Yup. Hebben ze best snel doorquote:Op maandag 16 oktober 2023 18:42 schreef kwiwi het volgende:
[..]
[..]
Meen je dat nou?Dat zou wel cool zijn, als ie het altijd even aangeeft als ie honger heeft
Zitten serieus slimme tussenquote:Op maandag 16 oktober 2023 18:42 schreef kwiwi het volgende:
[..]
[..]
Meen je dat nou?Dat zou wel cool zijn, als ie het altijd even aangeeft als ie honger heeft
Als het niet zo'n geestelijk beperkte vogel als een duif of kauw is kunnen ze dat wel jaquote:Op maandag 16 oktober 2023 18:36 schreef kwiwi het volgende:
De vogel vloog net weer voor de camera. Precies toen het voer weer op was. Zouden vogels zo slim zijn dat ze begrijpen dat elke keer als ze voor de camera hooveren, dat ik dan het voer ga checken en bijvullen?
Hier heb je ingevroren bami met kip en groenten om op te bakken. Die is op zich niet onaardig moet ik zeggen.quote:Op maandag 16 oktober 2023 18:37 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik heb dat vroegah eens gezegd tegen de moeder van een vriend. Zij had staan koken en ik zou daar mee eten.
Werd niet in dank afgenomen toen ik dat zei 🤷🏼♂️
Van @Puala kan ik het wel hebben hoorquote:Op maandag 16 oktober 2023 18:37 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik heb dat vroegah eens gezegd tegen de moeder van een vriend. Zij had staan koken en ik zou daar mee eten.
Werd niet in dank afgenomen toen ik dat zei 🤷🏼♂️
Wel een beetje vreemd om dat aan de vogels te voeren hoorquote:Op maandag 16 oktober 2023 18:43 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hier heb je ingevroren bami met kip en groenten om op te bakken. Die is op zich niet onaardig moet ik zeggen.
Dat voer ik aan gergiquote:Op maandag 16 oktober 2023 18:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wel een beetje vreemd om dat aan de vogels te voeren hoor
Die vreet toch alles volgens mijquote:
Ja, ik weet dat het bestaat.quote:Op maandag 16 oktober 2023 18:46 schreef dud0r het volgende:
[..]
https://www.jumbo.com/pro(...)oreng-700g-187694BLK
Ja misschien een keer, als ik er zin in hebquote:Op maandag 16 oktober 2023 09:33 schreef bitterbal het volgende:
@:ltvdk
heb eigenlijk nog een bibberende ui nodig met veel wind en regen
Gaat die daar ook van voor de camera fladderen?quote:
Godverdomme niet eens goedkoop.quote:Op maandag 16 oktober 2023 18:46 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dit is hemels voer echt waar. @fetXquote:Op maandag 16 oktober 2023 17:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit erop smeren![]()
Halve kilo bacon, dikke plakken in stukjes gesneden
Een ui groot, fijntjes gesnipperd
Vier dikke tenen knoflook gesnipperd
200 ml sterke zwarte koffie
Vier eetlepels appelazijn
Vier eetlepels lichtbruine basterdsuiker of palmsuiker
Vijf eetlepels ahornsiroop
Vier eetlepels bourbon, of anders Jack Daniels Whiskey
Twee chipotles, heb je ze niet dan gebrand paprikapoeder gebruiken en een snufje gedroogde chili
Halve theelepel komijnpoeder
Zwarte peper, draaien draaien draaien
Flink mengen en desnoods nog even door de blender heen, niet te fijn malen.
quote:Op maandag 16 oktober 2023 18:46 schreef dud0r het volgende:
[..]
Daag hem niet uitquote:Op maandag 16 oktober 2023 18:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gaat die daar ook van voor de camera fladderen?
Dat duiven er nog steeds zijn, is toch wel hét bewijs dat evolutie geen intelligent proces is.quote:Op maandag 16 oktober 2023 18:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als het niet zo'n geestelijk beperkte vogel als een duif of kauw is kunnen ze dat wel ja
Meer dom geluk en toevallighedenquote:Op maandag 16 oktober 2023 18:50 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dat duiven er nog steeds zijn, is toch wel hét bewijs dat evolutie geen intelligent proces is.
Dat die überhaupt geboren worden met die duivennestenquote:Op maandag 16 oktober 2023 18:52 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Meer harder neuken dan je kroost zichzelf dood kan krijgen.
Ja he.quote:Op maandag 16 oktober 2023 18:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat die überhaupt geboren worden met die duivennesten![]()
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |