Jammer dat je mij niet tagt maatquote:Op vrijdag 20 oktober 2023 20:17 schreef onlogisch het volgende:
@:Scrummie @:GGMM doen jullie zo mee met een potje Skribbl met mij, @:Jojoortje de vrouw van @:KnutdeIJsbeer en wijlen @:Saind????
Je kan je signature wel aanpassen maat.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 21:49 schreef DonRaja het volgende:
Ik heb duidelijk geen vrienden meer hier...
Hallo maat!quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 21:49 schreef DonRaja het volgende:
Ik heb je nog een like gegeven net.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 21:49 schreef DonRaja het volgende:
quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 22:05 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik heb je nog een like gegeven net.
Ja hoor, met jou ook? Ik woon nog altijd in België, alleen ben ik er weinig geweest het afgelopen jaar.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 22:27 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Chef![]()
Lang niet gezien. Alles goed? Waar woon je tegenwoordig?
Hallo goedemorgenquote:
wat wil je weten? Kom uit NH, Ajacied met een zwaar leven momenteel. Leuk on te zien wat men eet, hoewel ik daar niet heel veel inspiratie uit heb gehaald nogquote:
Wat voor acts zitten er in je repertoire?quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 10:48 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
wat wil je weten? Kom uit NH, Ajacied met een zwaar leven momenteel. Leuk on te zien wat men eet, hoewel ik daar niet heel veel inspiratie uit heb gehaald nog
jongleren vooralquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 11:28 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Wat voor acts zitten er in je repertoire?
sterkte en moge je verblijf hier bijdragen aan een leven vol geneugtenquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 10:48 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
wat wil je weten? Kom uit NH, Ajacied met een zwaar leven momenteel. Leuk on te zien wat men eet, hoewel ik daar niet heel veel inspiratie uit heb gehaald nog
bedankt, heb van horen zeggen dat dat goed moet komenquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 12:01 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
sterkte en moge je verblijf hier bijdragen aan een leven vol geneugten
hopelijk gaat dit vanuit jezelf komen en niet uit bijvoorbeeld een waardeloos boekquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 12:11 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
bedankt, heb van horen zeggen dat dat goed moet komen
ben een positief persoon, dat soort shit moet je niet hebben uit boeken en lifecoachoplichtersquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 12:16 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
hopelijk gaat dit vanuit jezelf komen en niet uit bijvoorbeeld een waardeloos boek
Goed om te horenquote:Op vrijdag 20 oktober 2023 22:29 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ja hoor, met jou ook? Ik woon nog altijd in België, alleen ben ik er weinig geweest het afgelopen jaar.
Als hij even z’n vorige username opnoemt, is dat meteen helder.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 11:28 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Wat voor acts zitten er in je repertoire?
Goed nieuws voor je. Nu kan je weer ongegeneerd hielen likken terwijl Tong als bliksemafleider dient voor de restquote:
Gernot-hater.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 13:38 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Goed nieuws voor je. Nu kan je weer ongegeneerd hielen likken terwijl Tong als bliksemafleider dient voor de rest
Hij wordt klaar gestoomd voor woensdag.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 13:42 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Jij zei dat hij fit zou zijn.
Dit vergeef ik je niet snel.
2 avonden geweest.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 14:45 schreef KingRoland het volgende:
ADE?
@:gurneyisbestoke @:dombohetolifantje1 @:tjacka @:mortaxx @:wereldgozer @:oriente @:fetx
Dit jaar sla ik over (ookal kan ik er gratis naar binnen)quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 14:45 schreef KingRoland het volgende:
ADE?
@:gurneyisbestoke @:dombohetolifantje1 @:tjacka @:mortaxx @:wereldgozer @:oriente @:fetx
Morgen maatquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 14:45 schreef KingRoland het volgende:
ADE?
Hopelijk is het geen dame die een "one of the guys" act doet.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 12:40 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Als hij even z’n vorige username opnoemt, is dat meteen helder.
Alsof je dan nog weet dat je in Amsterdam bent in zo'n donker technoholquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 14:55 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik vind Amsterdam maar eng.
genoeg drugs erin gooien en het boeit geen reet verder.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 15:16 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Alsof je dan nog weet dat je in Amsterdam bent in zo'n donker technohol
Heb jij ooit in KLB of ONZ gepost?quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 15:26 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
genoeg drugs erin gooien en het boeit geen reet verder.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |