Ja, dat leek me we weer iets bijzonders en poffertjespannen bekt toch wat minder lekker.quote:
wokepannen was ook wel een leuke geweestquote:Op donderdag 19 oktober 2023 21:53 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Ja, dat leek me we weer iets bijzonders en poffertjespannen bekt toch wat minder lekker.
Ach. Je kunt niet alles hebben.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 21:54 schreef Koen66 het volgende:
[..]
wokepannen was ook wel een leuke geweest
Ik vind het wel verdacht scherp van Koen.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 21:56 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Ach. Je kunt niet alles hebben.
na een thee met citroen en rum ben ik messcherpquote:Op donderdag 19 oktober 2023 21:56 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik vind het wel verdacht scherp van Koen.
Daar zou ik dan als ik jou was voortaan al meteen 's ochtends mee beginnen.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 21:57 schreef Koen66 het volgende:
[..]
na een thee met citroen en rum ben ik messcherp
ik zal het op m'n werk voorstellen, klinkt als een goed planquote:Op donderdag 19 oktober 2023 21:57 schreef Strani het volgende:
[..]
Daar zou ik dan als ik jou was voortaan al meteen 's ochtends mee beginnen.
Nou, ik liep gisteren even door de Engelse wijk van Benidorm rond een uur of half één 's nachts en ik ben er vrij zeker van dat we van dat dronken tuig in geval van oorlog weinig te vrezen hebben.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 14:23 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Zou je ze dan niet liever een stukje laten doorvliegen naar de Oostzee of zo? De Engelsen zouden nog per ongeluk enthousiast kunnen worden bij het idee van een nieuwe Spaans-Engelse Oorlog.![]()
Gaan ze straks hun hele vloot weer opbouwen in afwachting van de armada en dan kom jij aanzetten met niet veel meer dan een paar dartpijltjes.
Strani Ivan Raketic is jouw naam?quote:Op donderdag 19 oktober 2023 21:52 schreef Strani het volgende:
Zo, weer veertig raketten onderweg
Ik kan niet uitsluiten dat er een paar falen en op Catalonië terechtkomen.
Het is wat.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 22:01 schreef Strani het volgende:
@:Momo hoe hou je het zo lang vol in NWS? Ik vind het echt knap.
Is ze aan het modden of aan het stoken?quote:Op donderdag 19 oktober 2023 22:01 schreef Strani het volgende:
@:Momo hoe hou je het zo lang vol in NWS? Ik vind het echt knap.
vind het al knap om daar te postenquote:Op donderdag 19 oktober 2023 22:03 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Is ze aan het modden of aan het stoken?
En dan bedoel ik geen jenever
Ik ben er nog nooit geweest en ben dat ook niet van plan. Ik hou van de liefde en het respect hierquote:Op donderdag 19 oktober 2023 22:04 schreef Koen66 het volgende:
[..]
vind het al knap om daar te posten
keek er wel eens rond maar heb de drang er iets te roepen onderduktquote:Op donderdag 19 oktober 2023 22:06 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Ik ben er nog nooit geweest en ben dat ook niet van plan. Ik hou van de liefde en het respect hier
quote:Op donderdag 19 oktober 2023 22:01 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Strani Ivan Raketic is jouw naam?
Mja een beetje van alletwee denk ik.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 22:03 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Is ze aan het modden of aan het stoken?
En dan bedoel ik geen jenever
Oh dat vind ik juist weer één van de mindere kanten van deze SC. Het mag allemaal best wat hatelijker.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 22:06 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Ik ben er nog nooit geweest en ben dat ook niet van plan. Ik hou van de liefde en het respect hier
daar valt best wat aan te doen tochquote:Op donderdag 19 oktober 2023 22:09 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh dat vind ik juist weer één van de mindere kanten van deze SC. Het mag allemaal best wat hatelijker.
Ik doe m'n best! Gelukkig krijg ik er van een paar anderen ook wel steun inquote:Op donderdag 19 oktober 2023 22:11 schreef Koen66 het volgende:
[..]
daar valt best wat aan te doen toch
Ook in Spanje is bittergarnituur geen maaltijd, achterlijke koeienprikkerquote:Op donderdag 19 oktober 2023 22:09 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh dat vind ik juist weer één van de mindere kanten van deze SC. Het mag allemaal best wat hatelijker.
Die jingle is loeivervelend, maar werkt welquote:
Nee zes dagen per week een AGVtje en op woensdag slappe patat van de lokale frietkraam, dát is pas levenquote:Op donderdag 19 oktober 2023 22:17 schreef H_T het volgende:
[..]
Ook in Spanje is bittergarnituur geen maaltijd, achterlijke koeienprikker
Tomatensoep hoort warm, dagslaperquote:Op donderdag 19 oktober 2023 22:18 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee zes dagen per week een AGVtje en op woensdag slappe patat van de lokale frietkraam, dát is pas leven
quote:Op donderdag 19 oktober 2023 22:12 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik doe m'n best! Gelukkig krijg ik er van een paar anderen ook wel steun in
Oostelijke Portugees die je er bent.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 22:12 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja, ik stoor me ook aan die anderen.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 22:12 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat werd mij al wel duidelijk met al die bombardementen van jouquote:Op donderdag 19 oktober 2023 22:09 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat debat is zo 2021, voomer.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 22:19 schreef Strani het volgende:
(Nog altijd wel patat, ook als 'ie slap is)
Met een v omdat jullie die met een b uitspreken enzo.quote:
Nivootje hoorquote:Op donderdag 19 oktober 2023 22:19 schreef Strani het volgende:
(Nog altijd wel patat, ook als ‘ie slap is
Wij hoeven niet te weten welke naam je hem gegeven hebt.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 22:19 schreef Strani het volgende:
(Nog altijd wel patat, ook als 'ie slap is)
multiquoten is zo 2022quote:Op donderdag 19 oktober 2023 22:23 schreef ijs_beer het volgende:
EN JA DAT HAD OOK BEST IN EEN POST GEKUND DAT WEET IK.![]()
He, het is jouw noordpool die smelt door de loeiende servers, niet de mijnequote:Op donderdag 19 oktober 2023 22:23 schreef ijs_beer het volgende:
EN JA DAT HAD OOK BEST IN EEN POST GEKUND DAT WEET IK.![]()
Straks ligt gewoon de hele Mount Kea onder water hè.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 22:25 schreef H_T het volgende:
[..]
He, het is jouw noordpool die smelt door de loeiende servers, niet de mijne
ik zie er de logica al niet eens van in, bij teveel multiquotes raak ik de draad kwijt.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 22:25 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik vind dat mobiel ook wel een gedoe.
Nee, ik had vandaag een heerlijk glaasje drinkbaar kraanwaterquote:Op donderdag 19 oktober 2023 22:25 schreef Strani het volgende:
[..]
Heb je je koekje bij de lauwe avondkoffie al op?
Dat jouw overbeschermde en fragiele Nederlandse maagje niet tegen Spaans water kan is niet onze schuld hè!quote:Op donderdag 19 oktober 2023 22:27 schreef H_T het volgende:
[..]
Nee, ik had vandaag een heerlijk glaasje drinkbaar kraanwater
WELLESquote:Op donderdag 19 oktober 2023 22:29 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat jouw overbeschermde en fragiele Nederlandse maagje niet tegen Spaans water kan is niet onze schuld hè!
Je zou zeggen dat er wel een fatsoenlijke waterzuivering neergezet kan worden daar. Juan en alleman is toch werkloos daar, doen die ook nog eens wat nuttigs van onze EU-centenquote:Op donderdag 19 oktober 2023 22:29 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat jouw overbeschermde en fragiele Nederlandse maagje niet tegen Spaans water kan is niet onze schuld hè!
Juan en alleman.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 22:32 schreef H_T het volgende:
[..]
Je zou zeggen dat er wel een fatsoenlijke waterzuivering neergezet kan worden daar. Juan en alleman is toch werkloos daar, doen die ook nog eens wat nuttigs van onze EU-centen
Ik neem aan dat je je rollator al besteld hebt?quote:Op donderdag 19 oktober 2023 22:28 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja volgde je het een beetje vanuit de kleuterschool toen?
Nee we hebben geen tijd om dat soort dingen te doen omdat we allemaal bezig zijn om proberen te begrijpen wat Nederlanders 'met handen en voeten' proberen te vertellen bij de kassa of de dokter en zelf denken dat ze zo leuk zijnquote:Op donderdag 19 oktober 2023 22:32 schreef H_T het volgende:
[..]
Je zou zeggen dat er wel een fatsoenlijke waterzuivering neergezet kan worden daar. Juan en alleman is toch werkloos daar, doen die ook nog eens wat nuttigs van onze EU-centen
Alles wat ik nu alvast weg kán kapen zodat jouw generatie niks meer heeft, kaap ik ookquote:Op donderdag 19 oktober 2023 22:37 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je je rollator al besteld hebt?
Oh, dus mensen reageren bij jou wel op je DM's.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 22:42 schreef Strani het volgende:
Tekenend trouwens dat jullie je allemaal tegen één persoon keren. En dan te bedenken dat jullie per DM geen goed woord voor elkaar over hebben
Iemand moest iets doen tegen die Spaanse kraagquote:Op donderdag 19 oktober 2023 22:38 schreef Strani het volgende:
[..]
Nederlanders 'met handen en voeten' proberen te vertellen bij de kassa of de dokter
Je moet net weten hoe je ze moet triggeren hè.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 22:44 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Oh, dus mensen reageren bij jou wel op je DM's.
Er gaan er nu een paar heel verdrietig terugkomen van een Google-sessie.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 22:44 schreef H_T het volgende:
[..]
Iemand moest iets doen tegen die Spaanse kraag
Je bedoelt datquote:Op donderdag 19 oktober 2023 22:45 schreef Strani het volgende:
[..]
Je moet net weten hoe je ze moet triggeren hè.
niet de juiste manier is?quote:Hee ouwe kleiduifschieter nog lekker aan de toog gestaan van het weekend?
Ik las eerst Spaanse Kaag.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 22:45 schreef Strani het volgende:
[..]
Er gaan er nu een paar heel verdrietig terugkomen van een Google-sessie.
Nou ja bij @Meke zou het misschien werken maar iedereen heeft een eigen aanpak nodigquote:Op donderdag 19 oktober 2023 22:46 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Je bedoelt dat
[..]
niet de juiste manier is?
Ik schiet alleen op kleiduifvervangers als vegetariërquote:Op donderdag 19 oktober 2023 22:51 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou ja bij @:Meke zou het misschien werken maar iedereen heeft een eigen aanpak nodig
Er is er altijd eentje die het voor de rest verpest hèquote:Op donderdag 19 oktober 2023 23:26 schreef Strani het volgende:
Nou, ik denk dat we met z'n allen de sfeer aardig vergald hebben. Ik ben trots op jullie
Nou ja, je zou het ook kunnen zien als sarcasme, omdat m'n verwachtingen van jullie zó laag waren dat eigenlijk elk resultaat wel positief is. Maar ja dat snap je natuurlijk niet want Soundos.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 23:35 schreef Meke het volgende:
[..]
Er is er altijd eentje die het voor de rest verpest hèGaat die natte tosti complimenten geven
Oh dat is ook gek, ik zat me net af te vragen wanneer er weer iemand jarig zou zijn. NQ dus!quote:
De 25e weer iemand!quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 00:19 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh dat is ook gek, ik zat me net af te vragen wanneer er weer iemand jarig zou zijn. NQ dus!
Van harte gefeliciteerd @:NailQueen!!
Fuck dat! *gooit met stoelen*quote:Op donderdag 19 oktober 2023 22:09 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik wil het wel doen, maar dan krijg ik die andere 3 blauwen op mijn dak.quote:
Nu pas?quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 12:35 schreef Roger_Epiales het volgende:
Ik weet niet wat jullie gaan doen, maar ik ga het weekend instarten.
Ja, helaas wel.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |