jam vind ik dan wel een goede voor op de pannenkoekquote:Op maandag 16 oktober 2023 17:13 schreef Pheno het volgende:
Nu eentje zonder kaas. Maar straks met jam.
[ afbeelding ]
Ik ookquote:
Jup, ik ga straks ook weer pannekoeken bakkenquote:Op maandag 16 oktober 2023 17:13 schreef Pheno het volgende:
[ afbeelding ]
De zeven zussen?quote:
ik ga ultra simpele macaroni maken.quote:Op maandag 16 oktober 2023 17:14 schreef essnhills het volgende:
[..]
Jup, ik ga straks ook weer pannekoeken bakken
Was kan ik alleen met die van lust en vraatzucht levenquote:
Met Smacquote:
Mjammie. Mijn favorieten zijn met:quote:Op maandag 16 oktober 2023 17:13 schreef Pheno het volgende:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
Oeh met appel en kaneel is wel een goed ideequote:Op maandag 16 oktober 2023 17:18 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Mjammie. Mijn favorieten zijn met:
- kaas
- aarbeienjam
- lichte bastardsuiker
- appel en kaneel
En poedersuiker er nog overquote:Op maandag 16 oktober 2023 17:19 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oeh met appel en kaneel is wel een goed idee
Pannekoekenwens is een state of being.quote:Op maandag 16 oktober 2023 17:18 schreef essnhills het volgende:
Ik geef @:DeZwabber en @:Pheno de schuld
Zwab begon eerder vandaag al over pannekoeken. En nu post Pheno foto's van pannekoeken
Ik kan er niets aan doen dat ik nu ook pannekoeken wil
Zolang je niet in Waterschapsheuvel woont is er nog niets aan de hand.quote:Op maandag 16 oktober 2023 17:20 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Oh. Een privileg-o-meter.
4 vinkjes want ik ben een faalhaas.
Ik alleen van het beestje (eerder in de OP)quote:Op maandag 16 oktober 2023 17:22 schreef kwiwi het volgende:
Zie nu de TT pas, heb toevallig foto's van alle 3 gemaakt![]()
Dit erop smerenquote:Op maandag 16 oktober 2023 17:18 schreef essnhills het volgende:
Ik geef @:DeZwabber en @:Pheno de schuld
Zwab begon eerder vandaag al over pannekoeken. En nu post Pheno foto's van pannekoeken
Ik kan er niets aan doen dat ik nu ook pannekoeken wil
Heet je beestje nu kerstmarkt?quote:Op maandag 16 oktober 2023 17:23 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik alleen van het beestje (eerder in de OP)
Nee, iemand haat cute and fluffy hondenquote:
Zeg ze mag niet dood.quote:Op maandag 16 oktober 2023 17:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit erop smeren![]()
Halve kilo bacon, dikke plakken in stukjes gesneden
Een ui groot, fijntjes gesnipperd
Vier dikke tenen knoflook gesnipperd
200 ml sterke zwarte koffie
Vier eetlepels appelazijn
Vier eetlepels lichtbruine basterdsuiker of palmsuiker
Vijf eetlepels ahornsiroop
Vier eetlepels bourbon, of anders Jack Daniels Whiskey
Twee chipotles, heb je ze niet dan gebrand paprikapoeder gebruiken en een snufje gedroogde chili
Halve theelepel komijnpoeder
Zwarte peper, draaien draaien draaien
Flink mengen en desnoods nog even door de blender heen, niet te fijn malen.
Nu heb ik zin in pannenkoeken met kaas en spek.quote:Op maandag 16 oktober 2023 17:13 schreef Pheno het volgende:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |