Nooit een stokbrood of ciabatta met een soepje?quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 16:46 schreef onlogisch het volgende:
Stelling: mensen die brood eten zijn enorme proleten.
thuisbezorgd.nlquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 17:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe shoarma #viesdik
DENGUE’Dquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 14:45 schreef KingRoland het volgende:
ADE?
@:gurneyisbestoke @:dombohetolifantje1 @:tjacka @:mortaxx @:wereldgozer @:oriente @:fetx
Ik maak ofwel Spinazie stamppot ofwel Spruitjesstamppotquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 17:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Dat vraag ik mij ook af.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 17:04 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Zeg hoelang gaat dit nog duren.
Dat is heel fijn om te horen.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 17:10 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat vraag ik mij ook af.
Nee sinds een weekje zijn mijn laatste klachten zo goed als weg (eigenlijk vrij plots) dus daar ben ik bijzonder blij meealleen is het qua vermoeidheid nog wel opbouwen. Dus een hele dag/nacht aan de pillen dansen is nog een beetje teveel van het goede.
Binnenkort maar weer eens pingpongen!
Erg fijn voor je maat.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 17:10 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat vraag ik mij ook af.
Nee sinds een weekje zijn mijn laatste klachten zo goed als weg (eigenlijk vrij plots) dus daar ben ik bijzonder blij meealleen is het qua vermoeidheid nog wel opbouwen. Dus een hele dag/nacht aan de pillen dansen is nog een beetje teveel van het goede.
Binnenkort maar weer eens pingpongen!
Daar heb je geen conditie voor nodig dus dat moet wel lukken.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 17:14 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dat is heel fijn om te horen.Hopelijk kan je snel weer de pingpongtitel binnenslepen.
Ik ga geen competitie meer spelen.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 17:14 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dat is heel fijn om te horen.Hopelijk kan je snel weer de pingpongtitel binnenslepen.
Zullen we samen met GGMM op korfbal gaan?quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 17:24 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik ga geen competitie meer spelen.
Voor de regionale top ben ik niet goed genoeg en ik weiger nog mijn maandagavonden kwijt te zijn voor wedstrijden tegen de clubkampioen van een kutdorp als Piershil ofzo.
Net als Pedersen wil ik vooral weer lekker rennen
Nee ik heb geen sport nodig om met meisjes te kunnen afspreken.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 17:25 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Zullen we samen met GGMM op korfbal gaan?
En als dat wel zo was zou ik geen korfbal kiezenquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 17:26 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nee ik heb geen sport nodig om met meisjes te kunnen afspreken.
Nou ja, het is een gemengde sport dus wat dat betreft is het vrij effectiefquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 17:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
En als dat wel zo was zou ik geen korfbal kiezen
Nee dat begrijp ik ook wel als je op pingpong zit.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 17:26 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nee ik heb geen sport nodig om met meisjes te kunnen afspreken.
vast niet voor @GGMMquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 17:28 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nou ja, het is een gemengde sport dus wat dat betreft is het vrij effectief
Oh ja ik las het van 'ik heb geen sport nodig om indruk te maken bij vrouwen', maar je bedoelt dat je daar met vrouwen afspreekt op die sport zelfquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 17:28 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nou ja, het is een gemengde sport dus wat dat betreft is het vrij effectief
Jij verdient wel een mooie en goede vakantie.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 17:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh ja ik las het van 'ik heb geen sport nodig om indruk te maken bij vrouwen', maar je bedoelt dat je daar met vrouwen afspreekt op die sport zelf
Ja sorry dan heb je gelijk(ik ben mentaal erg vermoeid omdat ik vandaag weer naar school ben geweest)
Bedankt maat, ja nog 2 weken.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 17:30 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Jij verdient wel een mooie en goede vakantie.
Ik snap hoe je het opvatte en ik denk dat ik gewoon onduidelijk ben geweest in de communicatiequote:Op zaterdag 21 oktober 2023 17:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh ja ik las het van 'ik heb geen sport nodig om indruk te maken bij vrouwen', maar je bedoelt dat je daar met vrouwen afspreekt op die sport zelf
Ja sorry dan heb je gelijk(ik ben mentaal erg vermoeid omdat ik vandaag weer naar school ben geweest)
Volkoren brood, rosbief en oude kaas.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 17:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Bij de revalidatie pingpongen ze ironisch genoeg juist steeds.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 17:17 schreef GGMM het volgende:
Daar heb je geen conditie voor nodig dus dat moet wel lukken.
Kebabquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 17:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik ben bijna 30 mortiquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 14:45 schreef KingRoland het volgende:
ADE?
@:gurneyisbestoke @:dombohetolifantje1 @:tjacka @:mortaxx @:wereldgozer @:oriente @:fetx
Slaap lekkerquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 21:10 schreef tong80 het volgende:
Heineken heeft met het konvooi dat vanuit Egypte het zuiden van Gaza is binnengegaan 44.000 flessen bier
geleverd aan tong80. Dat is genoeg voor ongeveer 22.000 mensen voor een dag delirium. "De levering van bier is een kwestie van leven of dodelijke kater. Zegt Unizelf." Elke minuut telt in je niet geleverde lever." De organisatie hoopt later nog extra voorraden noodhulp naar Tong te sturen.
Trusten brothers.
Ik besloot na een kwartier om de pot maar full screen op mijn iPhone Pro Max ( cc: @onlogisch) te kijken.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 23:46 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Coco is al een tijdje verdwenen. Gelukkig maar, want hij leek vanavond wat gepikeerd door mij.
Ik weet het ook niet zo goed. Kennelijk heb ik in F1 een verkeerde opmerking geplaatst!quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 23:50 schreef Erasmus het volgende:
Ik besloot na een kwartier om de pot maar full screen op mijn iPhone Pro Max ( cc: @onlogisch) te kijken.
Wat heb ik gemist?
Er is al een topic, dom varken.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 23:53 schreef Coco het volgende:
We wachten op het topic van @:tong80 over Bobby Charlton.
Oh, ik dacht hier in VBL.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 23:51 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik weet het ook niet zo goed. Kennelijk heb ik in F1 een verkeerde opmerking geplaatst!
Wat ik mij trouwens bijna niet kan voorstellen, want ik ben een lieve jongen.
Alsof tong nog een topic gaat maken als er al eentje isquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 23:55 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Maar niet van tong dom varken.
Dat zegt Coco toch domme lul
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |