Ja, dat leek me we weer iets bijzonders en poffertjespannen bekt toch wat minder lekker.quote:
wokepannen was ook wel een leuke geweestquote:Op donderdag 19 oktober 2023 21:53 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Ja, dat leek me we weer iets bijzonders en poffertjespannen bekt toch wat minder lekker.
Ach. Je kunt niet alles hebben.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 21:54 schreef Koen66 het volgende:
[..]
wokepannen was ook wel een leuke geweest
Ik vind het wel verdacht scherp van Koen.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 21:56 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Ach. Je kunt niet alles hebben.
na een thee met citroen en rum ben ik messcherpquote:Op donderdag 19 oktober 2023 21:56 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik vind het wel verdacht scherp van Koen.
Daar zou ik dan als ik jou was voortaan al meteen 's ochtends mee beginnen.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 21:57 schreef Koen66 het volgende:
[..]
na een thee met citroen en rum ben ik messcherp
ik zal het op m'n werk voorstellen, klinkt als een goed planquote:Op donderdag 19 oktober 2023 21:57 schreef Strani het volgende:
[..]
Daar zou ik dan als ik jou was voortaan al meteen 's ochtends mee beginnen.
Nou, ik liep gisteren even door de Engelse wijk van Benidorm rond een uur of half één 's nachts en ik ben er vrij zeker van dat we van dat dronken tuig in geval van oorlog weinig te vrezen hebben.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 14:23 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Zou je ze dan niet liever een stukje laten doorvliegen naar de Oostzee of zo? De Engelsen zouden nog per ongeluk enthousiast kunnen worden bij het idee van een nieuwe Spaans-Engelse Oorlog.![]()
Gaan ze straks hun hele vloot weer opbouwen in afwachting van de armada en dan kom jij aanzetten met niet veel meer dan een paar dartpijltjes.
Strani Ivan Raketic is jouw naam?quote:Op donderdag 19 oktober 2023 21:52 schreef Strani het volgende:
Zo, weer veertig raketten onderweg
Ik kan niet uitsluiten dat er een paar falen en op Catalonië terechtkomen.
Het is wat.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 22:01 schreef Strani het volgende:
@:Momo hoe hou je het zo lang vol in NWS? Ik vind het echt knap.
Is ze aan het modden of aan het stoken?quote:Op donderdag 19 oktober 2023 22:01 schreef Strani het volgende:
@:Momo hoe hou je het zo lang vol in NWS? Ik vind het echt knap.
vind het al knap om daar te postenquote:Op donderdag 19 oktober 2023 22:03 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Is ze aan het modden of aan het stoken?
En dan bedoel ik geen jenever
Ik ben er nog nooit geweest en ben dat ook niet van plan. Ik hou van de liefde en het respect hierquote:Op donderdag 19 oktober 2023 22:04 schreef Koen66 het volgende:
[..]
vind het al knap om daar te posten
keek er wel eens rond maar heb de drang er iets te roepen onderduktquote:Op donderdag 19 oktober 2023 22:06 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Ik ben er nog nooit geweest en ben dat ook niet van plan. Ik hou van de liefde en het respect hier
quote:Op donderdag 19 oktober 2023 22:01 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Strani Ivan Raketic is jouw naam?
Mja een beetje van alletwee denk ik.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 22:03 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Is ze aan het modden of aan het stoken?
En dan bedoel ik geen jenever
Oh dat vind ik juist weer één van de mindere kanten van deze SC. Het mag allemaal best wat hatelijker.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 22:06 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Ik ben er nog nooit geweest en ben dat ook niet van plan. Ik hou van de liefde en het respect hier
daar valt best wat aan te doen tochquote:Op donderdag 19 oktober 2023 22:09 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh dat vind ik juist weer één van de mindere kanten van deze SC. Het mag allemaal best wat hatelijker.
Ik doe m'n best! Gelukkig krijg ik er van een paar anderen ook wel steun inquote:Op donderdag 19 oktober 2023 22:11 schreef Koen66 het volgende:
[..]
daar valt best wat aan te doen toch
Ook in Spanje is bittergarnituur geen maaltijd, achterlijke koeienprikkerquote:Op donderdag 19 oktober 2023 22:09 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh dat vind ik juist weer één van de mindere kanten van deze SC. Het mag allemaal best wat hatelijker.
Die jingle is loeivervelend, maar werkt welquote:
Nee zes dagen per week een AGVtje en op woensdag slappe patat van de lokale frietkraam, dát is pas levenquote:Op donderdag 19 oktober 2023 22:17 schreef H_T het volgende:
[..]
Ook in Spanje is bittergarnituur geen maaltijd, achterlijke koeienprikker
Tomatensoep hoort warm, dagslaperquote:Op donderdag 19 oktober 2023 22:18 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee zes dagen per week een AGVtje en op woensdag slappe patat van de lokale frietkraam, dát is pas leven
quote:Op donderdag 19 oktober 2023 22:12 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik doe m'n best! Gelukkig krijg ik er van een paar anderen ook wel steun in
Oostelijke Portugees die je er bent.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 22:12 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja, ik stoor me ook aan die anderen.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 22:12 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat werd mij al wel duidelijk met al die bombardementen van jouquote:Op donderdag 19 oktober 2023 22:09 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat debat is zo 2021, voomer.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 22:19 schreef Strani het volgende:
(Nog altijd wel patat, ook als 'ie slap is)
Met een v omdat jullie die met een b uitspreken enzo.quote:
Nivootje hoorquote:Op donderdag 19 oktober 2023 22:19 schreef Strani het volgende:
(Nog altijd wel patat, ook als ‘ie slap is
Wij hoeven niet te weten welke naam je hem gegeven hebt.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 22:19 schreef Strani het volgende:
(Nog altijd wel patat, ook als 'ie slap is)
multiquoten is zo 2022quote:Op donderdag 19 oktober 2023 22:23 schreef ijs_beer het volgende:
EN JA DAT HAD OOK BEST IN EEN POST GEKUND DAT WEET IK.![]()
He, het is jouw noordpool die smelt door de loeiende servers, niet de mijnequote:Op donderdag 19 oktober 2023 22:23 schreef ijs_beer het volgende:
EN JA DAT HAD OOK BEST IN EEN POST GEKUND DAT WEET IK.![]()
Straks ligt gewoon de hele Mount Kea onder water hè.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 22:25 schreef H_T het volgende:
[..]
He, het is jouw noordpool die smelt door de loeiende servers, niet de mijne
ik zie er de logica al niet eens van in, bij teveel multiquotes raak ik de draad kwijt.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 22:25 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik vind dat mobiel ook wel een gedoe.
Nee, ik had vandaag een heerlijk glaasje drinkbaar kraanwaterquote:Op donderdag 19 oktober 2023 22:25 schreef Strani het volgende:
[..]
Heb je je koekje bij de lauwe avondkoffie al op?
Dat jouw overbeschermde en fragiele Nederlandse maagje niet tegen Spaans water kan is niet onze schuld hè!quote:Op donderdag 19 oktober 2023 22:27 schreef H_T het volgende:
[..]
Nee, ik had vandaag een heerlijk glaasje drinkbaar kraanwater
WELLESquote:Op donderdag 19 oktober 2023 22:29 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat jouw overbeschermde en fragiele Nederlandse maagje niet tegen Spaans water kan is niet onze schuld hè!
Je zou zeggen dat er wel een fatsoenlijke waterzuivering neergezet kan worden daar. Juan en alleman is toch werkloos daar, doen die ook nog eens wat nuttigs van onze EU-centenquote:Op donderdag 19 oktober 2023 22:29 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat jouw overbeschermde en fragiele Nederlandse maagje niet tegen Spaans water kan is niet onze schuld hè!
Juan en alleman.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 22:32 schreef H_T het volgende:
[..]
Je zou zeggen dat er wel een fatsoenlijke waterzuivering neergezet kan worden daar. Juan en alleman is toch werkloos daar, doen die ook nog eens wat nuttigs van onze EU-centen
Ik neem aan dat je je rollator al besteld hebt?quote:Op donderdag 19 oktober 2023 22:28 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja volgde je het een beetje vanuit de kleuterschool toen?
Nee we hebben geen tijd om dat soort dingen te doen omdat we allemaal bezig zijn om proberen te begrijpen wat Nederlanders 'met handen en voeten' proberen te vertellen bij de kassa of de dokter en zelf denken dat ze zo leuk zijnquote:Op donderdag 19 oktober 2023 22:32 schreef H_T het volgende:
[..]
Je zou zeggen dat er wel een fatsoenlijke waterzuivering neergezet kan worden daar. Juan en alleman is toch werkloos daar, doen die ook nog eens wat nuttigs van onze EU-centen
Alles wat ik nu alvast weg kán kapen zodat jouw generatie niks meer heeft, kaap ik ookquote:Op donderdag 19 oktober 2023 22:37 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je je rollator al besteld hebt?
Oh, dus mensen reageren bij jou wel op je DM's.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 22:42 schreef Strani het volgende:
Tekenend trouwens dat jullie je allemaal tegen één persoon keren. En dan te bedenken dat jullie per DM geen goed woord voor elkaar over hebben
Iemand moest iets doen tegen die Spaanse kraagquote:Op donderdag 19 oktober 2023 22:38 schreef Strani het volgende:
[..]
Nederlanders 'met handen en voeten' proberen te vertellen bij de kassa of de dokter
Je moet net weten hoe je ze moet triggeren hè.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 22:44 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Oh, dus mensen reageren bij jou wel op je DM's.
Er gaan er nu een paar heel verdrietig terugkomen van een Google-sessie.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 22:44 schreef H_T het volgende:
[..]
Iemand moest iets doen tegen die Spaanse kraag
Je bedoelt datquote:Op donderdag 19 oktober 2023 22:45 schreef Strani het volgende:
[..]
Je moet net weten hoe je ze moet triggeren hè.
niet de juiste manier is?quote:Hee ouwe kleiduifschieter nog lekker aan de toog gestaan van het weekend?
Ik las eerst Spaanse Kaag.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 22:45 schreef Strani het volgende:
[..]
Er gaan er nu een paar heel verdrietig terugkomen van een Google-sessie.
Nou ja bij @Meke zou het misschien werken maar iedereen heeft een eigen aanpak nodigquote:Op donderdag 19 oktober 2023 22:46 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Je bedoelt dat
[..]
niet de juiste manier is?
Ik schiet alleen op kleiduifvervangers als vegetariërquote:Op donderdag 19 oktober 2023 22:51 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou ja bij @:Meke zou het misschien werken maar iedereen heeft een eigen aanpak nodig
Er is er altijd eentje die het voor de rest verpest hèquote:Op donderdag 19 oktober 2023 23:26 schreef Strani het volgende:
Nou, ik denk dat we met z'n allen de sfeer aardig vergald hebben. Ik ben trots op jullie
Nou ja, je zou het ook kunnen zien als sarcasme, omdat m'n verwachtingen van jullie zó laag waren dat eigenlijk elk resultaat wel positief is. Maar ja dat snap je natuurlijk niet want Soundos.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 23:35 schreef Meke het volgende:
[..]
Er is er altijd eentje die het voor de rest verpest hèGaat die natte tosti complimenten geven
Oh dat is ook gek, ik zat me net af te vragen wanneer er weer iemand jarig zou zijn. NQ dus!quote:
De 25e weer iemand!quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 00:19 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh dat is ook gek, ik zat me net af te vragen wanneer er weer iemand jarig zou zijn. NQ dus!
Van harte gefeliciteerd @:NailQueen!!
Fuck dat! *gooit met stoelen*quote:Op donderdag 19 oktober 2023 22:09 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik wil het wel doen, maar dan krijg ik die andere 3 blauwen op mijn dak.quote:
Nu pas?quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 12:35 schreef Roger_Epiales het volgende:
Ik weet niet wat jullie gaan doen, maar ik ga het weekend instarten.
Ja, helaas wel.quote:
Ik loop achter merk ikquote:Op vrijdag 20 oktober 2023 12:40 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ja, helaas wel.
Jij was al begonnen?
Ik ben er ook aan begonnen. Nu nog wachten tot het droog is.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 12:35 schreef Roger_Epiales het volgende:
Donderdagavond is een prima moment om met het weekend te beginnen.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 12:40 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ja, helaas wel.
Jij was al begonnen?
Behoorlijk ja.quote:
Ah, dat verklaart waarom de verpakking al open was.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 13:25 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Donderdagavond is een prima moment om met het weekend te beginnen.
Doe maar luxequote:Op vrijdag 20 oktober 2023 15:00 schreef H_T het volgende:
Ik heb nog geen weekend, maar wel Toblerone
Wel gekocht bij de Actionquote:Op vrijdag 20 oktober 2023 15:03 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Doe maar luxe![]()
Maar LEO kwam hier net langs, en dat ging er ook in als koek (en chocola).
LEO is hier nog steeds bijzonder populair. Kit Kat zie je hier dan weer veel minder.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 15:25 schreef H_T het volgende:
[..]
Wel gekocht bij de ActionHad er weer eens zin in, en toch viel het een beetje tegen
Van LEO weet ik niet eens of het nog verkocht wordt in Nederland. Ik had laatst wel een zak Croky pickles, wat ik echt een typisch Belgische smaak vind
Ik heb dus hetzelfdequote:Op vrijdag 20 oktober 2023 15:56 schreef Fred_B het volgende:
[..]
LEO is hier nog steeds bijzonder populair. Kit Kat zie je hier dan weer veel minder.
Toblerone ziet er wat iconischer uit dan het smaakt inderdaad. Ik heb dat heel af en toe weleens, maar ik vind het dan ook nooit zo spectaculair.
Dat duurt hier nog wel even. Is het in het zuiden al droog?quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 13:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik ben er ook aan begonnen. Nu nog wachten tot het droog is.
Nee, maandag pas.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 16:08 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Dat duurt hier nog wel even. Is het in het zuiden al droog?
auw.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 16:30 schreef ESF1Gamer het volgende:
Vanochtend uitgegleden bij de pedicure. Nu heb ik pijnlijke rechterknie
Ik heb sinds donderdagmiddag last van mijn linkerknie, dus ik weet hoe het is.quote:
Jij ook sterktequote:Op vrijdag 20 oktober 2023 16:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik heb sinds donderdagmiddag last van mijn linkerknie, dus ik weet hoe het is.
Maar dan heb jij twee pijnlijke knieën, dat wil ik je ook niet aan doen.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 16:35 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Jij ook sterkte![]()
Misschien kan je mijn linkerknie lenen dan heb je geen pijn meer
Veel plezierquote:Op vrijdag 20 oktober 2023 16:37 schreef ESF1Gamer het volgende:
Wel straks naar de brievenbus lopen om de nieuwste Mario spel eruit te halen
quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 16:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Veel plezier
Vanavond wel F1 hè.
Hier ook zoiets. Wiens idee was dat eigenlijk, om de weekenden te laten verregenen en de werkdagen droog te houden?quote:
Dat vraag ik me al een paar jaar af. Eigenlijk zou ik mijn werkdagen dan eens moeten opdraaien. Als het toch regent in het weekend, kan ik net zo goed gaan werken en dan wanneer het droog is, weekend houden.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 16:46 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Hier ook zoiets. Wiens idee was dat eigenlijk, om de weekenden te laten verregenen en de werkdagen droog te houden?
Geen idee waarom je dat steeds vergeet.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 16:50 schreef BillDauterive het volgende:
Owja, mijn schoenen zijn niet waterdicht... Waarom vergeet ik dat telkens en kom ik er weer achter als ik net buiten geweest ben?
Dat laatste deel is het makkelijkst te verklarenquote:Op vrijdag 20 oktober 2023 16:50 schreef BillDauterive het volgende:
Owja, mijn schoenen zijn niet waterdicht... Waarom vergeet ik dat telkens en kom ik er weer achter als ik net buiten geweest ben?
Wat heb ik nou aan jou?quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 16:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Geen idee waarom je dat steeds vergeet.
quote:
Ook alcoholvrij? Ik moet nog de weg op!quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 18:14 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Bah. Er is ook genoeg bier, wijn en andere drankjes
Dit is voor vanavond Billiequote:Op vrijdag 20 oktober 2023 18:14 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ook alcoholvrij? Ik moet nog de weg op!
Ik heb even aan ChatGPT gevraagd waarom je het soms vergeet.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 16:50 schreef BillDauterive het volgende:
quote:Mensen vergeten soms dat hun schoenen niet waterdicht zijn om verschillende redenen:
Onoplettendheid: In het dagelijks leven zijn we vaak druk bezig met verschillende taken en verantwoordelijkheden. Het is mogelijk dat we gewoon niet altijd evenveel aandacht besteden aan het feit dat onze schoenen niet waterdicht zijn.
Gewoonte: Sommige mensen dragen vaak waterdichte of waterbestendige schoenen, vooral als ze in een regenachtige omgeving wonen. Wanneer ze dan overstappen naar gewone schoenen, kunnen ze vergeten dat die niet dezelfde bescherming bieden.
Verkeerde aanname: Mensen gaan er soms ten onrechte van uit dat hun schoenen waterdicht zijn, vooral als ze nieuw zijn. Nieuwe schoenen kunnen er soms waterbestendig uitzien, maar dat betekent niet dat ze volledig waterdicht zijn.
Gewenste verwachting: Soms willen mensen graag dat hun schoenen waterdicht zijn, vooral als ze van plan zijn om in natte omstandigheden te lopen. Ze kunnen zichzelf overtuigen dat hun schoenen waterdicht zijn, zelfs als dat niet het geval is, in de hoop dat ze droog blijven.
Om teleurstelling en ongemak te voorkomen, is het belangrijk om te onthouden dat de meeste gewone schoenen niet ontworpen zijn om waterdicht te zijn. Als je van plan bent om in natte omstandigheden te zijn, is het raadzaam om waterdichte schoenen of regenlaarzen te dragen om je voeten droog te houden.
Bij mij is het weekend gisterenavond al begonnen. Maar dat was niet van harte, want sinds gisteravond heb ik griepquote:Op vrijdag 20 oktober 2023 12:35 schreef Roger_Epiales het volgende:
Oh, dat ziet er dan niet goed uit voor @Cyan9, die is ook gisteren aan zijn weekend begonnen.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 19:30 schreef Redefine het volgende:
[..]
Bij mij is het weekend gisterenavond al begonnen. Maar dat was niet van harte, want sinds gisteravond heb ik griepBijna tien jaar niet ziek geweest en nog langer geleden dat ik griep had, denk voor het laatst als kind. Maar nu dan helaas wel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
Aiquote:Op vrijdag 20 oktober 2023 19:30 schreef Redefine het volgende:
[..]
Bij mij is het weekend gisterenavond al begonnen. Maar dat was niet van harte, want sinds gisteravond heb ik griepBijna tien jaar niet ziek geweest en nog langer geleden dat ik griep had, denk voor het laatst als kind. Maar nu dan helaas wel.
Dank je.quote:
Zorg goed voor jezelf, zou ik zeggen!quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 19:30 schreef Redefine het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 19:46 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Oh, dat ziet er dan niet goed uit voor @:Cyan9, die is ook gisteren aan zijn weekend begonnen.
Misschien zat er wel een virus in de verpakking, dat een van de weekendinpakkers ziek was of zo.
Zo ver ik weet heb ik nergens last van.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
Dat is goed om te horen. Misschien heb je geluk gehad, als @Redefine als eerste die doos opende heeft hij misschien de volle lading binnengekregen.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 20:56 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Zo ver ik weet heb ik nergens last van.
* Glas witte wijn en een kaascrackertje pakt.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 21:43 schreef NailQueen het volgende:
* zet de laatste hapjes op tafel
Mensen. De drankjes, frisjes en hapjes staan klaar! Tas toe. Allora!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mevrouw is van de klassiekers!quote:
Is appel binnenkort niet meer de klassieke cidersmaak?quote:
Nee. Maar ze verslikte zich er wel bijna in. Levensgevaarlijk die Apple cider.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 23:07 schreef H_T het volgende:
[..]
Is appel binnenkort niet meer de klassieke cidersmaak?
Is Apple cider die i-cider daar op tafel?quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 23:22 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Nee. Maar ze verslikte zich er wel bijna in. Levensgevaarlijk die Apple cider.
Allora!quote:
quote:
Alsnog van harte gefeliciteerdquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 11:22 schreef NailQueen het volgende:
En zijn we al een beetje bijgekomen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 13:11 schreef GeorgeM het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
Nauwelijks!quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 11:22 schreef NailQueen het volgende:
En zijn we al een beetje bijgekomen?
En zo te zien geldt dat voor meer mensenquote:
Jaquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 16:12 schreef H_T het volgende:
[..]
En zo te zien geldt dat voor meer mensen
En dan om 4:10 MotoGP.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 16:22 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Ja![]()
![]()
Ik had gisteren een etentje van mijn vroegere leidinggevende. Het duurde en duurde en moest ook nog een uur naar huis rijden![]()
Vanavond wil ik de sprintrace kijken, die om 00:00 uur begint![]()
Ik weet niet of dit oude besje dat trekt eigenlijk
Ja daagquote:
Ja, die ga ik ook overslaan. Is me net te laat/vroeg.quote:
Ik denk er aan om die sprintrace te skippen, want ik voel me niet helemaal fitquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 16:22 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Ja![]()
![]()
Ik had gisteren een etentje van mijn vroegere leidinggevende. Het duurde en duurde en moest ook nog een uur naar huis rijden![]()
Je kan ook lekker gaan slapen en de sprintrace morgenochtend kijkenquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 16:22 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Ja![]()
![]()
Hmm, da’s wel een goeiequote:Op zaterdag 21 oktober 2023 17:01 schreef H_T het volgende:
[..]
Je kan ook lekker gaan slapen en de sprintrace morgenochtend kijkenTijdens het tukken gaat social media mijden lukken
quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 13:11 schreef GeorgeM het volgende:
Waar mijn verjaardag wel niet goed voor isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja, nou. Ik was pas om 15.00 uur thuis.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 16:12 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik had een drukke dag vandaag! Voornamelijk huishoudelijke bezigheden.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 16:12 schreef H_T het volgende:
[..]
Ja weten wij veel, bedenk iets!quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 18:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Welke game zal ik eens doen.
Als je mij opties geeft, wil ik best voor je kiezen.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 18:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Barbie Paardrijclubquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 18:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik heb nu al voor surviving Mars gekozen.quote:
De opties warenquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 19:02 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Als je mij opties geeft, wil ik best voor je kiezen.
Luctor is een cultuurbarbaar.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 19:09 schreef BillDauterive het volgende:
Hoezo heb je geen Barbie Paardrijclub?!?
wtf.
Het was geen verwijt, alleen een constateringquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 18:13 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik had een drukke dag vandaag! Voornamelijk huishoudelijke bezigheden.
Geen game, maar Upbeatles heeft vanavond voor het eerst sinds 1,5 jaar weer een online pubquiz.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 18:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik ben al geclaimd voor vanavond geloof ikquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 19:12 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Geen game, maar Upbeatles heeft vanavond voor het eerst sinds 1,5 jaar weer een online pubquiz.
Als je wil winnen, dan moet je vragen of @:H_T met je mee wil doen!
Echt niet?quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 19:15 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik ben al geclaimd voor vanavond geloof ik. Overigens heb ik die quiz nooit gewonnen
Zie je nou wel, je kon het best zelf.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 19:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik heb nu al voor surviving Mars gekozen.
Oh die misschien welquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 19:17 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Echt niet?Je hebt wel eens met 'mijn' team meegedaan toch? Ik kan me nog wel herinneren dat we de songfestivalquiz gewonnen hebben toen er ook een paar mensen van deze slowchat meededen. Zat jij daar niet bij?
En succes
Ja, het leven bestaat uit keuzes maken. En deze aanschaffen was er daar niet een van.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 19:09 schreef BillDauterive het volgende:
Hoezo heb je geen Barbie Paardrijclub?!?
wtf.
Dit ga ik misschien ook wel doen.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 17:01 schreef H_T het volgende:
[..]
Je kan ook lekker gaan slapen en de sprintrace morgenochtend kijkenTijdens het tukken gaat social media mijden lukken
Wedden dat @Roger_Epiales straks Ja gaat stemmen en dan met een essay komt waarom de huid lekker isquote:
Ik heb idd ja gestemd en ja, die huid is idd echt heel erg lekker.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 20:25 schreef Em31 het volgende:
[..]
Wedden dat @:Roger_epiales straks Ja gaat stemmen en dan met een essay komt waarom de huid lekker is![]()
Laten wij dit niet accepteren mensen!
Nee is gewoon vies.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 20:40 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik heb idd ja gestemd en ja, die huid is idd echt heel erg lekker.
Goed krokant gebakken natuurlijk, dat is wel een must. Ik moet ook eerlijk zeggen dat het me serieus verbaast dat ik tot nu toe de enige ben die ja stemt. De crispyness van een goed gebakken huid, daar kan weinig tegenop. Juist dat beetje textuurverschil maakt de hele eetbeleving zoveel beter.
Geef mij de keuze tussen zalm zonder huid en zalm met krokant gebakken huid en ik zal absoluut 100% altijd voor met krokant gebakken huid kiezen, dat is spannender, interessanter, en gewoon veel en veel lekkerder.
Mijn ouders eten de huid ook op, maar ik haal de huid er af en laat ie gewoon op mijn bord liggen. Een keer geprobeerd, maar dat was 'm niet voor mij.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 20:43 schreef Roger_Epiales het volgende:
Ik sta er dus echt serieus van te kijken (en ik geloof het ook bijna niet) dat echt iedereen zegt de huid niet op te eten.
Ja, als je zalm vies vindt dan is er niks aan te redden natuurlijk, dan zal je de huid ook vies vinden.quote:
Ik denk dat het simpel is: als je vis wel oké vindt, maar niet dat echt visserige-vis, dan vind je zo’n huid ook al snel niet lekker. Vind je zowat alle vis heerlijk dan is zo’n huid ook al snel prima.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 20:47 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ja, als je zalm vies vindt dan is er niks aan te redden natuurlijk, dan zal je de huid ook vies vinden.![]()
En anders heb je gewoon nog nooit een correct gebakken stuk zalm gegeten.
Was het dan wel goed krokant? Dat halfzachte hoeft voor mij ook niet per se en hoe zachter hoe minder het toevoegt. Je wil echt dat het recht blijft als je het zou optillen zeg maar.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 20:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Mijn ouders eten de huid ook op, maar ik haal de huid er af en laat ie gewoon op mijn bord liggen. Een keer geprobeerd, maar dat was 'm niet voor mij.
Ik niet in ieder geval. Volgens mij is de huid ook erg vet?quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 20:43 schreef Roger_Epiales het volgende:
Ik sta er dus echt serieus van te kijken (en ik geloof het ook bijna niet) dat echt iedereen zegt de huid niet op te eten.
Maar dat valt bij een krokante huid toch juist best mee? Door het krokant te bakken verander je de smaak ook.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 20:50 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik denk dat het simpel is: als je vis wel oké vindt, maar niet dat echt visserige-vis, dan vind je zo’n huid ook al snel niet lekker. Vind je zowat alle vis heerlijk dan is zo’n huid ook al snel prima.
Nee valt niet mee, komt omdat jij het lekker vindt.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 20:56 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Maar dat valt bij een krokante huid toch juist best mee? Door het krokant te bakken verander je de smaak ook.
Oh, dat weet ik niet meer.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 20:51 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Was het dan wel goed krokant? Dat halfzachte hoeft voor mij ook niet per se en hoe zachter hoe minder het toevoegt. Je wil echt dat het recht blijft als je het zou optillen zeg maar.
Zalm is sowieso een behoorlijk vette vis, daarom is het ook zo goed voor je.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 20:53 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Ik niet in ieder geval. Volgens mij is de huid ook erg vet?
Oh wacht, in dat geval verander ik even van strategie:quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 20:57 schreef Em31 het volgende:
[..]
Nee valt niet mee, komt omdat jij het lekker vindt.
quote:
Schubbenquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 20:43 schreef Roger_Epiales het volgende:
Zalm wel, maar de huid niet. Heb ik al eens ergens gelezen.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 20:59 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Zalm is sowieso een behoorlijk vette vis, daarom is het ook zo goed voor je.
Wat lief van jequote:Op zaterdag 21 oktober 2023 21:01 schreef Roger_Epiales het volgende:
Je hebt zoals altijd weer helemaal gelijk Em, wat ongelofelijk toch altijd!
Als er na het schubben nog een schubje of twee zijn achtergebleven laat ik die vaak ook gewoon zitten.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 21:02 schreef Arizona het volgende:
[..]
Schubben![]()
Je ziet gewoon dat ze aan die huid hebben gezeten.
Het vet in de huid is net zo goed voor je, heeft een hogere concentratie omega 3 vetzuren plus een paar belangrijke vitaminen dan het vlees van de vis.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 21:03 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Zalm wel, maar de huid niet. Heb ik al eens ergens gelezen.
Ik geloof dat ik langzaamaan @Strani begin te begrijpen.quote:
Onweerstaanbaar toch?quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 21:15 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik langzaamaan @:strani begin te begrijpen.
Ik weet daarmee niet zeker of dit gesprek wel een positieve ontwikkeling gaat zijn.
Oh dan wordt het tijd om je nu te negeren, kan niet nog zo’n vervelend persoon in m’n leven aan!quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 21:15 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik langzaamaan @:strani begin te begrijpen.
Ik weet daarmee niet zeker of dit gesprek wel een positieve ontwikkeling gaat zijn.
Zouden er ook mensen zijn die de huid wel lekker vinden, maar de vis nietquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 21:18 schreef Strani het volgende:
[..]
Onweerstaanbaar toch?
En vis is niet echt mijn ding, met of zonder huid.
Ik las oprecht verkeerd en dacht even dat je vroeg of mensen jouw huid lekker zouden vinden, en dat vond ik al een vreemde vraagquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 21:20 schreef Em31 het volgende:
[..]
Zouden er ook mensen zijn die de huid wel lekker vinden, maar de vis niet
Ik zit me nog af te vragen of ik je nu ook allemaal DMs moet gaan sturen, want ik heb daar eigenlijk helemaal geen zin in.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 21:20 schreef Em31 het volgende:
[..]
Oh dan wordt het tijd om je nu te negeren, kan niet nog zo’n vervelend persoon in m’n leven aan!
Nee moet je niet doen want dan heeft ze minder tijd over om mijn DM's te negeren.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 21:23 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik zit me nog af te vragen of ik je nu ook allemaal DMs moet gaan sturen, want ik heb daar eigenlijk helemaal geen zin in.
Veel te veel gedoe.![]()
@:Strani, wat denk jij?
quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 21:21 schreef Strani het volgende:
Wat een verademing toch eigenlijk om bij het rugby te zien hoe de communicatie verloopt tussen scheidsrechters en spelers. Voetbal is toch ook een schoftensport, in vergelijking.
Ook niet altijd!quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 21:27 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik bedoel ja, die voetballers klagen veel maar ze houden het wel gewoon bij woorden.
Ik heb nu een mental image van @Em31 als Roodkapje en @Strani en @Roger_Epiales als de grote boze wolven die haar met huid en haar willen opetenquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 21:22 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik las oprecht verkeerd en dacht even dat je vroeg of mensen jouw huid lekker zouden vinden, en dat vond ik al een vreemde vraag
Maar ja je gaat er dan toch over nadenken hè.
Ja ok, goed punt.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 21:24 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee moet je niet doen want dan heeft ze minder tijd over om mijn DM's te negeren.
quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 21:22 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik las oprecht verkeerd en dacht even dat je vroeg of mensen jouw huid lekker zouden vinden, en dat vond ik al een vreemde vraag
Jeetje Arizonaquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 21:28 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik heb nu een mental image van @:Em31 als Roodkapje en @:strani en @:roger_epiales als de grote boze wolven die haar met huid en haar willen opeten
Mits krokant gebakken natuurlijk.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 21:28 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik heb nu een mental image van @:Em31 als Roodkapje en @:strani en @:roger_epiales als de grote boze wolven die haar met huid en haar willen opeten
Em is een soort van Roodkapje, oma en de wolf in één Ari!quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 21:28 schreef Arizona het volgende:
[..]
* Begeleidt Roger richting veilige zonequote:Op zaterdag 21 oktober 2023 21:29 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Mits krokant gebakken natuurlijk.
Laten we dat belangrijke detail vooral niet vergeten.
Stukje huidhongerquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 21:22 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja sorryquote:
En hier is de jager die je komt reddenquote:
quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 21:29 schreef Strani het volgende:
[..]
Em is een soort van Roodkapje, oma en de wolf in één Ari!
Dit is geen moment voor Jehova's Ari.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 21:32 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ja sorry
[..]
En hier is de jager die je komt redden
quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 21:30 schreef Strani het volgende:
[..]
* Begeleidt Roger richting veilige zone
@Hamlapjes is een soort van Disneyprinsquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 21:33 schreef Strani het volgende:
[..]
Dit is geen moment voor Jehova's Ari.
Zou toch mooi zijn als het in het voetbal ook zo zou gaan.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 21:21 schreef Strani het volgende:
Wat een verademing toch eigenlijk om bij het rugby te zien hoe de communicatie verloopt tussen scheidsrechters en spelers. Voetbal is toch ook een schoftensport, in vergelijking.
Hamlapjes klinkt toch niet echt als jager, eerder als nog geliefdere prooi.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 21:32 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ja sorry
[..]
En hier is de jager die je komt redden
Egypte doet haar best maar, die krijg ik ook nog wel klein.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 21:35 schreef Strani het volgende:
[..]
Jij bent nu zo onveilig dat Egypte zojuist de grens met jou heeft gesloten.
Is nogal een aanname, dat Egypte vrouwelijk is. Of je bent aan het projecteren?quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 21:37 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Egypte doet haar best maar, die krijg ik ook nog wel klein.
Jij voldoet wel steeds meer aan het beeld vsn de grote boze wolf!quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 21:36 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Hamlapjes klinkt toch niet echt als jager, eerder als nog geliefdere prooi.
Niet voor niks zit de grote boze wolf ook altijd achter de drie biggetjes aan.
Ik zie Egypte gewoon nog altijd als min of meer gelijkstaand aan Isis, en dus vrouwelijk.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 21:38 schreef Strani het volgende:
[..]
Is nogal een aanname, dat Egypte vrouwelijk is. Of je bent aan het projecteren?
Ik dacht dat ik ijlde. Maar het staat er echtquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 21:22 schreef Strani het volgende:
[..]
Maar dan wel met een aardige dosis Wolfje erin, aangezien ik in het dagelijks leven vrijwel geen vlees meer eet.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 21:38 schreef Arizona het volgende:
[..]
Jij voldoet wel steeds meer aan het beeld vsn de grote boze wolf!
Is toch zonde, zo’n mooie naam verpestquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 21:44 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik zie Egypte gewoon nog altijd als min of meer gelijkstaand aan Isis, en dus vrouwelijk.
(Isis de godin natuurlijk, niet die achterlijke groepering)
Ik ben ondertussen hier al https://slachtofferwijzer(...)d-gedrag-voorbeeldenquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 21:45 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik ijlde. Maar het staat er echt
Hè hè daar ben je weer eens! Waar ben je de hele tijd joh!quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 21:45 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik ijlde. Maar het staat er echt
Wij hadden vroeger twee nijlganzen en die had m'n moeder Ra en Isis genoemd.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 21:47 schreef Em31 het volgende:
[..]
Is toch zonde, zo’n mooie naam verpest![]()
In Heerenveen had je altijd een gebouw waarop in het groot ✨KRAAMZORG ISIS✨ stond. Was toch altijd wat raar in die tijd.
En? Staat dit er tussen?quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 21:48 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik ben ondertussen hier al https://slachtofferwijzer(...)d-gedrag-voorbeelden
Over Em?quote:
Probleem is dat ze zelfs met bewijs je niet eens zouden gelovenquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 21:48 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik ben ondertussen hier al https://slachtofferwijzer(...)d-gedrag-voorbeelden
Maar wel een leuk liedjequote:Op zaterdag 21 oktober 2023 21:48 schreef Redefine het volgende:
Kwam met bij het zappen langs Ik Hou van Holland. Bleef even hangen en toen kwam Ome Jan voorbij. Die tekst blijft toch wel heel bijzonder hoor![]()
Buiten dat hij waarschijnlijk op dubieuze wijze zijn geld vergaarde en ze dat geen moer konden schelen. Was het ook nog eens zo dat ze het enorm er van namen, want het was zijn geld. En de reden dat ze zo van ome Jan hielden, was omdat die geld had
Grotendeels in mijn bed met mijn telefoon uit.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 21:48 schreef Strani het volgende:
[..]
Hè hè daar ben je weer eens! Waar ben je de hele tijd joh!
Ja, dat is wel echt zonde.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 21:47 schreef Em31 het volgende:
[..]
Is toch zonde, zo’n mooie naam verpest![]()
In Heerenveen had je altijd een gebouw waarop in het groot ✨KRAAMZORG ISIS✨ stond. Was toch altijd wat raar in die tijd.
Ja zeker catchyquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 21:50 schreef Strani het volgende:
[..]
Maar wel een leuk liedje![]()
Ik heb ook de indruk dat waar ik woon heel veel Ome Jan-types rondlopen.
Helpt het als ik af en toe sorry zeg?quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 21:49 schreef Em31 het volgende:
[..]
Er is niet veel daar niét van toepassing
Ie mot ‘n koe niet in de kont kiek’n.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 21:29 schreef Strani het volgende:
Ik was trouwens vannacht een tijdje in een karaokebar en was blij verrast toen twee Spaanse meisjes Fairytale van Alexander Rybak zongen. Niet heel goed, maar dat mag de pret niet drukken.
Ook als het 100% was?quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 21:51 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ja, dat is wel echt zonde.![]()
Ik ben best wel fan van die oud Egyptische cultuur, maar er was idd een tijd dat je vanaf de andere tafeltjes een beetje vreemd werd aangekeken als je vol enthousiasme over Isis zou gaan zitten praten.
Ohh ja dat snap ik wel. Maar je wordt gemist.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 21:50 schreef Redefine het volgende:
[..]
Grotendeels in mijn bed met mijn telefoon uit.
Ook als het 100% was?quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 21:51 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik ben best wel fan van die oud Egyptische cultuur, maar er was idd een tijd dat je vanaf de andere tafeltjes een beetje vreemd werd aangekeken als je vol enthousiasme over Isis zou gaan zitten praten.
Af en toe?quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 21:51 schreef Strani het volgende:
[..]
Helpt het als ik af en toe sorry zeg?
Ik zie het. Jij bent gelijk weer losgeslagenquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 21:52 schreef Strani het volgende:
[..]
Ohh ja dat snap ik wel. Maar je wordt gemist.
Ja, elke twee/drie weken of zo?quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 21:52 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ook als het 100% was?
[..]
Af en toe?
Normaal ben jij er als bliksemafleider maar nu moeten anderen het vergeldenquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 21:53 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik zie het. Hij bent gelijk weer losgeslagen
Als wat 100% was?quote:
Hamlapjes lijkt sinds vorige week ook een stuk meer op Aardbeitjesquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 21:36 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Hamlapjes klinkt toch niet echt als jager, eerder als nog geliefdere prooi.
Niet voor niks zit de grote boze wolf ook altijd achter de drie biggetjes aan.
DJ 100% Isisquote:
Te lang in de zon gelegen, of bedoel je dat niet?quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 21:54 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Hamlapjes lijkt sinds vorige week ook een stuk meer op Aardbeitjes
Ah kijk, die ken ik niet. Ik was al bang dat je aan het ijlen was geslagen met die griep van je.quote:
Je kan het inhalenquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 19:41 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, het leven bestaat uit keuzes maken. En deze aanschaffen was er daar niet een van.
Dat zal denk ik eerder komen door de posts van @Straniquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 21:57 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ah kijk, die ken ik niet. Ik was al bang dat je aan het ijlen was geslagen met die griep van je.
Die helpen idd nooit als je je gedachten een beetje op een rijtje wilt houden.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 22:00 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat zal denk ik eerder komen door de posts van @:Strani
Te veel aarbeiproducten gegeten! Actuele foto van mij:quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 21:56 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Te lang in de zon gelegen, of bedoel je dat niet?
Dat hoort júíst bij karaoke!quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 21:29 schreef Strani het volgende:
Ik was trouwens vannacht een tijdje in een karaokebar en was blij verrast toen twee Spaanse meisjes Fairytale van Alexander Rybak zongen. Niet heel goed, maar dat mag de pret niet drukken.
Hm, varkenshaas met aardbei ken ik wel, dus ik denk dat een hamlapje met aardbei ook wel zal gaan.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 22:04 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Te veel aarbeiproducten gegeten! Actuele foto van mij:
[ afbeelding ]
In Praag had ik het er ooit luid in het Nederlands over dat ik nog Semtex wilde kopen. Dat was een lokaal energiedrankje, maar de mensen aan de tafel naast ons maakten zich toch snel uit de voetenquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 21:51 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik geloof je direct en ga het niet googelen.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 22:12 schreef H_T het volgende:
[..]
In Praag had ik het er ooit luid in het Nederlands over dat ik nog Semtex wilde kopen. Dat was een lokaal energiedrankje, maar de mensen aan de tafel naast ons maakten zich toch snel uit de voeten
Op vliegvelden ga ik ervoor om er saai uit te zienquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 22:15 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik geloof je direct en ga het niet googelen.![]()
Maar ja, dat zijn idd ook altijd van die mooie dingen om het over te hebben, misschien wel wat minder voor op een vliegveld of zo.
Bij mij schijnt een licht geïrriteerde blik nogal makkelijk te vervallen tot wat mensen ervaren als zeer ernstig boos en daar lijken vliegveldveiligheidsmedewerkers toch wel wat ongelukkig van te worden. Ik kies er dan ook voor om gewoon zo min mogelijk op vliegvelden te zijn en als het dan eens moet er toch iig zo kort mogelijk te blijven.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 22:27 schreef H_T het volgende:
[..]
Op vliegvelden ga ik ervoor om er saai uit te zienVaak gecombineerd met lichtelijk geïrriteerd, waar ik meestal weinig moeite voor hoef te doen
Als ik inderdaad een Florida-trip ga doen volgend jaar moet ik sowieso ergens overstappen, waarbij de kans op een overstap van een uur of vijf zeker aanwezig isquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 22:34 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Bij mij schijnt een licht geïrriteerde blik nogal makkelijk te vervallen tot wat mensen ervaren als zeer ernstig boos en daar lijken vliegveldveiligheidsmedewerkers toch wel wat ongelukkig van te worden. Ik kies er dan ook voor om gewoon zo min mogelijk op vliegvelden te zijn en als het dan eens moet er toch iig zo kort mogelijk te blijven.
Of gewoon zorgen dat je eerste vliegtuig met flinke vertraging aankomt.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 22:37 schreef H_T het volgende:
[..]
Als ik inderdaad een Florida-trip ga doen volgend jaar moet ik sowieso ergens overstappen, waarbij de kans op een overstap van een uur of vijf zeker aanwezig isDus daarvoor misschien toch maar loungetoegang regelen
Riskante business, want als je dat overdrijft duurt het allemaal nog veel langerquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 22:38 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Of gewoon zorgen dat je eerste vliegtuig met flinke vertraging aankomt.
Bekijk het positief, dat heeft je dan waarschijnlijk best veel brandstof bespaard.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 22:40 schreef H_T het volgende:
[..]
Riskante business, want als je dat overdrijft duurt het allemaal nog veel langerBij mijn eerste solo Amerikatrip had ik vertraging op de heenweg en daarna meerdere problemen met het regelen van een huurauto, waardoor ik voor hetzelfde bedrag niet twee weken in een Cadillac Escalade of Ford Mustang cabrio reed, maar in een Kia
Prima nummer. Niets mis meequote:Op zaterdag 21 oktober 2023 21:48 schreef Redefine het volgende:
Kwam met bij het zappen langs Ik Hou van Holland. Bleef even hangen en toen kwam Ome Jan voorbij. Die tekst blijft toch wel heel bijzonder hoor![]()
Buiten dat hij waarschijnlijk op dubieuze wijze zijn geld vergaarde en ze dat geen moer konden schelen. Was het ook nog eens zo dat ze het enorm er van namen, want het was zijn geld. En de reden dat ze zo van ome Jan hielden, was omdat die geld had
Jawel, maar benzine was toen nog onder de 3 dollar per gallon. Dan maakt een litertje hier of daar toch wat minder uitquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 22:43 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Bekijk het positief, dat heeft je dan waarschijnlijk best veel brandstof bespaard.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |