Ik zit idd op Reddit, maar niet om de politiek te volgenquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 18:52 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Dat jij op Reddit zit doet niemand verbazen, hoor.
Die link zag jij elders voorbij komen.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 18:54 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik zit idd op Reddit, maar niet om de politiek te volgen
Deze link zag ik elders voorbij komen.
Goh, wat zouden al die "De inhoud van deze reactie voldoet niet aan de spelregels. Het is niet (langer) mogelijk om te reageren." berichten hebben gezegd.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 18:53 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
https://www.bnnvara.nl/jo(...)mhaat-en-polarisatie
Ik ben momenteel al mijn zakken aan het vullen met popcorn. Ga geen ¤10 betalen voor een bakje bij de biosquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 18:54 schreef mascara-klodder het volgende:
* mascara-klodder heeft popcorn nodig
Hopelijk dat er maar 1 groep is die moslims een slechte naam bezorgt: moslims.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 18:55 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Goh, wat zouden al die "De inhoud van deze reactie voldoet niet aan de spelregels. Het is niet (langer) mogelijk om te reageren." berichten hebben gezegd.
Ach, je hebt ook mensen die hele dagen spenderen op Twitter. Of op FOK! om moeilijk te gaan lopen doen over bronnen van luchtig bedoelde filmpjes. Mensen in hun waarde laten, iew, eng.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 18:55 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Die link zag jij elders voorbij komen.
Iew, heel eng.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 18:56 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ach, je hebt ook mensen die hele dagen spenderen op Twitter. Of op FOK! om moeilijk te gaan lopen doen over bronnen van luchtig bedoelde filmpjes. Mensen in hun waarde laten, iew, eng.
En hippie Fleur, Lotus en Rozemarijn. Die staan ook vlaggen te zwaaien omdat ze anders niets te doen hebben denk ikquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 18:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Hopelijk dat er maar 1 groep is die moslims een slechte naam bezorgt: moslims.
Die dokter, die hoge piet en die zwaluw kwamen niet ter sprakequote:Op zaterdag 21 oktober 2023 18:52 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het is deze militair, dan een voorbeeld van een dokter, dan een voorbeeld van een hoge pief in een groot bedrijf. Eén zwaluw maakt geen zomer, maar er is een hele tsunami aan zwaluwen die het tegendeel bewijzen. Joden en moslims leven zij-aan-zij in Israël, dat is gewoon een feit. Hetzelfde kan niet gezegd worden over Nederlanders en Turken/Marrokanen, dat is net als water en olie. Soms mengt het een beetje, maar als je uitzoomt zie je gewoon een duidelijke scheiding.
Feit blijft natuurlijk dat moslims en joden zij-aan-zij leven in Israël, daar is geen enkele discussie over mogelijk. In Zuid-Afrika was dat overduidelijk niet het geval.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 19:01 schreef sp3c het volgende:
[..]
Die dokter, die hoge piet en die zwaluw kwamen niet ter sprake
Meneer had een quote van een militair die zijn leven op het spel heeft gezet om mensen te redden en ipv hem een held te noemen greep hij het aan om een internet discussie van vorige week te winnen, dat vind ik nogal respectloos eerlijk gezegd
Nee een individuele militair gaat uiteraard niemand van mening doen veranderen nee en als je vind van wel heb ik nog wel wat zuid Afrikaanse voorbeelden om te 'bewijzen'. Dat het geen apartheidsstaat was
Daar klopt iets niet. In de titel staan 'Palistinian demonstrators' en in het filmpje staat 'pro-Palestinian demonstrators'. Wat ik zie zijn ook Japanners.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 18:59 schreef slashdotter3 het volgende:
https://www.reddit.com/r/(...)ld_protest_in_tokyo/
Palestinian Demonstrators Hold Protest In Tokyo, Japan
Ik ben zo'n Fleur. Totaal links ben ik. Opvoeding is een ding.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 19:00 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
En hippie Fleur, Lotus en Rozemarijn. Die staan ook vlaggen te zwaaien omdat ze anders niets te doen hebben denk ik
Hoi Fleur, ben jij ook zo'n XR rebel die met een Hamas vlag loopt te schreeuwen dan?quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 19:03 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik ben zo'n Fleur. Totaal links ben ik. Opvoeding is een ding.
Dat je van mening kan veranderen wordt ook gewoon geaccepteerd.
Als ik nu een voorbeeld noem waar ze niet vreedzaam zij-aan-zij leven ... moet dat dan uiteraard mensen overtuigen van het tegenovergestelde?quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 19:02 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Feit blijft natuurlijk dat moslims en joden zij-aan-zij leven in Israël, daar is geen enkele discussie over mogelijk. In Zuid-Afrika was dat overduidelijk niet het geval.
Probleem is een beetje dat jaren 90-00 links iets wezenlijk anders is dan 2023 linksquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 19:03 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik ben zo'n Fleur. Totaal links ben ik. Opvoeding is een ding.
Dat je van mening kan veranderen wordt ook gewoon geaccepteerd.
Ik knal iedereen neer met welke vlag dan ookquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 19:04 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Hoi Fleur, ben jij ook zo'n XR rebel die met een Hamas vlag loopt te schreeuwen dan?
Nee. Lees dit maar goed door. En mijn ervaring was dat Arabische moslims en christenen in Israël echt niet op dezelfde voet leven. Ze leven in mindere wijken en hebben de klote baantjes.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 19:02 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Feit blijft natuurlijk dat moslims en joden zij-aan-zij leven in Israël, daar is geen enkele discussie over mogelijk. In Zuid-Afrika was dat overduidelijk niet het geval.
Dat is ook weer vrij rigoureus, maar 'i get your point'quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 19:06 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik knal iedereen neer met welke vlag dan ook
Ik vind Fleur een rare manier om Howitzer te spellenquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 19:06 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik knal iedereen neer met welke vlag dan ook
Je kan er in ieder geval een goede discussie over hebben. Tenzij je met oost-Jerusalem aan komt, dan wijs ik je erop dat dat geen Israel is.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 19:04 schreef sp3c het volgende:
[..]
Als ik nu een voorbeeld noem waar ze niet vreedzaam zij-aan-zij leven ... moet dat dan uiteraard mensen overtuigen van het tegenovergestelde?
Al besproken.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 19:06 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Nee. Lees dit maar goed door. En mijn ervaring was dat Arabische moslims en christenen in Israël echt niet op dezelfde voet leven. Ze leven in mindere wijken en hebben de klote baantjes.
https://www.amnesty.nl/ac(...)ek-tegen-palestijnen
mis je nu met opzet het punt of wat?quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 19:08 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je kan er in ieder geval een goede discussie over hebben. Tenzij je met oost-Jarusalem aan komt, dan wijs ik je erop dat dat geen Israel is.
Het is nattekat. Als er iemand veel punten mist dan is hij het wel.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 19:12 schreef sp3c het volgende:
[..]
mis je nu met opzet het punt of wat?
zou dat uiteraard mensen moeten overtuigen of niet?
mensen overtuigen kan niet.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 19:12 schreef sp3c het volgende:
zou dat uiteraard mensen moeten overtuigen of niet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |