bedankt, heb van horen zeggen dat dat goed moet komenquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 12:01 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
sterkte en moge je verblijf hier bijdragen aan een leven vol geneugten
hopelijk gaat dit vanuit jezelf komen en niet uit bijvoorbeeld een waardeloos boekquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 12:11 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
bedankt, heb van horen zeggen dat dat goed moet komen
ben een positief persoon, dat soort shit moet je niet hebben uit boeken en lifecoachoplichtersquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 12:16 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
hopelijk gaat dit vanuit jezelf komen en niet uit bijvoorbeeld een waardeloos boek
Goed om te horenquote:Op vrijdag 20 oktober 2023 22:29 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ja hoor, met jou ook? Ik woon nog altijd in België, alleen ben ik er weinig geweest het afgelopen jaar.
Als hij even z’n vorige username opnoemt, is dat meteen helder.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 11:28 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Wat voor acts zitten er in je repertoire?
Goed nieuws voor je. Nu kan je weer ongegeneerd hielen likken terwijl Tong als bliksemafleider dient voor de restquote:
Gernot-hater.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 13:38 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Goed nieuws voor je. Nu kan je weer ongegeneerd hielen likken terwijl Tong als bliksemafleider dient voor de rest
Hij wordt klaar gestoomd voor woensdag.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 13:42 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Jij zei dat hij fit zou zijn.
Dit vergeef ik je niet snel.
2 avonden geweest.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 14:45 schreef KingRoland het volgende:
ADE?
@:gurneyisbestoke @:dombohetolifantje1 @:tjacka @:mortaxx @:wereldgozer @:oriente @:fetx
Dit jaar sla ik over (ookal kan ik er gratis naar binnen)quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 14:45 schreef KingRoland het volgende:
ADE?
@:gurneyisbestoke @:dombohetolifantje1 @:tjacka @:mortaxx @:wereldgozer @:oriente @:fetx
Morgen maatquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 14:45 schreef KingRoland het volgende:
ADE?
Hopelijk is het geen dame die een "one of the guys" act doet.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 12:40 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Als hij even z’n vorige username opnoemt, is dat meteen helder.
Alsof je dan nog weet dat je in Amsterdam bent in zo'n donker technoholquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 14:55 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik vind Amsterdam maar eng.
genoeg drugs erin gooien en het boeit geen reet verder.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 15:16 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Alsof je dan nog weet dat je in Amsterdam bent in zo'n donker technohol
Heb jij ooit in KLB of ONZ gepost?quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 15:26 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
genoeg drugs erin gooien en het boeit geen reet verder.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |