Ik weet wat we gaan doen als jullie weer eens deze kant op komen.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 16:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Als ik er in de buurt woonde ging ik er echt iedere week met domme vragen naartoe.
yes, wij hebben uiteraard ook wel uitzonderingen maar vergeleken met bepaalde landen is zelfs dat amper armoede te noemenquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 17:08 schreef Karzai het volgende:
[..]
is ook wel zo , maar niet voor iedereen , leven nog een miljoen mensen onder de armoedegrens, laten oost europese gastarbeiders met tien man in een hok slapen en 12 uur werken voor ons goedkope voedsel
quote:
je we leven in de top tien van de rijkste landen van de wereldquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 17:10 schreef Crack_ het volgende:
[..]
yes, wij hebben uiteraard ook wel uitzonderingen maar vergeleken met bepaalde landen is zelfs dat amper armoede te noemen
maar altijd ruimte voor verbetering
[..]![]()
ben blij dat ik dat liedje niet goed ken, alleen het 'vivaaaa hollandiaaa' stuk
'fout'quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 17:13 schreef Karzai het volgende:
maar er gaat nog hartstikke veel fout, woningtekort
nou nee de vvd heeft alle sociale huurwoningen in de vrij sector gegooidquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 17:15 schreef Crack_ het volgende:
Je kunt het ook omdraaien, omdat wij allemaal een woning voor onszelf willen, en weinig geld daarvoor willen betalen, hebben we een woningtekort
Neuhquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 17:11 schreef Karzai het volgende:
[..]
je we leven in de top tien van de rijkste landen van de wereld
Miljonairs per % bevolking.quote:1 Zwitserland 7%
2 Australië 4,8%
3 Verenigde Staten 4;72%
4 Zweden 3,4%
5 Verenigd Koninkrijk 3,32%
6 Frankrijk 3,01%
7 België 3%
8 Canada 2,97%
9 Oostenrijk 2,86%
10 Korea
yea, sociale huurwoningen bestaan niet meer, dat kloptquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 17:16 schreef Karzai het volgende:
[..]
nou nee de vvd heeft alle sociale huurwoningen in de vrij sector gegooid
% miljonairs = definitie rijkste landquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 17:16 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Neuh
[..]
Miljonairs per % bevolking.
Je zal maar een kat erbij hebbenquote:
Ik ben verliefd op Taylor haar nieuwe vriend.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 17:18 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Je zal maar een kat erbij hebben
Dacht dat die man net tien jaar met pensioen was of zoquote:Vertelt de inmiddels 86-jarige John Bernard, die in 2002 voor het laatst te zien was op tv.
Mja, heel Nederland volbouwen is ook geen oplossing.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 17:15 schreef Crack_ het volgende:
Je kunt het ook omdraaien, omdat wij allemaal een woning voor onszelf willen, en weinig geld daarvoor willen betalen, hebben we een woningtekort.
Ohja + woning in de randstad want er is plek genoeg in Nederland maar dat wil men niet
we willen te veelquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 17:19 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Mja, heel Nederland volbouwen is ook geen oplossing.
En mensen wonen minder vaak en later samen.
En er is gewoon te veel migratie.
dat is alleen de top die belasting ontwijken, maar gemiddeld genomen danquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 17:16 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Neuh
[..]
Miljonairs per % bevolking.
Neem jij die dan. Ga ik met TayTayquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 17:18 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik ben verliefd op Taylor haar nieuwe vriend.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |