Natuurlijk weet ik dat dan nog.,quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 15:16 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Alsof je dan nog weet dat je in Amsterdam bent in zo'n donker technohol
jij komt met deze gebande user aanzettenquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 15:34 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Waarom worden bans hier besproken eigenlijk?
Wil jij mij niet tegenspreken?quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 15:35 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
jij komt met deze gebande user aanzetten
sorry, zal mij proberen in te houden voortaan. Kan niks beloven.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 15:35 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Wil jij mij niet tegenspreken?
Bedankt.
@Erasmus aangezien je toch zo graag in Amsterdam komt.quote:e wedstrijd tussen Ajax O18 en Feyenoord O18 is vlak voor de rust tijdelijk gestaakt vanwege een blessure bij de grensrechter. Op De Toekomst zijn ze nu aan het zoeken naar iemand met de juiste papieren om de vlag over te nemen.
wtf ik kom niet eens graag naar Nederlandquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 15:41 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
@:Erasmus aangezien je toch zo graag in Amsterdam komt.
Dombo, jij man met veel gezichten,quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 15:39 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Het wordt mij de laatste maanden wel heel erg moeilijk gemaakt op dit forum.
Oh, ik had je graag uitgenodigd voor een kopje koffie.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 15:42 schreef Erasmus het volgende:
[..]
wtf ik kom niet eens graag naar Nederland
:boos:quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 15:32 schreef Coco het volgende:
@:de_boswachter doe eens wat aan die walgelijke OP's van @:onlogisch
Gebbetje maat.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 15:43 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Oh, ik had je graag uitgenodigd voor een kopje koffie.
C-c-c-c-combobreaker!!11!!1quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 16:11 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Zoals ik zei. Amsterdam is maar eng.
Nee, jij hebt zeker liever dat er iemand achter jou staat hé hohohohoquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 16:12 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Wat een onvriendelijke TT trouwens.
Ik sta hier NIET achter.
Ik ben niet zo graag haantje de voorstequote:Op zaterdag 21 oktober 2023 16:18 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Nee, jij hebt zeker liever dat er iemand achter jou staat hé hohohoho
Ik ben tegen.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 16:42 schreef Sked het volgende:
Stelling: mensen die op de broodafdeling met hun handen in de bakken zitten moet je in de oven stoppen
Eens!quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 16:49 schreef GGMM het volgende:
Stelling: mensen die denken dat broodconsumptie met politiek te maken heeft zijn niet zo snugger.
Nooit een stokbrood of ciabatta met een soepje?quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 16:46 schreef onlogisch het volgende:
Stelling: mensen die brood eten zijn enorme proleten.
thuisbezorgd.nlquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 17:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe shoarma #viesdik
DENGUE’Dquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 14:45 schreef KingRoland het volgende:
ADE?
@:gurneyisbestoke @:dombohetolifantje1 @:tjacka @:mortaxx @:wereldgozer @:oriente @:fetx
Ik maak ofwel Spinazie stamppot ofwel Spruitjesstamppotquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 17:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Dat vraag ik mij ook af.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 17:04 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Zeg hoelang gaat dit nog duren.
Dat is heel fijn om te horen.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 17:10 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat vraag ik mij ook af.
Nee sinds een weekje zijn mijn laatste klachten zo goed als weg (eigenlijk vrij plots) dus daar ben ik bijzonder blij meealleen is het qua vermoeidheid nog wel opbouwen. Dus een hele dag/nacht aan de pillen dansen is nog een beetje teveel van het goede.
Binnenkort maar weer eens pingpongen!
Erg fijn voor je maat.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 17:10 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat vraag ik mij ook af.
Nee sinds een weekje zijn mijn laatste klachten zo goed als weg (eigenlijk vrij plots) dus daar ben ik bijzonder blij meealleen is het qua vermoeidheid nog wel opbouwen. Dus een hele dag/nacht aan de pillen dansen is nog een beetje teveel van het goede.
Binnenkort maar weer eens pingpongen!
Daar heb je geen conditie voor nodig dus dat moet wel lukken.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 17:14 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dat is heel fijn om te horen.Hopelijk kan je snel weer de pingpongtitel binnenslepen.
Ik ga geen competitie meer spelen.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 17:14 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dat is heel fijn om te horen.Hopelijk kan je snel weer de pingpongtitel binnenslepen.
Zullen we samen met GGMM op korfbal gaan?quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 17:24 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik ga geen competitie meer spelen.
Voor de regionale top ben ik niet goed genoeg en ik weiger nog mijn maandagavonden kwijt te zijn voor wedstrijden tegen de clubkampioen van een kutdorp als Piershil ofzo.
Net als Pedersen wil ik vooral weer lekker rennen
Nee ik heb geen sport nodig om met meisjes te kunnen afspreken.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 17:25 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Zullen we samen met GGMM op korfbal gaan?
En als dat wel zo was zou ik geen korfbal kiezenquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 17:26 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nee ik heb geen sport nodig om met meisjes te kunnen afspreken.
Nou ja, het is een gemengde sport dus wat dat betreft is het vrij effectiefquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 17:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
En als dat wel zo was zou ik geen korfbal kiezen
Nee dat begrijp ik ook wel als je op pingpong zit.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 17:26 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nee ik heb geen sport nodig om met meisjes te kunnen afspreken.
vast niet voor @GGMMquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 17:28 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nou ja, het is een gemengde sport dus wat dat betreft is het vrij effectief
Oh ja ik las het van 'ik heb geen sport nodig om indruk te maken bij vrouwen', maar je bedoelt dat je daar met vrouwen afspreekt op die sport zelfquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 17:28 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nou ja, het is een gemengde sport dus wat dat betreft is het vrij effectief
Jij verdient wel een mooie en goede vakantie.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 17:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh ja ik las het van 'ik heb geen sport nodig om indruk te maken bij vrouwen', maar je bedoelt dat je daar met vrouwen afspreekt op die sport zelf
Ja sorry dan heb je gelijk(ik ben mentaal erg vermoeid omdat ik vandaag weer naar school ben geweest)
Bedankt maat, ja nog 2 weken.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 17:30 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Jij verdient wel een mooie en goede vakantie.
Ik snap hoe je het opvatte en ik denk dat ik gewoon onduidelijk ben geweest in de communicatiequote:Op zaterdag 21 oktober 2023 17:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh ja ik las het van 'ik heb geen sport nodig om indruk te maken bij vrouwen', maar je bedoelt dat je daar met vrouwen afspreekt op die sport zelf
Ja sorry dan heb je gelijk(ik ben mentaal erg vermoeid omdat ik vandaag weer naar school ben geweest)
Volkoren brood, rosbief en oude kaas.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 17:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Bij de revalidatie pingpongen ze ironisch genoeg juist steeds.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 17:17 schreef GGMM het volgende:
Daar heb je geen conditie voor nodig dus dat moet wel lukken.
Kebabquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 17:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik ben bijna 30 mortiquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 14:45 schreef KingRoland het volgende:
ADE?
@:gurneyisbestoke @:dombohetolifantje1 @:tjacka @:mortaxx @:wereldgozer @:oriente @:fetx
Slaap lekkerquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 21:10 schreef tong80 het volgende:
Heineken heeft met het konvooi dat vanuit Egypte het zuiden van Gaza is binnengegaan 44.000 flessen bier
geleverd aan tong80. Dat is genoeg voor ongeveer 22.000 mensen voor een dag delirium. "De levering van bier is een kwestie van leven of dodelijke kater. Zegt Unizelf." Elke minuut telt in je niet geleverde lever." De organisatie hoopt later nog extra voorraden noodhulp naar Tong te sturen.
Trusten brothers.
Ik besloot na een kwartier om de pot maar full screen op mijn iPhone Pro Max ( cc: @onlogisch) te kijken.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 23:46 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Coco is al een tijdje verdwenen. Gelukkig maar, want hij leek vanavond wat gepikeerd door mij.
Ik weet het ook niet zo goed. Kennelijk heb ik in F1 een verkeerde opmerking geplaatst!quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 23:50 schreef Erasmus het volgende:
Ik besloot na een kwartier om de pot maar full screen op mijn iPhone Pro Max ( cc: @onlogisch) te kijken.
Wat heb ik gemist?
Er is al een topic, dom varken.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 23:53 schreef Coco het volgende:
We wachten op het topic van @:tong80 over Bobby Charlton.
Oh, ik dacht hier in VBL.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 23:51 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik weet het ook niet zo goed. Kennelijk heb ik in F1 een verkeerde opmerking geplaatst!
Wat ik mij trouwens bijna niet kan voorstellen, want ik ben een lieve jongen.
Alsof tong nog een topic gaat maken als er al eentje isquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 23:55 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Maar niet van tong dom varken.
Dat zegt Coco toch domme lul
Het is wel tong he.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 23:56 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Alsof tong nog een topic gaat maken als er al eentje is
Zal niet de eerste keer zijn.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 23:56 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 23:55 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Maar niet van tong dom varken.
Dat zegt Coco toch domme lul
Dombo verzint een slap excuus te verzinnen voor @Cocoquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 23:56 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 23:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dombo verzint een slap excuus te verzinnen voor @:coco
En zwak als hij is, in plaats van zijn fout toe te geven gaat @:coco erin mee.
Open er een KLB-topic over.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 23:59 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
GGMM maakt er weer zijn eigen fantasiewereld van en probeert zich er weer uit lullen. Terwijl als hij echt begrijpend kan lezen weet wat Coco zegt.
Maar je haalt een 5.5 of je haalt een 10.
Ze gaan vandaag linksom domme lulquote:Op zondag 22 oktober 2023 00:01 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Rechts afslaan is inderdaad geen sport.
Sodeju wat felquote:Op zondag 22 oktober 2023 00:01 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ze gaan vandaag linksom domme lul
Hoe moet ik dat weten als ik het geen sport vind idiootquote:Op zondag 22 oktober 2023 00:01 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ze gaan vandaag linksom domme lul
Dan zal ik dit wel overwegen.quote:Op zondag 22 oktober 2023 00:04 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Jammer. Ik denk namelijk dat je uitstekende topics kan openen. Je hebt potentie.
Ik deel ze niet graag uit.quote:Op zondag 22 oktober 2023 00:06 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dan zal ik dit wel overwegen.
Hoe is het notebeleid aldaar?
Laatst kreeg iemand een ban wegens het verbasteren van de naam van de mod die je niet mag mentionenquote:Op zondag 22 oktober 2023 00:06 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dan zal ik dit wel overwegen.
Hoe is het notebeleid aldaar?
Oh. @GurneyIsBestOke heeft hier ook ervaring mee.quote:Op zondag 22 oktober 2023 00:23 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Laatst kreeg iemand een ban wegens het verbasteren van de naam van de mod die je niet mag mentionen
Kan je je nou nergens gewoon normaal gedragen?quote:Op zondag 22 oktober 2023 00:37 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Een standje gekregen per DM.
Jeetje
Wow.quote:Op zondag 22 oktober 2023 00:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Kan je je nou nergens gewoon normaal gedragen?
Terecht.quote:Op zondag 22 oktober 2023 00:37 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Jeetje
Ik snap dat oprecht niet zo. Die mensen zijn speciaal laat opgebleven om er een gezellige F1-avond van te maken.quote:
Hahaquote:Op zondag 22 oktober 2023 00:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik snap dat oprecht niet zo. Die mensen zijn speciaal laat opgebleven om er een gezellige F1-avond van te maken.
Maar bij jou moet het weer om Dombo draaien.
quote:Op zondag 22 oktober 2023 00:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik snap dat oprecht niet zo. Die mensen zijn speciaal laat opgebleven om er een gezellige F1-avond van te maken.
Maar bij jou moet het weer om Dombo draaien.
Blijven doneren.quote:Op zondag 22 oktober 2023 00:42 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik ga met een glimlach slapen. Heel erg bedankt GGMM
Je mag mij ook wel een standje geven hihi.quote:Op zondag 22 oktober 2023 00:37 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Jeetje
Lekker relaxed tijdstip.quote:Op zondag 22 oktober 2023 09:15 schreef onlogisch het volgende:
Schijven zo weer door het dak @:Caland @:Oriente
Ik wil eigenlijk ook wel even gaan voordat ik morgen vlieg maar heb een ranzig katertjequote:Op zondag 22 oktober 2023 09:15 schreef onlogisch het volgende:
Schijven zo weer door het dak @:Caland @:Oriente
Het is Tong en tong80quote:
quote:Op zondag 22 oktober 2023 10:16 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik wil eigenlijk ook wel even gaan voordat ik morgen vlieg maar heb een ranzig katertje
gelukkige huisvrouw uiteraardquote:Op zondag 22 oktober 2023 12:36 schreef PzKpfw het volgende:
Zo'n vrouwtje als in de OP wat zou daar nu van terecht zijn gekomen?
Niet echt, ik heb een enorme hekel aan ajax dus wat boeit mij het of die failliet gaan of degraderenquote:Op zondag 22 oktober 2023 16:17 schreef Erasmus het volgende:
Forumgebruiker @:Oriente werd zojuist vakkundig door @:De_Kraam gesloopt in het Eredivisie-topic.
Ik schrik hier echt vanquote:Op zondag 22 oktober 2023 16:22 schreef Oriente het volgende:
[..]
Niet echt, ik heb een enorme hekel aan ajax dus wat boeit mij het of die failliet gaan of degraderen
Ik schrik hier van.quote:Op zondag 22 oktober 2023 16:22 schreef Oriente het volgende:
[..]
Niet echt, ik heb een enorme hekel aan ajax dus wat boeit mij het of die failliet gaan of degraderen
Ik ga zometeen een paar huisgemaakte smash burgers bakken en zoete aardappelpatat in de airfryer flikkeren. Kom aardbeien, bosbessen en frambozen als toetje.quote:Op zondag 22 oktober 2023 17:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe agv.
Lekker.quote:Op zondag 22 oktober 2023 17:06 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Ik ga zometeen een paar huisgemaakte smash burgers bakken en zoete aardappelpatat in de airfryer flikkeren. Kom aardbeien, bosbessen en frambozen als toetje.
Daarna beginnen aan IF @:GGMM
Tagliatelle, spinazie-roomsaus met tomaatjes. En salade.quote:Op zondag 22 oktober 2023 17:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Geniet er lekker van maatquote:Op zondag 22 oktober 2023 17:06 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Ik ga zometeen een paar huisgemaakte smash burgers bakken en zoete aardappelpatat in de airfryer flikkeren. Kom aardbeien, bosbessen en frambozen als toetje.
Daarna beginnen aan IF @:GGMM
Ik ookquote:Op zondag 22 oktober 2023 17:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Thaise wokschotelquote:Op zondag 22 oktober 2023 17:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Kip, gebakken aardappels en sperziebonenquote:Op zondag 22 oktober 2023 17:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Eet smakelijk maatquote:Op zondag 22 oktober 2023 19:11 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Kip, gebakken aardappels en sperziebonen
Jij verdient volgend jaar een tagje: allergrootste sportliefhebber van FOK!quote:Op zondag 22 oktober 2023 19:42 schreef 3rr0r het volgende:
Amsterdam kampioen honkbal ten koste van Rotterdam
Nee dat is @heywoodu, die kijkt zelfs snelwandelenquote:Op zondag 22 oktober 2023 19:45 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Jij verdient volgend jaar een tagje: allergrootste sportliefhebber van FOK!
Zoals het hoortquote:Op zondag 22 oktober 2023 19:47 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Nee dat is @:heywoodu, die kijkt zelfs snelwandelen
ben op dit moment wel Amsterdam > Rotterdamquote:Op zondag 22 oktober 2023 19:42 schreef 3rr0r het volgende:
En dat is boeiend wantquote:Op zondag 22 oktober 2023 19:42 schreef 3rr0r het volgende:
Ryanairaids, en transaviaidsquote:Op zondag 22 oktober 2023 20:30 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Met welke maatschappij ga je vliegen?
Oeh.quote:
ik heb dit een keer gehadquote:Op zondag 22 oktober 2023 20:36 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Oeh.
Pas op dat Ryanaids jou niet gaat naaien. Dat er dadelijk zo'n norse grondstewardess langsloopt met een kartonnen doos om te checken of je koffer niet 5 cm te breed is (en 60-100 euro extra af kan tikken).
Oogcontact te allen tijde vermijden.
Regels zijn regelsquote:Op zondag 22 oktober 2023 20:37 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ik heb dit een keer gehad
antigenot
Leuk feitje:quote:Op zondag 22 oktober 2023 20:36 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Oeh.
Pas op dat Ryanaids jou niet gaat naaien. Dat er dadelijk zo'n norse grondstewardess langsloopt met een kartonnen doos om te checken of je koffer niet 5 cm te breed is (en 60-100 euro extra af kan tikken).
Ja ik ben op dat gebied helaas (erg) bekend met ryanair.quote:Op zondag 22 oktober 2023 20:36 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Oeh.
stoppen met ademen danquote:Op zondag 22 oktober 2023 20:47 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik denk aan mijn ecologische voetafdruk.
Ik heb toch niet gezegd hoe ik eraan denk.quote:Op zondag 22 oktober 2023 20:48 schreef aTypisch het volgende:
[..]
stoppen met ademen dan
met je domme gelul
of een insect tjappenquote:Op zondag 22 oktober 2023 20:48 schreef aTypisch het volgende:
[..]
stoppen met ademen dan
met je domme gelul
sorryquote:Op zondag 22 oktober 2023 20:48 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik heb toch niet gezegd hoe ik eraan denk.
Wat ben je meteen fel.
Is het tijd voor een transfer?quote:Op zondag 22 oktober 2023 23:04 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Coco lijkt zich heel erg op zijn plek te voelen in F1.
Daar kan ik nog heel veel van leren.
Ik geef het ook een 8/10. Veel toffe voetbalmomenten.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 21:00 schreef RamboDirk het volgende:
NETFLIX.
BECKHAM.
8/10
Ge-noten.
[ afbeelding ]
Wat blijft het toch een lekkere vent.
@:Pisces29
@:GGMM
Koptelefoon op, oogcontact ontwijken, zelfs als je honger hebt hun ranzige lasagna niet kopen en dan hopen dat het snel klaar is. Maar er zal toch wel weer iets mis gaan en dan hebben ze alsnog het lef om een ‘yet another on time flight’ aan te kondigen.quote:Op zondag 22 oktober 2023 20:36 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Oeh.
Bagage bijgekocht voor een weekje strandhangen?quote:
quote:Op maandag 23 oktober 2023 11:01 schreef RamboDirk het volgende:
Maandagen hebben zonder uitzondering een micropenis.
Ik train vanavond wel, 05:00 is me echt te vroegquote:Op maandag 23 oktober 2023 11:04 schreef onlogisch het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Om 05:00 gingen de schijven weer gewoon door het dak.
Hoe weet jij dat hun lasagna ranzig is? #durfttevragenquote:Op maandag 23 oktober 2023 10:42 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Koptelefoon op, oogcontact ontwijken, zelfs als je honger hebt hun ranzige lasagna niet kopen en dan hopen dat het snel klaar is. Maar er zal toch wel weer iets mis gaan en dan hebben ze alsnog het lef om een ‘yet another on time flight’ aan te kondigen.
Ryanaids.
quote:Op maandag 23 oktober 2023 11:04 schreef onlogisch het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Om 05:00 gingen de schijven weer gewoon door het dak.
Bedankt maatje.quote:Op maandag 23 oktober 2023 12:10 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Eet smakelijk maat.
Frikandelbroodjegod
quote:Op maandag 23 oktober 2023 12:15 schreef GGMM het volgende:
Oh ja sorry ik was jullie helemaal vergeten
Eet smakelijk!
Ik zit op m'n handenquote:Op maandag 23 oktober 2023 12:18 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
[..]
Lijkt me een heel goed idee
Bulking Season Genotquote:Op maandag 23 oktober 2023 12:18 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
[..]
Lijkt me een heel goed idee
Klootzak.quote:Op maandag 23 oktober 2023 12:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Figuurlijk gezien
Ik dacht @:scrummie is er niet dus dit hoef ik niet uit te leggen.
Rijst en broccoli?quote:Op maandag 23 oktober 2023 12:24 schreef Frozen-assassin het volgende:
Jeetje, koud bad. Ik ga maar aan mijn lunch beginnen.
Dat was figuurlijk gezien, dombo.quote:Op maandag 23 oktober 2023 12:24 schreef Oriente het volgende:
[..]
Hij kan toch niet eten als hij op z'n handen zit
Wat heeft @DombohetOlifantje1 hiermee te maken?quote:Op maandag 23 oktober 2023 12:26 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat was figuurlijk gezien, dombo.
Welke smaak?quote:Op maandag 23 oktober 2023 12:27 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Gewoon drie sneetjes brood met beleg en een kopje thee.
quote:Op maandag 23 oktober 2023 12:28 schreef Oriente het volgende:
[..]
Wat heeft @:Dombohetolifantje1 hiermee te maken?
quote:Op maandag 23 oktober 2023 12:26 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat was figuurlijk gezien, dombo.
quote:Op maandag 23 oktober 2023 12:28 schreef Oriente het volgende:
[..]
Wat heeft @:Dombohetolifantje1 hiermee te maken?
quote:
quote:Op maandag 23 oktober 2023 12:51 schreef Wereldgozer het volgende:
Echte mannenmuziek
@:onlogisch @:rambodirk
Heb je nog een volle haardos?quote:Op maandag 23 oktober 2023 12:54 schreef tong80 het volgende:
Zo weer eens foto's laten maken. Radio-en Echo. Dus haartjeshoeven niet gekamt.
Is dit pdfje jouw intakeformulier van de Jellinek?quote:Op maandag 23 oktober 2023 12:54 schreef tong80 het volgende:
https://toplijstjes.weebl(...)ink1500_2023_pdf.pdf
Bedankt voor de malware.quote:Op maandag 23 oktober 2023 12:54 schreef tong80 het volgende:
https://toplijstjes.weebl(...)ink1500_2023_pdf.pdf
Mag niet klagen voor iemand van 61. Maar door die shit plus hormoonbehandeling niet meer krullend.quote:
Nee, ontslagbrief.quote:Op maandag 23 oktober 2023 13:02 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Is dit pdfje jouw intakeformulier van de Jellinek?
Wat is malwarequote:
Eet smakelijk.quote:Op maandag 23 oktober 2023 13:46 schreef GGMM het volgende:
Ik heb zo genoten van m'n appel dat ik er nog één pak
Hoe eet jij een banaan?quote:Op maandag 23 oktober 2023 13:51 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Eet smakelijk.
Ik heb wel weer zin in het mandarijntjes seizoen.
Ja, gewoon naar achter laten glijden. Hoezo?quote:Op maandag 23 oktober 2023 13:58 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Hoe eet jij een banaan?
In stukjes uit de hand of doe je hem volledig in je mond net als user @:GGMM?
quote:Op maandag 23 oktober 2023 14:01 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja, gewoon naar achter laten glijden. Hoezo?
Hoezo, was je in Rotterdam?quote:Op maandag 23 oktober 2023 14:10 schreef Erasmus het volgende:
Lang geleden dat ik overal om mij heen Nederlands hoorde
Hij is leuk.quote:Op maandag 23 oktober 2023 14:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hoezo, was je in Rotterdam?
@:kingroland check deze grap
Je postgedrag is nu geheel in lijn met je werk.quote:Op maandag 23 oktober 2023 13:58 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Hoe eet jij een banaan?
In stukjes uit de hand of doe je hem volledig in je mond net als user @:GGMM?
Ik vind het stiekem een beetje geil om te lezen dat jij een banaan gewoon deepthroat.quote:Op maandag 23 oktober 2023 15:25 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Welke gek gaat nu een banaan in stukjes snijden als hij deze wil eten.
keihard gelachenquote:Op maandag 23 oktober 2023 14:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hoezo, was je in Rotterdam?
@:kingroland check deze grap
Niet alleen een banaan hoorquote:Op maandag 23 oktober 2023 16:15 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Ik vind het stiekem een beetje geil om te lezen dat jij een banaan gewoon deepthroat.
quote:Op maandag 23 oktober 2023 16:22 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Niet alleen een banaan hoor
Doe je goed hoor. Wat staat er op de planning?quote:Op maandag 23 oktober 2023 16:23 schreef Erasmus het volgende:
Zo. Over een paar weekies mijn nieuwe paspoort ophalen en dan weer vluchten buiten de EU kunnen boeken.
Ik ga de “Burgermeester van Rotterdam” in mijn paspoort wel missen.
Volgend jaar weer mijn vrienden en kennissen in Tokyo opzoeken en daar walgelijk dik worden van het gruwelijk lekkere eten.quote:Op maandag 23 oktober 2023 16:27 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Doe je goed hoor. Wat staat er op de planning?
Wat een heerlijk vooruitzicht.quote:Op maandag 23 oktober 2023 16:45 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Volgend jaar weer mijn vrienden en kennissen in Tokyo opzoeken en daar walgelijk dik worden van het gruwelijk lekkere eten.
Zuid-korea, japan of thailandquote:Op maandag 23 oktober 2023 16:23 schreef Erasmus het volgende:
Zo. Over een paar weekies mijn nieuwe paspoort ophalen en dan weer vluchten buiten de EU kunnen boeken.
Werelds maatquote:Op maandag 23 oktober 2023 16:45 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Volgend jaar weer mijn vrienden en kennissen in Tokyo opzoeken en daar walgelijk dik worden van het gruwelijk lekkere eten.
quote:
Thanks boys, wordt gewaardeerd.quote:
Gelukkig ga ik daar geen last van hebben. Dus ik hoop met je mee!quote:Op maandag 23 oktober 2023 16:52 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Hopelijk is de vliegtaks dan 40-45 keer zo hoog
Stamppot hutspot met gebraden varkenssaucijs.quote:Op maandag 23 oktober 2023 17:27 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe chili con carne.
Rijst kip en witte bonen in tomatensausquote:Op maandag 23 oktober 2023 17:27 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Je bestelling bij Long Sing Leeuwarden wordt over ongeveer 28 minuten bezorgd.quote:Op maandag 23 oktober 2023 17:27 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Picsquote:Op maandag 23 oktober 2023 18:46 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Je bestelling bij Long Sing Leeuwarden wordt over ongeveer 28 minuten bezorgd.
Is Long Sing een male escort?quote:Op maandag 23 oktober 2023 18:46 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Je bestelling bij Long Sing Leeuwarden wordt over ongeveer 28 minuten bezorgd.
Ja dat was wel lastig te raden als antwoord op wat er gegeten wordt, met Chinese woorden.quote:Op maandag 23 oktober 2023 18:59 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Ik moest ook even googelen maat
Iets met eten
saucijs van de slager?quote:Op maandag 23 oktober 2023 17:52 schreef tong80 het volgende:
[..]
Stamppot hutspot met gebraden varkenssaucijs.
Groenteboerquote:
Hier je administratie delen.quote:Op maandag 23 oktober 2023 16:23 schreef Erasmus het volgende:
Kom dan ook gezellig naar de klb scquote:Op maandag 23 oktober 2023 22:07 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hier je administratie delen.
Bij de buren je nachtelijke escapades posten.
Lichtelijk teleurgesteld. Derhalve geen like gegeven.
Noem je dit soort simpele mededelingen nou serieus administratie?quote:Op maandag 23 oktober 2023 22:07 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hier je administratie delen.
Bij de buren je nachtelijke escapades posten.
Lichtelijk teleurgesteld. Derhalve geen like gegeven.
Doe dit maar niet meerquote:Op maandag 23 oktober 2023 22:12 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Kom dan ook gezellig naar de klb sc
Niet geklikt.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 10:23 schreef Oriente het volgende:
Mijn gezicht op dinsdagochtend
https://imgur.com/a/F2VrOup
@:Coco @:KingRoland @:scrummie @:pisces29 @:Onlogisch @:ggmm @:salina @:erasmus @:rambodirk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |