Per jaar gaat het lastig worden.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 18:04 schreef kwiwi het volgende:
[..]
1.5 miljoen per jaar heeft Los het over he?
Klagen mag alleen in Nederland.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 18:09 schreef Citizen.Erased het volgende:
Maar als 2 verdieners in Zwitserland mag je waarschijnlijk niet klagen.
Mweh, er moeten meer opties mogelijk zijn dan ze nu geven.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 18:01 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dan hou je nog steeds hetzelfde risico als bank.
Daar is geen winst op te behalen.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 18:10 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mweh, er moeten meer opties mogelijk zijn dan ze nu geven.
Al zitten die (los van banken) imo ook gewoon meer in de "zet betaalbaardere hutten neer dan appartementen van 5 ton".
Nee, doe ik ook niet.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 18:09 schreef Citizen.Erased het volgende:
Maar als 2 verdieners in Zwitserland mag je waarschijnlijk niet klagen.
Weet ik, da's het probleem.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 18:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Daar is geen winst op te behalen.
OH is ie hier in de stad......quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 18:10 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik kan zo nog even naar Timmerfrans gaan luisteren hier om de hoek.
Ja, hoi. Ik woon ook belachelijk goedkoop omdat kerel z'n timing mee had.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 18:03 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En tegen die tijd, verdien je te veel om nog in aanmerking te komen voor een sociale huurwoning.
Maar verdien je te weinig om een geschikte woning te vinden in de vrije sector.
Zei ik iets onduidelijks?quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 18:05 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Kan de ene man een andere mansplainen? 🤔
Nee. Ik prijs me ook gelukkig, begrijp soms niet hoe anderen het rond krijgen. Zeker als ze ook nog eens een duurder huis hebben.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 18:12 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee, doe ik ook niet.
Maar ligt er wel een beetje aan hoor. Met 2x een winkelmedewerker salaris en 2 kinderen hou je waarschijnlijk niet al teveel over.
Was gewoon een vraag hoor, misschien begrijpt ie iets nietquote:
Oud geld, aflossingsvrije of beleggingshypotheek, doorlopend krediet, etc.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 18:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Nee. Ik prijs me ook gelukkig, begrijp soms niet hoe anderen het rond krijgen. Zeker als ze ook nog eens een duurder huis hebben.
Mazzel gehad met een eerdere woning, erfenis.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 18:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Oud geld, aflossingsvrije of beleggingshypotheek, doorlopend krediet, etc.
Ja kan allemaal. Ik ben maar een eenvoudige boerenzoon.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 18:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Weet je in elk geval dat Cali van jou houdt en niet van je geld.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 18:23 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ja kan allemaal. Ik ben maar een eenvoudige boerenzoon.
Maar je hebt wel Cali aan de haak geslagen.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 18:23 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ja kan allemaal. Ik ben maar een eenvoudige boerenzoon.
Dat laatste is in mijn ogen geen manier om dingen "rond" te krijgen hoor. Dat is gewoon permanent in schulden leven en het ene gat stoppen met het anderequote:Op dinsdag 17 oktober 2023 18:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En da's ook wat waardquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 18:24 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Weet je in elk geval dat Cali van jou houdt en niet van je geld.
Nja bij mij ook denk ikquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 18:25 schreef IJsdraakje het volgende:
Als mijn ouders omvallen (hopelijk voorlopig niet) gaat dat huis met flinke overwaarde verkopen in ieder geval.
Hier valt het wel mee. Ouders hebben nog wat schuld open laten staan en betalen iedere maand wat rente. Gelukkig zal met m’n broer delen niet al te ingewikkeld worden.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 18:25 schreef IJsdraakje het volgende:
Als mijn ouders omvallen (hopelijk voorlopig niet) gaat dat huis met flinke overwaarde verkopen in ieder geval.
Klopt. Je moet wat als je de externe beeldvorming wil behouden dat je ruim in je geld zitquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 18:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat laatste is in mijn ogen geen manier om dingen "rond" te krijgen hoor. Dat is gewoon permanent in schulden leven en het ene gat stoppen met het andere
Ja. Loterij 2x winnen lijkt me niet mogelijk.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 18:24 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Weet je in elk geval dat Cali van jou houdt en niet van je geld.
Ja, onder het motto "Zo kan ik het ook!"quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 18:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Klopt. Je moet wat als je de externe beeldvorming wil behouden dat je ruim in je geld zit
Ik weet dat het zo goed als afbetaald is, en ik deel alleen met m'n zus.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 18:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nja bij mij ook denk ikWeet eigenlijk niet. Maar ik ga er vanuit dat het allang afbetaald is. En dat dus alles wat we vangen opbrengst is.
Smoothquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 18:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ja. Loterij 2x winnen lijkt me niet mogelijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |