Het is wel tong he.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 23:56 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Alsof tong nog een topic gaat maken als er al eentje is
Zal niet de eerste keer zijn.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 23:56 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 23:55 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Maar niet van tong dom varken.
Dat zegt Coco toch domme lul
Dombo verzint een slap excuus te verzinnen voor @Cocoquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 23:56 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 23:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dombo verzint een slap excuus te verzinnen voor @:coco
En zwak als hij is, in plaats van zijn fout toe te geven gaat @:coco erin mee.
Open er een KLB-topic over.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 23:59 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
GGMM maakt er weer zijn eigen fantasiewereld van en probeert zich er weer uit lullen. Terwijl als hij echt begrijpend kan lezen weet wat Coco zegt.
Maar je haalt een 5.5 of je haalt een 10.
Ze gaan vandaag linksom domme lulquote:Op zondag 22 oktober 2023 00:01 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Rechts afslaan is inderdaad geen sport.
Sodeju wat felquote:Op zondag 22 oktober 2023 00:01 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ze gaan vandaag linksom domme lul
Hoe moet ik dat weten als ik het geen sport vind idiootquote:Op zondag 22 oktober 2023 00:01 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ze gaan vandaag linksom domme lul
Dan zal ik dit wel overwegen.quote:Op zondag 22 oktober 2023 00:04 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Jammer. Ik denk namelijk dat je uitstekende topics kan openen. Je hebt potentie.
Ik deel ze niet graag uit.quote:Op zondag 22 oktober 2023 00:06 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dan zal ik dit wel overwegen.
Hoe is het notebeleid aldaar?
Laatst kreeg iemand een ban wegens het verbasteren van de naam van de mod die je niet mag mentionenquote:Op zondag 22 oktober 2023 00:06 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dan zal ik dit wel overwegen.
Hoe is het notebeleid aldaar?
Oh. @GurneyIsBestOke heeft hier ook ervaring mee.quote:Op zondag 22 oktober 2023 00:23 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Laatst kreeg iemand een ban wegens het verbasteren van de naam van de mod die je niet mag mentionen
Kan je je nou nergens gewoon normaal gedragen?quote:Op zondag 22 oktober 2023 00:37 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Een standje gekregen per DM.
Jeetje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |