moet een punt achterquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 19:20 schreef Stoorzendert het volgende:
Waarom kan ik @:straatcommando niet mentionen?
ik had gelijk al kunnen stoppen maar het punt kwam maar niet overquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 19:20 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Overigens had je hier al kunnen stoppen @:sp3c . Beetje zonde.
quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 19:20 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
bedoel je typisch fok gedrag namelijk: iets uit de duim zuigen. Iemand anders zegt dat dat niet zo is en van die persoon moet dan worden verwacht om met bewijzen te komen?
Ik kom dat alleen op fok tegen eigenlijk
Het punt was dat één zwaluw geen zomer maakt, dat zeg ik daar tochquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 19:21 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik had gelijk al kunnen stoppen maar het punt kwam maar niet over
ik vind dit leuk.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 19:21 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik had gelijk al kunnen stoppen maar het punt kwam maar niet over
ik vind dat soort discussies leuk om te volgen. Helaas vroeger in mijn naieve periode ook weleens gevoerd, maar nu lees ik het altijd met veel interessequote:
het punt was meer dat die sneer over de rug van deze militair niet nodig wasquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 19:22 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het punt was dat één zwaluw geen zomer maakt, dat zeg ik daar toch
En dan zeggen dat ik degene ben die het punt mist.
We moeten eerst vaststellen dat dit inderdaad waar is. Daar ben ik nog niet zo zeker van, niet in die mate. Maar voor the sake of the argument, als we er vanuit gaan dat het klopt wat je zegt, hiervoor zijn meerdere redenen aan te geven:quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 18:52 schreef Stoorzendert het volgende:
Maar waarom is het @:BansheeBoy dat moslims zo graag de islam hier willen opdringen? Waarom schoppen ze zo hard tegen de ongelovigen en alle gebruiken van het westen? Waarom blijven ze niet in het midden oosten (wat meer dan groot genoeg is) en alles om ze heen hetzelfde geloof en dezelfde normen en waarde heeft? Waarom vindt jij het vreemd dat de westerlingen tegengas geven omdat ze zich bedreigt voelen door hetgeen wat ik hiervoor opnoem?
Dat laatste was allang duidelijk joh, dat eerste bracht je dan behoorlijk beroerd over.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 19:23 schreef sp3c het volgende:
[..]
het punt was meer dat die sneer over de rug van deze militair niet nodig was
niet dat Israel of Zuid Afrika wel of geen apartheidsstaat is
ik gebruik inderdaad op fok nauwelijks een puntquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 19:22 schreef sp3c het volgende:
het is een deel vol gemiste punten lijkt wel
Echt hou me tegenquote:Net als moslims voelen ook Joden zich onveiliger in Nederland sinds de oorlog tussen Israël en Hamas.
ja nu snap ik het niet meerquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 19:25 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat laatste was allang duidelijk joh, dat eerste bracht je dan behoorlijk beroerd over.
quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 19:08 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Al besproken.
1. Amnesty is geen onafhankelijke objectieve organisatie
2. Wat ik in m'n vorige post zeg
Dat Joodse-Nederlanders worden lastig gevallen, vanwege Israël is verderfelijk. Alleen is dit zowel de schuld van antisemieten als zionisten die Israel en Joden als synoniemen zien.quote:
ik sprak laatst een moslima en die brengt haar kind niet meer naar school omdat ze daarbang is voor joden die in de buurt daar wonen.quote:
[*]Het zijn veelal de Moslims die hier geboren zijn. Zij maken gebruik van hun rechten in een democratie.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 19:24 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
We moeten eerst vaststellen dat dit inderdaad waar is. Daar ben ik nog niet zo zeker van, niet in die mate. Maar voor the sake of the argument, als we er vanuit gaan dat het klopt wat je zegt, hiervoor zijn meerdere redenen aan te geven:
• Het zijn veelal de Moslims die hier geboren zijn. Zij maken gebruik van hun rechten in een democratie.
• Ze willen best of both worlds
• Ze beschouwen de Islam als de waarheid, die gunnen ze iedereen
• Ze zien dat de Westerse wereld deze leiding nodig heeft. Zeker met de legalisering van drugs, regenboog gebeuren en .andere moreel verwerpelijke zaken (denk aan bestialiteit en parenclubs)
De islam is moreel, sociaal en qua rechtvaardigheid superieur aan alle denkwijzen. Het is niet voor niks dat zoveel westerlingen bekeren tot de Islam. Ze willen die degelijkheid en opereren dichtbij de natuurlijk aanleg. De islam.²
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |