quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 14:28 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Oh ja binnenkort de tweede laten zetten
Ik verspreid juist zodat ik meer kan genieten?quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 14:29 schreef Ama het volgende:
[..]
Doe gewoon meteen beide dan, heb je het gehad.
Nee ama de pama dan gaat het mss ontstekenquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 14:29 schreef Ama het volgende:
[..]
Doe gewoon meteen beide dan, heb je het gehad.
Ja, dat vind ik nog steeds een achtbaanonderdeel.quote:
En dit jaquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 14:30 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nee ama de pama dan gaat het mss ontsteken
Oh geen last van gehad maar ik geef het ook 0 aandacht.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 14:30 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nee ama de pama dan gaat het mss ontsteken
Nou wat een genotquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 14:30 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik verspreid juist zodat ik meer kan genieten?
Hoevaak kom jij astronauten tegen?quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 14:28 schreef UitStraling het volgende:
Je ziet vaker negers met piercings dan astronauten is me weleens opgevallen.
een nieuwe piercing? Ja vind ik wel, waarom zou je het anders doenquote:
Dat is een drievoudige salto met hele schroef toch? Van de tienmeterplankquote:
Eindresultaat.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 14:31 schreef Crack_ het volgende:
[..]
een nieuwe piercing? Ja vind ik wel, waarom zou je het anders doen
Niet echt eigenlijk.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 14:29 schreef Ama het volgende:
[..]
Kom jij ook dagelijks astronauten tegen op straat?
Niet om het zetten in elk gevalquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 14:31 schreef Crack_ het volgende:
[..]
en vaak genoeg niet? en vaak genoeg dat het mis gaat?quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 14:31 schreef Ama het volgende:
Ze worden vaak genoeg tegelijk gezet hoor.
Van hoeveel mensen die je op straat tegenkomt, weet je welk beroep ze hebben?quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 14:29 schreef Ama het volgende:
[..]
Kom jij ook dagelijks astronauten tegen op straat?
Omdat het mooi staat.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 14:31 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Heeft 'ie in z'n database.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 14:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Van hoeveel mensen die je op straat tegenkomt, weet je welk beroep ze hebben?
quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 14:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Niet om het zetten in elk geval
oh ik vind dat echt meevallen, tattoeëren thoquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 14:31 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Omdat het mooi staat.
Piercen zelf is echt hels
Ja bij een simpele neuspiercing kan het ook ontsteken.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 14:31 schreef Crack_ het volgende:
[..]
en vaak genoeg niet? en vaak genoeg dat het mis gaat?
Denk dat men vooral moet doen waar ze zich zelf goed bij voelen
Er moet altijd iemand mee om mijn handje vast te houdenquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 14:32 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[..]
oh ik vind dat echt meevallen, tattooeëren tho
dat kan inderdaadquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 14:32 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja bij een simpele neuspiercing kan het ook ontsteken.
quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 14:33 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Er moet altijd iemand mee om mijn handje vast te houden
quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 14:34 schreef DeZwabber het volgende:
Ben nu even bezig, maar heb het er later wel over.
Die komen iedere keer net te laat voor de lancering.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 14:29 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Iedereen weet dat negers geen astronaut kunnen zijn
Moest lachenquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 14:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die komen iedere keer net te laat voor de lancering.
Een beller is sneller.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 14:44 schreef datismijnmening het volgende:
Hoezo reageert die docent niet op mijn mail![]()
![]()
het is vakantiequote:Op dinsdag 17 oktober 2023 14:44 schreef datismijnmening het volgende:
![]()
quote:België schroeft de beveiliging op bij de Zweedse ambassade en IKEA-winkels in het land.
Kunnen we zaterdag wel regelen voor jequote:Op dinsdag 17 oktober 2023 14:30 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben een watje. Wilde altijd een traguspiercing maar durfde nooit.
En vind een septumpiercing ook wel leuk.
Tegenwoordig zijn dat soort knalletjes niet meer genoegquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 14:31 schreef Haags het volgende:
[..]
Niet echt eigenlijk.
Vroeger waren dat vuurwerk knalletjes
Wijze woorden weer krekkiequote:Op dinsdag 17 oktober 2023 14:31 schreef Crack_ het volgende:
[..]
en vaak genoeg niet? en vaak genoeg dat het mis gaat?
Denk dat men vooral moet doen waar ze zich zelf goed bij voelen
Degene met een uniform aanquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 14:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Van hoeveel mensen die je op straat tegenkomt, weet je welk beroep ze hebben?
Omdat het een boomer isquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 14:44 schreef datismijnmening het volgende:
![]()
Oh ja binnenkort maar eens uitzoeken waar ik de volgende wil laten zettenquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 14:32 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[..]
oh ik vind dat echt meevallen, tattoeëren tho
oh nee? oh dacht dat herfstvakantie best landelijk wasquote:
is nep hoorquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 14:50 schreef dud0r het volgende:
[..]
Kunnen we zaterdag wel regelen voor je
[..]
Tegenwoordig zijn dat soort knalletjes niet meer genoeg
[..]
Wijze woorden weer krekkie
[..]
Degene met een uniform aan
[..]
Omdat het een boomer is
[..]
Oh ja binnenkort maar eens uitzoeken waar ik de volgende wil laten zetten
Raar fenomeen eigenlijk al die vakanties voor leraren en leerlingen, alsof je dat in de echte wereld ook hebt, als een marathonloper die om de 8 kilometer een half uur op een bankje gaat liggen maffen.quote:
Neuh, noord heeft geen herfstvakantie nog.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 14:51 schreef Crack_ het volgende:
[..]
oh nee? oh dacht dat herfstvakantie best landelijk was
[..]
is nep hoor
ahhquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 14:52 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Neuh, noord heeft geen herfstvakantie nog.
Herfstvakantie is ook landelijkquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 14:51 schreef Crack_ het volgende:
[..]
oh nee? oh dacht dat herfstvakantie best landelijk was
[..]
is nep hoor
+
ik weet volgende al maar ik durf niet meer zo goed nu de laatste een rare reactie geeft![]()
Ik heb überhaupt geen herfstvakantiequote:Op dinsdag 17 oktober 2023 14:52 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Neuh, noord heeft geen herfstvakantie nog.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |