Vroeger niet, hoogstens een weekje geen colleges voor toetsweek.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 14:52 schreef Crack_ het volgende:
[..]
uni heeft sowieso geen herfstvakantie gok ik?
Jawel, Regio Noord, 21 oktober t/m 29 oktober 2023.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 14:53 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik heb überhaupt geen herfstvakantie
Hard studeren jijquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 14:53 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Die moest je verdienen door geen herkansingen te hebben.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 14:53 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
vakantieee!!!quote:
smakelijk!quote:
hier vroeger ook niet nee, alleen kerst en zomerquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 14:53 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Vroeger niet, hoogstens een weekje geen colleges voor toetsweek.
quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 14:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jawel, Regio Noord, 21 oktober t/m 29 oktober 2023.
Denken dat universiteiten aan schoolvakanties doen.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 14:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jawel, Regio Noord, 21 oktober t/m 29 oktober 2023.
Zeg je nou dat dimmydebimmy herkansingen moet doenquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 14:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die moest je verdienen door geen herkansingen te hebben.
De flashbacks.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 14:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die moest je verdienen door geen herkansingen te hebben.
Dimmy zit toch gewoon op school?quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 14:55 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Denken dat universiteiten aan schoolvakanties doen.
Die kans is best aanwezigquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 14:55 schreef dud0r het volgende:
[..]
Zeg je nou dat dimmydebimmy herkansingen moet doen
Alles is in te halenquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 14:56 schreef Crack_ het volgende:
Op vakantie gaan inplannen in eerste week van nieuw blok 'want dat kun je wel missen'
hoezo denk je het uberhaupt beter te weten dan degene waarover het gaat?quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 14:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dimmy zit toch gewoon op school?
Ja de middelbare nogquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 14:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Oh oh ohquote:
Ik ben er alweer een tijdje uit, maar verschilde per uni ook hoe ze het jaar indeelden volgens mij? Heb gehad dat ik vakken van september-december had met toetsen/deadlines in januari, maar ook sep-okt/nov-dec/jan/feb-maa/apr-mei als periodes.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 14:54 schreef Crack_ het volgende:
[..]
vakantieee!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
echt nodig pufpuf
[..]
smakelijk!
[..]
hier vroeger ook niet nee, alleen kerst en zomer
maar kerst ook niet echt want na de vakantie waren tentamens
4 vmbo represent jwz fakka Gquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 14:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ben je nieuw hier?quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 14:57 schreef Crack_ het volgende:
[..]
hoezo denk je het uberhaupt beter te weten dan degene waarover het gaat?
behalve de doodquote:
ja kloptquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 14:58 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik ben er alweer een tijdje uit, maar verschilde per uni ook hoe ze het jaar indeelden volgens mij? Heb gehad dat ik vakken van september-december had met toetsen/deadlines in januari, maar ook sep-okt/nov-dec/jan/feb-maa/apr-mei als periodes.
Ofzo.
Januari was wel altijd een beetje raar.
Ben ik allang johquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 14:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gewoon overstappen op de studierichting sommelier.
www.leercynsimeherkennen.nlquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 14:57 schreef Crack_ het volgende:
[..]
hoezo denk je het uberhaupt beter te weten dan degene waarover het gaat?
Het was helemaal fantastisch als je uni's combineerde.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 14:59 schreef Crack_ het volgende:
[..]
behalve de dood
[..]
ja klopt
wij hadden ook 2 blokken van 4 weken. Die waren hels
Ik vrees dat het in je schrijfkunsten zit.quote:
Waarom zou je dat doen?quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 15:00 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het was helemaal fantastisch als je uni's combineerde.
Ik vrees dat sommige mensen het karakter van een limoen hebben.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 15:00 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik vrees dat het in je schrijfkunsten zit.
Was een vak dat samen werd gedaan met VU en UvA. Het jaar dat ik het volgde, was het op de UvA.quote:
dat is een beetje je standaard excuus als je er erg naast zit jaquote:
welke studie heb jij gedaan eigenlijk?quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 15:00 schreef CherryLips het volgende:
Eerst hadden we 5 blokken van 5 weken geloof ik, daarna werkten we meer met semesters.
heb je dat gedaan? wat heb je gestudeerd eigenlijkquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 15:00 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het was helemaal fantastisch als je uni's combineerde.
Die kan je ook inhalen. Life speedrun doen tot je 'm ingehaald hebt.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 14:59 schreef Crack_ het volgende:
[..]
behalve de dood
[..]
ja klopt
wij hadden ook 2 blokken van 4 weken. Die waren hels
quote:
Oh ik dacht in de hoop stront die er constant uit z'n toetsenbord komtquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 15:00 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik vrees dat het in je schrijfkunsten zit.
quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 15:02 schreef dud0r het volgende:
[..]
Die kan je ook inhalen. Life speedrun doen tot je 'm ingehaald hebt.
[..]
[..]
Oh ik dacht in de hoop stront die er constant uit z'n toetsenbord komt
quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 15:02 schreef dud0r het volgende:
Oh ik dacht in de hoop stront die er constant uit z'n toetsenbord komt
En dat. Als je dan toch minorruimte hebt om te vullen enzo.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 15:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Betere vakken op andere uni. Ik heb ook wat aan de VU gevolgd.
Oh dat heb ik ook wel gedaanquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 15:02 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Was een vak dat samen werd gedaan met VU en UvA. Het jaar dat ik het volgde, was het op de UvA.
quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 15:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Betere vakken op andere uni. Ik heb ook wat aan de VU gevolgd.
Oh ja dat is wel logisch dan.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 15:02 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Was een vak dat samen werd gedaan met VU en UvA. Het jaar dat ik het volgde, was het op de UvA.
Ze hadden ook een goede bieb.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 15:04 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
En dat. Als je dan toch minorruimte hebt om te vullen enzo.
Dat aanvraagsysteem werd ik wel een beetje gek van eerlijk gezegd.quote:
Noemen ze dat daar geen Gevuld Heertje of iets dergelijks?quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 15:03 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik had een lekkere knapperige gevulde koek
quote:
Was die nog een beetje warmquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 15:03 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik had een lekkere knapperige gevulde koek
Nee, gewoon een gevulde koekquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 15:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Noemen ze dat daar geen Gevuld Heertje of iets dergelijks?
quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 15:17 schreef Elvi het volgende:
Zomerkleding is weer naar zolder en winterkleding hangt weer in de kast.
En een tas vol kleding en schoenen dat naar de non-foodbank gaat. Die mensen zijn altijd blij met me, vorige keer boden ze me zelfs taart aan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |