Hoe betaal jij al die vakanties trouwens?quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 18:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, onder het motto "Zo kan ik het ook!"
quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 18:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ja. Loterij 2x winnen lijkt me niet mogelijk.
Ik heb een baan. Ken je dat concept?quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 18:29 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hoe betaal jij al die vakanties trouwens?
EN geen vrouw, geen kinderen, geen auto en geen verslaving. Helpt ook.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 18:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb een baan. Ken je dat concept?
quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 18:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zie ik eruit als Losdop? Geen idee wat dat is.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 18:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Klinkt als iets dat veel vrije tijd kost.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 18:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb ook geen vrouw, hoax.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 18:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
EN geen vrouw, geen kinderen, geen auto en geen verslaving. Helpt ook.
Hier ookquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 18:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hier valt het wel mee. Ouders hebben nog wat schuld open laten staan en betalen iedere maand wat rente. Gelukkig zal met m’n broer delen niet al te ingewikkeld worden.
Jawel dat welquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 18:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Klinkt als iets dat veel vrije tijd kost.
Ik heb geen idee wat ik van m'n vader zou erven. Maar met 5 kinderen ga ik er vanuit dat het wisselgeld is.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 18:25 schreef IJsdraakje het volgende:
Als mijn ouders omvallen (hopelijk voorlopig niet) gaat dat huis met flinke overwaarde verkopen in ieder geval.
Ik voel een nieuwe rubriek aankomen: Fles’ Lifehacksquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 18:30 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]![]()
VERTEL ME ALLES OVER DEZE LIFEHACK
Hier zijn we er heel open over altijd. Mijn vader heeft best een goed pensioen dus ze kunnen er lekker van leven nu. Hoop dat zoiets voor mij ook over gaat blijven ooit.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 18:34 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wat ik van m'n vader zou erven. Maar met 5 kinderen ga ik er vanuit dat het wisselgeld is.
Ken wel mensen die al zitten te azen op een erfenis. Maar dan denk ik.. als je op je 60e/70e nog steeds dat geld zo hard nodig hebt, heb je toch ook iets niet helemaal goed gedaan.
Daar kun je gelukkig zelf ook wat aan doen ipv alleen op het sociale stelsel te vertrouwenquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 18:40 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hier zijn we er heel open over altijd. Mijn vader heeft best een goed pensioen dus ze kunnen er lekker van leven nu. Hoop dat zoiets voor mij ook over gaat blijven ooit.
Eens wel, ik heb ook te veel een bril van vroeg overleden grootouders denk ik.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 18:34 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wat ik van m'n vader zou erven. Maar met 5 kinderen ga ik er vanuit dat het wisselgeld is.
Ken wel mensen die al zitten te azen op een erfenis. Maar dan denk ik.. als je op je 60e/70e nog steeds dat geld zo hard nodig hebt, heb je toch ook iets niet helemaal goed gedaan.
Elke maand gaan er wel wat euro’s naar een rekening waar ik over x jaar weer eens naar ga kijken, maar daarvan kan ik niet al heel vroeg rentenieren.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 18:41 schreef Puala het volgende:
[..]
Daar kun je gelukkig zelf ook wat aan doen ipv alleen op het sociale stelsel te vertrouwen
Kun je dan niet beter naar beleggen ofzo gaan kijken?quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 18:44 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Elke maand gaan er wel wat euro’s naar een rekening waar ik over x jaar weer eens naar ga kijken, maar daarvan kan ik niet al heel vroeg rentenieren.
Waar zou je in moeten beleggen? Of gewoon zo'n fondsje waar je elke maand 100 euro naar overschrijft?quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 18:45 schreef Puala het volgende:
[..]
Kun je dan niet beter naar beleggen ofzo gaan kijken?
quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 18:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Waar zou je in moeten beleggen? Of gewoon zo'n fondsje waar je elke maand 100 euro naar overschrijft?
Als leek? Gewoon in een indexfonds + 5 bedrijven waar je een goed gevoel bij hebt.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 18:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Waar zou je in moeten beleggen? Of gewoon zo'n fondsje waar je elke maand 100 euro naar overschrijft?
quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 18:45 schreef Puala het volgende:
[..]
Kun je dan niet beter naar beleggen ofzo gaan kijken?
Dat doe ik dus. Maar in het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 18:52 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
[..]
Als leek? Gewoon in een indexfonds + 5 bedrijven waar je een goed gevoel bij hebt.
Ik heb nooit zin om dat uit te gaan zoekenquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 18:52 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
[..]
Als leek? Gewoon in een indexfonds + 5 bedrijven waar je een goed gevoel bij hebt.
https://www.indexfondsenvergelijken.nl/quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 18:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb nooit zin om dat uit te gaan zoeken
Nou ja toch mooi dat je dat ervan hebt kunnen betalenquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 18:54 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik heb wel geluk gehad dat ik redelijk veel in tech had zitten. Maar die winst is opgegaan aan mijn dak en dakkapellen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |