Eet smakelijk.quote:Op maandag 23 oktober 2023 13:46 schreef GGMM het volgende:
Ik heb zo genoten van m'n appel dat ik er nog één pak
Hoe eet jij een banaan?quote:Op maandag 23 oktober 2023 13:51 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Eet smakelijk.
Ik heb wel weer zin in het mandarijntjes seizoen.
Ja, gewoon naar achter laten glijden. Hoezo?quote:Op maandag 23 oktober 2023 13:58 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Hoe eet jij een banaan?
In stukjes uit de hand of doe je hem volledig in je mond net als user @:GGMM?
quote:Op maandag 23 oktober 2023 14:01 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja, gewoon naar achter laten glijden. Hoezo?
Hoezo, was je in Rotterdam?quote:Op maandag 23 oktober 2023 14:10 schreef Erasmus het volgende:
Lang geleden dat ik overal om mij heen Nederlands hoorde
Hij is leuk.quote:Op maandag 23 oktober 2023 14:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hoezo, was je in Rotterdam?
@:kingroland check deze grap
Je postgedrag is nu geheel in lijn met je werk.quote:Op maandag 23 oktober 2023 13:58 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Hoe eet jij een banaan?
In stukjes uit de hand of doe je hem volledig in je mond net als user @:GGMM?
Ik vind het stiekem een beetje geil om te lezen dat jij een banaan gewoon deepthroat.quote:Op maandag 23 oktober 2023 15:25 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Welke gek gaat nu een banaan in stukjes snijden als hij deze wil eten.
keihard gelachenquote:Op maandag 23 oktober 2023 14:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hoezo, was je in Rotterdam?
@:kingroland check deze grap
Niet alleen een banaan hoorquote:Op maandag 23 oktober 2023 16:15 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Ik vind het stiekem een beetje geil om te lezen dat jij een banaan gewoon deepthroat.
quote:Op maandag 23 oktober 2023 16:22 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Niet alleen een banaan hoor
Doe je goed hoor. Wat staat er op de planning?quote:Op maandag 23 oktober 2023 16:23 schreef Erasmus het volgende:
Zo. Over een paar weekies mijn nieuwe paspoort ophalen en dan weer vluchten buiten de EU kunnen boeken.
Ik ga de “Burgermeester van Rotterdam” in mijn paspoort wel missen.
Volgend jaar weer mijn vrienden en kennissen in Tokyo opzoeken en daar walgelijk dik worden van het gruwelijk lekkere eten.quote:Op maandag 23 oktober 2023 16:27 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Doe je goed hoor. Wat staat er op de planning?
Wat een heerlijk vooruitzicht.quote:Op maandag 23 oktober 2023 16:45 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Volgend jaar weer mijn vrienden en kennissen in Tokyo opzoeken en daar walgelijk dik worden van het gruwelijk lekkere eten.
Zuid-korea, japan of thailandquote:Op maandag 23 oktober 2023 16:23 schreef Erasmus het volgende:
Zo. Over een paar weekies mijn nieuwe paspoort ophalen en dan weer vluchten buiten de EU kunnen boeken.
Ik ga de “Burgermeester van Rotterdam” in mijn paspoort wel missen.
Werelds maatquote:Op maandag 23 oktober 2023 16:45 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Volgend jaar weer mijn vrienden en kennissen in Tokyo opzoeken en daar walgelijk dik worden van het gruwelijk lekkere eten.
quote:
Thanks boys, wordt gewaardeerd.quote:
Gelukkig ga ik daar geen last van hebben. Dus ik hoop met je mee!quote:Op maandag 23 oktober 2023 16:52 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Hopelijk is de vliegtaks dan 40-45 keer zo hoog
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |