Was ie zo lastig?quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 19:19 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik moest deze zin drie keer lezen![]()
Ik ga er vanuit dat ik over een jaar of 15 mijn huis heb afbetaald. Dan ga ik daarna wel eens kijken. Dat is toch de grootste hap uit m’n budget iedere maand.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 19:18 schreef Puala het volgende:
[..]
ik kom nu ook bij een werkgever terecht die het volgens mij wel netjes regelt. Maar toch, ik wil niet door tot mn 70e, dus ben echt wel aan het nadenken wat ik zou willen
Op Dolf en Hans?quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 19:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
tijd gaat traag als je aan het wachten bent.
Veel plezier alvast.quote:
Eind januari ga ik ook nog naar Van der Laan & Woe.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 19:27 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Veel plezier alvast.
Ik ga in Maart weer naar Cabaret. Nu is het Philippe Geubels, wat België op een 2-1 voorsprong tegen Nederland zal zetten. Qua cabaret voorstellingen dan...
Daar kon ik helaas geen kaarten voor krijgen. Hier in Eindhoven gaat het op loting en ik werd daarvoor uitgeloot, sta wel op de wachtlijst nogquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 19:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Eind januari ga ik ook nog naar Van der Laan & Woe.
Kijk ik ook erg naar uit.
niks mis meequote:Op dinsdag 17 oktober 2023 19:25 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Limburgse zinsconstructie denk ik
ik zou er 2 kopenquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 19:44 schreef essnhills het volgende:
Ik was aan het zoeken op lekker warme en hoge pantoffels.
Bij Scapino heb je in maat 35 deze
[ afbeelding ]
Beste advies, ooit.quote:
Ja 1 voor elke voetquote:
Coolquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 19:44 schreef essnhills het volgende:
[ afbeelding ]
Beer, voor het beste kledingadviesquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 19:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dankje. Ik ben in te huren als consultant
Is dat een telefoonmerk?quote:
For everything fluffyquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 19:49 schreef essnhills het volgende:
[..]
Beer, voor het beste kledingadvies
Tempting, but no.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 19:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dankje. Ik ben in te huren als consultant
Heb je nu Hutje op de hei in je kop zitten?quote:
Hier mis ik ietsquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 19:58 schreef datismijnmening het volgende:
Ik ben moe, ik heb honger, mijn staart is koud, mijn neus is koud, mijn oren zijn koud, en mijn ook.
Verkeerde account, Z.C.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 19:58 schreef datismijnmening het volgende:
Ik ben moe, ik heb honger, mijn staart is koud, mijn neus is koud, mijn oren zijn koud, en mijn ook.
Dit is de kern van al die problemen die je opnoemt, je moet gewoon etenquote:
quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 19:44 schreef essnhills het volgende:
[ afbeelding ]
Groetjes aan je staart.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 19:58 schreef datismijnmening het volgende:
en de mijn ookquote:
Straks weer kruikjequote:Op dinsdag 17 oktober 2023 19:58 schreef datismijnmening het volgende:
heb ik een weerbericht gemist?quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 20:01 schreef Budapestenaar het volgende:
Het is te hopen dat de Siberische kou nog even op zich laat wachten. De verwarming doet het niet. Piepende buren in de app
Zaterdag wel een fripse dag.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 20:01 schreef Budapestenaar het volgende:
Het is te hopen dat de Siberische kou nog even op zich laat wachten. De verwarming doet het niet. Piepende buren in de app
Ze hebben ook paarse met glitters, maar die zijn lang zo leuk nietquote:
Ik weet niet voor wie dat jammer isquote:
Nou ja, ik red het voorlopig wel. Maar we hebben ook wat bibberballen in het gebouw.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 20:01 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zaterdag wel een fripse dag.
De samenlevingquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 20:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik weet niet voor wie dat jammer is
Ik las bitterballen en ik begreep waarom het dan warm zou zijnquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 20:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nou ja, ik red het voorlopig wel. Maar we hebben ook wat bibberballen in het gebouw.
Heb er hier ook eentje in huis. Verwarming gaat niet aan voordat wintertijd begonnen is.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 20:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nou ja, ik red het voorlopig wel. Maar we hebben ook wat bibberballen in het gebouw.
Voor mijquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 20:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik weet niet voor wie dat jammer is
Nou nou..quote:
Ik heb wel een klein elektrisch kacheltje nu aan staanquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 20:03 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heb er hier ook eentje in huis. Verwarming gaat niet aan voordat wintertijd begonnen is.
Ik durf dat niet.quote:
Nee, het is koudquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 20:03 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik las bitterballen en ik begreep waarom het dan warm zou zijn
Had ik aan tijdens het douchen, omdat ik anders in een kou -stuip schiet.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 20:04 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik heb wel een klein elektrisch kacheltje nu aan staan
Elektrisch dekentje wordt hier ook wel gebruikt.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 20:04 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik heb wel een klein elektrisch kacheltje nu aan staan
Tijdens het douchen heb ik niets aanquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 20:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Had ik aan tijdens het douchen, omdat ik anders in een kou -stuip schiet.
Streng hoor.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 20:03 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heb er hier ook eentje in huis. Verwarming gaat niet aan voordat wintertijd begonnen is.
Rijke tatta.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 20:05 schreef essnhills het volgende:
Ik heb de verwarming aan, en ik heb de snugglehoodie aanen een dekentje
quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 20:05 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Tijdens het douchen heb ik niets aan
Dat is best slim.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 20:05 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Streng hoor.Misschien kan je zo’n apparaatje ophangen waar ze met haar pinpas kan betalen voor een uurtje verwarming
ik wil de verwarming nog een maandje uit houdenquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 20:05 schreef essnhills het volgende:
Ik heb de verwarming aan, en ik heb de snugglehoodie aanen een dekentje
Ik heb hem bij mij zondag aangezet omdat die onder de 17,5 kwamquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 20:03 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 20:05 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Goorlel.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 20:05 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ohja die had ik laatst aan, maar nu niet, want snugglehoodiequote:Op dinsdag 17 oktober 2023 20:04 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Elektrisch dekentje wordt hier ook wel gebruikt.
Ik heb hem aangegooid toen het s ochtends 18 graden werd in de woonkamerquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 20:07 schreef mschol het volgende:
[..]
ik wil de verwarming nog een maandje uit houden
1 januari pas weerquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 20:07 schreef gianni61 het volgende:
En na vandaag wordt de jaarrekening van essent opgemaakt.
Geld
Mijn jaarrekening komt er ook aan. Maar daar gaat een andere smiley bij passen.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 20:07 schreef gianni61 het volgende:
Geld
Het was 16 toen ik net thuis aankwamquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 20:08 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb hem aangegooid toen het s ochtends 18 graden werd in de woonkamer
neequote:Op dinsdag 17 oktober 2023 19:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb je nu Hutje op de hei in je kop zitten?
Brrrrrrrrquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 20:09 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Het was 16 toen ik net thuis aankwam
Dat had ik vorig jaar, nog even 600 euro naheffingquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 20:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mijn jaarrekening komt er ook aan. Maar daar gaat een andere smiley bij passen.
quote:
Mijn zinnen zijn sowieso niet altijd meer even goed in het Nederlandsquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 19:25 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Limburgse zinsconstructie denk ik
ik kreeg 600 euro terugquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 20:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat had ik vorig jaar, nog even 600 euro naheffing
quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 20:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat had ik vorig jaar, nog even 600 euro naheffing
Leegbloedie de poediequote:Op dinsdag 17 oktober 2023 20:07 schreef gianni61 het volgende:
Geld
Volgens mij was het prima Nederlandsquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 20:10 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Mijn zinnen zijn sowieso niet altijd meer even goed in het NederlandsMaar als ik jullie niet had zou het echt 10x zo erg zijn volgens mij, want verder spreek/schrijf ik maar weinig Nederlands
Staat ie niet in eco stand?quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 20:08 schreef LTVDK het volgende:
Mijn CV-ketel is wel weer in de wintermodus geschoten, verwarming doet die prima, maar voordat er warm water uit de kraan komt ben je weer 2 minuten verder
quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 20:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mijn jaarrekening komt er ook aan. Maar daar gaat een andere smiley bij passen.
Ho ho, nog even niet te snel naar conclusies springen. Er is nog veel onduidelijk.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 20:10 schreef bitterbal het volgende:
Hebben ze een ziekenhuis gebombardeerd. Das wel een dieptepunt dit
Lekker op tijdquote:
Ja, vaakquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 20:13 schreef essnhills het volgende:
Hebben jullie ook steeds dat je gewoon over posts heenkijkt en ze dan pas ziet als iemand anders ze quote?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |