Ik ben zo'n Fleur. Totaal links ben ik. Opvoeding is een ding.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 19:00 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
En hippie Fleur, Lotus en Rozemarijn. Die staan ook vlaggen te zwaaien omdat ze anders niets te doen hebben denk ik
Hoi Fleur, ben jij ook zo'n XR rebel die met een Hamas vlag loopt te schreeuwen dan?quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 19:03 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik ben zo'n Fleur. Totaal links ben ik. Opvoeding is een ding.
Dat je van mening kan veranderen wordt ook gewoon geaccepteerd.
Als ik nu een voorbeeld noem waar ze niet vreedzaam zij-aan-zij leven ... moet dat dan uiteraard mensen overtuigen van het tegenovergestelde?quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 19:02 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Feit blijft natuurlijk dat moslims en joden zij-aan-zij leven in Israël, daar is geen enkele discussie over mogelijk. In Zuid-Afrika was dat overduidelijk niet het geval.
Probleem is een beetje dat jaren 90-00 links iets wezenlijk anders is dan 2023 linksquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 19:03 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik ben zo'n Fleur. Totaal links ben ik. Opvoeding is een ding.
Dat je van mening kan veranderen wordt ook gewoon geaccepteerd.
Ik knal iedereen neer met welke vlag dan ookquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 19:04 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Hoi Fleur, ben jij ook zo'n XR rebel die met een Hamas vlag loopt te schreeuwen dan?
Nee. Lees dit maar goed door. En mijn ervaring was dat Arabische moslims en christenen in Israël echt niet op dezelfde voet leven. Ze leven in mindere wijken en hebben de klote baantjes.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 19:02 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Feit blijft natuurlijk dat moslims en joden zij-aan-zij leven in Israël, daar is geen enkele discussie over mogelijk. In Zuid-Afrika was dat overduidelijk niet het geval.
Dat is ook weer vrij rigoureus, maar 'i get your point'quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 19:06 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik knal iedereen neer met welke vlag dan ook
Ik vind Fleur een rare manier om Howitzer te spellenquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 19:06 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik knal iedereen neer met welke vlag dan ook
Je kan er in ieder geval een goede discussie over hebben. Tenzij je met oost-Jerusalem aan komt, dan wijs ik je erop dat dat geen Israel is.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 19:04 schreef sp3c het volgende:
[..]
Als ik nu een voorbeeld noem waar ze niet vreedzaam zij-aan-zij leven ... moet dat dan uiteraard mensen overtuigen van het tegenovergestelde?
Al besproken.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 19:06 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Nee. Lees dit maar goed door. En mijn ervaring was dat Arabische moslims en christenen in Israël echt niet op dezelfde voet leven. Ze leven in mindere wijken en hebben de klote baantjes.
https://www.amnesty.nl/ac(...)ek-tegen-palestijnen
mis je nu met opzet het punt of wat?quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 19:08 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je kan er in ieder geval een goede discussie over hebben. Tenzij je met oost-Jarusalem aan komt, dan wijs ik je erop dat dat geen Israel is.
Het is nattekat. Als er iemand veel punten mist dan is hij het wel.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 19:12 schreef sp3c het volgende:
[..]
mis je nu met opzet het punt of wat?
zou dat uiteraard mensen moeten overtuigen of niet?
mensen overtuigen kan niet.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 19:12 schreef sp3c het volgende:
mijn moeder claimed dat ze alles meestal 2 keer moet vertellen maar als ik nu volgende week nog weet dat nattekat veel punten mist dan gaat dat haar uiteraard niet overtuigen vermoed ikquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 19:15 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Het is nattekat. Als er iemand veel punten mist dan is hij het wel.
Godver moet ik je nou alles leren?
ligt aan de mensenquote:
1 voorbeeld? Nee. Talloze voorbeelden, zonder tegenvoorbeelden? Ja.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 19:12 schreef sp3c het volgende:
[..]
mis je nu met opzet het punt of wat?
exact, bedanktquote:
ik ben rustigquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 19:17 schreef Stoorzendert het volgende:
In dit topic zijn het de users die de mods moeten vertellen dat ze even rustig moeten doen of anders een slotje volgt![]()
bedoel je typisch fok gedrag namelijk: iets uit de duim zuigen. Iemand anders zegt dat dat niet zo is en van die persoon moet dan worden verwacht om met bewijzen te komen?quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 19:18 schreef Nattekat het volgende:
[..]
1 voorbeeld? Nee. Talloze voorbeelden, zonder tegenvoorbeelden? Ja.
Je kan argumenteren dat Zuid-Afrika een apartheidstaat is omdat er zo veel voorbeelden bestaan van dat het ook daadwerkelijk zo is. Die tegenvoorbeelden zijn dan ook leuk, maar kunnen nooit meer het tegendeel bewijzen. Hoe bewijs je dat iets niet bestaat? Ik kan wel gaan roepen dat er ergens in het universum een steen van 1 bij 1 kilometer rond gaat in de vorm van jouw hoofd, maar dan ligt de bewijslast nog steeds bij mij. Het enige wat jij kan doen is zoeken in de omgeving en zeggen dat er daar niks is. En als ik vol blijf houden dat die steen echt bestaat zonder ooit bewijs te leveren, kan jij er ook niets anders op in brengen dan tegenvoorbeelden die het niet helemaal uitsluiten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |