SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Baby darling doll face honey
Ik snap al een jaar niet wat mensen met zomer bedoelen. Dusjah.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 15:19 schreef Crack_ het volgende:
Al snap ik nooit zo goed wat mensen precies met zomerkleding bedoelen.
de zomer is de periode tussen 21 juni en 23 septemberquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 16:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik snap al een jaar niet wat mensen met zomer bedoelen. Dusjah.
slaap lekkerquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 16:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Mooi geweest weer voor vandaag. Morgen weer verder.
Iedereen is vandaag lekker naar de IKEA geweest.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 16:45 schreef Crack_ het volgende:
waarom staat er net zoveel file als in de niet-vakantie periode
gezellieeequote:Op dinsdag 17 oktober 2023 16:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Iedereen is vandaag lekker naar de IKEA geweest.
Met de kleine kinderen.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 16:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zou @bitterbal ook extra beveiliging krijgen?quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 16:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Lekker ballie bezig houdenquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 16:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Of ze hebben haar opgesloten in Smaland omdat ze op een terrorist lijkt nu haar haar zo slecht zit.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 16:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zou @:bitterbal ook extra beveiliging krijgen?
en dan? je krijgt gewoon betaald toch, of je nou 1000 klanten helpt met 1000 domme vragen of 1 klant met 1 super slimme vraag, boeiendquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 16:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Als ik er in de buurt woonde ging ik er echt iedere week met domme vragen naartoe.
jaaa, prachtigquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 17:03 schreef Citizen.Erased het volgende:
Krijg wat foto's van vrienden doorgestuurd die in Zwitserland zijn. Blijft mooi zo in de bergen.
Eensquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 17:03 schreef Citizen.Erased het volgende:
Krijg wat foto's van vrienden doorgestuurd die in Zwitserland zijn. Blijft mooi zo in de bergen.
de meeste van ons wel, want we wonen in hollandiaquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 17:05 schreef Karzai het volgende:
ballie heeft het wel goed voor elkaar hoor
Allahu akbalquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 16:57 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Of ze hebben haar opgesloten in Smaland omdat ze op een terrorist lijkt nu haar haar zo slecht zit.
is ook wel zo , maar niet voor iedereen , leven nog een miljoen mensen onder de armoedegrens, laten oost europese gastarbeiders met tien man in een hok slapen en 12 uur werken voor ons goedkope voedselquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 17:05 schreef Crack_ het volgende:
[..]
de meeste van ons wel, want we wonen in hollandia![]()
Nu heb ik dit in mijn hoofd:quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 17:05 schreef Crack_ het volgende:
[..]
de meeste van ons wel, want we wonen in hollandia![]()
quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 16:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Als ik er in de buurt woonde ging ik er echt iedere week met domme vragen naartoe.
Ik weet wat we gaan doen als jullie weer eens deze kant op komen.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 16:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
yes, wij hebben uiteraard ook wel uitzonderingen maar vergeleken met bepaalde landen is zelfs dat amper armoede te noemenquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 17:08 schreef Karzai het volgende:
[..]
is ook wel zo , maar niet voor iedereen , leven nog een miljoen mensen onder de armoedegrens, laten oost europese gastarbeiders met tien man in een hok slapen en 12 uur werken voor ons goedkope voedsel
quote:
je we leven in de top tien van de rijkste landen van de wereldquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 17:10 schreef Crack_ het volgende:
[..]
yes, wij hebben uiteraard ook wel uitzonderingen maar vergeleken met bepaalde landen is zelfs dat amper armoede te noemen
maar altijd ruimte voor verbetering
[..]![]()
ben blij dat ik dat liedje niet goed ken, alleen het 'vivaaaa hollandiaaa' stuk
'fout'quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 17:13 schreef Karzai het volgende:
maar er gaat nog hartstikke veel fout, woningtekort
nou nee de vvd heeft alle sociale huurwoningen in de vrij sector gegooidquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 17:15 schreef Crack_ het volgende:
Je kunt het ook omdraaien, omdat wij allemaal een woning voor onszelf willen, en weinig geld daarvoor willen betalen, hebben we een woningtekort
Neuhquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 17:11 schreef Karzai het volgende:
[..]
je we leven in de top tien van de rijkste landen van de wereld
Miljonairs per % bevolking.quote:1 Zwitserland 7%
2 Australië 4,8%
3 Verenigde Staten 4;72%
4 Zweden 3,4%
5 Verenigd Koninkrijk 3,32%
6 Frankrijk 3,01%
7 België 3%
8 Canada 2,97%
9 Oostenrijk 2,86%
10 Korea
yea, sociale huurwoningen bestaan niet meer, dat kloptquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 17:16 schreef Karzai het volgende:
[..]
nou nee de vvd heeft alle sociale huurwoningen in de vrij sector gegooid
% miljonairs = definitie rijkste landquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 17:16 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Neuh
[..]
Miljonairs per % bevolking.
Je zal maar een kat erbij hebbenquote:
Ik ben verliefd op Taylor haar nieuwe vriend.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 17:18 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Je zal maar een kat erbij hebben
Dacht dat die man net tien jaar met pensioen was of zoquote:Vertelt de inmiddels 86-jarige John Bernard, die in 2002 voor het laatst te zien was op tv.
Mja, heel Nederland volbouwen is ook geen oplossing.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 17:15 schreef Crack_ het volgende:
Je kunt het ook omdraaien, omdat wij allemaal een woning voor onszelf willen, en weinig geld daarvoor willen betalen, hebben we een woningtekort.
Ohja + woning in de randstad want er is plek genoeg in Nederland maar dat wil men niet
we willen te veelquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 17:19 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Mja, heel Nederland volbouwen is ook geen oplossing.
En mensen wonen minder vaak en later samen.
En er is gewoon te veel migratie.
dat is alleen de top die belasting ontwijken, maar gemiddeld genomen danquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 17:16 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Neuh
[..]
Neem jij die dan. Ga ik met TayTayquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 17:18 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik ben verliefd op Taylor haar nieuwe vriend.
Oke deal.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 17:19 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Neem jij die dan. Ga ik met TayTay
naar koopkracht is nog beter maar wel lastig(er)quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 17:21 schreef Karzai het volgende:
Je kan ook hier naar kijken
https://nl.wikipedia.org/(...)ofd_van_de_bevolking
Ik zou het echt zo niet chill vinden om met je hele financiële plaatje op TV te komenquote:
Nee maar deze mensen kiezen er natuurlijk voor.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 17:23 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik zou het echt zo niet chill vinden om met je hele financiële plaatje op TV te komen
Mag ik dan mee?quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 17:10 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik weet wat we gaan doen als jullie weer eens deze kant op komen.
Mweh, niet 3 uur onderweg zijn voor je werk is ook wel lekker natuurlijk.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 17:15 schreef Crack_ het volgende:
Je kunt het ook omdraaien, omdat wij allemaal een woning voor onszelf willen, en weinig geld daarvoor willen betalen, hebben we een woningtekort.
Ohja + woning in de randstad want er is plek genoeg in Nederland maar dat wil men niet
Ik woon buiten de Randstad en hier gaat het ook mis hoor.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 17:15 schreef Crack_ het volgende:
Ja dat snap ik ook welquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 17:24 schreef Ama het volgende:
[..]
Nee maar deze mensen kiezen er natuurlijk voor.
Zie die kwiwi even.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 17:16 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Neuh
[..]
Ik weet na een paar seconden meteen welke wijk het is. Straatnaam durf ik niet te zeggen. Lijkt best wel veel daar op elkaar. Maar het is bij het Karregat voor de mensen die EHV een beetje kennenquote:
Jij welquote:
Boks.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 17:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik woon buiten de Randstad en hier gaat het ook mis hoor.
eensquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 17:28 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mweh, niet 3 uur onderweg zijn voor je werk is ook wel lekker natuurlijk.
groningen, limburg, drente, friesland blablabla plek zat en kei goedkoopquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 17:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik woon buiten de Randstad en hier gaat het ook mis hoor.
Ze zijn hier wel als een malle aan het bouwen, maar appartementen voor 5 ton, doe normaal. Grote woningen voor Randstadters die lekker gezellie frikandelli op de hei willen wonen waar best veel bos voor gekapt wordt.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 17:31 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Boks.
Of je moet voor zo ongeveer alles een auto pakken.
was je dan een jongetje? xDquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 17:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ze zijn hier wel als een malle aan het bouwen, maar appartementen voor 5 ton, doe normaal. Grote woningen voor Randstadters die lekker gezellie frikandelli op de hei willen wonen waar best veel bos voor gekapt wordt.
Er zijn ook nieuwe sociale huurwoningen bijgekomen en er is veel oude zooi opgeknapt, maar als ik tien jaar later was geboren was ik de lul geweest.
Dat UWV dat prima vindt, betekent niet dat dat geen invloed heeft op de vraag naar woningen daar. Sterker nog, andersom juist lijkt me.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 17:31 schreef Crack_ het volgende:
[..]
eensmaar ook dat is in zoveel landen normaal. En UWV vindt zelf 1,5 uur enkele reis prima voor werk. Je moet dat accepteren als je dat krijgt aangeboden
[..]
groningen, limburg, drente, friesland blablabla plek zat en kei goedkoop
nee ik wil er ook niet wonen
Ik heb jaren gewerkt op 2-2,5 uur enkele reis van waar ik woonde. En dat was toen ik in Utrecht woonde.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 17:31 schreef Crack_ het volgende:
[..]
eensmaar ook dat is in zoveel landen normaal. En UWV vindt zelf 1,5 uur enkele reis prima voor werk. Je moet dat accepteren als je dat krijgt aangeboden
hehehequote:
Helemaal waar. Maar denk dat ik (!!) het fijn vind om te denken in 'dit zou verbeterd kunnen worden' ipv alsof mij onrecht wordt aangedaan omdat ik niet krijg wat ik zou willen terwijl ik meer krijg dan 90% van de wereldquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 17:34 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat UWV dat prima vindt, betekent niet dat dat geen invloed heeft op de vraag naar woningen daar. Sterker nog, andersom juist lijkt me.
Volgens mij is wat ik nu zeg niet echt snow flaken?quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 17:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb jaren gewerkt op 2-2,5 uur enkele reis van waar ik woonde. En dat was toen ik in Utrecht woonde.
Niet zo snowfleekie de peekie doen hoor.
Wat een hel.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 17:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb jaren gewerkt op 2-2,5 uur enkele reis van waar ik woonde. En dat was toen ik in Utrecht woonde.
Check, m'n "voordeel" hier is dat alles noordelijker van me nog aardig leeg is en niet briljant aangesloten is richting Randstad (amper OV, geen snelweg).quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 17:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ze zijn hier wel als een malle aan het bouwen, maar appartementen voor 5 ton, doe normaal. Grote woningen voor Randstadters die lekker gezellie frikandelli op de hei willen wonen waar best veel bos voor gekapt wordt.
Er zijn ook nieuwe sociale huurwoningen bijgekomen en er is veel oude zooi opgeknapt, maar als ik tien jaar later was geboren was ik de lul geweest.
Maar dan ben je 5 uur per dag kwijt aan reizen.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 17:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Naar wie of wat ga je??quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 17:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Straks naar het theater. Ik was het vergeten dat het vanavond al was. Ik dacht volgende week.![]()
Maar da's het hele gezeik een beetje: de boel wordt zichtbaar afgebroken.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 17:36 schreef Crack_ het volgende:
[..]
hehehe
[..]
Helemaal waar. Maar denk dat ik (!!) het fijn vindt om te denken in 'dit zou verbeterd kunnen worden' ipv alsof mij onrecht wordt aangedaan omdat ik niet krijg wat ik zou willen terwijl ik meer krijg dan 90% van de wereld
Puuh, werkquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 17:38 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Volgens mij is wat ik nu zeg niet echt snow flaken?of lees je anders even in over wat mijn mening is
(iets meer dan 1 post lezen wordt aangeraden)
yes nogmaals, het kan beter, daar ben ik ook zeker voorstander vanquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 17:41 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Maar da's het hele gezeik een beetje: de boel wordt zichtbaar afgebroken.
En het 'kindjes in Afrika hebben honger, jij hebt trek'-argument is natuurlijk appels met peren vergelijken. Een eigen woonruimte is écht niet zo'n hele grote eis, maar voor starters is er gewoon weinig.
en ik zeg hier expres x want dit hele idee vinden mensen echt absurdquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 17:45 schreef Crack_ het volgende:
[..]
yes nogmaals, het kan beter, daar ben ik ook zeker voorstander van
En ben ook voorstander van 'als je in sociale woning woont en x meer verdiend dan de eis voor een sociale woning voor een periode van x, dan moet je er binnen x periode uit'
maar ik vind niet dat we het hier zo slecht hebben of dat het probleem zo groot is als dat sommige mensen zeggen, daar kan ik me niet in vinden
Ik vind het vooral een lastige, want je kan het mensen niet kwalijk nemen dat ze niet meer willen betalen voor minder woongenot.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 17:45 schreef Crack_ het volgende:
[..]
en ik zeg hier expres x want dit hele idee vinden mensen echt absurddat vind ik zelf dan weer apart
Nou dat vooral. T is toch te gek dat je wel duur mag huren, maar niet mag kopen.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 17:49 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Of pak die idioterie aan van hypotheken dat je wel tig jaar ¤1300 aan huur kan betalen, maar een hypotheek die je netto minder kost dan ¤1000 krijg je niet.
Tot op zekere hoogte. Bij een koophuis wil je dat eigenaren naast de maandelijkse hypotheek sparen voor onderhoud en dat moet je wel meetellen. Meermaals in een huis met VvE gewoond waar mensen dat niet op konden brengen. Tja...quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 17:53 schreef Puala het volgende:
[..]
Nou dat vooral. T is toch te gek dat je wel duur mag huren, maar niet mag kopen.
Is ook lastig.. ben blij dat ik geen beleidsmaker benquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 17:49 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik vind het vooral een lastige, want je kan het mensen niet kwalijk nemen dat ze niet meer willen betalen voor minder woongenot.![]()
Doe dan eerst een tussenstap met een scheefwoonheffing ofzo.
Of pak die idioterie aan van hypotheken dat je wel tig jaar ¤1300 aan huur kan betalen, maar een hypotheek die je netto minder kost dan ¤1000 krijg je niet.
Deels begrijp ik dat nog wel. Als je je huur niet meer kunt betalen kan de verhuurder je eruit zetten, en dat is het dan. De schade valt relatief gezien mee.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 17:49 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik vind het vooral een lastige, want je kan het mensen niet kwalijk nemen dat ze niet meer willen betalen voor minder woongenot.![]()
Doe dan eerst een tussenstap met een scheefwoonheffing ofzo.
Maar heeft dat niet meer te maken met onjuiste prioriteiten voor de uitgaves? Want grote kans dat die mensen goedkoper uit waren met de hypotheek dan met huur. Met huur is t alleen minder erg als je alles naast je lasten op maakt. Met kopen is dat wat lastiger idd. Maar als je 1300 huur kan betalen, dan kan je met 1000 hypotheek ook die 300 sparen. Velen geven t alleen uit wat ze "goedkoper" uit zijn.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 17:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Tot op zekere hoogte. Bij een koophuis wil je dat eigenaren naast de maandelijkse hypotheek sparen voor onderhoud en dat moet je wel meetellen. Meermaals in een huis met VvE gewoond waar mensen dat niet op konden brengen. Tja...
Omdat de bank niet het risico wil lopen dat jij je hypotheek niet meer kunt betalen.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 17:53 schreef Puala het volgende:
[..]
Nou dat vooral. T is toch te gek dat je wel duur mag huren, maar niet mag kopen.
Heb nooit geld of bezittingen geërfd hè, en al helemaal niet in Zwitserland. Weet je hoe lang het duurt voordat je van je salaris 1 miljoen hebt gespaard?quote:
Het hoeft ook zeker niet zonder eisen, maar als je bijvoorbeeld kan aantonen dat je al, weet ik het, 5 jaar dat bedrag probleemloos kan overleggen?quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 17:58 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Deels begrijp ik dat nog wel. Als je je huur niet meer kunt betalen kan de verhuurder je eruit zetten, en dat is het dan. De schade valt relatief gezien mee.
Als je de hypotheek niet meer kunt betalen en met verlies moet verkopen, kan het zijn dat de bank een deel van het geleende geld niet meer terug krijgt. Als ik een bank was zou ik ook strengere eisen stellen dan bij huren.
Dan raad ik je aan om koste wat kost wel je rentebedrag af te lossen want compounding interest is a bitchquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 17:58 schreef Crack_ het volgende:
Ik betaal straks trouwens per jaar meer rente over m’n studieschuld, dan dat ik jaarlijks aflos![]()
Lijkt me ook niet helemaal de bedoeling maarja
En ander onderwerp
Ongetwijfeld. Mijn aanname is dat niet iedereen die discipline heeft om dat geld daarvoor opzij te zetten en banken dusdanig risicomijdend zijn dat ze daarom geen hypotheek verstrekken.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 17:58 schreef Puala het volgende:
[..]
Maar heeft dat niet meer te maken met onjuiste prioriteiten voor de uitgaves? Want grote kans dat die mensen goedkoper uit waren met de hypotheek dan met huur. Met huur is t alleen minder erg als je alles naast je lasten op maakt. Met kopen is dat wat lastiger idd. Maar als je 1300 huur kan betalen, dan kan je met 1000 hypotheek ook die 300 sparen. Velen geven t alleen uit wat ze "goedkoper" uit zijn.
Dan hou je nog steeds hetzelfde risico als bank.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 18:00 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het hoeft ook zeker niet zonder eisen, maar als je bijvoorbeeld kan aantonen dat je al, weet ik het, 5 jaar dat bedrag probleemloos kan overleggen?
Ik denk dat je aanname juist is, ik denk alleen dat er wel wat mag veranderen in t huidige beleidquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 18:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ongetwijfeld. Mijn aanname is dat niet iedereen die discipline heeft om dat geld daarvoor opzij te zetten en banken dusdanig risicomijdend zijn dat ze daarom geen hypotheek verstrekken.
En daar lijden de goeden zeker onder de kwaden.
Dan zou ik meer aflossen als het kan.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 17:58 schreef Crack_ het volgende:
Ik betaal straks trouwens per jaar meer rente over m’n studieschuld, dan dat ik jaarlijks aflos![]()
Lijkt me ook niet helemaal de bedoeling maarja
En ander onderwerp
Lebbis & Jansen.quote:
Als je 1,5 milj per jaar verdient kan het snel gaanquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 18:00 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Heb nooit geld of bezittingen geërfd hè, en al helemaal niet in Zwitserland. Weet je hoe lang het duurt voordat je van je salaris 1 miljoen hebt gespaard?
Dat is de overheid al.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 18:02 schreef datismijnmening het volgende:
Overigens zijn banken de meest walgelijke instituties die er zijn
Je bent als VVE gewoon wettelijk verplicht een meerjaren-onderhoudsplan te hebben. De financiering daarvoor wordt normaal gesproken maandelijks bij de eigenaren geïnd onder de naam "Servicekosten". Als je een falende VVE hebt dan moet je of dat aanpakken of wegwezen. Ofjah, daar niet gaan wonen, want voordat je koopt krijg je van de notaris al te horen hoe de VvE ervoor staat.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 17:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Tot op zekere hoogte. Bij een koophuis wil je dat eigenaren naast de maandelijkse hypotheek sparen voor onderhoud en dat moet je wel meetellen. Meermaals in een huis met VvE gewoond waar mensen dat niet op konden brengen. Tja...
Dolf Jansen?quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 18:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Lebbis & Jansen.
Oudejaarsconference.
Ja, dat verdien ik helaas nietquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 18:02 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Als je 1,5 milj per jaar verdient kan het snel gaan
En tegen die tijd, verdien je te veel om nog in aanmerking te komen voor een sociale huurwoning.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 17:42 schreef IJsdraakje het volgende:
Zelfs hier is de wachttijd voor een sociale huurwoning inmiddels zo'n 8 jaar.
1.5 miljoen per jaar heeft Los het over he?quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 18:03 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Samen met Gergi moet je toch een heel eind komen.
Ow oké, niet te hard lachen dan anders waait die omquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 18:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, dat hoop ik wel in ieder geval.
Kan de ene man een andere mansplainen? 🤔quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 18:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je bent als VVE gewoon wettelijk verplicht een meerjaren-onderhoudsplan te hebben. De financiering daarvoor wordt normaal gesproken maandelijks bij de eigenaren geïnd onder de naam "Servicekosten". Als je een falende VVE hebt dan moet je of dat aanpakken of wegwezen. Ofjah, daar niet gaan wonen, want voordat je koopt krijg je van de notaris al te horen hoe de VvE ervoor staat.
Ik zit op het balkon, dus zal wel meevallen.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 18:04 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ow oké, niet te hard lachen dan anders waait die om
Per jaar gaat het lastig worden.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 18:04 schreef kwiwi het volgende:
[..]
1.5 miljoen per jaar heeft Los het over he?
Klagen mag alleen in Nederland.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 18:09 schreef Citizen.Erased het volgende:
Maar als 2 verdieners in Zwitserland mag je waarschijnlijk niet klagen.
Mweh, er moeten meer opties mogelijk zijn dan ze nu geven.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 18:01 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dan hou je nog steeds hetzelfde risico als bank.
Daar is geen winst op te behalen.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 18:10 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mweh, er moeten meer opties mogelijk zijn dan ze nu geven.
Al zitten die (los van banken) imo ook gewoon meer in de "zet betaalbaardere hutten neer dan appartementen van 5 ton".
Nee, doe ik ook niet.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 18:09 schreef Citizen.Erased het volgende:
Maar als 2 verdieners in Zwitserland mag je waarschijnlijk niet klagen.
Weet ik, da's het probleem.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 18:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Daar is geen winst op te behalen.
OH is ie hier in de stad......quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 18:10 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik kan zo nog even naar Timmerfrans gaan luisteren hier om de hoek.
Ja, hoi. Ik woon ook belachelijk goedkoop omdat kerel z'n timing mee had.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 18:03 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En tegen die tijd, verdien je te veel om nog in aanmerking te komen voor een sociale huurwoning.
Maar verdien je te weinig om een geschikte woning te vinden in de vrije sector.
Zei ik iets onduidelijks?quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 18:05 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Kan de ene man een andere mansplainen? 🤔
Nee. Ik prijs me ook gelukkig, begrijp soms niet hoe anderen het rond krijgen. Zeker als ze ook nog eens een duurder huis hebben.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 18:12 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee, doe ik ook niet.
Maar ligt er wel een beetje aan hoor. Met 2x een winkelmedewerker salaris en 2 kinderen hou je waarschijnlijk niet al teveel over.
Was gewoon een vraag hoor, misschien begrijpt ie iets nietquote:
Oud geld, aflossingsvrije of beleggingshypotheek, doorlopend krediet, etc.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 18:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Nee. Ik prijs me ook gelukkig, begrijp soms niet hoe anderen het rond krijgen. Zeker als ze ook nog eens een duurder huis hebben.
Mazzel gehad met een eerdere woning, erfenis.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 18:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Oud geld, aflossingsvrije of beleggingshypotheek, doorlopend krediet, etc.
Ja kan allemaal. Ik ben maar een eenvoudige boerenzoon.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 18:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Weet je in elk geval dat Cali van jou houdt en niet van je geld.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 18:23 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ja kan allemaal. Ik ben maar een eenvoudige boerenzoon.
Maar je hebt wel Cali aan de haak geslagen.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 18:23 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ja kan allemaal. Ik ben maar een eenvoudige boerenzoon.
Dat laatste is in mijn ogen geen manier om dingen "rond" te krijgen hoor. Dat is gewoon permanent in schulden leven en het ene gat stoppen met het anderequote:Op dinsdag 17 oktober 2023 18:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En da's ook wat waardquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 18:24 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Weet je in elk geval dat Cali van jou houdt en niet van je geld.
Nja bij mij ook denk ikquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 18:25 schreef IJsdraakje het volgende:
Als mijn ouders omvallen (hopelijk voorlopig niet) gaat dat huis met flinke overwaarde verkopen in ieder geval.
Hier valt het wel mee. Ouders hebben nog wat schuld open laten staan en betalen iedere maand wat rente. Gelukkig zal met m’n broer delen niet al te ingewikkeld worden.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 18:25 schreef IJsdraakje het volgende:
Als mijn ouders omvallen (hopelijk voorlopig niet) gaat dat huis met flinke overwaarde verkopen in ieder geval.
Klopt. Je moet wat als je de externe beeldvorming wil behouden dat je ruim in je geld zitquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 18:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat laatste is in mijn ogen geen manier om dingen "rond" te krijgen hoor. Dat is gewoon permanent in schulden leven en het ene gat stoppen met het andere
Ja. Loterij 2x winnen lijkt me niet mogelijk.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 18:24 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Weet je in elk geval dat Cali van jou houdt en niet van je geld.
Ja, onder het motto "Zo kan ik het ook!"quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 18:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Klopt. Je moet wat als je de externe beeldvorming wil behouden dat je ruim in je geld zit
Ik weet dat het zo goed als afbetaald is, en ik deel alleen met m'n zus.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 18:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nja bij mij ook denk ikWeet eigenlijk niet. Maar ik ga er vanuit dat het allang afbetaald is. En dat dus alles wat we vangen opbrengst is.
Smoothquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 18:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ja. Loterij 2x winnen lijkt me niet mogelijk.
Hoe betaal jij al die vakanties trouwens?quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 18:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, onder het motto "Zo kan ik het ook!"
quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 18:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ja. Loterij 2x winnen lijkt me niet mogelijk.
Ik heb een baan. Ken je dat concept?quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 18:29 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hoe betaal jij al die vakanties trouwens?
EN geen vrouw, geen kinderen, geen auto en geen verslaving. Helpt ook.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 18:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb een baan. Ken je dat concept?
quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 18:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zie ik eruit als Losdop? Geen idee wat dat is.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 18:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Klinkt als iets dat veel vrije tijd kost.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 18:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb ook geen vrouw, hoax.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 18:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
EN geen vrouw, geen kinderen, geen auto en geen verslaving. Helpt ook.
Hier ookquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 18:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hier valt het wel mee. Ouders hebben nog wat schuld open laten staan en betalen iedere maand wat rente. Gelukkig zal met m’n broer delen niet al te ingewikkeld worden.
Jawel dat welquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 18:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Klinkt als iets dat veel vrije tijd kost.
Ik heb geen idee wat ik van m'n vader zou erven. Maar met 5 kinderen ga ik er vanuit dat het wisselgeld is.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 18:25 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik voel een nieuwe rubriek aankomen: Fles’ Lifehacksquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 18:30 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]![]()
VERTEL ME ALLES OVER DEZE LIFEHACK
Hier zijn we er heel open over altijd. Mijn vader heeft best een goed pensioen dus ze kunnen er lekker van leven nu. Hoop dat zoiets voor mij ook over gaat blijven ooit.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 18:34 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wat ik van m'n vader zou erven. Maar met 5 kinderen ga ik er vanuit dat het wisselgeld is.
Ken wel mensen die al zitten te azen op een erfenis. Maar dan denk ik.. als je op je 60e/70e nog steeds dat geld zo hard nodig hebt, heb je toch ook iets niet helemaal goed gedaan.
Daar kun je gelukkig zelf ook wat aan doen ipv alleen op het sociale stelsel te vertrouwenquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 18:40 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hier zijn we er heel open over altijd. Mijn vader heeft best een goed pensioen dus ze kunnen er lekker van leven nu. Hoop dat zoiets voor mij ook over gaat blijven ooit.
Eens wel, ik heb ook te veel een bril van vroeg overleden grootouders denk ik.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 18:34 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wat ik van m'n vader zou erven. Maar met 5 kinderen ga ik er vanuit dat het wisselgeld is.
Ken wel mensen die al zitten te azen op een erfenis. Maar dan denk ik.. als je op je 60e/70e nog steeds dat geld zo hard nodig hebt, heb je toch ook iets niet helemaal goed gedaan.
Elke maand gaan er wel wat euro’s naar een rekening waar ik over x jaar weer eens naar ga kijken, maar daarvan kan ik niet al heel vroeg rentenieren.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 18:41 schreef Puala het volgende:
[..]
Daar kun je gelukkig zelf ook wat aan doen ipv alleen op het sociale stelsel te vertrouwen
Kun je dan niet beter naar beleggen ofzo gaan kijken?quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 18:44 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Elke maand gaan er wel wat euro’s naar een rekening waar ik over x jaar weer eens naar ga kijken, maar daarvan kan ik niet al heel vroeg rentenieren.
Waar zou je in moeten beleggen? Of gewoon zo'n fondsje waar je elke maand 100 euro naar overschrijft?quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 18:45 schreef Puala het volgende:
[..]
Kun je dan niet beter naar beleggen ofzo gaan kijken?
quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 18:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Waar zou je in moeten beleggen? Of gewoon zo'n fondsje waar je elke maand 100 euro naar overschrijft?
Als leek? Gewoon in een indexfonds + 5 bedrijven waar je een goed gevoel bij hebt.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 18:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Waar zou je in moeten beleggen? Of gewoon zo'n fondsje waar je elke maand 100 euro naar overschrijft?
quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 18:45 schreef Puala het volgende:
[..]
Dat doe ik dus. Maar in het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 18:52 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
[..]
Als leek? Gewoon in een indexfonds + 5 bedrijven waar je een goed gevoel bij hebt.
Ik heb nooit zin om dat uit te gaan zoekenquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 18:52 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
[..]
Als leek? Gewoon in een indexfonds + 5 bedrijven waar je een goed gevoel bij hebt.
https://www.indexfondsenvergelijken.nl/quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 18:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb nooit zin om dat uit te gaan zoeken
Nou ja toch mooi dat je dat ervan hebt kunnen betalenquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 18:54 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik heb wel geluk gehad dat ik redelijk veel in tech had zitten. Maar die winst is opgegaan aan mijn dak en dakkapellen.
Dat hangt er vanaf wat je wilt en in hoeverre je je er in wilt verdiepen. Ik heb vorig jaar naar brand new day zitten kijken bijv om daar wat mee op te gaan bouwen. Maar zo kan er nog wel meerquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 18:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
S&P500, NASDAQ & STOXX600 heb je allesquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 18:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb nooit zin om dat uit te gaan zoeken
Vind vooral die kosten ook wat onduidelijk, maar zal ook wel per fonds verschillen. Of je bijvoorbeeld bij elke transactie moet betalen, of dat je met een maandelijkse inleg bijvoorbeeld geen kosten hebt (naast de basiskosten).quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 18:56 schreef Puala het volgende:
[..]
Dat hangt er vanaf wat je wilt en in hoeverre je je er in wilt verdiepen. Ik heb vorig jaar naar brand new day zitten kijken bijv om daar wat mee op te gaan bouwen. Maar zo kan er nog wel meer
Als je dat wilt weten dan geven ze dat echt wel duidelijk aan hoorquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 19:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Vind vooral die kosten ook wat onduidelijk, maar zal ook wel per fonds verschillen. Of je bijvoorbeeld bij elke transactie moet betalen, of dat je met een maandelijkse inleg bijvoorbeeld geen kosten hebt (naast de basiskosten).
Doe jij dat?quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 18:45 schreef Puala het volgende:
[..]
Ja misschien eens naar kijken als ik er zin in heb, zo eerst eens gaan etenquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 19:02 schreef Puala het volgende:
[..]
Als je dat wilt weten dan geven ze dat echt wel duidelijk aan hoor
Pensioensparen ook?quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 18:56 schreef Puala het volgende:
[..]
Dat hangt er vanaf wat je wilt en in hoeverre je je er in wilt verdiepen. Ik heb vorig jaar naar brand new day zitten kijken bijv om daar wat mee op te gaan bouwen. Maar zo kan er nog wel meer
Het is wel handig als je er op tijd mee begint.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 19:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja misschien eens naar kijken als ik er zin in heb, zo eerst eens gaan eten
Ja anders zit ik zo met een lege maagquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 19:04 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Het is wel handig als je er op tijd mee begint.
Ja mijn vorige werkgever bouwde geen pensioen op voor mij. En toen het financieel verantwoord was vond ik wel dat ik iets moest doen met het bedrag ze uitkeerde voor mijn pensioen.quote:
Ja etenstijd, kan niet koken en posten tegelijk natuurlijkquote:
Niet de laptop er naast tijdens t koken?quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 19:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja etenstijd, kan niet koken en posten tegelijk natuurlijk
In dat geval begrijp ik het wel. Volgens mij hebben wij wel een aardige pensioenopbouw. En probeer gewoon beetje te sparen.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 19:08 schreef Puala het volgende:
[..]
Ja mijn vorige werkgever bouwde geen pensioen op voor mij. En toen het financieel verantwoord was vond ik wel dat ik iets moest doen met het bedrag ze uitkeerde voor mijn pensioen.
Heerlijkquote:
Niet met die kraan die in de weg staat nee.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 19:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Amateurquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 19:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee ik ben ook al zo'n rare die aan tafel gaat zitten om te eten en dan gewoon ga eten zonder naar een schermpje te kijkenquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 19:15 schreef Puala het volgende:
[..]
Niet de laptop er naast tijdens t koken?
oh jeetje, dat is wel gekquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 19:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee ik ben ook al zo'n rare die aan tafel gaat zitten om te eten en dan gewoon ga eten zonder naar een schermpje te kijken
Kom vechten dan Alpenzusjequote:
ik kom nu ook bij een werkgever terecht die het volgens mij wel netjes regelt. Maar toch, ik wil niet door tot mn 70e, dus ben echt wel aan het nadenken wat ik zou willenquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 19:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
In dat geval begrijp ik het wel. Volgens mij hebben wij wel een aardige pensioenopbouw. En probeer gewoon beetje te sparen.
quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 19:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee ik ben ook al zo'n rare die aan tafel gaat zitten om te eten en dan gewoon ga eten zonder naar een schermpje te kijken
Ik moest deze zin drie keer lezenquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 19:18 schreef kwiwi het volgende:
[..]![]()
als ik alleen ben kijk ik altijd tv van aan de eettafel
Was ie zo lastig?quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 19:19 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik moest deze zin drie keer lezen![]()
Ik ga er vanuit dat ik over een jaar of 15 mijn huis heb afbetaald. Dan ga ik daarna wel eens kijken. Dat is toch de grootste hap uit m’n budget iedere maand.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 19:18 schreef Puala het volgende:
[..]
ik kom nu ook bij een werkgever terecht die het volgens mij wel netjes regelt. Maar toch, ik wil niet door tot mn 70e, dus ben echt wel aan het nadenken wat ik zou willen
Op Dolf en Hans?quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 19:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
tijd gaat traag als je aan het wachten bent.
Veel plezier alvast.quote:
Eind januari ga ik ook nog naar Van der Laan & Woe.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 19:27 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Veel plezier alvast.
Ik ga in Maart weer naar Cabaret. Nu is het Philippe Geubels, wat België op een 2-1 voorsprong tegen Nederland zal zetten. Qua cabaret voorstellingen dan...
Daar kon ik helaas geen kaarten voor krijgen. Hier in Eindhoven gaat het op loting en ik werd daarvoor uitgeloot, sta wel op de wachtlijst nogquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 19:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Eind januari ga ik ook nog naar Van der Laan & Woe.
Kijk ik ook erg naar uit.
niks mis meequote:Op dinsdag 17 oktober 2023 19:25 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Limburgse zinsconstructie denk ik
ik zou er 2 kopenquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 19:44 schreef essnhills het volgende:
Ik was aan het zoeken op lekker warme en hoge pantoffels.
Bij Scapino heb je in maat 35 deze
[ afbeelding ]
Beste advies, ooit.quote:
Ja 1 voor elke voetquote:
Coolquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 19:44 schreef essnhills het volgende:
[ afbeelding ]
Beer, voor het beste kledingadviesquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 19:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dankje. Ik ben in te huren als consultant
Is dat een telefoonmerk?quote:
For everything fluffyquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 19:49 schreef essnhills het volgende:
[..]
Beer, voor het beste kledingadvies
Tempting, but no.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 19:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dankje. Ik ben in te huren als consultant
Heb je nu Hutje op de hei in je kop zitten?quote:
Hier mis ik ietsquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 19:58 schreef datismijnmening het volgende:
Ik ben moe, ik heb honger, mijn staart is koud, mijn neus is koud, mijn oren zijn koud, en mijn ook.
Verkeerde account, Z.C.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 19:58 schreef datismijnmening het volgende:
Ik ben moe, ik heb honger, mijn staart is koud, mijn neus is koud, mijn oren zijn koud, en mijn ook.
Dit is de kern van al die problemen die je opnoemt, je moet gewoon etenquote:
quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 19:44 schreef essnhills het volgende:
[ afbeelding ]
Groetjes aan je staart.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 19:58 schreef datismijnmening het volgende:
en de mijn ookquote:
Straks weer kruikjequote:Op dinsdag 17 oktober 2023 19:58 schreef datismijnmening het volgende:
heb ik een weerbericht gemist?quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 20:01 schreef Budapestenaar het volgende:
Het is te hopen dat de Siberische kou nog even op zich laat wachten. De verwarming doet het niet. Piepende buren in de app
Zaterdag wel een fripse dag.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 20:01 schreef Budapestenaar het volgende:
Het is te hopen dat de Siberische kou nog even op zich laat wachten. De verwarming doet het niet. Piepende buren in de app
Ze hebben ook paarse met glitters, maar die zijn lang zo leuk nietquote:
Ik weet niet voor wie dat jammer isquote:
Nou ja, ik red het voorlopig wel. Maar we hebben ook wat bibberballen in het gebouw.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 20:01 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zaterdag wel een fripse dag.
De samenlevingquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 20:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik weet niet voor wie dat jammer is
Ik las bitterballen en ik begreep waarom het dan warm zou zijnquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 20:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nou ja, ik red het voorlopig wel. Maar we hebben ook wat bibberballen in het gebouw.
Heb er hier ook eentje in huis. Verwarming gaat niet aan voordat wintertijd begonnen is.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 20:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nou ja, ik red het voorlopig wel. Maar we hebben ook wat bibberballen in het gebouw.
Voor mijquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 20:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik weet niet voor wie dat jammer is
Nou nou..quote:
Ik heb wel een klein elektrisch kacheltje nu aan staanquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 20:03 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heb er hier ook eentje in huis. Verwarming gaat niet aan voordat wintertijd begonnen is.
Ik durf dat niet.quote:
Nee, het is koudquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 20:03 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik las bitterballen en ik begreep waarom het dan warm zou zijn
Had ik aan tijdens het douchen, omdat ik anders in een kou -stuip schiet.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 20:04 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik heb wel een klein elektrisch kacheltje nu aan staan
Elektrisch dekentje wordt hier ook wel gebruikt.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 20:04 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik heb wel een klein elektrisch kacheltje nu aan staan
Tijdens het douchen heb ik niets aanquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 20:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Had ik aan tijdens het douchen, omdat ik anders in een kou -stuip schiet.
Streng hoor.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 20:03 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heb er hier ook eentje in huis. Verwarming gaat niet aan voordat wintertijd begonnen is.
Rijke tatta.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 20:05 schreef essnhills het volgende:
Ik heb de verwarming aan, en ik heb de snugglehoodie aanen een dekentje
quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 20:05 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Tijdens het douchen heb ik niets aan
Dat is best slim.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 20:05 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Streng hoor.Misschien kan je zo’n apparaatje ophangen waar ze met haar pinpas kan betalen voor een uurtje verwarming
ik wil de verwarming nog een maandje uit houdenquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 20:05 schreef essnhills het volgende:
Ik heb de verwarming aan, en ik heb de snugglehoodie aanen een dekentje
Ik heb hem bij mij zondag aangezet omdat die onder de 17,5 kwamquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 20:03 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 20:05 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Goorlel.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 20:05 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ohja die had ik laatst aan, maar nu niet, want snugglehoodiequote:Op dinsdag 17 oktober 2023 20:04 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Elektrisch dekentje wordt hier ook wel gebruikt.
Ik heb hem aangegooid toen het s ochtends 18 graden werd in de woonkamerquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 20:07 schreef mschol het volgende:
[..]
ik wil de verwarming nog een maandje uit houden
1 januari pas weerquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 20:07 schreef gianni61 het volgende:
En na vandaag wordt de jaarrekening van essent opgemaakt.
Geld
Mijn jaarrekening komt er ook aan. Maar daar gaat een andere smiley bij passen.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 20:07 schreef gianni61 het volgende:
Geld
Het was 16 toen ik net thuis aankwamquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 20:08 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb hem aangegooid toen het s ochtends 18 graden werd in de woonkamer
neequote:Op dinsdag 17 oktober 2023 19:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb je nu Hutje op de hei in je kop zitten?
Brrrrrrrrquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 20:09 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Het was 16 toen ik net thuis aankwam
Dat had ik vorig jaar, nog even 600 euro naheffingquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 20:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mijn jaarrekening komt er ook aan. Maar daar gaat een andere smiley bij passen.
quote:
Mijn zinnen zijn sowieso niet altijd meer even goed in het Nederlandsquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 19:25 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Limburgse zinsconstructie denk ik
ik kreeg 600 euro terugquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 20:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat had ik vorig jaar, nog even 600 euro naheffing
quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 20:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat had ik vorig jaar, nog even 600 euro naheffing
Leegbloedie de poediequote:Op dinsdag 17 oktober 2023 20:07 schreef gianni61 het volgende:
Geld
Volgens mij was het prima Nederlandsquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 20:10 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Mijn zinnen zijn sowieso niet altijd meer even goed in het NederlandsMaar als ik jullie niet had zou het echt 10x zo erg zijn volgens mij, want verder spreek/schrijf ik maar weinig Nederlands
Staat ie niet in eco stand?quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 20:08 schreef LTVDK het volgende:
Mijn CV-ketel is wel weer in de wintermodus geschoten, verwarming doet die prima, maar voordat er warm water uit de kraan komt ben je weer 2 minuten verder
quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 20:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mijn jaarrekening komt er ook aan. Maar daar gaat een andere smiley bij passen.
Ho ho, nog even niet te snel naar conclusies springen. Er is nog veel onduidelijk.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 20:10 schreef bitterbal het volgende:
Hebben ze een ziekenhuis gebombardeerd. Das wel een dieptepunt dit
Lekker op tijdquote:
Ja, vaakquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 20:13 schreef essnhills het volgende:
Hebben jullie ook steeds dat je gewoon over posts heenkijkt en ze dan pas ziet als iemand anders ze quote?
Ja ik had toen vorig jaar mijn maandbedrag niet aangepast toen die werd omgezet naar variabel en de prijzen door het dak schotenquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 20:10 schreef mschol het volgende:
[..]
ik kreeg 600 euro terug
ok, ok.. alleen kookgas..
maar bij VVE kreeg ik ook 300 euro terug
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |