En dat is boeiend wantquote:Op zondag 22 oktober 2023 19:42 schreef 3rr0r het volgende:
Amsterdam kampioen honkbal ten koste van Rotterdam
Ryanairaids, en transaviaidsquote:Op zondag 22 oktober 2023 20:30 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Met welke maatschappij ga je vliegen?
Oeh.quote:
ik heb dit een keer gehadquote:Op zondag 22 oktober 2023 20:36 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Oeh.
Pas op dat Ryanaids jou niet gaat naaien. Dat er dadelijk zo'n norse grondstewardess langsloopt met een kartonnen doos om te checken of je koffer niet 5 cm te breed is (en 60-100 euro extra af kan tikken).
Oogcontact te allen tijde vermijden.
Regels zijn regelsquote:Op zondag 22 oktober 2023 20:37 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ik heb dit een keer gehad
antigenot
Leuk feitje:quote:Op zondag 22 oktober 2023 20:36 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Oeh.
Pas op dat Ryanaids jou niet gaat naaien. Dat er dadelijk zo'n norse grondstewardess langsloopt met een kartonnen doos om te checken of je koffer niet 5 cm te breed is (en 60-100 euro extra af kan tikken).
Ja ik ben op dat gebied helaas (erg) bekend met ryanair.quote:Op zondag 22 oktober 2023 20:36 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Oeh.
stoppen met ademen danquote:Op zondag 22 oktober 2023 20:47 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik denk aan mijn ecologische voetafdruk.
Ik heb toch niet gezegd hoe ik eraan denk.quote:Op zondag 22 oktober 2023 20:48 schreef aTypisch het volgende:
[..]
stoppen met ademen dan
met je domme gelul
of een insect tjappenquote:Op zondag 22 oktober 2023 20:48 schreef aTypisch het volgende:
[..]
stoppen met ademen dan
met je domme gelul
sorryquote:Op zondag 22 oktober 2023 20:48 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik heb toch niet gezegd hoe ik eraan denk.
Wat ben je meteen fel.
Is het tijd voor een transfer?quote:Op zondag 22 oktober 2023 23:04 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Coco lijkt zich heel erg op zijn plek te voelen in F1.
Daar kan ik nog heel veel van leren.
Ik geef het ook een 8/10. Veel toffe voetbalmomenten.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 21:00 schreef RamboDirk het volgende:
NETFLIX.
BECKHAM.
8/10
Ge-noten.
[ afbeelding ]
Wat blijft het toch een lekkere vent.
@:Pisces29
@:GGMM
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |