Tempting, but no.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 19:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dankje. Ik ben in te huren als consultant
Heb je nu Hutje op de hei in je kop zitten?quote:
Hier mis ik ietsquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 19:58 schreef datismijnmening het volgende:
Ik ben moe, ik heb honger, mijn staart is koud, mijn neus is koud, mijn oren zijn koud, en mijn ook.
Verkeerde account, Z.C.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 19:58 schreef datismijnmening het volgende:
Ik ben moe, ik heb honger, mijn staart is koud, mijn neus is koud, mijn oren zijn koud, en mijn ook.
Dit is de kern van al die problemen die je opnoemt, je moet gewoon etenquote:
quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 19:44 schreef essnhills het volgende:
Ik was aan het zoeken op lekker warme en hoge pantoffels.
Bij Scapino heb je in maat 35 deze
[ afbeelding ]
Groetjes aan je staart.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 19:58 schreef datismijnmening het volgende:
en de mijn ookquote:
Straks weer kruikjequote:Op dinsdag 17 oktober 2023 19:58 schreef datismijnmening het volgende:
heb ik een weerbericht gemist?quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 20:01 schreef Budapestenaar het volgende:
Het is te hopen dat de Siberische kou nog even op zich laat wachten. De verwarming doet het niet. Piepende buren in de app
Zaterdag wel een fripse dag.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 20:01 schreef Budapestenaar het volgende:
Het is te hopen dat de Siberische kou nog even op zich laat wachten. De verwarming doet het niet. Piepende buren in de app
Ze hebben ook paarse met glitters, maar die zijn lang zo leuk nietquote:
Ik weet niet voor wie dat jammer isquote:
Nou ja, ik red het voorlopig wel. Maar we hebben ook wat bibberballen in het gebouw.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 20:01 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zaterdag wel een fripse dag.
De samenlevingquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 20:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik weet niet voor wie dat jammer is
Ik las bitterballen en ik begreep waarom het dan warm zou zijnquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 20:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nou ja, ik red het voorlopig wel. Maar we hebben ook wat bibberballen in het gebouw.
Heb er hier ook eentje in huis. Verwarming gaat niet aan voordat wintertijd begonnen is.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 20:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nou ja, ik red het voorlopig wel. Maar we hebben ook wat bibberballen in het gebouw.
Voor mijquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 20:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik weet niet voor wie dat jammer is
Nou nou..quote:
Ik heb wel een klein elektrisch kacheltje nu aan staanquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 20:03 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heb er hier ook eentje in huis. Verwarming gaat niet aan voordat wintertijd begonnen is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |