Raar verhaal.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 21:22 schreef bitterbal het volgende:
al jazeera meldt dat hamas heeft gezegd tegen qatar dat zij bereid zijn de gegijzelde vrij te laten maar dat israel ze weigert
Het gaat over 2 mensen zover ik zie.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 21:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja nou ja meldt al jazeera zojuist.
jaquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 21:25 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Het gaat over 2 mensen zover ik zie.
Waarom?quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 21:15 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Als dit klopt dan moeten er koppen rollen in de politiek.
Zet maar uit terug naar Noorwegen, zelfs mede eu burgers kun je de toegang ontzeggen. Lijkt me er een prima reden voor.quote:
200 gegijzelde gedeeld door 2 is 100 dagen het grondoffensief uitstellen? Waarom niet gelijk 20 of 40 gegijzelde vrij laten?quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 21:25 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Het gaat over 2 mensen zover ik zie.
Dat is het onderpand van Hamas......quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 21:36 schreef Jippie het volgende:
[..]
200 gegijzelde gedeeld door 2 is 100 dagen het grondoffensief uitstellen? Waarom niet gelijk 20 of 40 gegijzelde vrij laten?
Ow heerlijk!quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 21:01 schreef HowardRoark het volgende:
![]()
Dit was natuurlijk voorspelbaar, maar intersectionele woke-isten hebben dit zelf gewoon niet door.
[ twitter ]
Omdat het terroristen zijn die aan chantage doen?quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 21:36 schreef Jippie het volgende:
[..]
200 gegijzelde gedeeld door 2 is 100 dagen het grondoffensief uitstellen? Waarom niet gelijk 20 of 40 gegijzelde vrij laten?
Dat is te simpel. Jij weet ook dat de meeste mensen niet kritisch zijn. De meeste mensen krijgen eenzijdige informatie die ze als mak lammetje voor zoete koek aannemen. Dat weten die lobby gasten heel goed.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 21:10 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Media komt van alle kanten, oorlog van degenen die het uitvoeren. Jouw keus wat je wel of niet wil geloven.
Dat bedoel ik. Nog meer narigheid voor de families en dierbaren.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 21:37 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Omdat het terroristen zijn die aan chantage doen?
Zeker. Maar het aantal gegijzelde is wel echt groot. Zeker op zo'n klein land als Israel.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 21:41 schreef Nattekat het volgende:
Denken aan gegegijzelden is een enorme militair strategische zwakte, dus dat zal wel op plek 5 of 6 qua prioriteiten staan.
Dat weet ik niet. Militair kan dat zo zijn, ik ben geen militair, maar politiek zul je daar toch iets mee moeten. Het lijkt mij onverkoopbaar dat je straks je eigen gegijzelden gaat bombarderen.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 21:41 schreef Nattekat het volgende:
Denken aan gegegijzelden is een enorme militair strategische zwakte, dus dat zal wel op plek 5 of 6 qua prioriteiten staan.
Nee. Dat staat echt wel hoger. Dat moet men ook laten zien als Israel.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 21:41 schreef Nattekat het volgende:
Dat verandert er niks aan. Het is echt wreed, maar in een oorlog zijn gevangenen eerder een blok aan het been dan een doel op zich.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 21:42 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Zeker. Maar het aantal gegijzelde is wel echt groot. Zeker op zo'n klein land als Israel.
Ja, ik bedoel natuurlijk ook puur militair. En in de context van een grondoffensief.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 21:42 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Dat weet ik niet. Militair kan dat zo zijn, ik ben geen militair, maar politiek zul je daar toch iets mee moeten. Het lijkt mij onverkoopbaar dat je straks je eigen gegijzelden gaat bombarderen.
Niet als je ze in zet als 'muur'.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 21:43 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat verandert er niks aan. Het is echt wreed, maar in een oorlog zijn gevangenen eerder een blok aan het been dan een doel op zich.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |