Palestijnen hebben zelfs andere infrastructuur dan Israëliërs. Want, 'veiligheid'.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 19:44 schreef MissButterflyy het volgende:
Ik zie Israël niet als een apartheidsstaat.
Tsja, het is maar wie je als maatstaf wil nemen. Ik ga denkwijze van HowardRoark ook niet als maatstaf nemen voor alle pro-israel mensen hier.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 19:51 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ach, een Banshee, en velen met hem, roepen ook dat wij Westerlingen bestialiteit-bedrijvende sicko's zijn die 'leiding' nodig hebben.
Dat veralgemeniseren mag wel, zo lang het Jan Blanke Boerenlul betreft
https://www.telegraaf.nl/(...)en-van-school-gepestquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 19:49 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Heb jij dan moslims zien dreigen om synagoges op te blazen of hoe werkt dit?
Of willen we nu alle moslims scharen onder pro-hamas omdat er enkeling is die dat roept?
Oh?quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 19:46 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Moslims zijn niet zielig, donder toch op man. Ik zie geen hordes joden demonstreren voor uitroeiing voor alle moslims in Palestina, of joden die dreigen Moskees op te blazen. Niets van dat.
kut dat heb ik gemist toen ik in tel aviv was. Ik heb daar niet 2 wegen naast elkaar gezien met bordjes: joden en palestijnen....quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 19:52 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Palestijnen hebben zelfs andere infrastructuur dan Israëliërs. Want, 'veiligheid'.
Waarom is dit uberhaupt een wedstrijd? En volgens mij niks verkeerd om ook andere kant te laten zien. Want sommige mensen hebben het beeld alle moslims in Nederland haatbaarden zijn die klaar staan om aanslagen te plegen.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 19:50 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het punt is dus niet dat ze er helemaal geen aandacht voor hebben, maar dat er disproportioneel veel aandacht wordt geschonken aan de moslims die het o zo zwaar hebben (). Er wordt een narratief gepusht dat nergens op slaat.
Dat is niet mijn punt. Mijn punt is dat ik ook pro-Israel ben, maar ik weinig zie in de hasbara propaganda om het internationale publiek wijs te maken dat Israel een soort westerse democratie is in het Midden-Oosten.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 19:52 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Ik vind het moeilijk te geloven dat iemand zo eigenwijs kan zijn. Misstanden die zelfs door Israëlische elite/ministers gewoon erkend worden dan toch nog steeds te ontkennen, dat is toch wel knap
En of Israël het wel of niet is doet er niet toe. Het is misschien zelfs schadelijk want iemand schofferen zorgt niet voor motivatie om aan te passen. En ondertussen weten we ook dat het in de buurlanden niet beter is, al helemaal niet in Gaza maar ook niet wat de Palestijnse autoriteit wil
Je kunt genoeg kritiek hebben op Israël, dat mag ook gewoon. Maar er moeten telkens valse frames bij worden gehaald, zoals dat van een zogenaamde 'apartheidsstaat'. Het lijkt dus ook niet zonder dat te kunnen, dat is opvallend. Het ontaard telkens in heel het land te demoniseren aan de hand van halve waarheden of aantoonbare leugens.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 19:52 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Ik vind het moeilijk te geloven dat iemand zo eigenwijs kan zijn. Misstanden die zelfs door Israëlische elite/ministers gewoon erkend worden dan toch nog steeds te ontkennen, dat is toch wel knap
En of Israël het wel of niet is doet er niet toe. Het is misschien zelfs schadelijk want iemand schofferen zorgt niet voor motivatie om aan te passen. En ondertussen weten we ook dat het in de buurlanden niet beter is, al helemaal niet in Gaza maar ook niet wat de Palestijnse autoriteit wil
quote:“Vernietig alle winkels en dergelijke”
TikTokers roepen jonge moslims op tot geweld in Duitsland
“Als we allemaal naar buiten gaan en alle winkels kapot maken en alle dingen kapot maken – dan zullen ze stoppen!”
Het is geen wedstrijd, ik vind het belachelijk dat dit narratief überhaupt gepusht wordt. Dan gaat het niet zo heel erg zeer om wat er staat in het artikel, maar wel om de toonzetting. Moslims voelen zich onder druk gezet om niet te juichen voor een terroristische organisatie. Nou, ok, terecht wel. Is dat een artikel waard?quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 19:54 schreef Momo het volgende:
[..]
Waarom is dit uberhaupt een wedstrijd? En volgens mij niks verkeerd om ook andere kant te laten zien. Want sommige mensen hebben het beeld alle moslims in Nederland haatbaarden zijn die klaar staan om aanslagen te plegen.
Wel grappig dit soort discussies want ik zie andere mensen die ik volg op social media die in pro-Palestijnse bubbel zitten constant klagen dat er alleen maar aandacht is voor Israël en Joodse slachtoffers in de Nederlandse MSM.
Dat is natuurlijk vrij sneu. Maar ik kreeg indruk dat je wou zeggen dat moslims massaal publiekelijk oproepen tot opblazen van synagoges en dat is niet zo. Dat er een idioot rondloopt geloof ik direct. En dat zal bij andere kant ook zo zijn.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 19:53 schreef Nattekat het volgende:
[..]
https://www.telegraaf.nl/(...)en-van-school-gepest
https://www.parool.nl/ams(...)ol-te-gaan~b156d43d/
https://niw.nl/synagoge-i(...)-stadhuis-amsterdam/
https://www.omroepbrabant(...)meenschap-in-brabant
https://eenvandaag.avrotr(...)mitische-incidenten/
ik denk dat je het punt dat je ze zielig moet vinden erbij zit te verzinnenquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 19:51 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Graag even beschrijven wat jij denkt dat ik bedoelde, en hoe daar wat anders zou staan dan wat ik bedoelde, want als je denkt dat de inhoud van dat artikel hetgeen wat ik zeg tegenspreekt, weet ik vrij zeker dat je het punt mist.
Hier is het meer een ding om veilig online op te roepen alle moslims op te ruimen. Ook lang niet door iedereen gelukkig.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 19:54 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Waar in Den Haag was die bijeenkomst?
Oh, door wie?quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 19:58 schreef Selenophilia het volgende:
[..]
Hier is het meer een ding om veilig online op te roepen alle moslims op te ruimen. Ook lang niet door iedereen gelukkig.
Vooral laten doen, wordt mooiquote:
Niet zo raar als je kijkt naar wat voor geschiedenis zij hebben.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 19:54 schreef Tekaschi het volgende:
In Duitsland is de taal toch harder als je het vergelijkt met Nederlandse media.
[ twitter ]
[ twitter ]
[ twitter ]
ja dit is wel voorgekomenquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 20:00 schreef Selenophilia het volgende:
[..]
PleaseVraag de mods maar wat er allemaal opgeruimd is alleen al hier op Fok!
Er is ook sprake van extra beveiliging bij moskeeën. Ik vind het wel nieuwswaardig. Heeft niks met zielig zijn te maken.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 19:57 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het is geen wedstrijd, ik vind het belachelijk dat dit narratief überhaupt gepusht wordt. Dan gaat het niet zo heel erg zeer om wat er staat in het artikel, maar wel om de toonzetting. Moslims voelen zich onder druk gezet om niet te juichen voor een terroristische organisatie. Nou, ok, terecht wel. Is dat een artikel waard?
De NOS neemt het verhaal van zo'n Moskeegozer die vol in de slachtofferrol duikt gewoon klakkeloos over. Geen nuances, geen objectieve feiten eromheen, niets van dat. Daar heb ik kritiek op. Ik kan ook zielig gaan doen dat sp3c me hier aan het pesten is en de pers opzoeken voor zo'n jankverhaal. Dan word ik uiteraard (terecht) uitgelachen door de NOS redactie, maar dat zou gewoon niet moeten kunnen.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 19:58 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik denk dat je het punt dat je ze zielig moet vinden erbij zit te verzinnen
Die hebben we 7 oktober al gehad. Maar het zou mij niet verassen als we in Europa zoiets gaan krijgen als Israël het grondoffensief start, het is ook veelal hetzelfde volk wat loopt te rellen nadat een criminele broeder is omgekomen.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 19:59 schreef Nattekat het volgende:
[..]
https://nl.wikipedia.org/wiki/Kristallnacht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |