Kom je wel eens in Den Haag Moerwijk?quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 14:53 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Maar wat wordt het equivalent van de Gazastrook?
Iraanse mensen die hebben betere dingen te doen dan opgaan in dat soort onzin. Die zijn bezig met biochemische wetenschap studeren op zijn minst.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 14:51 schreef BMW1993 het volgende:
[..]
Ondanks dat Iran zelf een van de meest felle tegenstanders van Israël is, valt het mij wel op dat Iraniërs hier in Nederland niet echt heftig betrokken zijn bij Palestina.
Ik ken een stuk of 10 Iraniërs, van school, en van mijn vroegere baantje bij McDonald's, en ze waren op social media veel meer actief tijdens de protesten tegen het Iraanse regime, maar nu zie ik eigenlijk weinig activiteit op hun social media.
Het meest felle verzet komt van Syrische en Marokkaanse Nederlanders zo is mijn waarneming.
Dank voor de correctie!quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 14:52 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Egyptische* journaliste, maar de zender is Saudi, ja.
Zo is dat, zo hebben wij een oudhamasstrijder als secretaris, 1200 aanslagen per minuut.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 14:54 schreef Perrin het volgende:
[..]Ja je moet de lol er een beetje inhouden ondanks alles.
Kan Israël geen deal sluiten?quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 14:46 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Echt wel. Diep triest
[ afbeelding ]
Ik zat eerder aan Molenbeek te denken.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 14:55 schreef Perrin het volgende:
[..]
Kom je wel eens in Den Haag Moerwijk?
Ik stel voor dat we Flevoland daarvoor gaan opofferen. Twee vliegen in een klap.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 14:55 schreef Perrin het volgende:
[..]
Dan laat Israël dus zien dat terrorisme loont. En wat denk je dat er dan in de toekomst gaat gebeuren?quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 14:56 schreef BMW1993 het volgende:
[..]
Kan Israël geen deal sluiten?
Alle gijzelaars terug, en Israël beloofd de grondoorlog te annuleren, en alle noodhulp via de grens met Egypte toe te laten.
Moerwijk is net zo erg.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 14:56 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik zat eerder aan Molenbeek te denken.
Staat het er nog steeds?quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 14:47 schreef Glazenmaker het volgende:
Ha ik heb een joop ban gekregen, omdat ik had gezegd dat het ze zou sieren om eerst de hand in eigen boezem te steken wat betreft het verspreiden van nepnieuws rond het ziekenhuis, voor ze andere media de maat gingen nemen.
[..]
Flevoland is belangrijk voor ons voedsel, dump ze gewoon op Rottummerplaat.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 14:56 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Ik stel voor dat we Flevoland daarvoor gaan opofferen. Twee vliegen in een klap.
Denk niet dat dit een optie is. Dan gaat Nethanyahu heel erg af omdat er zwaar gefaald is door de veiligheidsdiensten.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 14:56 schreef BMW1993 het volgende:
[..]
Alle gijzelaars terug, en Israël beloofd de grondoorlog te annuleren, en alle noodhulp via de grens met Egypte toe te laten.
OK plus de toezegging dat Hamas zichzelf in hun tunnels opblazenquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 14:56 schreef BMW1993 het volgende:
[..]
Staat daar ook een hek omheen?quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 14:55 schreef Perrin het volgende:
[..]
godzijdank, ik log in, en we zijn weer terug bij de waddeneilanden, altijd beter dan eugenetische drek die ik eerder zagquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 14:58 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Flevoland is belangrijk voor ons voedsel, dump ze gewoon op Rottummerplaat.
Klopt, het is tevens een culturele verandering. Want als je kiest voor een terreurgroepering of een volk waar terreur door een flink percentage omarmd wordt, begrijp je er niets van. Het is een resultaat van cultureel en moreel relativisme in het Westen en tevens een gebrek aan historische kennis. Dat komt het morele kompas niet ten goede.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 14:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Dit kan je ook niet alleen maar op moslims schuiven natuurlijk
Dat zou wel moeten. Heb jij er ooit gewoond? Zo ja: dan pas praten we verder.quote:
En de hele infrastructuur van hamas in tact laten? Ze zullen wel gek zijn.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 14:56 schreef BMW1993 het volgende:
[..]
Dat zal in de regio worden gezien als een teken van zwakte. Dan is Hamas binnen de kortste keren weer bezig met een aanval en zal Hezbollah ook van alles gaan proberen.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 14:56 schreef BMW1993 het volgende:
[..]
Nooit toegeven aan terreur blijft gewoon gelden he,quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 15:04 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Dat zal in de regio worden gezien als een teken van zwakte. Dan is Hamas binnen de kortste keren weer bezig met een aanval en zal Hezbollah ook van alles gaan proberen.
Mooie escapequote:Op zaterdag 21 oktober 2023 15:02 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
[..]
godzijdank, ik log in, en we zijn weer terug bij de waddeneilanden, altijd beter dan eugenetische drek die ik eerder zag
Misschien heeft Thailand wel onderhandeld met ze of losgeld betaald ofzo.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 14:36 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Tja. Thailand heeft wel de neiging om zich neutraal op te stellen. Heel de wereld komt daar ook op vakantie.
Al is er wel een probleempje met de moslims in Zuid-Thailand meen ik.
Yes die strijden voor onafhankelijkheidquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 14:36 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Tja. Thailand heeft wel de neiging om zich neutraal op te stellen. Heel de wereld komt daar ook op vakantie.
Al is er wel een probleempje met de moslims in Zuid-Thailand meen ik.
Ze starten in de eerste plaats de grondoorlog niet voor de gijzelaars, maar om Hamas uit te roeien. Dus waarom zouden ze dat doen?quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 14:56 schreef BMW1993 het volgende:
[..]
En laten we 7 oktober eens leggen naast een Nederlandse kwestie. Pakweg de Toeslagenaffaire. Daarbij heeft de Belastingdienst geen mensen actief vermoord en nog is de slachtoffergroep uit op bloed. Denken we nou echt dat Israëlische nabestaanden milder zijn?quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 14:57 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dan laat Israël dus zien dat terrorisme loont. En wat denk je dat er dan in de toekomst gaat gebeuren?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |