quote:Op maandag 16 oktober 2023 17:37 schreef Haags het volgende:
Best wel een tering tyfus hoerendag als je hoort dat je nichtje van net 16 op sterven ligt.
Godver, sterkte man.quote:Op maandag 16 oktober 2023 17:37 schreef Haags het volgende:
Best wel een tering tyfus hoerendag als je hoort dat je nichtje van net 16 op sterven ligt.
Ik heb 'm overwogen ja, maar ik zit echt al propvol dat weekend.quote:Op maandag 16 oktober 2023 18:28 schreef Bomenverzameling het volgende:
@:Ama
@:IJSdraakje
Ik zag dat Electric Callboy in November op een festival staat in Den Bosch. Het is dat ik die zondag al iets heb, anders was ik mischien wel naar de festival gegaan..
https://therockcircus.nl/line-up/
Ik ben me al aan het voorbereiden. #luieaardappelmodusquote:Op maandag 16 oktober 2023 18:30 schreef gianni61 het volgende:
Ik denk dat ik vandaag een @:kwiwi tukje ga doen
Ja ik weet het maar het is mij te ver weg en ik heb ook even geen geld over voor dit soort dingen. Ik wacht wel tot ze weer gewoon een concert komen geven.quote:Op maandag 16 oktober 2023 18:28 schreef Bomenverzameling het volgende:
@:Ama
@:IJSdraakje
Ik zag dat Electric Callboy in November op een festival staat in Den Bosch. Het is dat ik die zondag al iets heb, anders was ik mischien wel naar de festival gegaan..
https://therockcircus.nl/line-up/
denk dat ik morgen wel een uurtje langer in bed blijf. Ook al betekent dat waarschijnlijk dat ik in de file komt te staanquote:Op maandag 16 oktober 2023 18:31 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik ben me al aan het voorbereiden. #luieaardappelmodus
Zo'n aviko schotel ziet er voor mn gevoel altijd uit alsof het al een keer gegeten isquote:Op maandag 16 oktober 2023 18:31 schreef Dr_Flash het volgende:
Bordje redelijk amorfe gele dwep. Zal jullie de foto besparen. Aardappelschotel zwitserse stijl moet het voorstellen. Het zal wel.
Ja maar jij staat morgen om helf zes weer die berg op te rennenquote:Op maandag 16 oktober 2023 18:31 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik ben me al aan het voorbereiden. #luieaardappelmodus
Wij gaan gewoon samen als ze weer een normale concert geven.quote:Op maandag 16 oktober 2023 18:29 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb 'm overwogen ja, maar ik zit echt al propvol dat weekend.
Ik heb dat vroegah eens gezegd tegen de moeder van een vriend. Zij had staan koken en ik zou daar mee eten.quote:Op maandag 16 oktober 2023 18:32 schreef Puala het volgende:
[..]
Zo'n aviko schotel ziet er voor mn gevoel altijd uit alsof het al een keer gegeten is
Jaquote:Op maandag 16 oktober 2023 18:36 schreef kwiwi het volgende:
De vogel vloog net weer voor de camera. Precies toen het voer weer op was. Zouden vogels zo slim zijn dat ze begrijpen dat elke keer als ze voor de camera hooveren, dat ik dan het voer ga checken en bijvullen?
Raar.quote:Op maandag 16 oktober 2023 18:37 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik heb dat vroegah eens gezegd tegen de moeder van een vriend. Zij had staan koken en ik zou daar mee eten.
Werd niet in dank afgenomen toen ik dat zei 🤷🏼♂️
Ja he. Snapte er niks van als 16 Jarig snotduudjequote:
quote:Op maandag 16 oktober 2023 18:36 schreef kwiwi het volgende:
De vogel vloog net weer voor de camera. Precies toen het voer weer op was. Zouden vogels zo slim zijn dat ze begrijpen dat elke keer als ze voor de camera hooveren, dat ik dan het voer ga checken en bijvullen?
quote:Op maandag 16 oktober 2023 18:33 schreef Ama het volgende:
[..]
Wij gaan gewoon samen als ze weer een normale concert geven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |