jaquote:
heb je 'm al ingewijd?quote:
Al is er sneeuw te zien, dus toch een beetje 'yuki'. Er is nu een tweede Yuki in de buurt. Die begon als witte pup, maar is nu langzaam zwart aan het wordenquote:
Hoezo heb jij minder vinkjes dan ik.quote:Op maandag 16 oktober 2023 17:28 schreef Budapestenaar het volgende:
Vier vinkjes. Waar kan ik terecht voor herstelbetalingen voor het leed dat mij is aangedaan?
Ik hoop erin ?quote:
quote:Op maandag 16 oktober 2023 17:28 schreef Pheno het volgende:
[..]
Al is er sneeuw te zien, dus toch een beetje 'yuki'. Er is nu een tweede Yuki in de buurt. Die begon als witte pup, maar is nu langzaam zwart aan het worden
Ik ben man, wit, ouders die in Nederland zijn geboren, hetero.quote:Op maandag 16 oktober 2023 17:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hoezo heb jij minder vinkjes dan ik.
En ik draag dit leed dagelijks met mij meequote:Op maandag 16 oktober 2023 17:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ben man, wit, ouders die in Nederland zijn geboren, hetero.
Voor de rest krijg ik geen vinkjes
quote:Op maandag 16 oktober 2023 17:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit erop smeren![]()
Halve kilo bacon, dikke plakken in stukjes gesneden
Een ui groot, fijntjes gesnipperd
Vier dikke tenen knoflook gesnipperd
200 ml sterke zwarte koffie
Vier eetlepels appelazijn
Vier eetlepels lichtbruine basterdsuiker of palmsuiker
Vijf eetlepels ahornsiroop
Vier eetlepels bourbon, of anders Jack Daniels Whiskey
Twee chipotles, heb je ze niet dan gebrand paprikapoeder gebruiken en een snufje gedroogde chili
Halve theelepel komijnpoeder
Zwarte peper, draaien draaien draaien
Flink mengen en desnoods nog even door de blender heen, niet te fijn malen.
Je snapt opeens waarom ie zo isquote:
quote:Op maandag 16 oktober 2023 17:11 schreef kwiwi het volgende:
En weer bijna thuis.
[ afbeelding ]
Dit huisje is van de boer die de wijnbouw naast ons huis doet.
[ afbeelding ]
Ja dit verklaart een hoopquote:
Trust me, die Amerikanen zijn zo gek nog niet om jam van potige varkens te maken in plaats van slap fruit.quote:
Ik hou het wel bij mijn appels met kaneelquote:Op maandag 16 oktober 2023 17:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Trust me, die Amerikanen zijn zo gek nog niet om jam van potige varkens te maken in plaats van slap fruit.
Is het dan niet meer een chutney dan een jam?quote:Op maandag 16 oktober 2023 17:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Trust me, die Amerikanen zijn zo gek nog niet om jam van potige varkens te maken in plaats van slap fruit.
Fuckquote:Op maandag 16 oktober 2023 17:37 schreef Haags het volgende:
Best wel een tering tyfus hoerendag als je hoort dat je nichtje van net 16 op sterven ligt.
Zo maakte mijn moeder het heel vroegerquote:Op maandag 16 oktober 2023 17:28 schreef dud0r het volgende:
[..]
ja
smac in stukjes en bakken met een uitje.
macaroni koken, smac en ui erbij, potje tomatenpuree er door, beetje kaas, maggi en peper en omnomnomnom
quote:Op maandag 16 oktober 2023 17:37 schreef Haags het volgende:
Best wel een tering tyfus hoerendag als je hoort dat je nichtje van net 16 op sterven ligt.
Heeft je doggo nou een gespleten tong?quote:Op maandag 16 oktober 2023 17:35 schreef Pheno het volgende:
Boswandeling(niet het drankje)
[ afbeelding ]
Jezus, wat is er aan de hand?quote:Op maandag 16 oktober 2023 17:37 schreef Haags het volgende:
Ah, shit man.quote:Op maandag 16 oktober 2023 17:37 schreef Haags het volgende:
Nastyquote:Op maandag 16 oktober 2023 17:37 schreef Haags het volgende:
Nee, blauwe vlek. Zit wat Chow in zijn DNA.quote:Op maandag 16 oktober 2023 17:38 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Heeft je doggo nou een gespleten tong?
Ja, zo'n dag mag je het dan wel noemen. Sterkte!quote:Op maandag 16 oktober 2023 17:37 schreef Haags het volgende:
mijn godquote:Op maandag 16 oktober 2023 17:37 schreef Haags het volgende:
brabantsquote:
nee, die zeggen patatquote:
Ah ja ik kreeg een beetje deze vibesquote:Op maandag 16 oktober 2023 17:56 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, blauwe vlek. Zit wat Chow in zijn DNA.
Oh damn. Sterktequote:Op maandag 16 oktober 2023 17:37 schreef Haags het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |