40 McKrokettenquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 14:06 schreef essnhills het volgende:
[..]
En hoe lang is dat in normale eenheden?
om aan te slepenquote:
Hmm, volgens mij kom ik op ongeveer 40,5 McKroketten dus dan ben ik veilig tocj?quote:
quote:
40-45 McKroketten?quote:
quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 14:13 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nice. Dus resin printen neem ik aan.
Dat lees ik als 'moeten we bijhalen' maar je bedoelt vast 'om aan te trekken' oid die strekking?quote:
Neem maar alvast de crashpositie aan.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 14:06 schreef essnhills het volgende:
[..]
En hoe lang is dat in normale eenheden?
Wist ik nooit.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 13:53 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, haar is privé. Hoofddoeken, sjaals, pruik, kan allemaal.
ketting er aan een over de grond sleurenquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 14:14 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dat lees ik als 'moeten we bijhalen' maar je bedoelt vast 'om aan te trekken' oid die strekking?
is ook alleen bij de orthodoxe joden dacht ikquote:
Voor zover ik weet wel ja.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 14:16 schreef dud0r het volgende:
[..]
is ook alleen bij de orthodoxe joden dacht ik
Ah, ja dat is best slepenquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 14:15 schreef dud0r het volgende:
[..]
ketting er aan een over de grond sleuren
Af en toe moeten we @Ama dramalamabotswana mevrouwtje dingdong daar even angst mee in boezemenquote:
Haal ik ze er snel uit.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 14:20 schreef dud0r het volgende:
[..]
Af en toe moeten we @:ama dramalamabotswana mevrouwtje dingdong daar even angst mee in boezemen
Had je weer ingebroken bij de kapper?quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 14:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik wou al zeggen, regelmatig een plukje Joods haar in mijn handen gehad.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |