Ze hebben ook paarse met glitters, maar die zijn lang zo leuk nietquote:
Ik weet niet voor wie dat jammer isquote:
Nou ja, ik red het voorlopig wel. Maar we hebben ook wat bibberballen in het gebouw.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 20:01 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zaterdag wel een fripse dag.
De samenlevingquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 20:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik weet niet voor wie dat jammer is
Ik las bitterballen en ik begreep waarom het dan warm zou zijnquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 20:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nou ja, ik red het voorlopig wel. Maar we hebben ook wat bibberballen in het gebouw.
Heb er hier ook eentje in huis. Verwarming gaat niet aan voordat wintertijd begonnen is.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 20:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nou ja, ik red het voorlopig wel. Maar we hebben ook wat bibberballen in het gebouw.
Voor mijquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 20:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik weet niet voor wie dat jammer is
Nou nou..quote:
Ik heb wel een klein elektrisch kacheltje nu aan staanquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 20:03 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heb er hier ook eentje in huis. Verwarming gaat niet aan voordat wintertijd begonnen is.
Ik durf dat niet.quote:
Nee, het is koudquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 20:03 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik las bitterballen en ik begreep waarom het dan warm zou zijn
Had ik aan tijdens het douchen, omdat ik anders in een kou -stuip schiet.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 20:04 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik heb wel een klein elektrisch kacheltje nu aan staan
Elektrisch dekentje wordt hier ook wel gebruikt.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 20:04 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik heb wel een klein elektrisch kacheltje nu aan staan
Tijdens het douchen heb ik niets aanquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 20:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Had ik aan tijdens het douchen, omdat ik anders in een kou -stuip schiet.
Streng hoor.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 20:03 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heb er hier ook eentje in huis. Verwarming gaat niet aan voordat wintertijd begonnen is.
Rijke tatta.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 20:05 schreef essnhills het volgende:
Ik heb de verwarming aan, en ik heb de snugglehoodie aanen een dekentje
quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 20:05 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Tijdens het douchen heb ik niets aan
Dat is best slim.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 20:05 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Streng hoor.Misschien kan je zo’n apparaatje ophangen waar ze met haar pinpas kan betalen voor een uurtje verwarming
ik wil de verwarming nog een maandje uit houdenquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 20:05 schreef essnhills het volgende:
Ik heb de verwarming aan, en ik heb de snugglehoodie aanen een dekentje
Ik heb hem bij mij zondag aangezet omdat die onder de 17,5 kwamquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 20:03 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 20:05 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Goorlel.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 20:05 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ohja die had ik laatst aan, maar nu niet, want snugglehoodiequote:Op dinsdag 17 oktober 2023 20:04 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Elektrisch dekentje wordt hier ook wel gebruikt.
Ik heb hem aangegooid toen het s ochtends 18 graden werd in de woonkamerquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 20:07 schreef mschol het volgende:
[..]
ik wil de verwarming nog een maandje uit houden
1 januari pas weerquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 20:07 schreef gianni61 het volgende:
En na vandaag wordt de jaarrekening van essent opgemaakt.
Geld
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |