Jup. Lale Gül noemde gisteren bij Op1 de instagram pagina cestmocro (kende deze nog niet). Wat je daar voorbij ziet komen is nog net een stapje erger. Mensen graven zich compleet in. Zorgelijk maar niet nieuw helaas.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 18:36 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nou ja, die term heeft een flinke lading erachter hangen, dus je kan lekker op emoties inspelen door het genocide te noemen. Hetzelfde volk noemt het minste geringste al racisme, seksisme of *-isme, dus het is een veelvuldig toegepaste tactiek om zieltjes te winnen.
De live-cams zijn sinds gisteren compleet verdwenen van binnen Gaza. Zou me niets verbazen als het binnen nu en 1-2 dagen begint. Of zelfs al met dit soort operaties begonnen isquote:
om te beginnen. Ja.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 18:33 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik stel voor dat we het over de echte problemen gaan hebben. Of wil je ze ook de lol van het mooiste wat er is (kinderen) ontnemen?²
Dus je bent het ermee eens dat de acties van 1 individuele militair niet genoeg zijn om iemand er van te overtuigen dat het geen apartheidsstaat is?quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 17:56 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nou was dat natuurlijk de uitzondering, terwijl het in Israël de regel is. Één zo'n voorbeeld zegt niets, maar er zijn er een hele hoop van.
Lolquote:Israël is gewoon een functionerende multiculturele samenleving, een betere dan Nederland.
Dat jij op Reddit zit doet niemand verbazen, hoor.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 18:50 schreef Nattekat het volgende:
https://www.reddit.com/r/(...)lence_for_palestine/
Moest lachen.
Ja, Reddit, haters gaan haten.
Het is deze militair, dan een voorbeeld van een dokter, dan een voorbeeld van een hoge pief in een groot bedrijf. Eén zwaluw maakt geen zomer, maar er is een hele tsunami aan zwaluwen die het tegendeel bewijzen. Joden en moslims leven zij-aan-zij in Israël, dat is gewoon een feit. Hetzelfde kan niet gezegd worden over Nederlanders en Turken/Marrokanen, dat is net als water en olie. Soms mengt het een beetje, maar als je uitzoomt zie je gewoon een duidelijke scheiding.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 18:50 schreef sp3c het volgende:
[..]
Dus je bent het ermee eens dat de acties van 1 individuele militair niet genoeg zijn om iemand er van te overtuigen dat het geen apartheidsstaat is?
[..]
Lol
https://www.bnnvara.nl/jo(...)mhaat-en-polarisatiequote:Op zaterdag 21 oktober 2023 14:58 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Staat het er nog steeds?
Link naar het joop bericht?
Ik zit idd op Reddit, maar niet om de politiek te volgenquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 18:52 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Dat jij op Reddit zit doet niemand verbazen, hoor.
Die link zag jij elders voorbij komen.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 18:54 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik zit idd op Reddit, maar niet om de politiek te volgen
Deze link zag ik elders voorbij komen.
Goh, wat zouden al die "De inhoud van deze reactie voldoet niet aan de spelregels. Het is niet (langer) mogelijk om te reageren." berichten hebben gezegd.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 18:53 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
https://www.bnnvara.nl/jo(...)mhaat-en-polarisatie
Ik ben momenteel al mijn zakken aan het vullen met popcorn. Ga geen ¤10 betalen voor een bakje bij de biosquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 18:54 schreef mascara-klodder het volgende:
* mascara-klodder heeft popcorn nodig
Hopelijk dat er maar 1 groep is die moslims een slechte naam bezorgt: moslims.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 18:55 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Goh, wat zouden al die "De inhoud van deze reactie voldoet niet aan de spelregels. Het is niet (langer) mogelijk om te reageren." berichten hebben gezegd.
Ach, je hebt ook mensen die hele dagen spenderen op Twitter. Of op FOK! om moeilijk te gaan lopen doen over bronnen van luchtig bedoelde filmpjes. Mensen in hun waarde laten, iew, eng.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 18:55 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Die link zag jij elders voorbij komen.
Iew, heel eng.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 18:56 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ach, je hebt ook mensen die hele dagen spenderen op Twitter. Of op FOK! om moeilijk te gaan lopen doen over bronnen van luchtig bedoelde filmpjes. Mensen in hun waarde laten, iew, eng.
En hippie Fleur, Lotus en Rozemarijn. Die staan ook vlaggen te zwaaien omdat ze anders niets te doen hebben denk ikquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 18:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Hopelijk dat er maar 1 groep is die moslims een slechte naam bezorgt: moslims.
Die dokter, die hoge piet en die zwaluw kwamen niet ter sprakequote:Op zaterdag 21 oktober 2023 18:52 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het is deze militair, dan een voorbeeld van een dokter, dan een voorbeeld van een hoge pief in een groot bedrijf. Eén zwaluw maakt geen zomer, maar er is een hele tsunami aan zwaluwen die het tegendeel bewijzen. Joden en moslims leven zij-aan-zij in Israël, dat is gewoon een feit. Hetzelfde kan niet gezegd worden over Nederlanders en Turken/Marrokanen, dat is net als water en olie. Soms mengt het een beetje, maar als je uitzoomt zie je gewoon een duidelijke scheiding.
Feit blijft natuurlijk dat moslims en joden zij-aan-zij leven in Israël, daar is geen enkele discussie over mogelijk. In Zuid-Afrika was dat overduidelijk niet het geval.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 19:01 schreef sp3c het volgende:
[..]
Die dokter, die hoge piet en die zwaluw kwamen niet ter sprake
Meneer had een quote van een militair die zijn leven op het spel heeft gezet om mensen te redden en ipv hem een held te noemen greep hij het aan om een internet discussie van vorige week te winnen, dat vind ik nogal respectloos eerlijk gezegd
Nee een individuele militair gaat uiteraard niemand van mening doen veranderen nee en als je vind van wel heb ik nog wel wat zuid Afrikaanse voorbeelden om te 'bewijzen'. Dat het geen apartheidsstaat was
Daar klopt iets niet. In de titel staan 'Palistinian demonstrators' en in het filmpje staat 'pro-Palestinian demonstrators'. Wat ik zie zijn ook Japanners.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 18:59 schreef slashdotter3 het volgende:
https://www.reddit.com/r/(...)ld_protest_in_tokyo/
Palestinian Demonstrators Hold Protest In Tokyo, Japan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |