan, het is niet per definitie een goede betrouwbare bron en moet ook niet als dusdanig behandeld worden. Dat geldt uiteraard voor wel meer kanten, maar Amnesty gaat daar net even wat verder in. Ik neem ook niks klakkeloos aan van een VN, Human Rights Watch of wat dan ook, ik kan zelf gewoon nadenken en op basis van de feiten een mening vormen. En toch blijft eenieder die blijft claimen dat Israël een apartheidstaat zou zijn grijpen naar deze ene organisatie om het punt te maken. Als dat je enige bron is, is dat een afschuwelijke argumentatie en mag je wat mij betreft terug naar de middelbare school voor wat lessen Nederlands.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator zaterdag 21 oktober 2023 @ 19:36:43 #291
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_211031622
quote:

[..]
het zou nog beter zijn als we (jij vooral) niet langs elkaar heen zouden praten
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 21 oktober 2023 @ 19:37:02 #292
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_211031624
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 oktober 2023 19:36 schreef sp3c het volgende:

[..]
Ja, dat was mijn punt.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  zaterdag 21 oktober 2023 @ 19:37:35 #293
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_211031630
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 oktober 2023 19:35 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]
Niemand gaat je tegenhouden als je ongebreideld toont dat je heel weinig begrip kunt tonen voor allerlei dingen.
Nog iets te zeggen over de bijdrage van Bansheeboy?
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  zaterdag 21 oktober 2023 @ 19:38:45 #294
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_211031653
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 oktober 2023 19:37 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Op zulk idioterie (zijn post over Islam is groot) ga ik niet in. Lachwekkend.
pi_211031655
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 oktober 2023 19:36 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Amnesty heeft met de Oekraïne-oorlog aangetoond dat ze de plank echt totaal mis kunnen slaan, het is niet per definitie een goede betrouwbare bron en moet ook niet als dusdanig behandeld worden. Dat geldt uiteraard voor wel meer kanten, maar Amnesty gaat daar net even wat verder in. Ik neem ook niks klakkeloos aan van een VN, Human Rights Watch of wat dan ook, ik kan zelf gewoon nadenken en op basis van de feiten een mening vormen. En toch blijft eenieder die blijft claimen dat Israël een apartheidstaat zou zijn grijpen naar deze ene organisatie om het punt te maken. Als dat je enige bron is, is dat een afschuwelijke argumentatie en mag je wat mij betreft terug naar de middelbare school voor wat lessen Nederlands.
dit is precies wat ik hierboven schreef
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 21 oktober 2023 @ 19:38:59 #296
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_211031656
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 oktober 2023 19:35 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]
Ik heb geen begrip voor een NOS dat het narratief blijft pushen dat moslims zielig en bedreigd zijn terwijl vele joden pas echt in angst leven momenteel nee. Vooral door diezelfde moslims.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_211031660
quote:

[..]

Nattekat is overduidelijk pro-Israel zonder de wil om kritiek te leveren aan het land.

De manier hoe hij Israel in bescherming wil nemen is dan ook erg contraproductief, omdat hij aan veel te hersengymnastiek moet doen. Je kunt beter de vraag stellen: stel dat al die organisaties gelijk hebben over hun oordeel over Israel, wat gaat daar dan het gevolg van zijn? wat maakt het uit als Israel een apartheidsstaat is?

Het land heeft de oorlogen tegen de Arabische staten gewonnen.
pi_211031661
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 oktober 2023 19:36 schreef sp3c het volgende:

[..]
10 punten :9 op sp3c :D
  zaterdag 21 oktober 2023 @ 19:39:37 #299
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_211031664
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 oktober 2023 19:28 schreef sjorsie1982 het volgende:

[..]
ik sprak laatst een moslima en die brengt haar kind niet meer naar school omdat ze daarbang is voor joden die in de buurt daar wonen.
Kind heeft een leerplicht. En anders moet ze het kind maar naar een andere school brengen. Met die motivatie. :')
Wie dit leest is een lezer van dit
  zaterdag 21 oktober 2023 @ 19:39:46 #300
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_211031667
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 oktober 2023 19:37 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Met meeste religieuze mensen kun je niet een fatsoenlijk gesprek beginnen, maar goed ik heb een poging gedaan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')