SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Baby darling doll face honey
Ik snap al een jaar niet wat mensen met zomer bedoelen. Dusjah.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 15:19 schreef Crack_ het volgende:
Al snap ik nooit zo goed wat mensen precies met zomerkleding bedoelen.
de zomer is de periode tussen 21 juni en 23 septemberquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 16:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik snap al een jaar niet wat mensen met zomer bedoelen. Dusjah.
slaap lekkerquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 16:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Mooi geweest weer voor vandaag. Morgen weer verder.
Iedereen is vandaag lekker naar de IKEA geweest.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 16:45 schreef Crack_ het volgende:
waarom staat er net zoveel file als in de niet-vakantie periode
gezellieeequote:Op dinsdag 17 oktober 2023 16:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Iedereen is vandaag lekker naar de IKEA geweest.
Met de kleine kinderen.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 16:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zou @bitterbal ook extra beveiliging krijgen?quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 16:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Lekker ballie bezig houdenquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 16:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Of ze hebben haar opgesloten in Smaland omdat ze op een terrorist lijkt nu haar haar zo slecht zit.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 16:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zou @:bitterbal ook extra beveiliging krijgen?
en dan? je krijgt gewoon betaald toch, of je nou 1000 klanten helpt met 1000 domme vragen of 1 klant met 1 super slimme vraag, boeiendquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 16:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Als ik er in de buurt woonde ging ik er echt iedere week met domme vragen naartoe.
jaaa, prachtigquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 17:03 schreef Citizen.Erased het volgende:
Krijg wat foto's van vrienden doorgestuurd die in Zwitserland zijn. Blijft mooi zo in de bergen.
Eensquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 17:03 schreef Citizen.Erased het volgende:
Krijg wat foto's van vrienden doorgestuurd die in Zwitserland zijn. Blijft mooi zo in de bergen.
de meeste van ons wel, want we wonen in hollandiaquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 17:05 schreef Karzai het volgende:
ballie heeft het wel goed voor elkaar hoor
Allahu akbalquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 16:57 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Of ze hebben haar opgesloten in Smaland omdat ze op een terrorist lijkt nu haar haar zo slecht zit.
is ook wel zo , maar niet voor iedereen , leven nog een miljoen mensen onder de armoedegrens, laten oost europese gastarbeiders met tien man in een hok slapen en 12 uur werken voor ons goedkope voedselquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 17:05 schreef Crack_ het volgende:
[..]
de meeste van ons wel, want we wonen in hollandia![]()
Nu heb ik dit in mijn hoofd:quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 17:05 schreef Crack_ het volgende:
[..]
de meeste van ons wel, want we wonen in hollandia![]()
quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 16:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Als ik er in de buurt woonde ging ik er echt iedere week met domme vragen naartoe.
Ik weet wat we gaan doen als jullie weer eens deze kant op komen.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 16:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
yes, wij hebben uiteraard ook wel uitzonderingen maar vergeleken met bepaalde landen is zelfs dat amper armoede te noemenquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 17:08 schreef Karzai het volgende:
[..]
is ook wel zo , maar niet voor iedereen , leven nog een miljoen mensen onder de armoedegrens, laten oost europese gastarbeiders met tien man in een hok slapen en 12 uur werken voor ons goedkope voedsel
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |