Vroeger niet, hoogstens een weekje geen colleges voor toetsweek.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 14:52 schreef Crack_ het volgende:
[..]
uni heeft sowieso geen herfstvakantie gok ik?
Jawel, Regio Noord, 21 oktober t/m 29 oktober 2023.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 14:53 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik heb überhaupt geen herfstvakantie
Hard studeren jijquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 14:53 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Die moest je verdienen door geen herkansingen te hebben.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 14:53 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
vakantieee!!!quote:
smakelijk!quote:
hier vroeger ook niet nee, alleen kerst en zomerquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 14:53 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Vroeger niet, hoogstens een weekje geen colleges voor toetsweek.
quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 14:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jawel, Regio Noord, 21 oktober t/m 29 oktober 2023.
Denken dat universiteiten aan schoolvakanties doen.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 14:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jawel, Regio Noord, 21 oktober t/m 29 oktober 2023.
Zeg je nou dat dimmydebimmy herkansingen moet doenquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 14:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die moest je verdienen door geen herkansingen te hebben.
De flashbacks.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 14:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die moest je verdienen door geen herkansingen te hebben.
Dimmy zit toch gewoon op school?quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 14:55 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Denken dat universiteiten aan schoolvakanties doen.
Die kans is best aanwezigquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 14:55 schreef dud0r het volgende:
[..]
Zeg je nou dat dimmydebimmy herkansingen moet doen
Alles is in te halenquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 14:56 schreef Crack_ het volgende:
Op vakantie gaan inplannen in eerste week van nieuw blok 'want dat kun je wel missen'
hoezo denk je het uberhaupt beter te weten dan degene waarover het gaat?quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 14:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dimmy zit toch gewoon op school?
Ja de middelbare nogquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 14:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Oh oh ohquote:
Ik ben er alweer een tijdje uit, maar verschilde per uni ook hoe ze het jaar indeelden volgens mij? Heb gehad dat ik vakken van september-december had met toetsen/deadlines in januari, maar ook sep-okt/nov-dec/jan/feb-maa/apr-mei als periodes.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 14:54 schreef Crack_ het volgende:
[..]
vakantieee!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
echt nodig pufpuf
[..]
smakelijk!
[..]
hier vroeger ook niet nee, alleen kerst en zomer
maar kerst ook niet echt want na de vakantie waren tentamens
4 vmbo represent jwz fakka Gquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 14:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ben je nieuw hier?quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 14:57 schreef Crack_ het volgende:
[..]
hoezo denk je het uberhaupt beter te weten dan degene waarover het gaat?
behalve de doodquote:
ja kloptquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 14:58 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik ben er alweer een tijdje uit, maar verschilde per uni ook hoe ze het jaar indeelden volgens mij? Heb gehad dat ik vakken van september-december had met toetsen/deadlines in januari, maar ook sep-okt/nov-dec/jan/feb-maa/apr-mei als periodes.
Ofzo.
Januari was wel altijd een beetje raar.
Ben ik allang johquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 14:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gewoon overstappen op de studierichting sommelier.
www.leercynsimeherkennen.nlquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 14:57 schreef Crack_ het volgende:
[..]
hoezo denk je het uberhaupt beter te weten dan degene waarover het gaat?
Het was helemaal fantastisch als je uni's combineerde.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 14:59 schreef Crack_ het volgende:
[..]
behalve de dood
[..]
ja klopt
wij hadden ook 2 blokken van 4 weken. Die waren hels
Ik vrees dat het in je schrijfkunsten zit.quote:
Waarom zou je dat doen?quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 15:00 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het was helemaal fantastisch als je uni's combineerde.
Ik vrees dat sommige mensen het karakter van een limoen hebben.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 15:00 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik vrees dat het in je schrijfkunsten zit.
Was een vak dat samen werd gedaan met VU en UvA. Het jaar dat ik het volgde, was het op de UvA.quote:
dat is een beetje je standaard excuus als je er erg naast zit jaquote:
welke studie heb jij gedaan eigenlijk?quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 15:00 schreef CherryLips het volgende:
Eerst hadden we 5 blokken van 5 weken geloof ik, daarna werkten we meer met semesters.
heb je dat gedaan? wat heb je gestudeerd eigenlijkquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 15:00 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het was helemaal fantastisch als je uni's combineerde.
Die kan je ook inhalen. Life speedrun doen tot je 'm ingehaald hebt.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 14:59 schreef Crack_ het volgende:
[..]
behalve de dood
[..]
ja klopt
wij hadden ook 2 blokken van 4 weken. Die waren hels
quote:
Oh ik dacht in de hoop stront die er constant uit z'n toetsenbord komtquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 15:00 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik vrees dat het in je schrijfkunsten zit.
quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 15:02 schreef dud0r het volgende:
[..]
Die kan je ook inhalen. Life speedrun doen tot je 'm ingehaald hebt.
[..]
[..]
Oh ik dacht in de hoop stront die er constant uit z'n toetsenbord komt
quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 15:02 schreef dud0r het volgende:
Oh ik dacht in de hoop stront die er constant uit z'n toetsenbord komt
En dat. Als je dan toch minorruimte hebt om te vullen enzo.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 15:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Betere vakken op andere uni. Ik heb ook wat aan de VU gevolgd.
Oh dat heb ik ook wel gedaanquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 15:02 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Was een vak dat samen werd gedaan met VU en UvA. Het jaar dat ik het volgde, was het op de UvA.
quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 15:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Betere vakken op andere uni. Ik heb ook wat aan de VU gevolgd.
Oh ja dat is wel logisch dan.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 15:02 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Was een vak dat samen werd gedaan met VU en UvA. Het jaar dat ik het volgde, was het op de UvA.
Ze hadden ook een goede bieb.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 15:04 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
En dat. Als je dan toch minorruimte hebt om te vullen enzo.
Dat aanvraagsysteem werd ik wel een beetje gek van eerlijk gezegd.quote:
Noemen ze dat daar geen Gevuld Heertje of iets dergelijks?quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 15:03 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik had een lekkere knapperige gevulde koek
quote:
Was die nog een beetje warmquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 15:03 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik had een lekkere knapperige gevulde koek
Nee, gewoon een gevulde koekquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 15:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Noemen ze dat daar geen Gevuld Heertje of iets dergelijks?
quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 15:17 schreef Elvi het volgende:
Zomerkleding is weer naar zolder en winterkleding hangt weer in de kast.
En een tas vol kleding en schoenen dat naar de non-foodbank gaat. Die mensen zijn altijd blij met me, vorige keer boden ze me zelfs taart aan
Soms kon je boeken naar je eigen bieb laten sturen, maar bij de VU moest ik ze vaak daar ophalenquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 15:10 schreef IJsdraakje het volgende:
Boek gewoon van de plank kunnen halen heeft gewoon z'n voordelen, al (in ieder geval toen) was het wel echt een uitgebreide bieb.
Dat is jammerquote:
T-shirts, rokjes, jurkjes, korte broeken, skimpy nachtkleding.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 15:19 schreef Crack_ het volgende:
[..]lekker bezig!
Al snap ik nooit zo goed wat mensen precies met zomerkleding bedoelen. Sommige dingen kun je in beide periodes dragen toch? Of bedoel je dan kleding zoals korte broeken en zomerjassen etc of wat moet ik me erbij voorstellen?
belabbie servicequote:Op dinsdag 17 oktober 2023 15:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Soms kon je boeken naar je eigen bieb laten sturen, maar bij de VU moest ik ze vaak daar ophalen
draag je geen tshirts in de winter dan?quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 15:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
T-shirts, rokjes, jurkjes, korte broeken, skimpy nachtkleding.
Inderdaad dunne broeken, korte broeken, kleding met zomer print, mouwloze jurken. Dat soort spul.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 15:19 schreef Crack_ het volgende:
[..]lekker bezig!
Al snap ik nooit zo goed wat mensen precies met zomerkleding bedoelen. Sommige dingen kun je in beide periodes dragen toch? Of bedoel je dan kleding zoals korte broeken en zomerjassen etc of wat moet ik me erbij voorstellen?
Nee, daar heb ik van die bloesjes voor met lange mouwen.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 15:20 schreef Crack_ het volgende:
[..]
draag je geen tshirts in de winter dan?met vestje oid?
edit; en rokjes/rukjes met maillot/panty etc?
Kun je iets meer over de skimpy nachtkleding vertellen?quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 15:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
T-shirts, rokjes, jurkjes, korte broeken, skimpy nachtkleding.
Zomerprint? Wat is een typische zomerprintquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 15:20 schreef Elvi het volgende:
[..]
Inderdaad dunne broeken, korte broeken, kleding met zomer print, mouwloze jurken. Dat soort spul.
ahh get itquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 15:20 schreef Elvi het volgende:
[..]
Inderdaad dunne broeken, korte broeken, kleding met zomer print, mouwloze jurken. Dat soort spul.
ohh, dan heb ik zweetvlekkenquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 15:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee, daar heb ik van die bloesjes voor met lange mouwen.
wat een mooie kleurenquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 15:34 schreef Karzai het volgende:
Muziekje op, pilsje, peukie en lekker een paar uur laten pruttelen
[ afbeelding ]
Bah!quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 15:19 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dat is jammer![]()
Er zit iemand rijstwafels te eten in de trein.
Bah.
Ben je al ontdooit?quote:
https://www.thingiverse.com/thing:2970607quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 15:22 schreef dud0r het volgende:
[..]
Zomerprint? Wat is een typische zomerprint
Intussen 18 graden.quote:
High five.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 15:53 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik vind dat spul sowieso net piepschuim.
Of, beter idee, ik koop gewoon geen rijstwafelsquote:
Hoe milieuvriendelijk zou het zijn om je huis te isoleren met rijstwafel? 🤔quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 16:03 schreef dud0r het volgende:
[..]
Of, beter idee, ik koop gewoon geen rijstwafels
dat kan ookquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 16:03 schreef dud0r het volgende:
[..]
Of, beter idee, ik koop gewoon geen rijstwafels
15quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 16:09 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Hoe milieuvriendelijk zou het zijn om je huis te isoleren met rijstwafel? 🤔
alstuquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 16:11 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Bedankt voor dit nummer, lijkt me allemaal aannemelijk en kloppend. Goedendag.
Denk dat ze zeggen dat het nu oude-kaas salade is.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 16:12 schreef Crack_ het volgende:
Ik heb kaassalade gehaald bij de aldi met 30% kortingsticker want was bijna niet meer goed. Is die shit al 6 dagen over de datummaar heb 'm wel opengemaakt en iets van gegeten want had het niet meteen door, maar wil eigenlijk mn geld terug
kan dat?jawel toch?
Vast wel; als je badkamer niet enorm vochtig is moet dat wel lukken. Ik heb ook een IKEA kas daar staan, maar die is dan wel specifiek voor de badkamer.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 16:15 schreef CherryLips het volgende:
https://www.ikea.com/nl/n(...)kenfineer-s69421970/
Deze kan zeker niet in de badkamer?
Gewoon zeggen dat je hem raar vond smaken en dat je toen zag dat hij over de datum was. Maar lijkt me wel redelijk. 30% is niet bedoeld om je bedorven meuk te slijten.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 16:12 schreef Crack_ het volgende:
Ik heb kaassalade gehaald bij de aldi met 30% kortingsticker want was bijna niet meer goed. Is die shit al 6 dagen over de datummaar heb 'm wel opengemaakt en iets van gegeten want had het niet meteen door, maar wil eigenlijk mn geld terug
kan dat?jawel toch?
Ja en ieuwl kaassaladequote:Op dinsdag 17 oktober 2023 16:12 schreef Crack_ het volgende:
kan dat?jawel toch?
nee maar deze welquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 16:15 schreef CherryLips het volgende:
https://www.ikea.com/nl/n(...)kenfineer-s69421970/
Deze kan zeker niet in de badkamer?
dat is het ook oprecht dus die grap werkt nietquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 16:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Denk dat ze zeggen dat het nu oude-kaas salade is.
Archaïsche kaassalade.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 16:17 schreef Crack_ het volgende:
[..]
dat is het ook oprecht dus die grap werkt niet
we gaan het proberen!quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 16:17 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Gewoon zeggen dat je hem raar vond smaken en dat je toen zag dat hij over de datum was. Maar lijkt me wel redelijk. 30% is niet bedoeld om je bedorven meuk te slijten.
ieuwl zelfquote:
Ik heb geen raam in de badkamer.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 16:17 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Vast wel; als je badkamer niet enorm vochtig is moet dat wel lukken. Ik heb ook een IKEA kas daar staan, maar die is dan wel specifiek voor de badkamer.
Goorlellen UNITEquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 16:18 schreef Crack_ het volgende:
[..]
jullie maken er zo wel nog meer ieuwl van
ja dat mogen ze niet eens verkopen, dus je krijgt je geld wel terugquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 16:12 schreef Crack_ het volgende:
kan dat?jawel toch?
niet smakken aubquote:
kan dat ze zeggen 'misschien heb je dit niet vandaag gekocht, je hebt het opengemaakt, hier trappen we niet in!' maar lijkt me niet neequote:Op dinsdag 17 oktober 2023 16:19 schreef Karzai het volgende:
[..]
ja dat mogen ze niet eens verkopen, dus je krijgt je geld wel terug
heb je een bon?quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 16:20 schreef Crack_ het volgende:
[..]
niet smakken aub
[..]
kan dat ze zeggen 'misschien heb je dit niet vandaag gekocht, je hebt het opengemaakt, hier trappen we niet in!' maar lijkt me niet nee
si! en daar staat ook die 30% korting op van vandaag, dus moet goedkomenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |