allemaal?quote:
Ik heb er maar 6? Waarvan 4 in mijn oren. Zo spannend is het allemaal niet.quote:
oh, waaromquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 14:20 schreef dud0r het volgende:
[..]
Af en toe moeten we @:ama dramalamabotswana mevrouwtje dingdong daar even angst mee in boezemen
Als je vragen hebt hoor ik het wel.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 14:13 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zit wel echt aan het begin van m'n overwegingen hoor, dus duurt nog wel even voor ik (voor nu) wat beslis.
quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 14:14 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Neem maar alvast de crashpositie aan.
ohquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 14:21 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik heb er maar 6? Waarvan 4 in mijn oren. Zo spannend is het allemaal niet.
omdat ze af en toe gekke dingen zegtquote:
Wel veel gehad maar heb nooit mijn gezicht vol gehad ofzo, nooit fan van geweest. Maar heb mijn lippiercing wel het langst nu denk ik van alles wat ik heb gehad.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 14:22 schreef dud0r het volgende:
[..]
oh
[..]
omdat ze af en toe gekke dingen zegt
daar is wel lastig aan vast makenquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 14:23 schreef Ama het volgende:
[..]
Wel veel gehad maar heb nooit mijn gezicht vol gehad ofzo, nooit fan van geweest. Maar heb mijn lippiercing wel het langst nu denk ik van alles wat ik heb gehad.
Je watte?quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 14:24 schreef Ama het volgende:
Ja stiekem had ik mijn inner conch al eerder maar die heb ik een paar jaar eruit gehad.
Mooi, makes two of usquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 14:23 schreef Ama het volgende:
[..]
Wel veel gehad maar heb nooit mijn gezicht vol gehad ofzo, nooit fan van geweest. Maar heb mijn lippiercing wel het langst nu denk ik van alles wat ik heb gehad.
Tips voor de dampen?quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 14:22 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Als je vragen hebt hoor ik het wel.
Oh, Jezus. Heet dat zo.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 14:25 schreef Ama het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wat ze in het midden van haar oor heeft.
Hmmquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 14:22 schreef dud0r het volgende:
[..]
oh
[..]
omdat ze af en toe gekke dingen zegt
Ja goeie vergelijking wel.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 14:28 schreef UitStraling het volgende:
Je ziet vaker negers met piercings dan astronauten is me weleens opgevallen.
Doe gewoon meteen beide dan, heb je het gehad.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 14:28 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Oh ja binnenkort de tweede laten zetten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |