Soms kon je boeken naar je eigen bieb laten sturen, maar bij de VU moest ik ze vaak daar ophalenquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 15:10 schreef IJsdraakje het volgende:
Boek gewoon van de plank kunnen halen heeft gewoon z'n voordelen, al (in ieder geval toen) was het wel echt een uitgebreide bieb.
Dat is jammerquote:
T-shirts, rokjes, jurkjes, korte broeken, skimpy nachtkleding.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 15:19 schreef Crack_ het volgende:
[..]lekker bezig!
Al snap ik nooit zo goed wat mensen precies met zomerkleding bedoelen. Sommige dingen kun je in beide periodes dragen toch? Of bedoel je dan kleding zoals korte broeken en zomerjassen etc of wat moet ik me erbij voorstellen?
belabbie servicequote:Op dinsdag 17 oktober 2023 15:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Soms kon je boeken naar je eigen bieb laten sturen, maar bij de VU moest ik ze vaak daar ophalen
draag je geen tshirts in de winter dan?quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 15:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
T-shirts, rokjes, jurkjes, korte broeken, skimpy nachtkleding.
Inderdaad dunne broeken, korte broeken, kleding met zomer print, mouwloze jurken. Dat soort spul.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 15:19 schreef Crack_ het volgende:
[..]lekker bezig!
Al snap ik nooit zo goed wat mensen precies met zomerkleding bedoelen. Sommige dingen kun je in beide periodes dragen toch? Of bedoel je dan kleding zoals korte broeken en zomerjassen etc of wat moet ik me erbij voorstellen?
Nee, daar heb ik van die bloesjes voor met lange mouwen.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 15:20 schreef Crack_ het volgende:
[..]
draag je geen tshirts in de winter dan?met vestje oid?
edit; en rokjes/rukjes met maillot/panty etc?
Kun je iets meer over de skimpy nachtkleding vertellen?quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 15:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
T-shirts, rokjes, jurkjes, korte broeken, skimpy nachtkleding.
Zomerprint? Wat is een typische zomerprintquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 15:20 schreef Elvi het volgende:
[..]
Inderdaad dunne broeken, korte broeken, kleding met zomer print, mouwloze jurken. Dat soort spul.
ahh get itquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 15:20 schreef Elvi het volgende:
[..]
Inderdaad dunne broeken, korte broeken, kleding met zomer print, mouwloze jurken. Dat soort spul.
ohh, dan heb ik zweetvlekkenquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 15:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee, daar heb ik van die bloesjes voor met lange mouwen.
wat een mooie kleurenquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 15:34 schreef Karzai het volgende:
Muziekje op, pilsje, peukie en lekker een paar uur laten pruttelen
[ afbeelding ]
Bah!quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 15:19 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dat is jammer![]()
Er zit iemand rijstwafels te eten in de trein.
Bah.
Ben je al ontdooit?quote:
https://www.thingiverse.com/thing:2970607quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 15:22 schreef dud0r het volgende:
[..]
Zomerprint? Wat is een typische zomerprint
Intussen 18 graden.quote:
High five.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 15:53 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik vind dat spul sowieso net piepschuim.
Of, beter idee, ik koop gewoon geen rijstwafelsquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |