SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
Ik kwam dit weekend ook een oud FOK!-user tegen op een feestje. 9 jaar geleden voor het laatst gezien.quote:Op maandag 16 oktober 2023 16:20 schreef liesje1979 het volgende: Ben bijvoorbeeld wel benieuwd of Nick al aan de man/vrouw is. En of Hoax zijn huisje boompje beestje al heeft.
Wat leuk!quote:Op maandag 16 oktober 2023 16:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik kwam dit weekend ook een oud FOK!-user tegen op een feestje. 9 jaar geleden voor het laatst gezien.
quote:
Uitgaan en vrije tijd toch? Daar kwam ik eigenlijk nooit.quote:Op maandag 16 oktober 2023 16:31 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Nee. Uit de tijd dat UVT nog een subforum was, en mijn naam geen CE was.
Begin December zal ik in Engeland ook wel helemaal doodgegooid worden met kerstspullenquote:Op maandag 16 oktober 2023 16:40 schreef Puala het volgende:
Ik ga volgende week naar een hele grote intratuin met een mooie kerstafdeling
Nee dat is het toch niet helemaal vrees ikquote:Op maandag 16 oktober 2023 16:40 schreef Puala het volgende:
oeh oeh oeh welkequote:Op maandag 16 oktober 2023 16:40 schreef Puala het volgende:
Het lekkerste aan de winter en herfst vind ik die heerlijke frisse luchtquote:Op maandag 16 oktober 2023 16:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
Wel weer zin in de winterperiode.
lekker met guur weer langs van die kraampjes lopen, vuurkorven overal om je aan warm te houden, warme chocolademelk/glühwein/spiced whisky en lekkere versnaperingenquote:Op maandag 16 oktober 2023 16:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
Wel weer zin in de winterperiode.
Dat magquote:Op maandag 16 oktober 2023 16:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee dat is het toch niet helemaal vrees ik
klinkt ver weg voor mij.quote:Op maandag 16 oktober 2023 16:43 schreef Puala het volgende:
[..]
Halsteren en op de terugweg misschien nog langs Avri in Oosteind
Oosteind daar ben ik ongeveer 700 miljard keer doorheen gefietst naar schoolquote:Op maandag 16 oktober 2023 16:43 schreef Puala het volgende:
[..]
Halsteren en op de terugweg misschien nog langs Avri in Oosteind
Is t ookquote:Op maandag 16 oktober 2023 16:44 schreef dud0r het volgende:
[..]
klinkt ver weg voor mij.
ik ga nog wel even langs eurofleur in leusden en ik moest van draakje ergens heen maar dat was ook boemver
mag ik jou zo zien en meequote:Op maandag 16 oktober 2023 16:45 schreef Puala het volgende:
[..]
Is t ookMaar een dagje met een vriendin samen mag best een stukje rijden zijn. Eurofleur staat ook nog op mn lijstje
met spek?quote:Op maandag 16 oktober 2023 16:45 schreef Pheno het volgende:
Nu pannenkoeken bakken, voor mezelf. Als ik die verpruts is het wel mijn schuld
quote:Op maandag 16 oktober 2023 16:44 schreef dud0r het volgende:
[..]
lekker met guur weer langs van die kraampjes lopen, vuurkorven overal om je aan warm te houden, warme chocolademelk/glühwein/spiced whisky en lekkere versnaperingen
Kaas. ik heb geen spek en geen zin om boodschappen te doenquote:
ja van die aardappelkoeken met appelmoesquote:Op maandag 16 oktober 2023 16:44 schreef dud0r het volgende:
[..]
lekker met guur weer langs van die kraampjes lopen, vuurkorven overal om je aan warm te houden, warme chocolademelk/glühwein/spiced whisky en lekkere versnaperingen
mehquote:Op maandag 16 oktober 2023 16:48 schreef Pheno het volgende:
[..]
Kaas. ik heb geen spek en geen zin om boodschappen te doen
Dat zijn de betere ommetjesquote:Op maandag 16 oktober 2023 16:35 schreef kwiwi het volgende:
Mooi weer vandaag, even een ommetje aan het maken.
[ afbeelding ]
nee, geen geitenkaas, weideland licht belegenquote:
ik vind kaas op pannenkoeken niet lekkerquote:Op maandag 16 oktober 2023 16:56 schreef Pheno het volgende:
[..]
nee, geen geitenkaas, weideland licht belegen
Alles is beter met KAAAAAAAAAAAAASquote:Op maandag 16 oktober 2023 16:59 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik vind kaas op pannenkoeken niet lekker
ik ben het hier niet mee eensquote:Op maandag 16 oktober 2023 17:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Alles is beter met KAAAAAAAAAAAAAS
Of SATEHHHHHHHHquote:Op maandag 16 oktober 2023 17:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Alles is beter met KAAAAAAAAAAAAAS
Kudt voor jequote:
De zeven wattes?quote:Op maandag 16 oktober 2023 17:02 schreef loveislikeakiss het volgende:
ik ga gezellig sushi eten mijn mijn zus en der nieuwe vriendje
ga stiekem de 7 vinkjes vragen erbij houden want ik denk dat ie ze misschien allemaal heeft
quote:Op maandag 16 oktober 2023 16:57 schreef Karzai het volgende:
[..]
ik deel wel graag, wil je er ook een
De zeven zonden denk ik?quote:
wie ben je en wat heb je met mijn vriendje gedaan?quote:
quote:Op maandag 16 oktober 2023 17:02 schreef loveislikeakiss het volgende:
ik ga gezellig sushi eten mijn mijn zus en der nieuwe vriendje
ga stiekem de 7 vinkjes vragen erbij houden want ik denk dat ie ze misschien allemaal heeft
5. moet ik nu mijn white privilege card trekken?quote:
Wat vindt Mensa ervan?quote:Op maandag 16 oktober 2023 17:06 schreef UitStraling het volgende:
"97 procent van de Nederlanders is minder waard dan jij" [ afbeelding ]
kom vechten danquote:
ga jij maar kaas in je babi pangang stoppen of in sushi zometeen. dan praten we daarna wel of het beter geworden is er vanquote:Op maandag 16 oktober 2023 17:03 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
wie ben je en wat heb je met mijn vriendje gedaan?
Komt door zijn korte-broek-obsessie, dan trekt die kou naar zijn hersenen.quote:
Milka koe op vakantie?quote:Op maandag 16 oktober 2023 17:11 schreef kwiwi het volgende:
En weer bijna thuis.
[ afbeelding ]
Dit huisje is van de boer die de wijnbouw naast ons huis doet.
[ afbeelding ]
Luiken met hartjes.quote:Op maandag 16 oktober 2023 17:11 schreef kwiwi het volgende:
En weer bijna thuis.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Lekker hoorquote:Op maandag 16 oktober 2023 17:11 schreef kwiwi het volgende:
En weer bijna thuis.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
6, nondeju. Omdat ik geen man ben.quote:
Jaquote:
ik heb er maar 4.quote:
Ik heb er 6quote:
Overweeg dit ook te gaan eten vanavond.quote:Op maandag 16 oktober 2023 17:13 schreef Pheno het volgende:
Nu eentje zonder kaas. Maar straks met jam.
[ afbeelding ]
Die staan bij @gianni61 in de tuin.quote:
jam vind ik dan wel een goede voor op de pannenkoekquote:Op maandag 16 oktober 2023 17:13 schreef Pheno het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ookquote:
Jup, ik ga straks ook weer pannekoeken bakkenquote:Op maandag 16 oktober 2023 17:13 schreef Pheno het volgende:
[ afbeelding ]
De zeven zussen?quote:
ik ga ultra simpele macaroni maken.quote:Op maandag 16 oktober 2023 17:14 schreef essnhills het volgende:
[..]
Jup, ik ga straks ook weer pannekoeken bakken
Was kan ik alleen met die van lust en vraatzucht levenquote:
Met Smacquote:
Mjammie. Mijn favorieten zijn met:quote:Op maandag 16 oktober 2023 17:13 schreef Pheno het volgende:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
Oeh met appel en kaneel is wel een goed ideequote:Op maandag 16 oktober 2023 17:18 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Mjammie. Mijn favorieten zijn met:
- kaas
- aarbeienjam
- lichte bastardsuiker
- appel en kaneel
En poedersuiker er nog overquote:Op maandag 16 oktober 2023 17:19 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oeh met appel en kaneel is wel een goed idee
Pannekoekenwens is een state of being.quote:Op maandag 16 oktober 2023 17:18 schreef essnhills het volgende:
Ik geef @:DeZwabber en @:Pheno de schuld
Zwab begon eerder vandaag al over pannekoeken. En nu post Pheno foto's van pannekoeken
Ik kan er niets aan doen dat ik nu ook pannekoeken wil
Zolang je niet in Waterschapsheuvel woont is er nog niets aan de hand.quote:Op maandag 16 oktober 2023 17:20 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Oh. Een privileg-o-meter.
4 vinkjes want ik ben een faalhaas.
Ik alleen van het beestje (eerder in de OP)quote:Op maandag 16 oktober 2023 17:22 schreef kwiwi het volgende:
Zie nu de TT pas, heb toevallig foto's van alle 3 gemaakt![]()
Dit erop smerenquote:Op maandag 16 oktober 2023 17:18 schreef essnhills het volgende:
Ik geef @:DeZwabber en @:Pheno de schuld
Zwab begon eerder vandaag al over pannekoeken. En nu post Pheno foto's van pannekoeken
Ik kan er niets aan doen dat ik nu ook pannekoeken wil
Heet je beestje nu kerstmarkt?quote:Op maandag 16 oktober 2023 17:23 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik alleen van het beestje (eerder in de OP)
Nee, iemand haat cute and fluffy hondenquote:
Zeg ze mag niet dood.quote:Op maandag 16 oktober 2023 17:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit erop smeren![]()
Halve kilo bacon, dikke plakken in stukjes gesneden
Een ui groot, fijntjes gesnipperd
Vier dikke tenen knoflook gesnipperd
200 ml sterke zwarte koffie
Vier eetlepels appelazijn
Vier eetlepels lichtbruine basterdsuiker of palmsuiker
Vijf eetlepels ahornsiroop
Vier eetlepels bourbon, of anders Jack Daniels Whiskey
Twee chipotles, heb je ze niet dan gebrand paprikapoeder gebruiken en een snufje gedroogde chili
Halve theelepel komijnpoeder
Zwarte peper, draaien draaien draaien
Flink mengen en desnoods nog even door de blender heen, niet te fijn malen.
Nu heb ik zin in pannenkoeken met kaas en spek.quote:Op maandag 16 oktober 2023 17:13 schreef Pheno het volgende:
[ afbeelding ]
jaquote:
heb je 'm al ingewijd?quote:
Al is er sneeuw te zien, dus toch een beetje 'yuki'. Er is nu een tweede Yuki in de buurt. Die begon als witte pup, maar is nu langzaam zwart aan het wordenquote:
Hoezo heb jij minder vinkjes dan ik.quote:Op maandag 16 oktober 2023 17:28 schreef Budapestenaar het volgende:
Vier vinkjes. Waar kan ik terecht voor herstelbetalingen voor het leed dat mij is aangedaan?
Ik hoop erin ?quote:
quote:Op maandag 16 oktober 2023 17:28 schreef Pheno het volgende:
[..]
Al is er sneeuw te zien, dus toch een beetje 'yuki'. Er is nu een tweede Yuki in de buurt. Die begon als witte pup, maar is nu langzaam zwart aan het worden
Ik ben man, wit, ouders die in Nederland zijn geboren, hetero.quote:Op maandag 16 oktober 2023 17:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hoezo heb jij minder vinkjes dan ik.
En ik draag dit leed dagelijks met mij meequote:Op maandag 16 oktober 2023 17:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ben man, wit, ouders die in Nederland zijn geboren, hetero.
Voor de rest krijg ik geen vinkjes
quote:Op maandag 16 oktober 2023 17:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit erop smeren![]()
Twee chipotles, heb je ze niet dan gebrand paprikapoeder gebruiken en een snufje gedroogde chili
Je snapt opeens waarom ie zo isquote:
quote:Op maandag 16 oktober 2023 17:11 schreef kwiwi het volgende:
En weer bijna thuis.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja dit verklaart een hoopquote:
Trust me, die Amerikanen zijn zo gek nog niet om jam van potige varkens te maken in plaats van slap fruit.quote:
Ik hou het wel bij mijn appels met kaneelquote:Op maandag 16 oktober 2023 17:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Trust me, die Amerikanen zijn zo gek nog niet om jam van potige varkens te maken in plaats van slap fruit.
Is het dan niet meer een chutney dan een jam?quote:Op maandag 16 oktober 2023 17:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Trust me, die Amerikanen zijn zo gek nog niet om jam van potige varkens te maken in plaats van slap fruit.
Fuckquote:Op maandag 16 oktober 2023 17:37 schreef Haags het volgende:
Best wel een tering tyfus hoerendag als je hoort dat je nichtje van net 16 op sterven ligt.
Zo maakte mijn moeder het heel vroegerquote:Op maandag 16 oktober 2023 17:28 schreef dud0r het volgende:
[..]
ja
smac in stukjes en bakken met een uitje.
macaroni koken, smac en ui erbij, potje tomatenpuree er door, beetje kaas, maggi en peper en omnomnomnom
quote:Op maandag 16 oktober 2023 17:37 schreef Haags het volgende:
Best wel een tering tyfus hoerendag als je hoort dat je nichtje van net 16 op sterven ligt.
Heeft je doggo nou een gespleten tong?quote:Op maandag 16 oktober 2023 17:35 schreef Pheno het volgende:
Boswandeling(niet het drankje)
[ afbeelding ]
Jezus, wat is er aan de hand?quote:Op maandag 16 oktober 2023 17:37 schreef Haags het volgende:
Ah, shit man.quote:Op maandag 16 oktober 2023 17:37 schreef Haags het volgende:
Nastyquote:Op maandag 16 oktober 2023 17:37 schreef Haags het volgende:
Nee, blauwe vlek. Zit wat Chow in zijn DNA.quote:Op maandag 16 oktober 2023 17:38 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Heeft je doggo nou een gespleten tong?
Ja, zo'n dag mag je het dan wel noemen. Sterkte!quote:Op maandag 16 oktober 2023 17:37 schreef Haags het volgende:
mijn godquote:Op maandag 16 oktober 2023 17:37 schreef Haags het volgende:
brabantsquote:
nee, die zeggen patatquote:
Ah ja ik kreeg een beetje deze vibesquote:Op maandag 16 oktober 2023 17:56 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, blauwe vlek. Zit wat Chow in zijn DNA.
Oh damn. Sterktequote:Op maandag 16 oktober 2023 17:37 schreef Haags het volgende:
Godver, sterkte man.quote:Op maandag 16 oktober 2023 17:37 schreef Haags het volgende:
Ik heb 'm overwogen ja, maar ik zit echt al propvol dat weekend.quote:Op maandag 16 oktober 2023 18:28 schreef Bomenverzameling het volgende:
@:Ama
@:IJSdraakje
Ik zag dat Electric Callboy in November op een festival staat in Den Bosch. Het is dat ik die zondag al iets heb, anders was ik mischien wel naar de festival gegaan..
https://therockcircus.nl/line-up/
Ik ben me al aan het voorbereiden. #luieaardappelmodusquote:Op maandag 16 oktober 2023 18:30 schreef gianni61 het volgende:
Ik denk dat ik vandaag een @:kwiwi tukje ga doen
Ja ik weet het maar het is mij te ver weg en ik heb ook even geen geld over voor dit soort dingen. Ik wacht wel tot ze weer gewoon een concert komen geven.quote:Op maandag 16 oktober 2023 18:28 schreef Bomenverzameling het volgende:
@:Ama
@:IJSdraakje
Ik zag dat Electric Callboy in November op een festival staat in Den Bosch. Het is dat ik die zondag al iets heb, anders was ik mischien wel naar de festival gegaan..
https://therockcircus.nl/line-up/
denk dat ik morgen wel een uurtje langer in bed blijf. Ook al betekent dat waarschijnlijk dat ik in de file komt te staanquote:Op maandag 16 oktober 2023 18:31 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik ben me al aan het voorbereiden. #luieaardappelmodus
Zo'n aviko schotel ziet er voor mn gevoel altijd uit alsof het al een keer gegeten isquote:Op maandag 16 oktober 2023 18:31 schreef Dr_Flash het volgende:
Bordje redelijk amorfe gele dwep. Zal jullie de foto besparen. Aardappelschotel zwitserse stijl moet het voorstellen. Het zal wel.
Ja maar jij staat morgen om helf zes weer die berg op te rennenquote:Op maandag 16 oktober 2023 18:31 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wij gaan gewoon samen als ze weer een normale concert geven.quote:Op maandag 16 oktober 2023 18:29 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb 'm overwogen ja, maar ik zit echt al propvol dat weekend.
Ik heb dat vroegah eens gezegd tegen de moeder van een vriend. Zij had staan koken en ik zou daar mee eten.quote:Op maandag 16 oktober 2023 18:32 schreef Puala het volgende:
[..]
Zo'n aviko schotel ziet er voor mn gevoel altijd uit alsof het al een keer gegeten is
Jaquote:Op maandag 16 oktober 2023 18:36 schreef kwiwi het volgende:
De vogel vloog net weer voor de camera. Precies toen het voer weer op was. Zouden vogels zo slim zijn dat ze begrijpen dat elke keer als ze voor de camera hooveren, dat ik dan het voer ga checken en bijvullen?
Raar.quote:Op maandag 16 oktober 2023 18:37 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik heb dat vroegah eens gezegd tegen de moeder van een vriend. Zij had staan koken en ik zou daar mee eten.
Werd niet in dank afgenomen toen ik dat zei 🤷🏼♂️
Ja he. Snapte er niks van als 16 Jarig snotduudjequote:
quote:Op maandag 16 oktober 2023 18:36 schreef kwiwi het volgende:
De vogel vloog net weer voor de camera. Precies toen het voer weer op was. Zouden vogels zo slim zijn dat ze begrijpen dat elke keer als ze voor de camera hooveren, dat ik dan het voer ga checken en bijvullen?
quote:Op maandag 16 oktober 2023 18:33 schreef Ama het volgende:
[..]
Wij gaan gewoon samen als ze weer een normale concert geven.
quote:
Meen je dat nou?quote:
Yup. Hebben ze best snel doorquote:Op maandag 16 oktober 2023 18:42 schreef kwiwi het volgende:
[..]
[..]
Meen je dat nou?Dat zou wel cool zijn, als ie het altijd even aangeeft als ie honger heeft
Zitten serieus slimme tussenquote:Op maandag 16 oktober 2023 18:42 schreef kwiwi het volgende:
[..]
[..]
Meen je dat nou?Dat zou wel cool zijn, als ie het altijd even aangeeft als ie honger heeft
Als het niet zo'n geestelijk beperkte vogel als een duif of kauw is kunnen ze dat wel jaquote:Op maandag 16 oktober 2023 18:36 schreef kwiwi het volgende:
Hier heb je ingevroren bami met kip en groenten om op te bakken. Die is op zich niet onaardig moet ik zeggen.quote:Op maandag 16 oktober 2023 18:37 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik heb dat vroegah eens gezegd tegen de moeder van een vriend. Zij had staan koken en ik zou daar mee eten.
Van @Puala kan ik het wel hebben hoorquote:Op maandag 16 oktober 2023 18:37 schreef dud0r het volgende:
[..]
Wel een beetje vreemd om dat aan de vogels te voeren hoorquote:Op maandag 16 oktober 2023 18:43 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hier heb je ingevroren bami met kip en groenten om op te bakken. Die is op zich niet onaardig moet ik zeggen.
Dat voer ik aan gergiquote:Op maandag 16 oktober 2023 18:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wel een beetje vreemd om dat aan de vogels te voeren hoor
Die vreet toch alles volgens mijquote:
Ja, ik weet dat het bestaat.quote:Op maandag 16 oktober 2023 18:46 schreef dud0r het volgende:
[..]
https://www.jumbo.com/pro(...)oreng-700g-187694BLK
Ja misschien een keer, als ik er zin in hebquote:Op maandag 16 oktober 2023 09:33 schreef bitterbal het volgende:
@:ltvdk
heb eigenlijk nog een bibberende ui nodig met veel wind en regen
Gaat die daar ook van voor de camera fladderen?quote:
Godverdomme niet eens goedkoop.quote:Op maandag 16 oktober 2023 18:46 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dit is hemels voer echt waar. @fetXquote:Op maandag 16 oktober 2023 17:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit erop smeren![]()
quote:Op maandag 16 oktober 2023 18:46 schreef dud0r het volgende:
[..]
Daag hem niet uitquote:Op maandag 16 oktober 2023 18:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gaat die daar ook van voor de camera fladderen?
Dat duiven er nog steeds zijn, is toch wel hét bewijs dat evolutie geen intelligent proces is.quote:Op maandag 16 oktober 2023 18:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als het niet zo'n geestelijk beperkte vogel als een duif of kauw is kunnen ze dat wel ja
Meer dom geluk en toevallighedenquote:Op maandag 16 oktober 2023 18:50 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dat duiven er nog steeds zijn, is toch wel hét bewijs dat evolutie geen intelligent proces is.
Dat die überhaupt geboren worden met die duivennestenquote:Op maandag 16 oktober 2023 18:52 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Meer harder neuken dan je kroost zichzelf dood kan krijgen.
Ja he.quote:Op maandag 16 oktober 2023 18:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat die überhaupt geboren worden met die duivennesten![]()
[ afbeelding ]
Dat bleek niet uit je postquote:
quote:Op maandag 16 oktober 2023 18:31 schreef Dr_Flash het volgende:
Bordje redelijk amorfe gele dwep. Zal jullie de foto besparen. Aardappelschotel zwitserse stijl moet het voorstellen. Het zal wel.
Hmmmmquote:Op maandag 16 oktober 2023 18:31 schreef kwiwi het volgende:
[..]
quote:
Kennen jullie deze blog toevallig, lijkt me wat voor julliequote:Op maandag 16 oktober 2023 18:50 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dat duiven er nog steeds zijn, is toch wel hét bewijs dat evolutie geen intelligent proces is.
Toch wel klopboren?quote:Op maandag 16 oktober 2023 19:08 schreef Puala het volgende:
Zo en om mezelf af te reageren en de buren ff heerlijk te jennen ga ik 5 gaatjes boren
Ooit weleens van gehoord. Verder niet echt behoefte aan of zo.quote:Op maandag 16 oktober 2023 19:09 schreef Modus het volgende:
[..]
[..]
Kennen jullie deze blog toevallig, lijkt me wat voor jullie
https://www.darkroastedblend.com/
Space, (vintage) tech, treinen, auto's, vliegen en wat al dies meer zij
Dit is nog waarheid ook. Ik heb vandaag t geld terug gestort gekregen, want ze konden m niet reparerenquote:Op maandag 16 oktober 2023 19:15 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ja ik moest klopboren want de boorhamer deed het niet.
Ohw. Sorry hoorquote:Op maandag 16 oktober 2023 19:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ooit weleens van gehoord. Verder niet echt behoefte aan of zo.
Balen.quote:Op maandag 16 oktober 2023 19:16 schreef Puala het volgende:
[..]
Dit is nog waarheid ook. Ik heb vandaag t geld terug gestort gekregen, want ze konden m niet repareren
Heb wat linkjes zitten klikken. Leuk. Maar ben altijd heel slecht in dit soort dingen blijven volgen.quote:Op maandag 16 oktober 2023 19:09 schreef Modus het volgende:
[..]
[..]
Kennen jullie deze blog toevallig, lijkt me wat voor jullie
https://www.darkroastedblend.com/
Space, (vintage) tech, treinen, auto's, vliegen en wat al dies meer zij
Ik denk op zich dat ik wel zonder 'm kan, dus dat ga ik eerst proberen. Heb nog wel wensen qua gereedschapquote:Op maandag 16 oktober 2023 19:17 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Balen.![]()
Maar binnenkort dus een nieuw gereedschapdag?
Draaibank!quote:Op maandag 16 oktober 2023 19:18 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik denk op zich dat ik wel zonder 'm kan, dus dat ga ik eerst proberen. Heb nog wel wensen qua gereedschap
Ik wil nog een grasmaaierquote:
Snap ik, ik ook. Volgens mij wordt het ook niet heel actief meer bijgehouden.quote:Op maandag 16 oktober 2023 19:18 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Heb wat linkjes zitten klikken. Leuk. Maar ben altijd heel slecht in dit soort dingen blijven volgen.
Ik gok zomaar DeWalt?quote:Op maandag 16 oktober 2023 19:23 schreef Puala het volgende:
Mijn gereedschap voor binnen is wel redelijk compleet denk ik
Accuboor
Slagschroevendraaier
Boormachine
Recipro
Decoupeerzaag
Cirkelzaag
Verstekzaag
Schuurmachine
Bandschuurmachine
Nietpistool
Slijptol
edit; alles zelfde accu systeem en merk![]()
De bediening is wat minder prettig als die van dewalt, maar daar is de prijs ook naar. Verder doet ie wat ie moet doenquote:Op maandag 16 oktober 2023 19:26 schreef DeZwabber het volgende:
Hoe bevalt je accuslijptol? Vind ze altijd een beetje tegenvallen. En geen zin om in een 40 volt systeem te investeren tbh.
Ah, ik meende me te herinneren dat je ooit een Dewalt verstekzaag had, was dan wel geen accu geloof ik.quote:
Als je die gespot hebt op de foto's van de verbouwing, die is van mn zwager.quote:Op maandag 16 oktober 2023 19:27 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ah, ik meende me te herinneren dat je ooit een Dewalt verstekzaag had, was dan wel geen accu geloof ik.
Zou bij de decathlon kijken, van die speciale wandelkleding is vaak mega compact te verpakkenquote:Op maandag 16 oktober 2023 19:28 schreef Dr_Flash het volgende:
Weet iemand misschien iets over T-shirts die extreem dus zijn? aka klein op te vouwen / rollen?
Zodat je dit kan maken?quote:Op maandag 16 oktober 2023 19:19 schreef DeZwabber het volgende:
God wat ik zou geven voor een eigen werkplaats.
Is inmiddels alweer even geleden, dus kan zijn dat m'n herinnering gewoon hapert. Maar ik heb er eentje gezien met het hele uitklapframe en alles.quote:Op maandag 16 oktober 2023 19:28 schreef Puala het volgende:
[..]
Als je die gespot hebt op de foto's van de verbouwing, die is van mn zwager.
En ooit vroegah heb ik een habbiebabbiewiebelwobbelding van powertools gehad
Ja dat was dr eentje die alleen maar balkjes kon tot 4,5cm. Had ik gemistquote:Op maandag 16 oktober 2023 19:33 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Is inmiddels alweer even geleden, dus kan zijn dat m'n herinnering gewoon hapert. Maar ik heb er eentje gezien met het hele uitklapframe en alles.
Laat ze daar maarquote:Op maandag 16 oktober 2023 19:26 schreef kwiwi het volgende:
https://www.nu.nl/buitenl(...)k-in-disneyland.html
'per ongeluk'quote:Op maandag 16 oktober 2023 19:26 schreef kwiwi het volgende:
Ik heb een stapeltje diskettedrives om eens een diskettedrivesynthesizer te maken.quote:
Ugh, ja. Jammer zoiets.quote:Op maandag 16 oktober 2023 19:34 schreef Puala het volgende:
[..]
Ja dat was dr eentje die alleen maar balkjes kon tot 4,5cm. Had ik gemist
maar wat boeit het? Aan het eind wordt het toch rechtgetrokken.quote:Op maandag 16 oktober 2023 19:37 schreef LTVDK het volgende:
Hmm, heb de leveringsovereenkomst van coolblue binnen voor de energie. Ze zitten wel hoog in het maandbedrag, dat zit 20 euro boven wat ik nu betaal bij Vattenfall met veel hogere prijzen en die lopen al te miepen dat ik mijn maandbedrag moet verlagen
In principe weinig, maar vind het gewoon wat veelquote:Op maandag 16 oktober 2023 19:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
maar wat boeit het? Aan het eind wordt het toch rechtgetrokken.
Het leven...quote:Op maandag 16 oktober 2023 19:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
In principe weinig, maar vind het gewoon wat veel
Is dat ook veel?quote:
Weet ik niet, ik wil ook gewoon wat typenquote:
Ik zou gewoon thuisblijvenquote:Op maandag 16 oktober 2023 19:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Net training gehad en om half 9 weer Pilates
Ik overweeg om met de schoen naar de sportschool te gaan
Hocus pocus pilates pasquote:Op maandag 16 oktober 2023 19:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Net training gehad en om half 9 weer Pilates
Ik overweeg om met de schoen naar de sportschool te gaan
Ja neequote:
Gewoon iets over eten typen, dat kan altijdquote:Op maandag 16 oktober 2023 19:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Weet ik niet, ik wil ook gewoon wat typen
Ik ben ook een fokker
Sperzieboontjesquote:Op maandag 16 oktober 2023 19:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gewoon iets over eten typen, dat kan altijd
Pontius Pilatusquote:
Misschien dat ik die morgen haalquote:
Zo stel ik me jou wel voor in de sportschoolquote:
Volgens mij ben jij geestelijk wel stabiel.quote:Op maandag 16 oktober 2023 19:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zo stel ik me jou wel voor in de sportschool
Hoezo dat nou weer, alleen omdat ik nog maar nauwelijks buikspieren hebquote:Op maandag 16 oktober 2023 19:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zo stel ik me jou wel voor in de sportschool
Oke, bedanktquote:Op maandag 16 oktober 2023 19:51 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij geestelijk wel stabiel.
Omdat je een klein beetje onhandig bentquote:Op maandag 16 oktober 2023 19:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hoezo dat nou weer, alleen omdat ik nog maar nauwelijks buikspieren heb
Met wat erbij?quote:
Dat valt best wel mee hoorquote:Op maandag 16 oktober 2023 19:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Omdat je een klein beetje onhandig bent
Heb nog zo'n runderstoof pie liggen, dat past er wel bijquote:
quote:Op maandag 16 oktober 2023 19:26 schreef kwiwi het volgende:
Nou..quote:
quote:Op maandag 16 oktober 2023 19:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb nog zo'n runderstoof pie liggen, dat past er wel bij
Wanneer ben ik onhandig danquote:
Als je je auto wegbrengt voor onderhoudquote:
Ik denk dat je net zowat normaal verklaard bent door Los. Dat is wel een unicum hoorquote:Op maandag 16 oktober 2023 19:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oke, bedankt![]()
![]()
![]()
Volgens mij word ik nu onwijs beledigd door Los
Maar ok.
Die smiley deed mij wel twijfelenquote:Op maandag 16 oktober 2023 19:54 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik denk dat je net zowat normaal verklaard bent door Los. Dat is wel een unicum hoor
Dat was gewoon sabotage, ik had ze eigenlijk moeten aanklagenquote:Op maandag 16 oktober 2023 19:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Als je je auto wegbrengt voor onderhoud
Waar haal je die? Mijn AH heeft dat niet meer.quote:Op maandag 16 oktober 2023 19:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb nog zo'n runderstoof pie liggen, dat past er wel bij
Gemiste kansquote:Op maandag 16 oktober 2023 19:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat was gewoon sabotage, ik had ze eigenlijk moeten aanklagen
Is dat een soort Losperdiaanse zaligverklaring?quote:Op maandag 16 oktober 2023 19:54 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik denk dat je net zowat normaal verklaard bent door Los. Dat is wel een unicum hoor
Hmmm, goed punt, goed puntquote:Op maandag 16 oktober 2023 19:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Die smiley deed mij wel twijfelen
Mijn AH heeft ze ook niet meer in het standaard assortimentquote:Op maandag 16 oktober 2023 19:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Waar haal je die? Mijn AH heeft dat niet meer.
Aveeeeeee 4EEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEquote:Op maandag 16 oktober 2023 19:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Is dat een soort Losperdiaanse zaligverklaring?
Ik ben gewoon blij met mijn Godin hoor, daar hoef ik geen nieuwe voorquote:Op maandag 16 oktober 2023 19:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gemiste kans
Misschien had je er wel een nieuwe Godin uit kunnen slepen
Ik wil best een nieuwe schoen hoorquote:Op maandag 16 oktober 2023 19:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik ben gewoon blij met mijn Godin hoor, daar hoef ik geen nieuwe voor
We spreken nu over de heilige 4Equote:Op maandag 16 oktober 2023 19:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Is dat een soort Losperdiaanse zaligverklaring?
quote:Op maandag 16 oktober 2023 19:57 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
We spreken nu over de heilige 4E
Beschermvrouwe van caafs.
Maar jij hebt de Schoen denk ik wat langer dan ik de Godin?quote:Op maandag 16 oktober 2023 19:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik wil best een nieuwe schoen hoor
Maar dan moet ik wel afscheid nemen van de oude schoen
Da's een forse maaltijdquote:Op maandag 16 oktober 2023 19:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Zo, 30 kilo kiep naar binnen gekiept.
Beschermvrouwe van kiep wordt ‘m niet.quote:Op maandag 16 oktober 2023 19:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Zo, 30 kilo kiep naar binnen gekiept.
De heilige Frebbie, amenquote:Op maandag 16 oktober 2023 19:57 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
We spreken nu over de heilige 4E
Beschermvrouwe van caafs.
Maart 2021quote:Op maandag 16 oktober 2023 19:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar jij hebt de Schoen denk ik wat langer dan ik de Godin?
Je moet aan je proteine denkenquote:
Nee, helaasquote:Op maandag 16 oktober 2023 19:59 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Beschermvrouwe van kiep wordt ‘m niet.
Oh nee dan heb ik de Godin al langer, die had ik in oktober 2018quote:Op maandag 16 oktober 2023 19:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Maart 2021
Is dat langer dan dat jij de Godin hebt?
Mensen die net meelezen, denken: wat een idiotenSchoen? Godin?
Hoe oud is de Godin ?quote:Op maandag 16 oktober 2023 20:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oh nee dan heb ik de Godin al langer, die had ik in oktober 2018
quote:Op maandag 16 oktober 2023 19:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je moet aan je proteine denken
quote:
Ze is van juli 2015, van wanneer is de Schoen?quote:
De schoen komt uit 2017quote:Op maandag 16 oktober 2023 20:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ze is van juli 2015, van wanneer is de Schoen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |