Koptelefoon op, oogcontact ontwijken, zelfs als je honger hebt hun ranzige lasagna niet kopen en dan hopen dat het snel klaar is. Maar er zal toch wel weer iets mis gaan en dan hebben ze alsnog het lef om een ‘yet another on time flight’ aan te kondigen.quote:Op zondag 22 oktober 2023 20:36 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Oeh.
Pas op dat Ryanaids jou niet gaat naaien. Dat er dadelijk zo'n norse grondstewardess langsloopt met een kartonnen doos om te checken of je koffer niet 5 cm te breed is (en 60-100 euro extra af kan tikken).
Oogcontact te allen tijde vermijden.
Bagage bijgekocht voor een weekje strandhangen?quote:
quote:Op maandag 23 oktober 2023 11:01 schreef RamboDirk het volgende:
Maandagen hebben zonder uitzondering een micropenis.
Ik train vanavond wel, 05:00 is me echt te vroegquote:Op maandag 23 oktober 2023 11:04 schreef onlogisch het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Om 05:00 gingen de schijven weer gewoon door het dak.
Hoe weet jij dat hun lasagna ranzig is? #durfttevragenquote:Op maandag 23 oktober 2023 10:42 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Koptelefoon op, oogcontact ontwijken, zelfs als je honger hebt hun ranzige lasagna niet kopen en dan hopen dat het snel klaar is. Maar er zal toch wel weer iets mis gaan en dan hebben ze alsnog het lef om een ‘yet another on time flight’ aan te kondigen.
Ryanaids.
quote:Op maandag 23 oktober 2023 11:04 schreef onlogisch het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Om 05:00 gingen de schijven weer gewoon door het dak.
Bedankt maatje.quote:Op maandag 23 oktober 2023 12:10 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Eet smakelijk maat.
Frikandelbroodjegod
quote:Op maandag 23 oktober 2023 12:15 schreef GGMM het volgende:
Oh ja sorry ik was jullie helemaal vergeten
Eet smakelijk!
Ik zit op m'n handenquote:Op maandag 23 oktober 2023 12:18 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
[..]
Lijkt me een heel goed idee
Bulking Season Genotquote:Op maandag 23 oktober 2023 12:18 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
[..]
Lijkt me een heel goed idee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |