Was ie zo lastig?quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 19:19 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik moest deze zin drie keer lezen![]()
Ik ga er vanuit dat ik over een jaar of 15 mijn huis heb afbetaald. Dan ga ik daarna wel eens kijken. Dat is toch de grootste hap uit m’n budget iedere maand.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 19:18 schreef Puala het volgende:
[..]
ik kom nu ook bij een werkgever terecht die het volgens mij wel netjes regelt. Maar toch, ik wil niet door tot mn 70e, dus ben echt wel aan het nadenken wat ik zou willen
Op Dolf en Hans?quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 19:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
tijd gaat traag als je aan het wachten bent.
Veel plezier alvast.quote:
Eind januari ga ik ook nog naar Van der Laan & Woe.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 19:27 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Veel plezier alvast.
Ik ga in Maart weer naar Cabaret. Nu is het Philippe Geubels, wat België op een 2-1 voorsprong tegen Nederland zal zetten. Qua cabaret voorstellingen dan...
Daar kon ik helaas geen kaarten voor krijgen. Hier in Eindhoven gaat het op loting en ik werd daarvoor uitgeloot, sta wel op de wachtlijst nogquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 19:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Eind januari ga ik ook nog naar Van der Laan & Woe.
Kijk ik ook erg naar uit.
niks mis meequote:Op dinsdag 17 oktober 2023 19:25 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Limburgse zinsconstructie denk ik
ik zou er 2 kopenquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 19:44 schreef essnhills het volgende:
Ik was aan het zoeken op lekker warme en hoge pantoffels.
Bij Scapino heb je in maat 35 deze
[ afbeelding ]
Beste advies, ooit.quote:
Ja 1 voor elke voetquote:
Coolquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 19:44 schreef essnhills het volgende:
Ik was aan het zoeken op lekker warme en hoge pantoffels.
Bij Scapino heb je in maat 35 deze
[ afbeelding ]
Beer, voor het beste kledingadviesquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 19:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dankje. Ik ben in te huren als consultant
Is dat een telefoonmerk?quote:
For everything fluffyquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 19:49 schreef essnhills het volgende:
[..]
Beer, voor het beste kledingadvies
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |